Ο διευθυντής σχεδιασμού της Lada, Steve Mattin τόνισε ότι το παρωχημένο παρελθόν θα ξεχαστεί και θα υπάρξει μια νέα σχεδιαστική γλώσσα, όπως το εικονιζόμενο πρωτότυπο X-Ray.
Η Lada με νέα σχεδιαστική αντίληψη
5.883 Επισκέψεις στο άρθρο (12/7/2013)
Η Lada θέλει να δημιουργήσει ένα σύγχρονο crossover, με χρονικό ορίζοντα το 2016, όπως το πρωτότυπο X-Ray, για να αυξήσει τις πωλήσεις της και να εξελίξει το εμπορικό της προφίλ.
Ο διευθυντής σχεδιασμού της ρωσικής φίρμας, Steve Mattin, σε συνέντευξή του, θέλησε να δώσει το νέο στίγμα της εταιρείας, η οποία προσπαθεί να απαλλαχθεί από το παρωχημένο παρελθόν της και να ακολουθήσει μια πορεία ανάπτυξης, όπως κι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Πιο συγκεκριμένα ανέφερε ότι η Lada θα ήθελε να ακολουθήσει τα βήματα της KIA σε επίπεδο σχεδιασμού.Επειδή λοιπόν τη Lada την ενδιαφέρουν, πάντα κατά τον Mattin, όχι μόνο οι πωλήσεις στη Ρωσία, που παρεμπιπτόντως σημείωσαν μείωση το τελευταίο διάστημα, αλλά κι η παγκόσμια εξαγωγή, θα πρέπει να ξεχάσει τον ξεπερασμένο σχεδιασμό του Niva (που για 37 χρόνια παρέμενε ίδιο) και να στραφεί σε μια καινούργια εικόνα, όπως το πρωτότυπο X-Ray, που παρουσιάστηκε σε τοπικό Σαλόνι Αυτοκινήτου, το 2012.Το νέο λοιπόν crossover της εταιρείας, που προβλέπεται να λανσαριστεί το 2016, θα είναι σύγχρονο, με νέα σχεδιαστική γλώσσα, χωρίς όμως περιπλοκότητες. Ειδικότερα, ο Mattin επεσήμανε ότι οι αντιθετικές σχέσεις είναι κάτι διαδεδομένο στη Ρωσία, είτε μιλάμε για τον καιρό, είτε για την κοινωνία. Αυτό λοιπόν είναι κι η επιθυμία του. Το νέο SUV να ενσαρκώνει μια «σύνθεση αντιθέσεων».Τέλος, ο 48χρονος Βρετανός, με περγαμηνές, τόσο στη Mercedes, όσο και στη Volvo, από το 2011 που είναι επικεφαλής της AvtoVAZ και διευθύνοντας νέες ομάδες design, προσπαθεί να αλλάξει το DNA της εταιρείας και να παρουσιάσει ένα διαφορετικό εμπορικό πρόσωπο, που θα ευνοήσει τις πωλήσεις της ρωσικής φίρμας στο μέλλον.
Το εσωτερικό του νέου SUV της Lada θα είναι απλό και λειτουργικό, όπως του εικονιζόμενου X-Ray, με στόχο να αναβαθμιστεί το εμπορικό προφίλ της εταιρείας παγκοσμίως.