Η μάσκα σε σχήμα Χ στο Toyota Yaris χαρίζει ένα άκρως δυναμικό προφίλ.
Μοντέρνα και δυναμικά
50.158 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2016)
Σε κανένα από τα τρία μοντέλα δεν λείπει το στιλ. Αρχικά, το Hyundai i20 ακολουθώντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Hyundai (fluidic sculpture) είναι ένα από τα πιο μοντέρνα μικρά της αγοράς. Η υιοθέτηση γλυπτών επιφανειών σε όλο το αμάξωμα, μαζί με την επιθετική μάσκα και τα φανάρια ενισχύουν την παρουσία του αυτοκινήτου στο δρόμο και του προσδίδουν μια εμφάνιση που δεν περνά απαρατήρητη. Επίσης, ωραίο τρικ είναι η μαύρη πίσω κολόνα που δίνει την αίσθηση ότι η οροφή «αιωρείται». Αντίστοιχα μοντέρνα είναι και η παρουσία του Toyota Yaris, το οποίο διατηρεί ένα δυναμικό στιλ, με αρκετές γωνίες και ακμές, αλλά και με την υιοθέτηση της νεότερης μάσκας των μοντέλων της Toyota. Μάλιστα, αυτή έχει το σχήμα X και στις εκδόσεις με χρώμιο το ιαπωνικό μικρό εμφανίζεται άκρως δυναμικό. Τέλος, πολύ μοντέρνο είναι και το Opel Corsa. Στο εμπρός μέρος του ξεχωρίζει η νέα χαμηλή μάσκα, που μοιάζει με χαμόγελο και τα όμορφα ελλειπτικά φώτα μπροστά, ενώ πίσω εντύπωση προκαλούν τα μεγάλα φώτα, που παραπέμπουν στο Astra, αλλά και η οριζόντια νεύρωση κάτω από το τζάμι.
Το Hyundai i20 διαθέτει μοντέρνα και νεανική σχεδίαση, πολλές ακμές και καμπύλες και μία άκρως επιθετική μάσκα. Ωραίο τρικ η μαύρη πίσω κολόνα που δίνει την αίσθηση πως η οροφή «αιωρείται».
Πολλά ψέμματα γράφετε για το i20. Έχετε βάλει κατά αρχήν την ακριβότερη έκδοση που υπάρχει για να φαίνεται ακριβότερο. Δεύτερο το δικό μου i20 έχει μέση κατανάλωση 4,8 λίτρα σε 15000 χλμ και εσείς υπολογίζετε 5,5. Σας κόλλησε το πόδι στο γκάζι για να ανεβάσει κατανάλωση? Για το corsa όμως αφού δεν βγάλατε ότι καίει κάτω από 3 πάλι καλά. Σβηστό το δοκιμάσατε και στην κατηφόρα?
Κι εμένα που έκανε εντύπωση το κομμάτι της τιμής για Hyundai. Η ιστοσελίδα τους λέει:
- i20 1.1 diesel ξεκινά από 13.800 και φτάνει 14.900 στη μεσαία έκδοση (Comfort)
- i20 1.4 diesel ξεκινά με τη μεσαία στα 15.900. Στην υψηλότερη φτάνει στα 17 χιλιάδες που λέει το άρθρο.
Συμπέρασμα: άμα συγκρίνεις γυμνή έκδοση Yaris και τούμπανο έκδοση i20, το Hyundai είναι πράγματι ακριβότερο - αλλά η σύγκριση είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά μέχρι καράφλας...
Το χτεσινό μου σχόλιο έσβησε κατά λάθος...; Στις ρεπρίζ, στον πίνακα που δείχνετε, το hyundai έχει τις καλύτερες ρεπρίζ. Από που προκύπτει ότι το ΤΟΥΟΤΑ είναι το πιο σβέλτο; Έχω το ΚΙΑ ΡΙΟ 1,4 2013 μοντέλο, πετρέλαιο, και έχω μέση κατάναλωση σε ταξίδι 4,5 και μέσα στην πόλη, μέγιστο 5,8 (οδήγηση μόνο εντός πόλεως). Κάτι δεν μας λέτε καλά.....
Σαν κατοχος Yaris diesel του 2016 να προσθέσω καποια αρνητικα κ θετικα. Χωροι για επιβατες τελειοι, και τελεια αισθηση τιμονιου και γενικοτερη αισθηση οδηγησης. Αλλα πολυ σκληρη αναρτηση για Ελλαδα. Κοπαναει παντου απλα. Το Touch&Go ειναι απαραδεκτο και αργο με πολλα κολληματα κ περιορισμενη ελευθερια ακομη και σε επιλογη φακελων, για το 2016 και το μοναδικο θετικο ειναι η καμερα. Επιπλεον να πω οτι επειδη ανοιγει το turbo απο χαμηλα δινει την αισθηση οτι κρεμαει σε αλογα οταν τα θες και μου φαινεται απλα παραλογο. Επιπλεον να πω οτι αυτο συμβαλλει στο οτι το αμαξι με λαστιχα (που θεωρω οτι ειναι πολυ μικρα για τη ροπη του 175/65 15) ειναι στα ορια του επικίνδυνου με βροχη σε δρομο με στροφες. Απλα. Και τελος να πω οτι με γρηγορη οδηγηση απενεργοποιειται το συστημα ευσταθειας και δε μπορεις να το ενεργοποιησεις!. TRC OFF λαμπακι αναμμενο και δε μπορεις να το ενεργοποιησεις ακομη και αν πατας το κουμπι τιποτα. Πρεπει να κρυωσεις το αμαξι πηγαινοντας χαλαρα για ωρα και σβηνει μονο του. Που και παλι ειναι εξαιρετικα επικίνδυνο περιεργο και δεν αναφερεται πουθενα στο βιβλιο του αμαξιου απο οσο εψαξα. Αυτα ελπιζω και να συμπληρωσα καποια κενα. Για απλο οικογενειαρχη και καποιο ησυχο τυπο που παει απλα απο το Α στο Β το αμαξι ειναι μια χαρα. Για κατι παραπανω αμφιβαλλω.
Αυτο το πραγμα με την Hyundai και την καταναλωση στα περιοδικα ειναι γεγονος. Λογο δουλειας εχω την τυχη(!) να οδηγω diesel Yaris & Auris καθως και να εχω προσωπικα ενα Ι30 diesel. Ok Oι διαφορές μεταξύ των Auris - I30 αναθεμα αν ειναι ποτε πανω απο 0,3 - 0,4 λιτρα και τα εχω οδηγησει συντηριρικα και τα δυο οπου εκει ειναι σχεδον ιδια η καταναλβωση μεχρι ...κανιβαλισμο οπου εκει ανοιγει η διαφορα στα 0,4 λιτρα.Εχω την αισθηση οτι υπαρχει κάποια υπερβολη απο πλευρας συντακτων. Και τεραστιο φαουλ να συγκρινουν διαφορετικές εκδοσεις. Απο κει και περα. μπορω να σου παρω ενα ...VW up και ενα ΚIA CEED GT και να σου βγαλω το Ceed χαλαρα οικονομικοτερο... τρόπος υπάρχει !!!
Πολλά ψέμματα γράφετε για το i20. Έχετε βάλει κατά αρχήν την ακριβότερη έκδοση που υπάρχει για να φαίνεται ακριβότερο. Δεύτερο το δικό μου i20 έχει μέση κατανάλωση 4,8 λίτρα σε 15000 χλμ και εσείς υπολογίζετε 5,5. Σας κόλλησε το πόδι στο γκάζι για να ανεβάσει κατανάλωση? Για το corsa όμως αφού δεν βγάλατε ότι καίει κάτω από 3 πάλι καλά. Σβηστό το δοκιμάσατε και στην κατηφόρα?
Έλεος ρε παιδιά, πάλι καλά που δεν συνυπολογίσατε και το κόστος των 5 πρώτων σέρβις στο i20.
Κι εμένα που έκανε εντύπωση το κομμάτι της τιμής για Hyundai. Η ιστοσελίδα τους λέει: - i20 1.1 diesel ξεκινά από 13.800 και φτάνει 14.900 στη μεσαία έκδοση (Comfort) - i20 1.4 diesel ξεκινά με τη μεσαία στα 15.900. Στην υψηλότερη φτάνει στα 17 χιλιάδες που λέει το άρθρο. Συμπέρασμα: άμα συγκρίνεις γυμνή έκδοση Yaris και τούμπανο έκδοση i20, το Hyundai είναι πράγματι ακριβότερο - αλλά η σύγκριση είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά μέχρι καράφλας...
Το χτεσινό μου σχόλιο έσβησε κατά λάθος...; Στις ρεπρίζ, στον πίνακα που δείχνετε, το hyundai έχει τις καλύτερες ρεπρίζ. Από που προκύπτει ότι το ΤΟΥΟΤΑ είναι το πιο σβέλτο; Έχω το ΚΙΑ ΡΙΟ 1,4 2013 μοντέλο, πετρέλαιο, και έχω μέση κατάναλωση σε ταξίδι 4,5 και μέσα στην πόλη, μέγιστο 5,8 (οδήγηση μόνο εντός πόλεως). Κάτι δεν μας λέτε καλά.....
Σαν κατοχος Yaris diesel του 2016 να προσθέσω καποια αρνητικα κ θετικα. Χωροι για επιβατες τελειοι, και τελεια αισθηση τιμονιου και γενικοτερη αισθηση οδηγησης. Αλλα πολυ σκληρη αναρτηση για Ελλαδα. Κοπαναει παντου απλα. Το Touch&Go ειναι απαραδεκτο και αργο με πολλα κολληματα κ περιορισμενη ελευθερια ακομη και σε επιλογη φακελων, για το 2016 και το μοναδικο θετικο ειναι η καμερα. Επιπλεον να πω οτι επειδη ανοιγει το turbo απο χαμηλα δινει την αισθηση οτι κρεμαει σε αλογα οταν τα θες και μου φαινεται απλα παραλογο. Επιπλεον να πω οτι αυτο συμβαλλει στο οτι το αμαξι με λαστιχα (που θεωρω οτι ειναι πολυ μικρα για τη ροπη του 175/65 15) ειναι στα ορια του επικίνδυνου με βροχη σε δρομο με στροφες. Απλα. Και τελος να πω οτι με γρηγορη οδηγηση απενεργοποιειται το συστημα ευσταθειας και δε μπορεις να το ενεργοποιησεις!. TRC OFF λαμπακι αναμμενο και δε μπορεις να το ενεργοποιησεις ακομη και αν πατας το κουμπι τιποτα. Πρεπει να κρυωσεις το αμαξι πηγαινοντας χαλαρα για ωρα και σβηνει μονο του. Που και παλι ειναι εξαιρετικα επικίνδυνο περιεργο και δεν αναφερεται πουθενα στο βιβλιο του αμαξιου απο οσο εψαξα. Αυτα ελπιζω και να συμπληρωσα καποια κενα. Για απλο οικογενειαρχη και καποιο ησυχο τυπο που παει απλα απο το Α στο Β το αμαξι ειναι μια χαρα. Για κατι παραπανω αμφιβαλλω.
Δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί σε hyundai στα μείον "τιμή"! Πώς άλλαξαν οι καιροί!
Ως κάτοχος i20 έχω μετρημένη μικτή κατανάλωση 4,7 lt (μέτρηση από εμένα με γεμάτο ρεζερβουάρ). Καταναλώσεις 3-4 lt στα 80-90 χλμ/ωρα
Αυτο το πραγμα με την Hyundai και την καταναλωση στα περιοδικα ειναι γεγονος. Λογο δουλειας εχω την τυχη(!) να οδηγω diesel Yaris & Auris καθως και να εχω προσωπικα ενα Ι30 diesel. Ok Oι διαφορές μεταξύ των Auris - I30 αναθεμα αν ειναι ποτε πανω απο 0,3 - 0,4 λιτρα και τα εχω οδηγησει συντηριρικα και τα δυο οπου εκει ειναι σχεδον ιδια η καταναλβωση μεχρι ...κανιβαλισμο οπου εκει ανοιγει η διαφορα στα 0,4 λιτρα.Εχω την αισθηση οτι υπαρχει κάποια υπερβολη απο πλευρας συντακτων. Και τεραστιο φαουλ να συγκρινουν διαφορετικές εκδοσεις. Απο κει και περα. μπορω να σου παρω ενα ...VW up και ενα ΚIA CEED GT και να σου βγαλω το Ceed χαλαρα οικονομικοτερο... τρόπος υπάρχει !!!