• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τελικά ποιοι είναι αυτοί που χρησιμοποιούν τη ΛΕΑ; Δεν ξέρουν τη χρησιμότητά της ή είναι "έξυπνοι";

Η ΛΕΑ των «έξυπνων»

Διαβάστηκε από 6567 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/4/2017

Ποιος είναι αυτός που τους περνάει όλους από δεξιά; Που όταν η κίνηση έχει κολλήσει και όλοι περιμένουν υπομονετικά, μπαίνει στην ΛΕΑ και κερδίζει χρόνο; Ποιος είναι αυτός που χρησιμοποιεί τη ΛΕΑ τελικά;

 
Πάνω κάτω όλοι όσοι επιστρέφαμε από την έξοδο του Πάσχα, βλέπαμε 100άδες «έξυπνους» να προσπερνάνε τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα από δεξιά, από τη ΛΕΑ δηλαδή με πάνω από 100 χλμ/ώρα.

Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης είναι το όνομά της και θα περίμενε κάποιος πως από αυτό και μόνο θα αρκούσε να καταλάβει κανείς ότι εκεί βρίσκονται μόνο τα οχήματα που έχουν κάποια έκτακτη ανάγκη. 

Και όχι, δεν είναι έκτακτη ανάγκη να φτάσεις 15 λεπτά νωρίτερα από το χωριό. Ούτε είναι έκτακτη ανάγκη αν έχεις καθυστερήσει στο ραντεβού σου. Και μιας και τα μπάνια του λαού ξεκινούν σιγά σιγά, δεν είναι καν έκτακτη ανάγκη αν θες να βρεθείς στην παραλία νωρίτερα από όλους για να προλάβεις να παρκάρεις λίγα μέτρα από εκεί που θα βάλεις την ομπρέλα σου.

Έκτακτη ανάγκη σημαίνει ότι αυτή η λωρίδα χρησιμοποιείται από οχήματα που βρίσκονται εκεί είτε από βλάβη, είτε από ατύχημα, είτε είναι η λωρίδα που μένει ελεύθερη για να περάσουν τα οχήματα που πάνε να σώσουν ζωές. Αυτή είναι η έκτακτη ανάγκη.

Όμως σου λέει ο άλλος, είναι άδεια ρε φίλε την περισσότερη ώρα, και στο κάτω κάτω αν έρθει κανένα ασθενοφόρο, καμία πυροσβεστική ή περιπολικό, θα μπω κάπου αριστερά. Και έτσι η ΛΕΑ γίνεται λωρίδα για τους «έξυπνους». Μία Λωρίδα «Έξυπνων Ανθρώπων» ενώ οι άλλοι κάθονται στην θέση τους.

Αν όμως ήταν μόνο αυτό το πρόβλημα, τα πράγματα θα ήταν απλά. Όμως είναι τόσοι οι «έξυπνοι» στην Ελλάδα που πλέον οι ΛΕΑ είναι γεμάτες. Αρα όταν έρθει το πυροσβεστικό, δεν έχει από που να πάει, γιατί υπάρχουν δεκάδες, εκατοντάδες οχήματα που πρέπει να κάνουν αριστερά, εκεί που έχει ήδη τους άλλους, τους τυπικούς οδηγούς. Αρα αυτό το επιχείρημα, του είναι άδεια, δεν ισχύει.

Τι γίνεται όμως αν όπως περνάς με «200» όλους τους άλλους από τη ΛΕΑ βρεις μπροστά σου, σταματημένο, το όχημα που κάνει χρήση της ΛΕΑ; Που είναι εκεί γιατί αναγκάστηκε να σταματήσει στον αυτοκινητόδρομο, και εκεί προβλέπεται να σταματήσει; 
 
Κοινοποιήστε και ρωτήστε τους φίλους σας την άποψή τους για τη ΛΕΑ.

Υπάρχουν ένα σωρό βίντεο στο διαδίκτυο με «χρήστες» της ΛΕΑ να πέφτουν πάνω σε σταματημένα οχήματα. Αλλα τόσα που δείχνουν πυροσβεστικά, ασθενοφόρα, περιπολικά που τρέχουν να σώσουν ζωές, κολλημένα στη ΛΕΑ που είναι γεμάτη από «έξυπνους».

Τελικά, ποιος χρησιμοποιεί τη ΛΕΑ; Μήπως και εμείς που μας την δίνουν όλοι αυτοί οι έξυπνοι, το έχουμε κάνει, γιατί «αφού ήταν άδεια ρε φίλε»; Μήπως η συστηματική χρήση της ΛΕΑ στην Ελλάδα είναι ακόμη ένας παράγοντας που συντελεί στον υψηλό αριθμό νεκρών στην άσφαλτο;

 
  • Βασίλης Οικονόμου

    Είναι το θέαμα απίστευτα εκνευριστικό αλλά και επικύνδυνο ταυτόχρονα. Αυτοί (να αναφερθούμε κατά σύμβαση σε αυτούς ως σε ανθώπους ...και όχι ως κάτι άλλο) που καταχρώνται τον δρόμο όλων μας ...χρησιμοποιώντας τη ΛΕΑ μόνο "έξυπνοι" (με ή και χωρίς εισαγωγικά) ...δεν μπορούν να χαρακτηριστούν. Υπάρχει λέξη γι αυτούς ανατρέχοντας στο πλούσιο λεξιλόγιό μας, αλλά το επίπεδο δεν θα το ρίξω εγώ...

      26
  • Automatic

    Ωιμέ!!! εάν ποτέ χρειαστεί να την χρησιμοποιήσουμε για κλαταρισμένο λάστιχο. Πρέπει να στήσεις άγκιστρα με σύρμα φρεναρίσματος πίστας αεροπλανοφόρου για να φρενάρεις τους πυραύλους που κινούνται στη ΛΕΑ.

      16
  • Γιάννης Β.

    Εκεί που δεν υπάρχει παιδεία και συνείδηση, θα έπρεπε να υπάρχουν πρόστιμα από την τροχαία. Δυστυχώς παρατήρησα και γω πολλές παραβιάσεις της ΛΕΑ αλλά δεν είδα κανένα να μοιράζει κλήσεις... Όπως και σε πολλές άλλες περιπτώσεις (αναίτιο κορνάρισμα,παράνομο παρκάρισμα,μη χρήση κράνους κλπ).

      15
  • Χρήστος S

    Μια φορά, έκανα κι εγώ την "εξυπνάδα", να μπω στην ΛΕΑ, αλλά αμέσως με έπιασε το άγχος ότι μπορεί να βρω μπροστά μου σταματημενο όχημα και δεν θα μπορώ να κάνω αριστερά λόγω του όγκου της κίνησης και σχεδόν αμέσως βγήκα. Ήθελα να ξερα, αυτοί που το κάνουν συστηματικά, πέρα από το παράνομο και το ανηθικο της πράξης, δεν αγχώνονται ότι μπορεί είτε να τρακαρουν, είτε να εγκλωβιστουν?

      12
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Θα το ρίξω εγώ το επίπεδο.Πως αντιμετωπίζεις το μ@λ@κ@ που έχεις να διαχειριστείς καθημερινά στη χώρα (ποιός το έχει μακρύτερο, ποιός το έχει χοντρότερο, και πάει λέγοντας).Και καλά ο μ@λ@κ@ς να οδηγεί αυτοκίνητο της λογικής "και να σε κοπανήσω δε με νοιάζει, γιατί θα μου τα σβήσει ο ψώρρας ή ο κομαντάντε Α-λέξη-ς", αλλά να το κάνει και ο 70000+ κόπανος?Είναι θέμα attitute που λένε και στο χωριό, ΔΕΝ διορθώνεται διαφορετικά παρά μόνο με τεμαχισμό του αυτοκινήτου επί τόπου και εξαναγκασμό επιστροφής ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ.Εβραικός νόμος με εφαρμογή hardcore πολιτείας!

      9
  • Στάθης

    Σαφώς δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε τη ΛΕΑ για να πάμε λίγο πιό γρήγορα. Όμως εγώ θα σταθώ σε ένα άλλο σημείο, στο ότι οι περισσότεροι οδηγοί κινούνται πολύ αργά, αδιαφορώντας αν υπάρχουν πολλοί άλλοι πίσω τους και προκαλούν μποτιλιαρίσματα. Αυτοί οι οδηγοί εκνευρίζουν κάποιους άλλους και τους κάνουν να πραγματοποιούν παραβάσεις και άλλες ανοησίες. Τι θέλω να πω με αυτά, σε κάθε μποτιλιάρισμα, κάποιοι βρίσκονται μπροστά από όλη την ουρά. Αυτοί είναι εκείνοι που βρίσκονται στο σημείο που στενεύει ο δρόμος (εξαιρώ τα διόδια, διότι εκεί δεν μπορεί κανείς να κάνει τίποτα για να περάσει πιό γρήγορα). Αυτοί λοιπόν που βρίσκονται πρώτοι στο σημείο αυτό, που ενδεχομένως είναι κάποιο χαλασμένο αυτοκίνητο που μπλοκάρει τη μία λωρίδα κυκλοφορίας, θα πρέπει να αυξήσουν την ταχύτητα τους και να περάσουν όσο το δυνατό πιό γρήγορα, έτσι θα βοηθήσουν να περάσουν και οι επόμενοι πιό γρήγορα κ.λ.π. Αν λοιπόν όλοι αυξάνουμε την ταχύτητα μας στα στενώματα, θα μειώσουμε τα μποτιλιαρίσματα. Είναι απλή λογική και βέβαια προυποθέτει λίγες παραπάνω ικανότητες, από τους οδηγούς. Θα μπορούσαμε μάλιστα να καθιερώσουμε έναν κανόνα: Αυτός που κινείται στη διπλανή λωρίδα που είναι ελεύθερη, περνάει γρήγορα, ο επόμενος αφήνει να περάσει αυτός που βρίσκεται στη μπλοκαρισμένη, όπου και αυτός φεύγει γρήγορα, ο επόμενος θα περάσει αυτός που βρίσκεται στην ελεύθερη κ.ο.κ. Δηλαδή περνάει εναλλάξ πότε ο ένας και πότε ο άλλος. Έτσι θα περνάνε όλοι πολύ γρήγορα και θα μειωθούν κατά πολύ τα μποτιλιαρίσματα, αρκεί όλοι να σεβαστούμε αυτό τον κανόνα. Τα περισσότερα μπλοκαρίσματα αφορούν τη δεξιά λωρίδα, (εκεί που δεν υπάρχει ΛΕΑ και η δεξιά λωρίδα είναι αυτή που μπλοκάρεται), όπου σταματούν συνήθως τα χαλασμένα αυτοκίνητα, όπου η αριστερή, ή η μεσαία είναι συνήθως ελεύθερη. Όταν βέβαια το χαλασμένο αυτοκίνητο βρίσκεται στη ΛΕΑ, τότε ο κυρίως δρόμος δεν στενεύει και δεν υπάρχει πρόβλημα. Τώρα αν το μπλοκάρισμα προκαλείται από φανάρι, τότε οι πρώτοι μπορούν να φεύγουν ταχύτατα με το πράσινο και έτσι να προλαβαίνουν να περάσουν όσο το δυνατό περισσότεροι κάθε φορά. Να μην φεύγουν οι πρώτοι με το πάσο τους, αφού έχουν εξασφαλίσει ότι θα περάσουν, διότι θα πρέπει να σκέπτονται και όσους ακολουθούν. Μπορούν κάλλιστα να περάσουν οι διπλάσιοι από όσους περνάνε συνήθως, αρκεί να το πάρουμε όλοι απόφαση να ξεκινάμε, με το πράσινο, άμεσα και να μην λυπόμαστε να πατήσουμε λίγο γκάζι. παραπάνω.

      7
  • w204

    Μονη λυση να εκπαιδευσουμε τη νεολαια τα παιδια μας ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. μεχρι τοτε ο καθενας μονος του να σωσει οτι μπορει!

      6
  • Στάθης

    Να κάνω μια πρόταση για τιμωρία όσων χρησιμοποιούν τη ΛΕΑ: Όταν κάποιος κινείται στη ΛΕΑ κάποια στιγμή θα θελήσει να μπει στην κανονοκή λωρίδα, είτε επειδή η ΛΕΑ μπλοκαρίστηκε, είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο. Τότε λοιπόν προτείνω κανείς οδηγός, που κινείται στη δεξιά λωρίδα, να μην αφήσει τους "έξυπνους" να μπουν στην κανονική κυκλοφορία. Ο ένας μετά τον άλλον να μην επιτρέψουν να μπει κανείς, από όσους κινούνται στη ΛΕΑ, στην κανονική λωρίδα. Να τους αναγκάσουν να περιμένουν εκεί στη ΛΕΑ για ώρες, να τους εγκλωβίσουν εκεί, ώστε να μετανοιώσουν την ώρα και τη στιγμή που μπήκαν.

      6
  • Χρήστος S

    Παιδιά, μόνο μια παρατήρηση γι αυτούς που λένε ότι δεν αφήνουν να κάνει κάποιος αριστερά από ΛΕΑ. Δίκαιη ή αγανάκτηση σας, αλλά μην το κάνετε, γιατί αν γίνει ατύχημα, θα θεωρηθειτε συνυπευθυνοι. Σας το λέω έγκυρα. Είναι το ίδιο με αυτούς που νομίζουν ότι επειδή πάνε με το όριο ταχύτητας αριστερά, δεν είναι υποχρεωμένοι να κάνουν δεξιά αν κάποιος θέλει να πάει γρηγορότερα. Και πάλι λάθος. Κάνουμε δεξιά υποχρεωτικά βάσει νόμου, ακόμα και αν ο άλλος έχει παραβιάσει το όριο επί τρία. Γιατί και πάλι αν τον αναγκάσουμε να περάσει από δεξιά και γίνει ατύχημα, έχουμε συνυπαιτιοτητα. Γενικά κάνουμε ότι μπορούμε για να διευκολύνουμε, ώστε να αποφευχθεί το ατύχημα, ακόμα κι αν ο άλλος έχει κάνει μέγιστη βλακεια. Σας το λέω για να μην βρεθείτε μπλεγμενοι ενώ δεν φταιτε.

      3
  • lazaros triumph

    Δεν αφηνω κανεναν εξυπνο να μπει απο την ΛΕΑ.Θα ηθελα η τροχαια να τους σκισει ολους αυτους.Ουτε διπλωμα και τραβα κλαψε αμορφωτε..

      3
  • Sp Apollo

    Όπως λέει και ο Ιαβέρης, όλα είναι θέμα οδηγικής παιδείας. Αυτό για να αλλάξει δεν ξέρω πόσες γενιές πρέπει να περάσουν ακόμα και αν ξεκινούσε τώρα (αμφίβολο)

      3
  • Νίκος

    Ναι χρησιμοποιώ και εγώ την ΛΕΑ και θα συνεχίσω να την χρησιμοποιώ όσο υπάρχουν γίδια στην εθνική που πηγαίνουν αριστερή λωρίδα με 60km/h. Γιατί στην τελική ναι εγώ είμαι πιο έξυπνος και όταν και αν ποτέ χρειαστεί θα μπω αριστερά για να περάσει το ασθενοφόρο-πυροσβεστικό...

      3
  • Chris mamais

    Απλά τα πράγματα για τα νεοελληνικα διποδα ανθρωποειδη σταθερές μικρές κάμερες ανά 3 χλμ και σε λίγες μέρες η φωτογραφία με 500 € πρόστιμο χωρίς μείωση στην ΔΟΥ. Τα έσοδα στον λογαριασμό για την εξόφληση του χρέους. Πάντως την Δευτέρα του Πάσχα τουριστικό λεωφορείο στην Τριπολεως - Κορίνθου κάθε φορά που έβλεπε αυτοκίνητα στην ΛΕΑ έπιανε την μισή με αποτέλεσμα τα λαμογια να βγάζουν σπυρια

      2
  • Τασος Ορφανος

    Απλα πραγματα...Ελλειψη παιδειας και αστυνομευσης με πανακριβα προστιμα διαιωνιζουν το προβλημα!

      2
  • Giovani

    Σημερινό τεράστιων διαστάσεων μποτιλιάρισμα στην Ιταλία με την αναμονή σε 4 λωρίδες κυκλοφορίας να ειναι 2ωρη ίσως και περισσότερη. Και εδω τα ίδια αν και χωρις να μπλοκάρουν τη ΛΕΑ. Περνούσε περιπολικό, ακολουθούσαν καμμία 10ρια έξυπνοι απο πίσω, το ίδιο με τα ασθενοφόρα, πυροσβεστικά. Βεβαια μετά τους έξυπνους δεν είχε κίνηση η ΛΕΑ ουτε μποτιλιάρισμα εκτός και κανεις έξυπνος περνούσε "τυχαία".

      2
  • Ασυμβιβαστος

    Δεν βλεπω τον λογο να μην μπεις στην ΛΕΑ, αποτελει αδεια λωριδα και κριμα παει η τοση στρωμμενη ασφαλτος αν δεν χρησιμοποιειται. Το πολυ πολυ αν ειναι καποιος σταματημενος τον προσπερνας απο αριστερα με ασφαλεια.

      1
  • Χρήστος S

    Το θέμα φίλε Νίκο,.είναι πως άμα υπάρχει μποτιλιαρισμα, δεν θα μπορέσεις να κάνεις αριστερά γιατί τα αυτοκίνητα αριστερά σου θα είναι σταματημενα. Και εκτός από αυτό, μπορεί να πέσεις πάνω σε σταματημενο όχημα, το οποίο μπορεί να μην προλάβεις να δεις και είτε να πέσεις επάνω του, είτε να κόψεις το τιμόνι αριστερά και όποιον πάρει ο χαρος.....δεν στα λέω όλα αυτά ούτε με κακία, ουτε με κριτική διάθεση. Στο κάτω κάτω ούτε εγώ είναι άγιος ούτε κανένας από εμάς....αλλά ρε φίλε πραγματικά, μην το κάνεις. Τουλάχιστον όχι αν δεν είναι θέμα ζωής και θανάτου να φτάσεις κάπου γρήγορα.....είναι κρίμα να βασανιστεις κι εσύ και άλλοι, απλά για φτάσεις κάπου λίγο πιο γρήγορα....και πάλι φιλικά και με την καλύτερη πρόθεση....

      1
  • Ioannis

    Παιδεια και παλι παιδεια. Επειδη δεν μπορουμε να κανουμε κατι για αυτο θα συνεχισουμε ετσι. Στο μελλον προσδοκω αυτοματο πιλοτο σε καθε αυτοκινητο που εναρμονιζεται με τα ορια ταχυτητας χωρις ο οδηγος να μπορει να παρεμβαινει. Υπαρχουν και οι πιστες για τους θερμοαιμους.

      1
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Και ένα σχολιάκι για τους "νέους" δρόμους.Μπράβο στην Ιονία Οδό για τη γρανιτική άσφαλτο που έχει επιλέξει.Μια ερώτηση προς την Ολυμπία Οδό:Στα σημεία που έχουν στρώσει ασβεστολιθική άσφαλτο, κυρίως μεταξύ Δερβενίου και Πάτρας, θα τη φρεζάρουν για να πέσει γρανίτης (όχι σαν και της Αγγλίας-θα μας το χρεώσουν επί πέντε το έργο) ή θα κάνουμε προπαραγγελία ρυθμίζόμενα αμορτισέρ μήπως και γλυτώσουμε τίποτα από τις κακοτεχνίες στο συγκεκριμένο κομάτι?Πεδίο δόξας λαμπρό για το είδος του θέματος του autotriti-το είδος είναι αποδημητικό και αποκτά το attitute με την είσοδό του στη χώρα, και γίνεται κοτούλα με την έξοδό του από αυτή!

      1

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα