Η Γερμανική ADAC, υπέγραψε την ληξιαρχική πράξη θανάτου του diesel.
Η ληξιαρχική πράξη θανάτου του diesel
43.656 Επισκέψεις στο άρθρο (4/4/2017)
Η ADAC με τα ECOstars, όπου όλα τα diesel πατώσανε, δείχνει τι καύσιμα θα οδηγούμε από δω και πέρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 5* Ηλεκτρικά-Υβριδικά
- 4* Φυσικό αέριο
- 2-4* Βενζίνη
- 1* Ντίζελ
Αμέσως τέθηκε θέμα αποζημίωσης όσων έχουν αγοράσει diesel και το θέμα έφτασε στο Γερμανικό Κοινοβούλιο, που αντί να αναλάβει την ευθύνη της αποζημίωσης αυτής, είπε “ας τα εξάγουν οι ιδιοκτήτες τους σε τρίτες χώρες”. Προσέξτε όχι σε “άλλες” χώρες, αλλά σε … “τρίτες χώρες”! Πολύ μας εκνεύρισε αυτό. Εσάς;
Το πρόβλημα είναι ότι το ελληνικό κράτος δεν μπορεί να μας προστατεύσει. Εδώ και κάποια χρόνια τις οικονομικές αποφάσεις, τις παίρνουν άλλοι. Μέχρι το 2010 οι εισαγωγές μεταχειρισμένων στην Ελλάδα, στην ουσία απαγορευόντουσαν. Μας σέρνανε στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο, αλλά καμιά ελληνική κυβέρνηση δεν έδινε άδεια για να εισαχθούν σαπάκια! Τότε η τρόικα αποφάσισε όχι μόνο να επιτρέψει τις εισαγωγές αλλά να …ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙ ΤΑ ΣΑΠΑΚΙΑ:
Αν εισάγεις ένα σαπάκι με 300.000 χιλιόμετρα, πληρώνεις 100-200 ευρώ δασμό! Αν φέρεις ένα καλό αυτοκίνητο με 50.000 χιλιόμετρα, πληρώνεις 3500-5000 ευρώ.
Και γεμίσαμε σαπάκια.
Εν τω μεταξύ το diesel σαν καύσιμο, δεν έχει πλέον 1 ευρώ. Έχει φτάσει στο 1,30 και σε λίγο θα έχει όσο και η βενζίνη, όπως στην Κύπρο ή ακριβότερα από την βενζίνη, όπως στην Αγγλία, αφού σαν καύσιμο, σε τιμή διυλιστηρίου είναι ακριβότερο από την βενζίνη. (Αρα τώρα, για να είναι φτηνότερο από την βενζίνη, επιδοτείται).
Για πόσο καιρό άραγε θα γίνεται ακόμα αυτό; Μια πρώτη απάντηση που μας έρχεται στο μυαλό είναι: «μέχρι να ξεφορτώσουν όλα τα σαπάκια τους, σε τρίτες χώρες». Τι λέτε και ΅σείς;
Και μπορεί το Σάββατο μια είδηση για κατάσχεση στα παλιά ντίζελ να ήταν πρωταπριλιάτικη, αλλά όπως φαίνεται σε κάνα χρόνο θα είναι η πραγματικότητα , ή όποτε γίνει η επόμενη αξιολόγηση από τους θεσμούς. Τότε που θα έχουν πια ξεφορτωθεί όλα τα καρκινογόνα ντιζελάκια, που ρυπαίνουν τις πόλεις τους και θα έχει έρθει ώρα να μας πουλήσουν αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας;
Βοηθήστε να φτάσει η ενημέρωση αυτή σε όσο το δυνατόν περισσότερους. Κοινοποιείστε το άρθρο στους φίλους σας. |
Και όταν το κράτος δεν μπορεί να μας προστατεύσει η μόνη άμυνα μας είναι να είμαστε καλά ενημερωμένοι. Εμείς σαν Autotriti, καταγράφουμε κάθε μέρα όλες τις ειδήσεις, και όσοι διαφωνούν μαζί μας, καταγράφουν από κάτω την διαφωνία τους. Έτσι κάθε άρθρο έχει και τις δυο απόψεις (ακόμα και των εμπόρων μεταχειρισμένων που μας περνάνε γενεές δεκατέσσερις, κάθε μέρα. Εσείς βοηθείστε να φτάσει η ενημέρωση αυτή σε όσο το δυνατόν σε περισσότερους. Κοινοποιείστε το άρθρο μας και όλα τα σχετικά άρθρα. Η μόνη άμυνα που έχουμε, είναι η σωστή ενημέρωση.
Η αγαπητή μας ADAC που λαδωνόταν από το group vw για να το βγάζει πρώτο παντού και πάντα,ρώτησε τα αφεντικά της πάλι να καταργήσουν επι τόπου τα diesel ή όχι.Αυτή η σιχαμερή ιστορία εναντίον των diesel πρέπει να σταματήσει και να τελειώνει,καιι εγώ αν μπορούσα να άλλαζα το αμάξι diesel θα έπαιρνα που σκέφτομαι να το βγάλω για μια βόλτα απλή,και αν σας φταίει το πετρελαιο κάνετε την αρχή και από σήμερα κατασχέστε και καταστρέψτε όλα τα όντως βρωμερά και παλαιάς diesel αυτοκίνητα εδώ στην λευκή κατεχόμενη βαλκανική μπανανία ,ταξι ,φορτηγά,λεωφορέια κτλ που το 80% plus είναι super παλαιάς τεχνολογίας και προδιαγραφών,εμπρός λοιπόν να σας παραδεχτούμε ότι κάτι κάνετε για το περιβάλλον και την προστασία μας,αει σιχτίρ πια μας τα πρήξατε με τον πόλεμο εναντίον του πετρελαίου.
Απάντηση: Η δική μας δουλειά ειναι να σας ενημερώνουμε για τις εξελίξεις στην Ευρώπη. Η έρευνα της ADAC δείχνει οτι πέρασε στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος, ακόμα και στην Γερμανία, η προστασία των κατοίκων των πόλεων απο τους καρκινογόνους ρύπους. Τα diesel, οπως ειπαν και στο γερμανικό κοινοβούλιο, πρέπει να εξαχθούν σε "τρίτες" χώρες. Τελείωσε το Diesel στην Γερμανία.
Εγώ βενζινοκίνητο έχω και δεν μου αρέσει καθόλου Η απόδοση των diesel σε κάποια κομμάτια οποιασδήποτε διαδρομής ... Αλλά ρε παιδια καταντάει λίγο κουραστικό... μόνο εγώ βλέπω 2 diesel γερμανικών εταιρειών εντελώς τυχαία στην πρώτη εντεκάδα με τα πολλά αστεράκια και δύο Ωραιότατα βενζινοκίνητα στην κατηγορία με το ένα αστεράκι;;; Με την ίδια λογική λοιπόν υπάρχει και η ληξιαρχική πράξη θανάτου ενός κινητήρα που το γκρουπ vag τοποθέτεί σε όλα του τα αυτοκίνητα (VW. SKODA. AUDI. SEAT) (1.4 act tsi) Γιατί λοιπόν δεν γράφουμε ως τίτλο "ληξιαρχική πράξη θανάτου του 1.4 ACT TSI" είναι σίγουρα πολύ πιο μεγάλο θέμα.... ;-)
Ένα taxi μοντέλο 2000 χωρίς DPF ή ακόμη και ένα τελευταίας τεχνολογίας όπου ο ιδιοκτήτης του για λόγους κόστους του έχει αφαιρέσει το DPF μολύνει όσο 100 σύγχρονα diesel αυτοκίνητα. Επικεντρωθείτε λοιπόν στην ουσία.
Γι αυτό και εγω αυτή την εβδομάδα παω να παραγγείλω το νεο yaris 2017 diesel !!!
Δεν βαριέσαι.....εδώ επαρχία δεν μας πολυακουμπαει.....άσε που εδώ οι πιο πολλοί, στα παλιά αγροτικά και στα τρακτέρια, βάζουν κόκκινο πετρέλαιο.....Σιγά μην το πληρώσουν και 1.30 το λίτρο....96 λεπτακια και πολλά είναι.....
H ADAC ειναι αυτή που δεν καταλαβε τιποτα για το παρανομο λογισμικο που ειχαν γερμανικα αυτοκινητα? Αυτη η εταιρεία δεν ειναι αξιοπιστη. Αν δεν υπήρχε το αμερικανικο πανεπιστημιο και η Ελληνικής καταγωγής ερευνητρια ακομα και σημερα η ADAC θα εκανε δοκιμες και θα ελεγε ολα καλα με τα diesel. Ομως το παραξενο ειναι πως το αρθρο σας αναφερει ενα πινακα με αυτοκινητα που δεν υπάρχει συγκριση ομοιων μοντελων με διαφορετικο κινητήρα (πχ ενα Fieste βενζινης και ενα diesel). Συνεπώς το αρθρο σας ειναι αχρηστο.
Οσο και ακριβο να γινει το πετρελαιο παντα κερδισμενος εισαι αφου με ενα ντεποζιτο βγαζεις 1000 χλμ
Έψαξα και βρήκα στην σελίδα του ADAC το συγκεκριμένο άρθρο και είδα την βαθμολογία για το αμάξι μου. Ένα Vitara 1.6 diesel 4X4 από το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος και έχει πολύ καλή μέση κατανάλωση (5-5,5). Είχε τρία αστέρια με 68 βαθμούς (μέγιστη βαθμολογία για τα τρία αστέρια 69) όταν το 1.4 βενζίνη είχε 53 και το SX4 με τον ίδιο κινητήρα 34. Πολλά βενζινοκίνητα είχαν πολύ χαμηλότερη βαθμολογία οπότε το θέμα δεν είναι μόνο το καύσιμο αλλά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Τα άρθρα σας πρέπει να γίνουν πιο αντικειμενικά και εμπεριστατωμένα
Κι έτσι για τον χαβαλέ και μόνο.... Το παρακάτω δεν είναι diesel....? Χαχαχαχαχα
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ DIESEL... ΓΙΑΤΙ... Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ...
Έτσι για τον χαβαλέ αυτό δεν είναι diesel??? Με 4 ΑΣΤΕΡΑΚΛΕΣ!!!!!
Δηλαδη,με λιγα λογια,αν θεωρησουμε οτι θα ισχυσουν ολα αυτα για τα diesel,θα ηταν προτιμοτερο να παρουμε αυτοκινητα με βενζινη; Οπως εχουν βγαλει αρκετες εταιρειες μοντελα με βενζινοκινητηρες 1000cc τουρμπισιους και καταναλωσεις σχεδον ιδιες με των diesel,και ειναι και πιο φθηνα και το καυσιμο καλυτερο; Το δυστυχημα σε αυτη τη χωρα ειναι οτι οι νομοι αλλαζουν καθε μερα,με αποτελεσμα να μετανιωνεις για οποιαδηποτε επιλογη σου,ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!!!!
Στην Ελλάδα της κρίσης και της αδιαφορίας αυτό που θα πρέπει να τονίσει ένα περιοδικό κατα την γνώμη ειναι το θέμα συντήρησης των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους. Τι σημασία έχει εαν ένα αμαξι ειναι euro5 or 6και ειναι ρημάδι. Δεν σας βλέπω να κάνετε μια έρευνα για τα ταξί που κανένα μα κανέναν δεν έχει πανω βαλβίδα egr, ούτε για κανένα φορτηγό που έχει τρόμπα πειραγμένη. Ένα απλό ΙΧ θα κάνει σε μια έβδομαδα τα χιλιόμετρα που κάνουν τα αλλα την ημέρα!!! Οποτε ας δούμε την ουσία του προβλήματος.
Ωραία!!! Θα αποκτήσουν ξανά αξία 2 βενζινοκίνητα 20ετίας που έχουμε. Καλά μη μιλήσω για το mx που το εχω με υγραέριο. Θα έπρεπε να με πληρώνουν κιόλας να το κυκλοφορώ... Γι αυτό άραγε ανεβάσαν την τιμή του υγραερίου στο 0,85 απο 0,67... Για να μας επιβραβεύσουν που δεν μολύνουμε το ίδιο.
Μέχρι πριν ένα-δύο χρόνια όμως,όλοι οι ειδικοί δημοσιογράφοι μας βομβαρδίζατε με τεστ για ντιζελοκίνητα και με σχόλια του τύπου "ήρθε η ώρα να αποκτήσεις ντίζελ","μεγάλη αντοχή του κινητήρα" ή διλήμματα του τύπου 'diesel ή lpg" κ.α. Αλήθεια,δεν γνωρίζατε τίποτα για τους κανονισμούς της Ε.Ε; Αλήθεια είναι συμφέρον να πάρεις ένα μικρό ή μικρομεσαίο με πετρέλαιο; Είπατε ποτέ στο αγοραστικό κοινό για την πολυπλοκότητα και τις απαιτήσεις συντήρησης των ντιζελοκίνητων (αντλίες-μπεκ-φίλτρα dpf-ad blue κλπ); Επιπλέον,θεωρούσατε ότι αυτό το αγοραστικό κοινό ξέρει να οδηγεί τα ντίζελ; Προσωπικά πήρα ντίζελ αναγκαστικά ως επαγγελματικό,ούτε δύο ετών,ελληνικής αντιπροσωπείας και 2000 κεκ,βαν 9 θέσεων.Αυτό το αυτοκίνητο συμφέρει να είναι πετρέλαιο.Το (σύγχρονο) σουπερμίνι που κινείται μέσα στην πόλη για προσωπικούς λόγους και κάνει 10000 χλμ το χρόνο δεν υπάρχει κανένας λόγος να είναι πετρέλαιο!
Η σωστή προσέγγιση του ζητήματος στο παραπάνω άρθρο. Η δε κατακλείδα του αποτελεί την απάντηση για όσα γράφονται από τους κκ συντάκτες του auto triti: Sε κάθε περίπτωση, το θέμα των ρύπων σε πραγματικές συνθήκες φαίνεται να είναι κάτι που τραβά την προσοχή καθώς ιντριγκάρει και προκαλεί αρκετό θόρυβο. Η αλήθεια βεβαίως είναι ως συνήθως στην μέση, καθώς το πρόβλημα ήταν ήδη γνωστό στους παροικούντες την αυτοκινητική Ιερουσαλήμ, όμως πάντα υπήρχαν οι τρόποι ώστε τα αυτοκίνητα να παίρνουν τις πιστοποιήσεις στις τυποποιημένες μετρήσεις κάνοντας νόμιμη (δεν μιλάμε για περιπτώσεις όπως το dieselgate) χρήση των “παραθύρων” που παρέχει αυτή η διαδικασία. Η νέα τάση που εμφανίστηκε μετά το παράνομο λογισμικό της VW και όσα ακολούθησαν οδηγεί πλέον σε έναν εξορθολογισμό της κατάστασης, και βέβαια επιταχύνει τις εξελίξεις στο μέτωπο της ηλεκτροκίνησης η οποία όμως έχει και αυτή τα δικά της προβλήματα να λύσει μέχρι να έχει επαρκή εμπορική εφαρμογή. Μέχρι τότε είναι μάλλον σίγουρο ότι θα ζήσουμε σε έναν νέο κύκλο “μετρήσεων” (εντός ή εκτός εισαγωγικών) με νέες μεθόδους επίτευξης καλύτερων αποτελεσμάτων (στενά ελαστικά, αεροδυναμικά βοηθήματα) και τους επίδοξους “προφήτες” της αυτοκινητικής παραφιλολογίας να ψαρεύουν σε θολά νερά και να “πετροβολούν” τους diesel κινητήρες ως τον εύκολο στόχο μιας εποχής που της αρέσει η “σκανδαλολογία” και όχι η ουσία των πραγμάτων. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Το θέμα δεν είναι να ισχυρίζεσαι ότι ενημερώνεις αλλά με ποιον τρόπο παρουσιάζεις την ενημέρωση αυτή. Και όταν βάζεις τίτλους του τύπου πέθανε το ντίζελ, ληξιαρχική πράξη θανάτου του ντίζελ, ε τότε απλά σκανδαλολογείς άνευ ουσιαστικών επιχειρημάτων
Απάντηση: H ADAC έβγαλε την έρευνα και τα diesel στην τελευταια θέση. Εμείς απλώς σας ενημερώνουμε για τις διεθνείς εξελίξεις για το θέμα. Η Γερμανία έχει ήδη φυγει απο τα Diesel και το θέμα ειναι να βρεθούν "τρίτες χώρες" να τα απορροφήσουν, για να μην αναγκαστεί η γερμανική κυβέρνηση να αποζημιώσει τους ιδιοκτήτες τους, που την κράζουν.
NicDc3, το Skoda έχει υβριδικό σύστημα, βενζίνη και φυσικό αέριο, γι αυτό και είναι στην πάνω κατάταξη, το tiguan έχει τον 1,4tsi με αυτόματο κιβώτιο και κάποια παραπάνω κιλά. Λογικό λοιπόν να είναι σε δυσμενέστερη θέση σε σχέση με το up. Όσο για την καραμέλα σχετικά με το γκρουπ vw και το σκάνδαλο με τους diesel κινητήρες της, τα ίδια κάνανε κι άλλες εταιρίες και με χειρότερα αποτελέσματα, γεγονός που δείχνει ότι η όλη φιλοσοφία των diesel ήτανε μούφα και όχι "δούλεμα" ενός μόνο κατασκευαστή.
Δίστιχο φταίει και το δικό μας κράτος που αφήνει και τους μαντραδες απατεώνες να πουλάνε diesel euro 4 και να εξαπατανε των κόσμο που δεν γνωρίζει! (Οτι δεν τους καλύπτει ασφαλεια σε Αθηνα και Θεσσαλονίκη και διάφορες αλλες κυρώσεις)
Eνδεικτικο απο ADAC ECO TEST το diesel ποιο καθαρό από το ίδιο μοντέλο βενζίνης 4 αστερία και όχι 1 όπως γράφετεα είναι να πληροφορείτε τους αναγνώστες και όχι να τους παραπληροφορειτε
Σταύρο, αυτό που λες με την ασφάλεια, δεν ισχύει. Οι περιπτώσεις που η ασφάλεια δεν πληρώνει, αναφέρονται ρητά, είτε στο συμβόλαιο, είτε στο βιβλίο κανόνων ασφάλισης που το συνοδεύει. Σε κάθε περίπτωση, η παρατυπια ή παρανομία, πρέπει να εχει σχέση με την αιτία του ατυχήματος, πχ οδήγηση υπό την επιρροή μεθης. Τα καυσαερια δεν έχουν καμία σχέση με αιτία ατυχήματος, οπότε η ασφάλεια είναι υποχρεωμένη να πληρώσει.
Τα euro6 diesel που ενσωματώνουν το SCR έχουν μηδενικές εκπομπές NOx. Αφού η ανακύκλωση καυσαερίων δεν είναι απαραίτητη πλέον για να μειωθεί η εκπομπή των NOx η καύση είναι πιο τέλεια και η ελάχιστη αιθάλη που παράγεται κατακρατείται στο DPF. Το REGENERATION του DPF απαιτεί αυξημένες θερμοκρασίες και ως εκτούτου παράγει επιπλέον NOx που όπως όμως είπα μετατρέπεται 100% σε N2, H2O και CO2. Σχετικά με το τελευταίο η απόδοση του κύκλου DIESEL θα είναι πάντοτε μεγαλύτερη του OTTO που σημαίνει μικρότερη ειδική κατανάλωση με άλλα λόγια για την ίδια ισχύ μικρότερη κατανάλωση καυσίμου άρα μικρότερη παραγωγή CO2. Τέλος, οι DIESEL έχουν προοπτικές ανάπτυξης στο τομέα της διαχείρισης και εκμετάλευσης της κινητικής και θερμικής ενέργειας των καυσαερίων αυξάνοντας ακόμη περισσότερο την απόδοσή τους.
η δουλεια μου είναι ελεγξτης ποιοτητας καυσιμου στα βαλκανια.τα νεα είναι καλα για τον ανθρωπο.μεχρι το 2020 θα πρεπει να απαγορευτουν διαπαντως από τις 4 μεγαλες πολεις τις ελλαδας και μεχρι το 2025 από ολη την ελλαδα.στην ευρωπη ηδη αριζουν και σταματάνε.επρεπε το ποιο βλαβερο καυσιμο είναι το πετρελαιο.εξαλου μεχρι τελος του 2017 βαση της συνθηκης που εχει υπογραφη θα εχει πρεπει να περασει το λιγοτερο κατά 10 λεπτα την τιμη της βενζίνης.και θα παιζει αναλογα με τον πληθωρισμο αλλα όχι λιγοτερο από 1.50 ευρω το λιτρο οσο και να πεσει η βενζινη.στην κυπρο που είμαι αυτή την περιοδο τα πετρελαια εχουν αρχισει και αποσύρονται και την θεση τους ξαναπαιρνει η βενζινη λιγων κυβικων τούρμπο κινητηρων που είναι 30 φορες ποιο καθαρο από ένα πετρελαιοκινητηρα τελευταιας γενιας.νοιμζετε ολι ότι κανετε αποσβεση μεχρι να σας βγαλει ζημια το πετρελαιο και μετα κλαιτε.....
ΠΕΣ ΤΑ AUTO TRITI, ΠΕΣ ΤΑ!!! ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ... ΑΛΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΗ... ΟΜΩΣ ΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ ΣΑΝ ΛΑΟ.- ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ, Κ.Τ.Λ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΑ, Κ.Τ.Λ. ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΠΑΙΔΙΑ!!! ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ.- ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ, Κ.Τ.Λ. ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΟΝΟΜΗΣΕΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ=ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟΤΑΤΗ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ... ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ "ΚΑΛΟΥ" ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΤΑ ΙΣΙΑ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ, ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΛΑΓΙΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΓΚΑΛΟΙ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΝΕ, 'ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ'.- ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΣ ΕΦΑΓΕ 100 ΔΡΑΧΜΕΣ, Π.Χ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΓΩ 1 ΔΡΑΧΜΗ, ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ, Κ.Τ.Λ. ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΛΕΨΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΨΙΜΟ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΦΑΓΩΘΗΚΕ... Η ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΩΣ ΕΔΩ... Η ΑΛΛΗ ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΘΕΙΣ ΩΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, Κ.Τ.Λ. ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΠΑΓΚΑΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟ ΛΑΟ.- ΜΕΤΡΟ ΑΡΙΣΤΟ, ΟΠΩΣ ΛΕΓΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ... ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΙΑΣΤΕΣ, ΒΙΑΣΤΕΣ ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ... ΜΠΑΤΑΚΙΑ, ΜΠΑΤΑΚΙΑ ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ, Κ.Τ.Λ. ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ, Κ.Τ.Λ. ΡΙΖΙΚΑ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ; ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟΙ, ΠΙΟ ΗΘΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΧΡΗΣΤΟΙ;