Με περισσότερη ισχύ και αυτονομία τα plug-in υβριδικά Audi Q7 και Q8

2.411 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2024)
Με περισσότερη ισχύ και αυτονομία τα plug-in υβριδικά Audi Q7 και Q8
8 Φωτογραφίες »

- Στα 90 χιλιόμετρα η ηλεκτρική αυτονομία.
- Με 394 άλογα η έκδοση 55 TFSI e quattro.
- Στα 490 άλογα η έκδοση 60 TFSI e quattro.
- Εξοπλισμένα με νέα μπαταρία 25,9 kWh.

Στα 90 χιλιόμετρα η ηλεκτρική αυτονομία

Η Audi αποκάλυψε τα αναβαθμισμένα plug-in υβριδικά Q7 και Q8, τα οποία παρουσιάστηκαν έχοντας μεγαλύτερη ισχύ και περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία, η οποία πλέον... αγγίζει τα 90 χιλιόμετρα. Η δυνατότητα αυτή ήρθε με την παρουσία μίας νέας, μεγαλύτερης μπαταρίας 25,9 kWh, η οποία πλέον εξοπλίζει τόσο το Q7 TFSI e quattro, όσο και το Q8 TFSI e quattro.

Με 394 άλογα η έκδοση 55 TFSI e quattro

Έτσι, αμφότερα τα plug-in υβριδικά SUV διαθέτουν ενημερωμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης που τα κάνει πιο φιλικά προς το περιβάλλον. Μιλώντας με περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό, να πούμε πως η νέα μπαταρία συνδυάζεται με έναν εξακύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων και έναν τροποποιημένο ηλεκτροκινητήρα που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Ο συνδυασμός αυτός δίνει στις εκδόσεις 55 TFSI e quattro συνδυασμένη ισχύ 394 άλογα και 600 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./ώρα σε αμφότερα τα μοντέλο γίνεται σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Στα 490 άλογα η έκδοση 60 TFSI e quattro

Αν αυτό δεν είναι αρκετά γρήγορο, η έκδοση 60 TFSI e quattro διαθέτει ένα νέο ηλεκτροκινητήρα, που βοηθά την αύξηση της ισχύος στα 490 άλογα και τα 700 Nm ροπής. Χάρη στην επιπλέον ισχύ, ο χρόνος που απαιτείται για το 0-100 χλμ./ώρα μειώνεται στα 5 δευτερόλεπτά. Ανεξάρτητα από την έκδοση που θα επιλεγεί, η Audi ανέφερε πως η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 240 χλμ./ώρα. Τα μοντέλα φορτίζουν έως και 7,4 kW και αυτό επιτρέπει την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας σε περίπου τρεις ώρες και 45 λεπτά.

Δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην ηλεκτροκίνηση

Εκτός από τις αλλαγές του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης, η Audi είπε ότι η λειτουργία EV έχει ρυθμιστεί κατάλληλα ώστε να χρησιμοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια ακόμα και όταν το γκάζι είναι στο... πάτωμα. Επίσης, υπογράμμισε πως στο charge mode η μπαταρία επαναφορτίζεται με ταχύτητες πάνω των 65 χλμ./ώρα για να μεγιστοποιήσει την απόδοση και να ελαχιστοποιήσει τη χρήση του κινητήρα καύσης.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
test center