Mazda 2 ή Skoda Fabia; Ατμοσφαιρικό από Japan ή turbo με +20 άλογα;
- Δεν «καίει» τίποτα το Mazda 2, θα σου γλιτώνει 400 ευρώ το χρόνο από καύσιμο
- 20 παραπάνω άλογα & πολύ καλύτερες επιδόσεις έχει όμως το Skoda
- Μεγαλύτερη οθόνη παίρνεις με το Mazda, αλλά δεν έχει σύστημα που φρενάρει μόνο του
- Καλύτερο σε χώρους για επιβάτες και αποσκευές το Fabia
Δεν «καίει» τίποτα το Mazda 2, θα σου γλιτώνει 400 ευρώ το χρόνο από καύσιμο
Συγκρίνουμε δύο μικρά αυτοκίνητα, από δύο διαφορετικές σχολές. Από τη μία πλευρά έχουμε το ήπια υβριδικό Mazda 2. Το ιαπωνικό supermini έρχεται με ατμοσφαιρικό κινητήριο σύνολο 90 ίππων, το οποίο φημίζεται για την οικονομία καυσίμου του. «Καίει» μόλις 5,5 λτ./100 χλμ., τιμή που σε ετήσια βάση θα γλιτώσει γύρω στα 400 ευρώ από καύσιμα, σε σχέση με όσα «καίει» ο αντίπαλός του, Skoda Fabia. Το μικρό των Τσέχων στην εισαγωγική turbo έκδοσή του αποδίδει 110 άλογα και ως ετοιμοπαράδοτο συνδυάζεται με διάφορα οφέλη από το πρόγραμμα Skoda Days.
20 παραπάνω άλογα & πολύ καλύτερες επιδόσεις έχει όμως το Skoda
Αντίβαρο στην κατανάλωση για το Skoda Fabia είναι οι πολύ καλύτερες επιδόσεις. Λόγω turbo τεχνολογίας στον κινητήρα και χάρη στα 20 παραπάνω άλογα και την μεγαλύτερη ροπή, το μικρό της Skoda έχει καλύτερες επιταχύνσεις, από στάση (0-100 χλμ.) αλλά και ενδιάμεσες -ρεπρίζ (60-100 και 80-120 χλμ./ώρα).
Μεγαλύτερη οθόνη παίρνεις με το Mazda, αλλά δεν έχει σύστημα που φρενάρει μόνο του
Από πλευράς εξοπλισμού, σε αμφότερες τις περιπτώσεις μιλάμε για στάνταρ πακέτα παροχών. Στην επιμέρους κόντρα των δύο μοντέλων, το Mazda 2 υπερτερεί στον τομέα του infotainment, λόγω μεγαλύτερης 8άρας οθόνης αφής. Από την άλλη πλευρά, το Skoda Fabia έχει πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφάλειας οδηγού (π.χ. φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης), με συστήματα που δεν βρίσκουμε στο Mazda 2.
Καλύτερο σε χώρους για επιβάτες και αποσκευές το Fabia
Τέλος, το Skoda Fabia είναι καλύτερο στις μετρήσεις χώρων. Πλην του «αέρα» για το κεφάλι (ισοπαλία), το Fabia έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (+130 λτ.), περισσότερο «αέρα» για τα πόδια των πίσω επιβατών και πιο φαρδιά πίσω καμπίνα.
Διαβάστε στις γραμμές που ακολουθούν την αναλυτική συγκριτική δοκιμή του ήπια υβριδικού Mazda 2 και του turbo Skoda Fabia.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό & Εξοπλισμός: Πού υπερτερεί κάθε αυτοκίνητο; |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Η «ατμόσφαιρα» δίνει κατανάλωση για το Mazda 2, το turbo προσφέρει επιδόσεις στο Skoda Fabia |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ευέλικτο & με καλή ποιότητα κύλισης το Mazda 2, all-around αίσθηση για το Fabia |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά |