ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με τροπολογία που πέρασε χτες βράδυ στη Βουλή, το μέτρο της κατάσχεσης θα εφαρμοστεί για όσα παλιά ντίζελ προσπαθούν να μπούνε  παράνομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με τροπολογία που πέρασε χτες βράδυ στη Βουλή, το μέτρο της κατάσχεσης θα εφαρμοστεί για όσα παλιά ντίζελ προσπαθούν να μπούνε  παράνομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Κατάσχονται τα παλιά ντίζελ που θα μπαίνουν Αθήνα ή Θεσσαλονίκη;

128.265 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2017)

Επανήλθε (;) το μέτρο της κατάσχεσης αυτοκινήτου, αυτή τη φορά για τα παλιά-καρκινογόνα ντίζελ (προ 2011), αν προσπαθήσουν να μπουν σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.

Ευχαριστούμε όλους σας για τις ευχές σας, για καλό μήνα. Ευχαριστούμε και σας που μας τα “χώσατε”, βοηθάτε να είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση.

Με τροπολογία που πέρασε χτες βράδυ στη Βουλή, το μέτρο της κατάσχεσης θα εφαρμοστεί για όσα παλιά ντίζελ προσπαθούν να μπούνε  παράνομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Με τροπολογία που πέρασε χτες βράδυ στη Βουλή, το μέτρο της κατάσχεσης θα εφαρμοστεί για όσα παλιά ντίζελ προσπαθούν να μπούνε  παράνομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η είδηση ήταν πράγματι Πρωταπριλιάτικη ή μήπως όχι;
 
Λίγες μέρες πρίν, η ADAC υπέγραψε την ληξιαρχική πράξη θανάτου του diesel. Λανσάρισε ECO stars: 5 stars για τα ηλεκτρικά, 4 stars για φυσικό αέριο, 3 stars τα βενζινοκίνητα και.. 1 star !! για τα diesel.(Διαβάστε αναλυτικά την Δευτέρα το μεσημέρι, στο autotriti).
Αμέσως τέθηκε θέμα αποζημίωσης όσων έχουν αγοράσει diesel και το θέμα έφτασε στο Γερμανικό Κοινοβούλιο, που αντί να αναλάβει την ευθύνη της αποζημίωσης αυτής, είπε “ας τα εξάγουν οι ιδιοκτήτες τους σε τρίτες χώρες”. Προσέξτε όχι σε “άλλες” χώρες, αλλά σε … “τρίτες χώρες”!  Πολύ μας εκνεύρισε αυτό. Εσας;
 
Το πρόβλημα είναι ότι το ελληνικό κράτος δεν μπορεί να μας προστατεύσει. Εδώ και κάποια χρόνια τις οικονομικές αποφάσεις, τις παιρνουν άλλοι. Μέχρι το 2010 οι εισαγωγές μεταχειρισμένων στην Ελλάδα, στην ουσία απαγορευόντουσαν. Μας σέρνανε στο Ευρωπαικό δικαστήριο, αλλά καμμιά ελληνική κυβέρνηση δεν έδινε άδεια για να εισαχθούν σαπάκια! Τότε η τρόικα αποφάσισε όχι μόνο να επιτρέψει τις εισαγωγές αλλά να …ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙ ΤΑ ΣΑΠΑΚΙΑ:
Αν εισάγεις ένα σαπάκι με 300.000 χιλιόμετρα, πληρώνεις 100-200 ευρώ δασμό! Αν φέρεις ένα καλό αυτοκίνητο με 50.000 χιλιόμετρα, πληρώνεις 3500-5000 ευρώ.
Και γεμίσαμε σαπάκια.
Εν τω μεταξύ το diesel σαν καύσιμο, δεν έχει πλέον 1 ευρώ. Εχει φτάσει στο 1,30 και σε λίγο θα έχει όσο και η βενζίνη, όπως στην Κύπρο ή ακριβότερα από την βενζίνη, όπως στην Αγγλία, αφού σαν καύσιμο, σε τιμή διυλιστηρίου είναι ακριβότερο από την βενζίνη. (Αρα τώρα, για να είναι φτηνότερο από την βενζίνη, επιδοτείται).
Για πόσο καιρό άραγε θα γίνεται ακόμα αυτό; Μια πρώτη απάντηση που μου έρχεται στο μυαλό είναι: «μέχρι να ξεφορτώσουν όλα τα σαπάκια τους, σε τρίτες χώρες». Τι λέτε και σείς;
Ηταν τελικά πρωταπριλιάτικο ή μια σκηνή από την ταινία που θα παιχτεί σε ένα χρόνο, ή όποτε γίνει η επόμενη αξιολόγηση από τους θεσμούς. Tότε που θα έχουν πια ξεφορτωθεί όλα τα καρκινογόνα ντιζελάκια, που ρυπαίνουν τις πόλεις τους  και θα έχει έρθει ώρα να μας πουλήσουν αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας;
Και όταν το κράτος δεν μπορεί να μας προστατεύσει η μόνη άμυνα μας είναι να είμαστε καλά ενημερωμένοι. Εμείς σαν Autotriti, καταγράφουμε κάθε μέρα όλες τις ειδήσεις, και όσοι διαφωνούν μαζύ μας, καταγράφουν από κάτω την διαφωνία τους. Ετσι κάθε άρθρο έχει και τις δυο απόψεις (ακόμα και των εμπόρων μεταχειρισμένων που μας περνάνε γενέες δεκατέσσερις, κάθε μέρα. Εσεις βοηθείστε να φτάσει η ενημέρωση αυτή σε όσο το δυνατόν σε περισσότερους. Κοινοποιείστε το άρθρο μας και όλα τα σχετικά άρθρα. Η μόνη άμυνα που έχουμε, είναι η σωστή ενημέρωση.
Καλή συνέχεια.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η κατάσχεση του αυτοκινήτου σε μεθυσμένους οδηγούς, ήταν ένα πολύ αποτελεσματικό μέτρο που λειτούργησε στο παρελθόν και μείωσε σημαντικά τα ατυχήματα. Είναι κάτι που προβλέπεται και στον νέο κώδικα οδικής κυκλοφορίας, που θα ανακοινωθεί σύντομα. Τώρα με τροπολογία που πέρασε χτες βράδυ στη Βουλή, το μέτρο της κατάσχεσης θα εφαρμοστεί για όσα παλιά ντίζελ προσπαθούν να μπούνε  παράνομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Πιο συγκεκριμένα, η απόφαση του Υπουργείου Μεταφορών, προβλέπει την άμεση κατάσχεση σε όσα παλιά ντίζελ (Euro 3 και Euro 4, δηλαδή αυτοκίνητα του 2011 ή παλαιότερα) κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και το μέτρο ισχύει άμεσα. Κοινώς, αν σε «πιάσουν» να βολτάρεις στην Πατησίων με το Euro 4 ντιζελάκι σου, ξέχνα το μια για πάντα.

Μιλάμε για τα ντίζελ αυτοκίνητα προ του 2011 που είναι τόσο ρυπογόνα σε καρκινογόνους ρύπους NΟx, ώστε απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Κυκλοφορούν όμως. Και μάλιστα εισάγονται κατά χιλιάδες, τώρα που τα διώχνει η Γερμανία και οι άλλες ευρωπαικές χώρες, για λόγους μόλυνσης. Πώς βγάζουν λοιπόν άδεια ενώ απαγορεύεται;

Η κομπίνα γίνεται με μια υπεύθυνη δήλωση. Πολλοί είναι οι Αθηναίοι που δηλώνουν σαν τόπο κατοικίας τον Ωρωπό ή την Θήβα, παίρνουν άδεια εκεί και κυκλοφορούν μετά κανονικά, μέσα στην πόλη. Με αντίστοιχο τρόπο λειτουργεί η κομπίνα και στη Θεσσαλονίκη. Εδώ αξίζει να αναφερθεί, ότι το 74% των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που εισάγονται στη χώρα μας αφορούν μοντέλα έως το 2010, ενώ περίπου το 50% αυτών, είναι ηλικίας 10 ετών και άνω. (Διαβάστε εδώ: Παράθυρο για επικίνδυνα diesel)

Το θέμα με τα μεταχειρισμένα, ξεκινά από την Γερμανία, όπου οι δήμαρχοι διώχνουν τα παλιά ντίζελ από τις πόλεις τους, με πρώτη την πόλη της Στουτγκάρδης (Διαβάστε εδώ: Εδώ τα καλά σαπάκια Γερμανίας Νο.2), με αποτέλεσμα να έρχονται στην Ελλάδα ως μεταχειρισμένα «ευκαιρίες».

Το νέο μέτρο της κατάσχεσης αφορά κυρίως, επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά αυτοκίνητα, καθώς τα περισσότερα λεωφορεία και βαριά επαγγελματικά κινούνται ήδη με φυσικό αέριο.

Θυμίζουμε ότι η Αθήνα αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα με την ατμοσφαιρική ρύπανση και πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι εξαιτίας αυτής, ο μέσος 30χρονος Αθηναίος θα ζήσει λιγότερο κατά 13 μήνες (Διαβάστε εδώ: Το diesel σκοτώνει και πεθαίνει), αν συνεχίσει να ζεί στην Αθήνα και δεν σταματήσει η μόλυνση της πόλης, από τους ρύπους των diesel. Η ρύπανση της Αθήνας, σε σχέση με άλλες ευρωπαικές πόλεις είναι πολλές φορές μεγαλύτερη, εξαιτίας της ηλιοφάνειας, που ευνοεί την δημιουργία του καρκινογόνου φωτοχημικού νέφους. Πιο συγκεκριμένα, η Αθήνα βρίσκεται στην 3η θέση στην Ευρώπη, στις πόλεις με την περισσότερη ατμοσφαιρική ρύπανση. Αυτός είναι και ο λόγος (η ηλιοφάνεια) που στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη απαγορευόταν η κυκλοφορία diesel αυτοκινήτων μέχρι το 2011, μέχρι δηλαδή να εμφανιστούν οι νέοι κινητήρες euro 5 και euro 6, που είχαν (υποτίθεται) πολύ λιγότερους ρύπους.

Τελικά δεν ψηφίστηκε χτές απόφαση που  για τα ντίζελ μετά το 2011 (Euro5 και Euro6) προέβλεπε το σύστημα που ισχύει στο Λονδίνο, δηλαδή 5 ευρώ διόδια για τα Euro 6 (μοντέλα 2015-17) και 8 ευρώ για τα Euro 5 (μοντέλα 2011-2015). Όπως και στο παράδειγμα του Λονδίνου, το ποσό που θα συγκεντρωθεί από τα διόδια, θα χρηματοδοτήσει όλες τις δράσεις του προγράμματος «CleanAir» της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, που άρχισε να «τρέχει» τους τελευταίους μήνες.

Οπως καταλαβαίνετε θα γίνει χαμός, καθώς η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν γεμίσει από τέτοια καρκινογόνα ντιζελάκια. Η εισηγητική έκθεση του νέου νομοσχεδίου υπενθυμίζει πόσο αποτελεσματικό ήταν το μέτρο όταν εφαρμόστηκε σε όσους πιανόντουσαν να οδηγούν μεθυσμένοι. Όπως ίσως θυμάστε τότε, ενώ στη Συγγρού και στην Παραλιακή είχαμε σχεδόν κάθε βράδυ ατυχήματα από μεθυσμένους οδηγούς, μετά την κατάσχεση των πρώτων 1.500 αυτοκινήτων δεν αναφέρθηκε πάλι παρόμοιο περιστατικό. Πέρασαν πολλά χρόνια για να ακουστούν ατυχήματα από μεθυσμένους οδηγούς στις περιοχές αυτές.
Έχετε φίλους που δεν το πήραν είδηση και εξακολουθούν να ψάχνουν για ένα dieselάκι;

Το πρόβλημα γίνεται μεγαλύτερο, καθώς όσοι αγόρασαν πρόσφατα τέτοια ντιζελάκια νομίζουν ότι κυκλοφορούν νόμιμα στην Αθήνα, αφου βγάλανε άδεια κυκλοφορίας. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν ότι η άδεια έχει βγει με παράνομες υπεύθυνες δηλώσεις, ότι δήθεν μένουν στον Ωρωπό ή στην Θήβα και όχι μόνο δεν είναι νόμιμο το ντιζελάκι τους, αλλά κινδυνεύουν και οι ίδιοι για τις ψευδείς υπεύθυνες δηλώσεις που έγιναν στο όνομα τους.

Εσείς όμως τι λέτε; Αφού είναι τόσο μεγάλο το πρόβλημα στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη εξαιτίας της ηλιοφάνειας, καλά κάνει η κυβέρνηση και παίρνει τέτοια μέτρα για να ανακόψει την εισαγωγή των καρκινογόνων μεταχειρισμένων, που θέλει να στείλει σε «τρίτες χώρες» το Γερμανικό κοινοβούλιο; Σε πρόσφατη έρευνα που κάναμε, δηλώσατε (το 80% από σας) ότι – αφου του κάνετε μια φιλική σύσταση- θα τον καταδώσετε τον γείτονα, που εμφανίστηκε με φρεσκοαγορασμένο εισαγόμενο ντιζελάκι euro 3 ή euro 4 (προ του 2011). Θα το κάνετε και τώρα που ξέρετε ότι θα του το κατάσχουν;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR