• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κάμπριο για 2 ή για 4 τελικά; Εσείς τι προτιμάτε; Διαβάστε την αναλυτική μας δοκιμή για τα δυο «ανοιχτά» μοντέλα της γερμανικής μάρκας.

Η εμφάνιση της C-Class Cabriolet πατάει στις γραμμές της κουπέ, όντας εκλεπτυσμένη και πολύ δυναμική.

Η Mercedes SLC 180 είναι ουδέτερη στις περισσότερες περιπτώσεις. Για να εμφανίσει τον σπορ χαρακτήρα της ως πισωκίνητη κατασκευή θα πρέπει ο δρόμος να είναι γλιστερός.

Θα τολμούσαμε να πούμε πως είναι ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στο δρόμο.

Η Mercedes SLC είναι όμορφη είτε κλειστή είτε ανοιχτή. Ανοιχτή δείχνει τον πιο εκλεπτυσμένο της χαρακτήρα, ενώ κλειστή συνδυάζει την ομορφιά με την δυναμική που διαμορφώνουν οι γραμμές του αμαξώματος.

Test: Mercedes C 180 Cabriolet & SLC 180

Διαβάστηκε από 6969 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/1/2017

Κάμπριο για 2 ή για 4; Ανεξάρτητα από τον αριθμό των επιβατών, η ουσία είναι μία. Πως τα δύο αυτά κάμπριο μπορούν να σου αλλάξουν τη διάθεση. Δοκιμάζουμε την 4θέσια C-Class Cabrio στη βασική της έκδοση και επΆ ευκαιρίας πάμε βόλτα με ένα από τα λίγα 2θέσια ρόουνστερ που συνεχίζουν να υπάρχουν…

 
What Ιs Νew 

C-Class Cabriolet
- Μαλακή οροφή που κλείνει/ανοίγει σε 20 δλ.
- 1,6 turbo με 156 άλογα
- Καίει 8,7 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 48.680 ευρώ

+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό, αεροδυναμική, κινητήρας
- Ακαμψία με οροφή κατεβασμένη, χώρος αποσκευών, ηχομόνωση οροφής


SLC 
- 1,6 turbo με 156 ίππους
- Σκληρή αναδιπλούμενη οροφή
- Τιμή 48.000 ευρώ

+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, αίσθηση κάμπριο, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, λειτουργία κιβωτίου 9G-Tronic, ανάρτηση
- Τιμή, επιδόσεις και κατανάλωση κινητήρα

 
Αρχές Γενάρη, με τα ορεινά να ξεκινούν να ντύνονται στα λευκά, τη θερμοκρασία κοντά στους 5ο Κελσίου, και εσύ να νομίζεις πως είναι καλοκαίρι, κάτι σημαίνει… Ή ότι το έχεις χάσεις λιγάκι, ή βρέθηκες πίσω από το τιμόνι ενός μοντέλου που μπορεί να σου αλλάξει τη διάθεση. Ευτυχώς δεν συμβαίνει το πρώτο (σ.σ. ελπίζουμε), αλλά το δεύτερο και με μοντέλα δοκιμής τα C 180 Cabriolet και SLC 180 στις βασικές τους εκδόσεις προσπαθούμε να ανακαλύψουμε τα συναισθήματα που σου γεννά ένα κάμπριο, είτε είναι για 4, είτε για 2, είτε έχει μαλακή, είτε υφασμάτινη οροφή, είτε είναι προσανατολισμένο στην άνεση, είτε πιο σπορ.
 
Topless σε 20 δλ.
Η οροφή της C-Class Cabriolet είναι υφασμάτινη και ανοίγει/κλείνει μέσα σε 20 δλ., ενώ η διαδικασία μπορεί να γίνει ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται μέχρι την ταχύτητα των 50 χλμ./ώρα. Διατίθεται σε μαύρη, καφέ, μπλε ή κόκκινη απόχρωση, ενώ με έξτρα χρέωση (325 ευρώ) μπορεί να λάβει επιπλέον ακουστική ενίσχυση. Εμείς θα επιλέγαμε την μαύρη, και οπωσδήποτε «παχιά». Το ίδιο περίπου χρόνο χρειάζεται και η μεταλλική οροφή Vario Roof της SLC, η οποία όμως δουλεύει με λιγότερα χιλιόμετρα (έως 40 χλμ./ώρα) και δείχνει πιο πολύπλοκη στην κατασκευή της.
 
Ξεκινούν από τα 48.000 ευρώ
Η τιμή και των δύο μοντέλων ξεκινάει από τα 48 χιλιάδες ευρώ. Σίγουρα δεν είναι μικρό το ποσό, αλλά πρόκειται για δύο ιδιαίτερα και premium αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα, η SLC ξεκινά από τα 48.010 ευρώ, ενώ ή C Cabriolet από τα 48.680 ευρώ. Φυσικά, και στις δύο περιπτώσεις η λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό είναι πολύ μεγάλη και κοστίζει ακριβά…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • 日本 旗

    To καινουριο MX-5 ειναι πολυ καλυτερο συνολικα και σε τιμη και σε επιπεδο εξοπλισμου και σε αξιοπιστια και σε ομορφια απο το ..."αστερατο" SLK. Εχει σαρωσει τα βραβεια σε ολο τον κοσμο αλλα στην Ελλαδα των μνημονιων δεν θα δουμε στους δρομους στο αμεσο μελλον αυτα τα αριστουργηματα της ιαπωνικης αυτοκινησης να ομορφαινουν τους δρομους μας. Δυστυχως εδω ο κομπλεξισμος ειναι το κριτηριο καποιων για επιλογη αυτοκινητου και αναγκαζομαστε να τρωμε στη μαπα σχεδια που εχουν παραμεινει ιδια τις τελευταιες δεκαετιες για να πουλανε καποιοι μουρη στο γειτονα τους και στο δρομο...

      43
  • 日本 旗

    @petran μην απαντας επιπολαια και να ψαχνεσαι και στον ανταγωνισμο πριν αγορασεις οτιδηποτε! Ο τυπος στο βιντεο ειναι χρονια στο χωρο του αυτοκινητου γι' αυτο γραφει autoexpert! Εχει οδηγησει σε αλλο βιντεο και Mercedes! Η Mercedes αν καταλαβες τι λεει ο τυπος στο βιντεο ναι βαζει καλα υλικα στα αυτοκινητα που πραγματικα θεωρουνται premium και αυτα σιγουρα δεν ειναι οι σειρες A,B και C class γιατι αυτες συγκριτικα με τον ανταγωνισμο ειναι μια απο τα ιδια! Πες μου για E και S να συμφωνησω! Μεταπωλητικη αξια ολα τα αυτοκινητα χανουν και συγκριτικα η Mercedes μπορει να χανει και περισσοτερο ;)

      3
  • petran

    τι βλεπουν τα ματια μου!!! συγκριση Mercedes με mazda? προφανως αυτες οι δυο εταιρειες απευθυνονται σε διαφορετικο κοινο! και η πορσε βγαζει καμπριο αλλα και η opel αλλα υπαρχει χασμα αναμεσα τους. ετσι και η Mercedes με τη mazda δν εχουν καμια σχεση σε ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστιας για αυτο και η διαφορα στην τιμη! καλυτερα να υπαρχει ενημερωση πριν τον οποιαδηποτε σχολιασμο επειδη μας αρεσει εξωτερικα ενα αυτοκινητο

      3
  • 日本 旗

    @petran Δες βιντεο που συγκρινουν Mazda με Mercedes σε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ επιπεδο και βγαζουν την Mazda καλυτερη! : www.youtube.com/watch?v=RVsmaSt8qTo Τι να κανουμε? Καποιοι δημοσιογραφοι αυτοκινητου δεν τους "τρομαζει" το αστερι...

      2
  • petran

    @日本 旗 το ειδα το βιντεο, δεν με πειθει ενα κυριος που καθετε μπροστα απο μια οθονη και μου μιλαει θεωριτικα για νουμερα! αν δεν μπεις μεσα στο αυτοκινητο να το οδηγησεις, δεν καταλαβαινεις τη διαφορα ποιοτητας κυλισης,αξιοπιστιας και οδηγικης συμπεριφορας. οτι ειναι πιο ακριβη η μερσεντες ολοι το ξερουμε,αλλα για πιο λογο?αν δεις το τιμολογιο αγορας καθε αυτοκινητου φαινεται ποσο κοστιζουν τα υλικα στο καθε ενα! προφανως οσο καλυτερα υλικα τοσο καλυτερη αξιοπιστια και ασφαλεια μην μενουμε στα μουμερα 0-100 και ποση τελικη εχει λες και στο κεντρο σε νοιαζουν αυτα! επισης μια μερσεντες δν χανει ευκολα την ματαπολιτικη της αξια σε σχεση με το μαζντα που στην 5ετια θα το ''χαριζεις'' και δεν θα φευγει!

     
  • loukia

    Το mazda mx-5 προσωπικά ... ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ, ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΚΡΙΒΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ!!! δεν το εξετάζουμε αυτό τώρα... Συγκρίνεται με lotus, κ.τ.λ. που αν έβγαινε εργοστασικά με τα ίδια άλογα ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΠΡΩΤΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ!!! Υπάρχει και η βελτίωση όμως... Διαφορετικό σε οδήγηση... ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ... δίχως πατάκια, ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμό, κ.τ.λ.

     
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΤΟ ΑUDI A5 CABRIO ΚΑΙ ΤΗ ΒΜW ΣΕΙΡΑ 4. TO AUDI A5 ΚΥΡΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.

     
  • loukia

    Προσωπικά και τα δύο οχήματα μου αρέσουν, κάποια είχα σε παλιότερα μοντέλα... μου έκανε εντύπωση το ccc, βέβαια περί ορέξεως...