Το VW Group λέει ότι δεν ξέρει πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να βρεθεί λύση.
Ψάχνει για λύση η VW
49.920 Επισκέψεις στο άρθρο (19/3/2015)
Δεν ξέρει πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να λυθεί το πρόβλημα του Polo diesel
Τελευταία εξέλιξη...Αλλάξαμε τον τίτλο κατόπιν επικοινωνίας της Kosmocar μαζί μας, καθώς δεν είναι γνωστό ακόμα με ποιο τρόπο θα αποκατασταθούν τα αυτοκίνητα που έχουν ήδη πουληθεί. Υπάρχουν δυο τρόποι για να αποκατασταθεί το πρόβλημα.
Το VW Group αντέδρασε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ στο θέμα που δημιουργήθηκε με τον κινητήρα του Polo diesel που «σβήνει στις χαμηλές στροφές». Το πρόβλημα αναδείχθηκε από τη δημοσίευσή μας μερικές μέρες πριν.1.500 ιδιοκτήτες του νέου Polo 1.4 TDI diesel διαμαρτύρονται, καθώς το αυτοκίνητό τους σβήνει στις χαμηλές στροφές. Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις τόσο στο site μας, όσο και στο facebook του Auto Τρίτη, καθώς η αρχική αντίδραση, τόσο της Kosmocar, όσο και του VW Group, ήταν απαράδεκτη.
Πέντε μέρες πριν στείλαμε μία επιστολή στη Γερμανία, εξηγώντας την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην Ελλάδα με το Polo diesel.
Η απάντηση που μας δόθηκε:Λέει ότι οι μηχανικοί του VW Group δουλεύουν σε τρελούς ρυθμούς και με απόλυτη προτεραιότητα για να βρουν λύση.
Δυστυχώς σε αυτό το στάδιο δεν μπορούν να εκτιμήσουν πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να βρεθεί λύση.
Την ίδια στιγμή όλο το δίκτυο πωλήσεών τους έχει ενημερωθεί, προκειμένου να εξηγεί στους καταναλωτές τα ειδικά τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα.
Η Kosmocar μάς ενημέρωσε ότι:
«Το εργοστάσιο τα λέει όλα. Δεν έχουμε να προσθέσουμε κάτι».
Εμείς κοινοποιήσαμε στους Εξουσιοδοτημένους Dealers της VW στην Ελλάδα, την ερώτηση που ακολουθεί και αναμένουμε την απάντησή τους:
Έχουμε πολλές ερωτήσεις από τους αναγνώστες μας, που αφορούν την δική σας στάση, από δω και πέρα:• Έχετε σχετική ενημέρωση;• Tι ακριβώς εξηγείτε στους καταναλωτές, σχετικά με το θέμα αυτό;
Ακολουθεί η επιστολή του VW Group:Subject: AW: VW Polo`s 1.4 TDI engine goes out at low speeds
Dear Mr. Kapogiannis,
Sorry for the late reply.
In order to achieve maximum customer satisfaction, we take all customer complaints very seriously. For this reason our engineers are working flat out and at the highest priority to find a solution for the series and for Customer Service.
Unfortunately we are at this stage unable to estimate the exact time when we will find a solution for the market. However, through our sales organization we will explain to our customers the special technical features on the 1.4l TDI.As soon as we have more definite information, we will inform you immediately.
Best regards,
Steffen KuschelInternational Communications (K-GK-MI)Volkswagen Aktiengesellschaft
Θα επανέλθουμε.
Σε τι ακριβώς έδειξε γενναιότητα το VW Group δεν κατάλαβα;Οδηγώ ένα Aygo MMT."Τραβάει" με 3η και 1500- 1700 σαλ. Α ρε Ιάπωνες!!
Καλά.....τι εργάζονται σε τρελούς ρυθμούς ακριβώς;Το πρόβλημα είναι ΜΟΝΟ στην Ελλάδα;;;Αν ναι,τί λύση έχουν δώσει απο την κατασκευή τους,στα υπόλοιπα polo,όλων των αγορών;;;Γιατί έχουν θέμα ΜΟΝΟ τα της Ελλάδας;;;Τί πρέπει να κάνουν ακόμη οι Γερμανοί για να τους ρίξουν άκυρο οι Έλληνες(πρόβατα)καταναλωτές;;;
Παιδιά υπάρχουν και χειρότερα. Εμείς πήραμε το polo μας πριν 10 μέρες με DSG κιόλας και έσβησε στη γυναίκα μου ενώ κατέβαινε απότομη κατηφόρα με αποτέλεσμα να αποφύγει οριακά επαφή με τοίχο μιάς και δεν είχε ούτε φρένα ούτε τιμόνι. Για αυτό τι έχουν να πούν οι υπεύθυνοι; Νομίζω είμαι ο πρώτος που καταγγέλει το πρόβλημα σε αυτόματο polo. Ξέρεις δεν ξέρεις να οδηγείς το ατύχημα το έχεις σίγουρο. Εγώ νομίζω ότι η αιτία είναι στο start/stop
Απ'όλα αυτά που λέγονται εδώ μέσα, 2 είναι τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν, διότι διαφορετικά τίθεται θέμα διγλωσσίας και αναξιοπιστίας από μεριάς VW και autotriti. 1) Τί έχει να πεί η VW(Ελλάδος?) η οποία μέχρι πριν 10 μέρες έλεγε ότι "να μάθετε να οδηγείτε". 2)Τί έχει να πει το autotriti που σήμερα εξάρει την VW λέγοντας ότι δουλεύει με "μεγάλη γενναιότητα", ενώ μέχρι πριν λίγες μέρες τη λοιδωρούσε για την οκνηρία και των ωχαδερφισμό που δείχνει στην αντιμετώπιση του προβλήματος. Ελπίζουμε σε σαφείς απαντήσεις και όχι γαργάρες...
Απάντηση: Θέλει μεγάλη γενναιότητα κατά την γνώμη μας, να βγείς και να πείς: - Ναι υπάρχει πρόβλημα - Ειναι πρωτη μας προτεραιότητα - Δουλευουμε σαν τρελλοί για να βρούμε λύση - Δεν ξέρουμε πότε θα ειμαστε ετοιμοι - Θα σας ενημερώσουμε αμέσως μόλις βρούμε λύση. Μέχρι προχτές λέγανε ή μας ελεγε η Kosmocar οτι λέγανε... Να μαθετε να οδηγάτε. Για να φτάσουν στην σημερινή θέση θέλει πολύ γενναιότητα. Αναμένουμε την απάντηση της VW Ελλάδος. Oi υπεύθυνοι λείπουν στο εξωτερικό - πιθανότατα ειναι και αυτοί στη Γερμανία.
Πάλι καλά που εργάζοντε πυρετωδώς οι μηχανικοί της vw και θα βγάλουν τον κόσμο από την ταλαιπωρία να πηγαίνει στις σχολές οδηγών για να μάθει ξανά να οδηγεί!
Μόνο JAPAN τίποτα άλλο !!!
Αρχικα ,θα ήθελα να ρωτησω όσους είστε κάτοχοι ενος vw polo ,γιατί επιλεξατε ενα τέτοιο αμαξι ?αφού στην ίδια κατηγορία υπάρχει το toyota yaris....άπορω με μερικους,ειλικρινά.....
Είχα γράψει όταν κάναμε τα πρώτα σχόλια ότι αν σβήσει μετά από δύο πατήματά φρένου δεν έχει φρένα το αυτοκίνητο μόνο το χειρόφρενο δουλεύει. Ο κύριος που έσβησε της γυναίκας του το αυτοκίνητο με DSG να δείξει την γυναίκα του πώς όταν σβήσει δουλεύει μόνο το χειρόφρενο και το τιμόνι σκληρενη δεν στρίβει εύκολα. Αν σβήνει και με σασμάν DSG το πρόβλημα είναι μεγάλο. Μάλλον το όχημα βγήκε πολύ νωρίς στην αγορά χωρίς να περάσει τα σχετικά τεστ ΑΓΟΥΡΟ. Να δούμε πότε θα οργιάσει. Κύριε Απόστολε προσοχή το όχημα είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία.
Σας απαντούν: "Unfortunately we are at this stage unable to estimate the exact time when we will find a solution for the market. However, through our sales organization we will explain to our customers the special technical features on the 1.4l TDI. As soon as we have more definite information, we will inform you immediately." Δηλαδή ΤΑΧΑ ότι ασχολούνται "εντατικά" (να μην σας πω τι πιάνουν όταν το λένε αυτό, φανταστείτε την εικόνα μόνο!..) με το θέμα, αλλά δεν ξέρουν ΠΟΤΕ θα βρουν λύση στο θέμα!... Εντωμεταξύ, θα ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ στους -χαμηλής νοημοσύνης και αντίληψης- πελάτες τους τι πρέπει να κάνουν για να οδηγήσουν αυτό το "υπεραυτοκίνητο" που πήραν! Γιατί προφανώς αυτοί δεν έχουν την ικανότητα να τα καταφέρουν μόνοι τους! Κι εσείς στο autotriti περιμένετε να σας απαντήσουν, as soon as they have more definite information.. Ξέρετε πότε θα σας απαντήσουν? Ποτέ! Θα περιμένουν απλά να "σβήσει" το θέμα μόνο του. Για όποιον μπορεί να διαβάζει πίσω από τις λέξεις τέτοιων "επαγγελματικών" απαντητικών επιστολών, αυτό που σας λέω θα γίνει. Και πάμε ό,τι στοίχημα θέλετε! Ξέρετε τι θα τους έκανε να ενδιαφερθούν πραγματικά και να διαλυθεί αυτό το ύφος και το τουπέ τους που μας περνάν για κορόϊδα? Να έβλεπαν τις πωλήσεις τους στην Ελλάδα να κατρακυλάν στην 8η, στην 10η θέση! Τότε θα στρώναν χαρακτήρα! Υ.Γ. Όσο για την "γενναιότητα" που γράφετε, δίκιο έχουν και άλλοι σχολιαστές σ' αυτό: Ίσως βιαστήκατε και φαίνεται σαν "κ@#$οτούμπα".
Απάντηση: Οπως θα δείτε σε λίγο εμείς συνεχίζουμε να κάνουμε αυτό που πρέπει. Στέλνουμε ερώτηση σε ολο το δίκτυο πωλήσεων της VW στην Ελλάδα.
Να βιαστουνε μονο,γιατι οι μηχανικοι της φορντ,τους εχουν αφησει........χιλιομετρα!!!Ευχη να μην συμβει κανενα ατυχημα!!!
να είστε καλά που αναδείξατε το πρόβλημα γιατί εμάς μας λένε ένα Σωρό αρλούμπες στις αντιπροσωπείες
Πόσο κομπλεξικοί παίζει να είναι οι Έλληνες;; Το θέμα δεν είναι ποιός έκανε την καλύτερη επιλογή σε αυτοκίνητο. Προτεραιότητα έχει να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που ταλαιπωρεί χιλίαδες ιδιοκτήτες. Δεν έχει νόημα να κράζετε τον κόσμο για τις επιλογές του σε αυτό το topic ούτε να εκθειάζετε τις δικές σας επιλογές για να αισθανθείτε εσείς καλύτερα. Και για να μην λέτε βλάκείες είδαμε και τα Yaris με τον 1,4D4-D το οποίο μάλιστα είναι και πανάκριβο που ρίχνει πετρέλαιο στο κάρτερ (ούτε λόγο για ανάκληση η ΤΟΥΟΤΑ) --για να μην πιάσω το prius που έχει φάει κόσμο ανα την υφήλιο-- ή το clio iv (αυτό έχω εγώ) που αλλάζεις τακάκια κάθε 10000 και έχουν ήδη κάνει και ανάκληση για κάποιο θέμα στα φρένα και είμαι σίγουρος ότι και άλλοι ιδιοκτήτες θα έχουν να αναφέρουν τα δικά τους προβλήματα με τα αυτοκίνητά τους. Δεν έιναι θέμα Ιάπωνα Γερμανού η Κορεάτη. Σημασία έχει η ικανοποίηση του καταναλωτή και να μην κοροιδεύουν τον κόσμο.
Ανάλογα προβλήματα με το Polo υπήρχαν και υπάρχουν και με τις εκδόσεις GTI. Εδώ και 4 έτη προσπαθούν να μειώσουν την κατανάλωση λαδιού αλλά δεν τα καταφέρνουν........Άλλαζαν κινητήρες, τουρμπίνες αλλά παρέμενε και παραμένει..... Καλό θα ήταν το autotriti αφού άρχισε να ασχολείται με το θέμα ποιότητα, αξιοπιστία και καταγγελία μοντέλων να ασχοληθεί και με την περίπτωση της ΤΟΥΟΤΑ που τα νέα μοντέλα βλέπε yaris, auris τρίζουν μέσα στην καμπίνα και ακούν όλοι οι γνωστοί στις αντιπροσωπείες τη φράση όλα έτσι κάνουν.......οι δε TOYOTA δεν έχει βγάλει καμία εγκύκλιο για την αντιμετώπιση του θέματος......
Fiat Panda (diesel) για παντα
Δεν ξέρω εσείς τι λέτε, εγώ πάντως έχω ένα Fiat Uno 1.0 του 1991 αέριο και έχω βρεί την υγεία μου καθώς είναι τόσο απλό στην κατασκευή που οτιδήποτε και άν παρουσιάσει μηχανολογικά το φτιάχνω μόνος μου, άσε που έχει πάνφθηνα ανταλλακτικά (τα οποία όμως αρχίζουν και γίνονται δυσεύρετα). Σταματήστε να θεωρείται το αυτοκίνητο προέκταση του ανδρισμού σας και κοιτάξτε την τσέπη σας... και με 45 άλογα άμα θές την κάνεις την δουλεία σου....
Απλα για να δείτε την διάφορα που έχουν μάρκες του τύπου vw ,σε σχέση με την μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, που λέγεται toyota, δείτε πως έχει κινηθεί η toyota σε περιπτωση ανάκλησης και θα κατά λάβετε γιατί είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου.... Και μην ξεχνάτε ποιος αρχισε τις ανακλήσεις πρώτος ........
Είχα το polo 1.2 tsi 105 hp DSG απο το 2010 έως το 2012 .Με 20.000 km στο κοντέρ πουλήθηκε και αντικαταστάθηκε απο yaris 1.4 diesel mmt(auto).σιγουρα θεωρώ ότι τεχνολογικά η Vw ειναι πιο μπροστά όπως επίσης και στην εργονομία και την απτή ποιότητα του εσωτερικού και την σχεδίαση .για τη δε τεχνολογία του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων δεν το συζητώ , το DSG ειναι έτη φωτός μπροστά .ΟΜΩΣ το γεγονός ειναι ότι με το yaris έχω κάνει 73.000 km Kai δεν έχω κανένα πρόβλημα πλην του εγκεφάλου που αλλαχτηκε προληπτικά λόγω καταγεγγραμένης αστοχίας . Εν αντιθέσει στο polo είχα τα εξής : μεγάλη κατανάλωση λαδιού(300ml/1000km , χαλασμένο γρύλο παραθύρου , κραδασμούς απο το κιβώτιο (πολυδισκος συμπλέκτης ) . Απο τα ανωτέρω λύθηκε μόνο το θέμα του γρύλλου . Επίσης σε golf tsi επίσης με DSG είχα πρόβλημα επίσης με κραδασμούς στο κιβώτιο και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε με αλλαγή πολυδισκου συμπλέκτη μετα απο 2,5 χρόνια ταλαιπωρίας .
airetike λες παπαριές και το παίζεις και γνώστης. Το αυτοκίνητο παραγγέλθηκε πριν 4 μήνες.....Κανένα δημοσίευμα τότε....Και φυσικά το είχαμε οδηγήσει πριν το πάρουμε....Δεν το κάνει συνέχεια. Εκεί είναι και το πρόβλημα. Το έχει κάνει 3 φορές σε 1500 χλμ. αλλά τις άλλες 2 ήταν σχεδόν σταμάτημένο γιαυτό δεν δώσαμε σημασία.
Σηκωμενο ρελαντι σε ντιζελ; δηλαδη ποσο να δουλευει; αντε και το κανεις (μεγα λαθος) αυτη ειναι λυση απο μια καταξιωμενη αντιπρoσωπεια;
Η μονη λύση είναι να παίρνεις αυτοκίνητο στην Ελλάδα απο θυγατρική και όχι απο αντιπροσώπους που θέλουν να θάβουν τα προβλήματα. Μιλάω σαν παθών της Καρεντα κοσμοκαρ και όλα τα ονόματα της. Μονο όταν θα γίνει vw Hellas θα τους ξαναδώ! Όσο για τους αλλους τι να πω μαγαζάκια του τρόμου, ανταλλακτικά μονο με courier κανένας δεν κρατάει στοκ και τιμες στον θεο. Ουτε στο ίντερνετ δεν βλέπουν τις διάφορες.
Ελπιζω πραγματικα να μην συμβει καποιο ατυχημα το ενδεχομενο να γυρισουν τα αυτοκινητα πισω και να ζητησουν τα λεφτα τους οι αγοραστες?ή ακομα καλυτερα μια μηνυση ειδικα μετα απο απαντησεις του στυλ 'μαθετε να οδηγειτε' στην vw-φανταζομαι οτι ακομα και τωρα κανενας αντιπροσωπος δεν ενημερωνει τον υποψηφιο αγοραστη για το προβλημα.
Είμαι περίεργος να δω αν η διαφημιστική δαπάνη της Kosmocar στο AutoTriti θα έχει αυξητική τάση τις επόμενες εβδομάδες! Όπως και να έχει, είναι προς τιμήν του καθενός να αναγνωρίζει το λάθος του, πόσο δε να το διορθώνει. Μικρό καλάθι προς το παρόν μέχρι να δούμε αν υπάρξει οριστική λύση και βγουν από το λαγούμι τους οι της Kosmocar. Στον φίλο Γιώργο Ζαφολια, θα του εντείνω την προσοχη στην τυχόν ΞΑΦΝΙΚΑ ανεβασμένη στάθμη λαδιού στον κινητήρα του D-4D του, διότι σημαίνει πως έχει ΚΑΙ πετρέλαιο στο κάρτερ πέραν του λαδιού. Αν πατάει φρένο και συνεχίζει να επιταχύνει το όχημα του ή αφήσει το πετάλ γκαζιού και δει κόφτες, ακόμη και αν σβήσει, θέλει εμπειρία στις κινήσεις για να μην πάρει το μοτέρ στο χέρι. Τέλος, όποιος επιθυμεί να δει πως δουλεύει ένα υποδειγματικό start-stop, δεν έχει παρά να οδηγήσει ένα όχημα του PSA group. Αυτό και αν είναι τεχνικό θέμα προς ανάλυση, αγαπητό Auto Triti !!
Bravo που το αναδείξατε. πράγματι έτσι ειναι και μου σπάει τα νεύρα. είχατε γράψει ότι "δεν ειναι φιλικό προς τον χρήστη"!! και πράγματι δεν είναι. Το δικό μου το πήρα τον Νοέμβριο, έχω κάνει 3000χλμ. και ακόμη δεν το "συνήθισα", σίγουρα δεν είμαι ευχαριστημένος με την αγορά μου.
VW Group δουλεύουν σε τρελούς ρυθμούς ....αν δουμε πως για να αλλαξουν ενα γραναζι στο παραθυρο χρειαστηκαν 15 χρονια,φανταστειτε ποσα θα χρειαστουν με αυτο το προβλημα....τιποτα αλλο.
“Εμείς πήραμε το polo μας πριν από 10 μέρες…..” . Καλά δεν διαβάζετε περιοδικά; Δεν κάνετε test drive πριν αγοράσετε αυτοκίνητο; Λουκία που είσαι; Το επόμενο non paper παρακαλώ να έχει θέμα αν δοκιμάζουμε το αυτοκίνητο που θα αγοράσουμε.
Για τη συγκεκριμένη βλάβη δε έχω ιδία άποψη. Δεν έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο καθόσον προτιμώ για πολλούς λόγους το yaris .Θα ήθελα όμως να ρωτήσω αν υπάρχει αυτοκίνητο οποιασδήποτε άλλης εταιρείας το οποίο να καίει ένα λίτρο λαδιου περίπου ανα 1000 χιλιομετρα και αυτή (η εταιρεία) να το θεωρεί φυσιολογικο??? Σιγουρα όχι. Η vw όμως το θεωρεί απόλυτα φυσιολογικό.Συγκεκριμένα αναφέρομαι στο polo 1.4 βενζινοκίνητο του 2004 που, όταν πήραμε χαμπάρι ότι έχει αυτό το θέμα, μείναμε με το στόμα ανοιχτό από αυτά που μας είπαν στην αντιπροσωπεία.Αυτό που θέλω να πω είναι ότι, τι να την κανω αυτή την περιβόητη τεχνολογία αιχμης της συγκεκριμένης εταιρειας αφού ακόμα εν έτει 2015, προσπαθεί να θεραπεύσει απλές παιδικές ασθένειες, προβλήματα που ούτε αυτοκίνητα του 1960 δεν παρουσίαζαν.
https://de.linkedin.com/pub/steffen-kuschel/85/44/844 Τώρα να εμπιστευτώ την απάντηση κάποιου με αυτό το μαλλί;;;;; Όταν πάρω απάντηση στη δική μου επιστολή, επίσημη & από δικηγόρο, θα σας την κοινοποιήσω. Επισημαίνεται πως η Kosmocar φέρει μεγάλη ευθύνη ως προς την ενημέρωση των αγοραστών και Πελατών της, αλλά και ως προς την προχειρότητα και αδιαφορία που επέδειξε για το παρόν θέμα.
Μήπως τελικά ήταν πιο τίμιο από κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία όταν ο "ιδιωκτήτης" της ζήτησε δημόσια συγγνώμη για κάποια ελλατώματα προϊόντων που δέχτηκαν επίκριση για θέματα ασφάλειας πριν μερικά χρόνια; Η εν λόγω εταιρεία δεχτηκε εκατοντάδες δικαστηκές προσφυγες πελατών και προέβει στο να ελέγξει πληθώρα οχημάτων με την "υπόνοια" ελλατώματος. Μήπως πρέπει να ελεγχθεί αν τελικά υπάρχουν/τηρούνται αποτελεσματικές & θεσμοθετημένες διαδικασίες ελέγχου οχημάτων "μετά την πώληση" ώστε να προστατεύονται οι καταναλωτές; Πάντως σε κάθε περίπτωση οι επιλογές ανήκουν στους καταναλωτές και τα προϊόντα των εταιρειών πρέπει να κρίνονται από αυτούς ορθολογικά... Η "after sale" εξυπηρέτηση θα πρέπει να είναι στην προτεραιότητα των αγοραστών (άλλα και των αυτοκινητοβιομηχανιών)...Οι πελάτες θα πρέπει να τιμωρούν... όσους παραπλανούν, δεν ασχολούνται ή αποφεύγουν να βελτιώνονται.. Επίσης θα πρέπει να ζητούν ότι τους "υπόσχονται" κατά την πώληση.
το (skoda group!!!) οδευει σε εδω και χρονια σε απαξιωση. Ξυπνατε και εσεις στα μεσα και μην αβανταρετε τοσο πολυ τους Γερμανους. Ναι εχουν πολλα να δειξουν και παρα πολλα να μθουν ακομα και απο τους "ερασιτεχνες" Ιταλους για να μην μιλησω για τους κορυφαιους πια Ιαπωνες. Το συγκεκριμενο γκρουπ εδω και πολλα χρονια βγαζει ΚΑΚΑ αυτοκινητα με απιστευτα προβληματα(εγκεφαλους,κιβωτια,TSI turbo!!! κα).
θα διαβάζει αυτά τα σχόλια το autobild.gr και θα αφρίζει από το κακό του .Μας έχουν τρελάνει με την VW που όλα της τα υλικά είναι "από το πάνω ράφι"
Η Κοσμοκαρ το μονο που ξερει ειναι να συμπεριφερεται σαν θιγμενος Γερμανος γιαυτο σου λεει μαθε να το οδηγας και οχι οτι υπαρχει προβλημα. Ειχα την τυχη/ατυχια να εχω μεχρι πριν 4 χρονια δυο Γκολφ tsi στα οποια τα φρενα ηταν απο απαραδεκτα μεχρι επικινδυνα. Αλλαξανε καποια πραγματα αλλα χωρις αποτελεσμα και μετα το γνωστο 'ολα ετσι ειναι και κανενας δεν εχει παραπονεθει' λες και εγω δουλευω στο τμημα παραπονων τους και βλεπω αν νισχυει η οχι.Τα αυτοκινητα απλα σε χαμηλες ταχυτητες ειχαν πολυ μεγαλη διαδρομη για να πιασουν τα φρενα και μονο σε υψηλες ταχυτητες δουλευαν ικανοποιητικα. σε χαμηλες ηταν εφιαλτης.
Σας ευχαριστουμε autotriti για τη σταση σας στο θεμα! Ας ελπισουμε πως θα δικαιωθουν και οι κατοχοι TSI
Πιστευω οτι οι μισοι τουλαχιστον ή δε διαβασαν το αρθρο ή ηθελαν να τα πουν να ξαλαφρωσουν κι ας ειναι εκτος θεματος. Δεν εχω καμμια ιδιαιτερη συμπαθεια στην VAG,ομως αυτο το θεμα δεν εχει να κανει με "αξιοπιστια".Εχει να κανει με κακη σχεδιαση και λειτουργια. Δεν "χαλασαν" τα Polo.Ειναι φτιαγμενα να δουλευουν ετσι.Το γιατι και το πως ειναι ενα αλλο θεμα που φυσικα και πρεπει να λυσει η ανακληση. Απλως ειναι αλλο πραγμα το κατασκευαστικο ελλατωμα,αλλο η αξιοπιστια.Ειναι offside οποιος γραφει για αξιοπιστια... Ξαναλεω,υπαρχει θεμα με το μοτερ του Polo και πρεπει να λυθει.Και κακως δεν το εντοπισαν στην εξελιξη του μοτερ.Αλλα δεν εχει να κανει με αξιοπιστια αυτο.
H VW ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ. Η KOSMOCAR ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΗΣ;
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΈΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ΕΙΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ...Νομίζω αν οι το VAG ήταν σωστο ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥ ΜΕ ΑΛΛΟ....
Δε λέει ότι αναγνωρίζει το πρόβλημα. Το λέει technical feature.
Είναι γνωστό ότι η VW ουδέποτε διεκδικούσε δάφνες αναφορικά με βλάβες στα αυτοκίνητα της. Μάλιστα είναι γενικά από τις πιο ζημιάρικες εταιρίες στην αγορά. Προσωπικά το πρόβλημα του σαζμαν που είχε το Golf μου μοντέλο 1994 το έλυσα ως εξής: Δεν αγόρασα ποτέ πια VW!!
συνεχιστε να αγοραζετε vw καποιοι μετα απο ολα αυτα!!! και να ταν μονο τα polo??
"ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ" ΛΕΕΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΧΑΧΑΧΑΧΑ.ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ.ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΝΑ ΤΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ.ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ. ΕΓΓΥΗΣΗ.
Εμείς πάντως αγοράσαμε το πόλο 1.4 tdi τον Νοέμβριο με dsg, και μετά από 10.000 χλμ έχω να πω ότι κιβώτιο/κινητήρας δουλεύουν αψεγάδιαστα. Αυτό που φοβόμουν κυρίως ήταν το dsg και για αυτό πήραμε επέκταση της εγγύησης, αλλά ευτυχώς όλα καλά μέχρι στιγμής. Το μόνο που έχει βγάλει πρόβλημα είναι η τιμονιέρα η οποία μία μέρα ξαφνικά "στράβωσε" έχοντας αρκετή κλίση από το κέντρο. Το πήγαμε για ευθυγράμμιση (εντός εγγύησης), αλλά και πάλι έχει μία πολύ μικρή απόκλιση το τιμόνι προς τα αριστερά, χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα. Πάντως υπάρχει θέμα με το σέρβις της VW,αφού όταν πήγαμε μας είπαν αρχικά ότι εμείς φταίμε για το τιμόνι επειδή το ρίξαμε σε λακούβα, και μόνο όταν δεν είδαν κανένα σημάδι από χτύπημα στο πάτωμα του αυτοκινήτου, έκαναν την ευθυγράμμιση δωρεάν. Γενικά πάντως σε σχέση με το peugeot 207 που είχαμε, είμαστε πολύ πιο ικανοποιημένοι με το polo.
Όλοι όσοι γράφετε σχόλια αναφορικά με το θέμα του Polo και ενδιαφέρεστε να κινηθείτε νομικά, να ξέρετε ότι γίνεται, ακόμη και αν δεν έχει προκληθεί τραυματισμός ή ατύχημα. Έχω ασχοληθεί με αντίστοιχες περιπτώσεις ευθύνης εταιρειών.
ε τοτε elmariachi παρε κ εσυ ενα απο αυτα τα τσακι τσαν που λες γιατι δεν παιρνεις; το θεμα ειναι οτι οντος υπαρχει προβλημα η εταιρεια το αναγνωρισε. αναμένουμε
Ένα reflush του ecu με σηκωμένο ρελαντί ! Αυτη ειναι η λύση
Σας κόψανε τη διαφήμιση και το κάνετε λάστιχο το θέμα? Σας έχουν καταλάβει και οι Πέτρες!!!
Εχω εδώ και 2 χρόνια το KIA RIO 1.1 DIESEL. 7 χρόνια πλήρη εργοστασιακή εγγύηση σε ότι και αν συμβεί ,και θα κάνω αναφορά στο εξής . Πρίν 2 μήνες η εργοστασιακή μπαταρία παρουσίασε πρόβλημα στην φόρτισή της (δέν φόρτιζε παραπάνω απο 70% ) με αποτέλεσμα να μήν λειτουργεί σωστά το σύστημα ΙSG η΄αλλιώς START - STOP .Το ανέφερα στήν αν΄/πεία και όπως διεπίστωσα είχαν προμηθευτεί απο άλλη εταιρία κατασκευής μπαταριων καινούργιες και μου τήν κάλυψαν στήν εγγύηση .Το ξαναλέω μετά απο 2 χρόνια που όλοι οι άλλοι δίνουν στις μπαταρίες 6-12 μήvες εγγύηση και παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο σύστημα τις ξελιγώνει εντελώς καθώς καθημερινά σε εμένα προσωπικά και λόγω δουλειάς μου που κινούμαι εντός της Αθήνας 7=8 ώρες καθημερινά ενδέχεται να σβήσει και να ανάψει ο κινητηρας άπειρες φορές .Σεβαστή του καθενός η επιθυμία να είναι κάτοχος οποιασδήποτε μάρκας ,γούστο του και καπέλλο του ,αλλα παιδιά ας κοιτάζουμε για το καλό μας και κάτι άλλο πέρα απο vw στη δύση και toyota στην ανατολή !!!
Φιλαράκια με τα yaris και τα polo παρτε ένα Hyundai i20 να με λιγα λεφτα και μην αγοράζετε ονομα..... Τα ειδαμε και τα yaris και τα polo πως εγιναν και αφήστε τα πριν 15 χρονια
Γειά σου Γιάννη, κουκιά σπέρνω! Ο κάθε ένας γράφει το μακρύ και το κοντό του. 9 στους 10 εκτός θέματος. Όποιος ξέρει Αγγλικά και διαβάσει την επιστολή από τη Γερμανία θα καταλάβει ότι είναι η κλασική απάντηση προς όποιον έχει πρόβλημα. Ούτε ότι συμφωνεί λέει ούτε ότι εργάζονται για το συγκεκριμένο "πρόβλημα" (όπως θα το έγραφε το group) ούτε καν ότι συμφωνεί πως υπάρχει πρόβλημα. Επεξήγηση για το πως να οδηγηθεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα στείλουν. Προσωπικά δεν καταλαβαίνω πως εμείς οι φτωχοί Έλληνες αγοράζουμε αυτοκίνητο 15000+ χωρίς test drive. Ή μήπως εκεί δεν έσβηνε;! Όσο για το "πρόβλημα" προσωπικά το οδήγησα για 3 μέρες ως αυτοκίνητο αντικαταστασης και δεν έσβησε ούτε 1 φορά. Ps: Και εγώ με yaris automatic 1.3 του 2007 πολλά προβλήματα και τρελή κατανάλωση (13lt). Αυτό για τους απόλυτους με τα πανάκριβα πλέον Γιαπωνέζικα με τα χάλια πλαστικά χωρίς αερόσακους για τους πίσω!
Προκειμενου να περναει τα τεστ καταναλωσης , "δουλευει" με πολυ "φτωχο" μιγμα γυρω απο τις στροφες του ρελαντι . Γι αυτο και δεν το λυνουν το προβλημα ...γιατι θα χαλασουν τους ρυπους και θα περασει σε επομενη κατηγορια ρυπων . Τοσα ασκοπα λογια ......
Δυστυχώς και το golf gti vi (5K1 σκάφος cczb κινητήρας) μου "πέταξε" καδενα στα 120.000km 20 ημέρες μετά τη λήξη της εγγύησης (στα 2 χρόνια) και δεν ανέλαβαν τίποτα από την αντιπροσωπία ούτε από την Kosmocar λόγο λήξης εγγύησης... Φοβάμαι μην ξανασυμβεί το ίδιο γιατί έχουμε περάσει το όριο των 2 ετών απο τη στιγμή της αποκαταστασης του! Ποτέ ξανά VW ειδικά με 2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (η εγγύηση της ασφαλιστικής δεν ισχύει για αυτοκίνητα που είναι στο δρόμο πάρα μόνο για αυτούς που έχουν τα διλιτρα μόνο για Σ/Κ σε κανένα κοντινό καφέ)
σαν τα υποβριχια που γερνουν ,ελατωματικα προιοντα στο εμποριο και ο κοσμος τα χρυσοπληρωνη........ υθελα πρωτου βγουν στη καταναλωση δεν το βλεπουν τοσοι μηχανικοι ;
Εγω έχω παρει το golf το πετρελαιο και οταν γεμιζω το ρεζερβουαρ ακουγονται τα καυσιμα .τους το ειπα και μου ειπαν οτι ειναι διακαιολογημενο
valte tou poio vari volan
Παιδια εγω εχω το 1.4 tdi χωρις dsg, εδω και δυο εβδομαδες και δεν εχω κανενα προβλημα. Απλα συνηθισα γιατι οντως στην αρχη ειχα καποιες δυσκολιες. Ειναι αλλο αμαξι σε σχεση με το παλιο που ειχα. Ενα fiat. Το γουσταρω πολυ..!
δυστυχως η vw εχει παψει προ πολλου να ναι η εταιρια του λαου.οπως το πε ο προηγουμενος αναγνωστης α ρε ιαπωνες.
Το να παραδεχθείς ότι έκανες λάθος είναι μεγάλο πράγμα. Θέλω όμως να δω τι θα γίνει και με αυτούς που έχουν ήδη αγοράσει το μοντέλο. Ευτυχώς είναι όλοι μέσα στην εγγύηση...
Το συμπέρασμα που βγάζω είναι τέτοια η κατάντια του Group που ούτε τα κινέζικα αυτοκίνητα που ήρθαν για λίγο στην Ελλάδα δεν είχαν τέτοιο χάλι. Απόδειξη το ότι στην γειτονιά μου υπάρχει άνθρωπος που έχει ακόμα και χρησιμοποιεί το Jiangling Landwind X6, αυτό που διαλύθηκε στο Crash Test.
Απλα αν ειναι ευκολο βαλτε στον τιτλο και το μοντελο 1.4 tdi γιατι υπαρχουν πολλα diesel polo και εμενα το 1.6 tdi πεταει. Ευχαριστω
Εδώ είμαι κύριε airetike, διαβάζω και σέβομαι τις γνώμες όλων.Δεν ανέχομαι όμως να με βρίζουν όπως κάναν ορισμένοι από εδώ, ούτε τις παπάντζες τους, μάλλον γέρασα και δεν δέχομαι πολλά πολλά.
Ευχαριστώ πολύ το Autotriti. Σε κάνουν ν' αμφιβάλεις για την ορθότητα της κρίσης σου μερικές φορές. Παρακαλώ κρατείστε μας ενημερωμένους.