H Kosmocar στην απάντηση της, λέει ότι έλαβε πολύ σημαντικά υπΆ οψιν, όλα τα παράπονα των κατόχων VW και Audi, από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η έρευνα και εξακολουθεί να τα παρακολουθεί καθημερινά και να προσπαθεί να βρει τις καλύτερες λύσεις για την ικανοποίηση των πελατών της.Τα βασικά προγράμματα που λάνσαρε φέτος για τον σκοπό αυτό είναι:α. Volkswagen Εγγυημένη Αξία. Με το πρόγραμμα αυτό ο κάτοχος της VW, γνωρίζει τι θα πληρώσει για service, για όλη την ζωή του αυτοκινήτου του. Όλες οι χρεώσεις είναι σαφείς και ξεκαθαρισμένες και ο πελάτης της VW τις γνωρίζει από την πρώτη στιγμή. Περιλαμβάνεται ακόμα έξυπνη δυνατότητα εξόφλησης και η Kosmocar δεσμεύεται για αυτά.β. On line κλείσιμο ραντεβού Service.Εσείς απλά επιλέγετε την περιοχή, το συνεργείο, τις πληροφορίες που αφορούν το αυτοκίνητο σας, καθώς και τι είδους εργασίες θέλετε να γίνουν μαζί με την ημέρα και την ώρα που σας βολεύει και άμεσα ο συνεργάτης της εταιρείας θα επικοινωνήσει μαζί σας ώστε να επιβεβαιώσει το ραντεβού.γ. Εγγύηση ελαστικών VW. Προσφέρεται δωρεάν, σε κάθε αλλαγή ελαστικών, ισχύει για 36 μήνες και καλύπτει κάθε ζημιά (από καρφιά, γυαλιά, πεζοδρόμιο, λακκούβες, βανδαλισμό, κλοπή).Εμείς σαν Αuto Τρίτη, θεωρούμε πολύ θετική την αντίδραση αυτή, της Kosmocar, καθώς αυτός ακριβώς είναι ο στόχος της έρευνας του Autocheck: να ακουστούν τα παράπονα σας και να βελτιωθούν η υπηρεσίες των εταιρειών αυτοκινήτων της μάρκας τους προς τους κατόχους. Κάντε κλικ εδώ και κάντε και εσείς αναφορά στη μεγάλη μας έρευνα AUTOCHECK.
Αλήθεια, αυτά τα τρία μέτρα που έλαβε η εταιρία, ποιά από τα προβλήματα που αναφέρουν στην έρευνα οι κάτοχοι αντιμετωπίζουν; Χαμομήλι στον καρκινοπαθή...
Έγραψε κάποιος για ακρίβεια των service.Η Kosmocar απάντησε με το ότι είναι γνωστό τι θα πληρώνει ο πελάτης.Ναι οκ και?Κατέβασε τιμή?Δεύτερον,online ραντεβού για service.Όλα τα παράπονα αυτό είχαν σαν πρώτο θέμα.Εύστοχο κι αυτό.Τρίτο λάστιχα...Μπράβο Kosmocar έπιασες και στα 3 τον παλμό των προβλημάτων.Όσο και για το σχόλιο του autotriti δεν θέλω να πω κάτι...Που την είδε την θετική αντίδραση?Τι έδωσε παραπάνω η Kosmocar στα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος.Σταματήστε να τους γλύφετε!
Αλήθεια, αυτά τα τρία μέτρα που έλαβε η εταιρία, ποιά από τα προβλήματα που αναφέρουν στην έρευνα οι κάτοχοι αντιμετωπίζουν; Χαμομήλι στον καρκινοπαθή...
Έγραψε κάποιος για ακρίβεια των service.Η Kosmocar απάντησε με το ότι είναι γνωστό τι θα πληρώνει ο πελάτης.Ναι οκ και?Κατέβασε τιμή?Δεύτερον,online ραντεβού για service.Όλα τα παράπονα αυτό είχαν σαν πρώτο θέμα.Εύστοχο κι αυτό.Τρίτο λάστιχα...Μπράβο Kosmocar έπιασες και στα 3 τον παλμό των προβλημάτων.Όσο και για το σχόλιο του autotriti δεν θέλω να πω κάτι...Που την είδε την θετική αντίδραση?Τι έδωσε παραπάνω η Kosmocar στα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος.Σταματήστε να τους γλύφετε!