- Πλένε συχνά το αυτοκίνητο γιατί ο ήλιος «καίει» τη σκόνη, άρα και το χρώμα.
- Απέφυγε να το ξεσκονίσεις με στεγνό πανί, γιατί η σκόνη γρατζουνάει.
- Υγρό πανί για τα κρυμμένα σημεία και τις λεπτομέρειες.
- Προσοχή και στην καμπίνα, αλλά και στο φίλτρο καμπίνας.
Πλένε συχνά το αυτοκίνητο γιατί ο ήλιος «καίει» τη σκόνη, άρα και το χρώμα!
Η σκόνη που έρχεται από τη Σαχάρα είναι ένα φαινόμενο που προκαλεί προβλήματα σε σχεδόν όλη την Ευρώπη. Έχοντας ήδη η χώρα μας περάσει ένα μεγάλο τέτοιο κύμα, οι μετεωρολόγοι προειδοποιούν ότι πλησιάζει και δεύτερο, ίσως ακόμα και μεγαλύτερο. Η συγκεκριμένη σκόνη δεν επηρεάζει μόνο τους ανθρώπους, αλλά και τα αυτοκίνητα αφού αποδεικνύεται σκληρός αντίπαλος για το χρώμα τους κι όχι μόνο. Οπότε σε πρώτη φάση φρόντισε να πλένεις συχνά το όχημα σου, γιατί ο ήλιος «καίει» τη σκόνη, επηρεάζοντας αρνητικά την πάνω στρώση του χρώματος, με αποτέλεσμα σε βάθους χρόνου να υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να παρουσιαστούν σημαντικές κοστοβόρες φθορές.
Απέφυγε για να το ξεσκονίσεις με στεγνό πανί, γιατί η σκόνη γρατζουνάει
Η διαδικασία «ξεπλύματος» της σκόνης πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με άφθονο νερό και ειδικά καθαριστικά, αποφεύγοντας τα τοπικά «καθαρίσματα» με στεγνό πανί. Ο λόγος είναι ότι τα λεπτά σωματίδια άμμου μπορούν να λειτουργήσουν σαν γυαλόχαρτο για το χρώμα, αφήνοντας άσχημες γρατζουνιές.
Υγρό πανί για τα κρυμμένα σημεία και τις λεπτομέρειες
Ακόμα και μετά από ένα καλό πλύσιμο, θα πρέπει να υπομείνεις σε κάποια κρυμμένα σημεία, όπου δεν περνάει το νερό. Με ένα υγρό πανί πέρασε το εσωτερικό τμήμα της κάσας των πορτών κι όποια άλλα σημεία ή εσοχές μπορεί να παραμένουν βρώμικα. Πρόσεχε όμως σε κάθε πέρασμα να ξεπλένεις καλά το πανί, διότι μπορεί να έχουν μείνει σωματίδια άμμου πάνω του, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν γρατζουνιές στα επόμενα σημεία που θα το περάσεις.
Προσοχή και στην καμπίνα, αλλά και στο φίλτρο καμπίνας
Μπορεί τα σωματίδια της σκόνης να είναι πιο πολύ εμφανή στο εξωτερικό μέρος του αυτοκίνητο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ο καθαρισμός τους πρέπει να γίνεται επίσης με υγρό πανί για να αποφευχθούν φθορές, ενώ θα πρέπει να δοθεί και ιδιαίτερη προσοχή στο φίλτρο καμπίνας, διότι ο αυξημένος όγκος της σκόνης που λαμβάνει μπορεί να το έχει καταντήσει άχρηστο.