3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μπορεί ο ερχομός ενός παιδιού να σημάνει και την αλλαγή αυτοκινήτου; Εσείς τι λέτε;
Παιδί=νέο αυτοκίνητο
3.879 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2015)
Εσείς τώρα που κάνατε παιδί σκέφτεστε για νέο αυτοκίνητο επειδή άλλαξαν οι προτεραιότητες ή δεν σχετίζεται το ένα με το άλλο;
Από την άλλη καινούριο αυτοκίνητο σημαίνει ότι θα μπείτε σε άλλα έξοδα που όταν συνδυάζονται με την άφιξη του νέου μέλους τότε ο προϋπολογισμός μπορεί να εκτοξευθεί σε δυσθεώρητα ύψη. Για να δούμε πώς μπορεί να συνδυάζεται η άφιξη ενός παιδιού σε ένα ζευγάρι με το αυτοκίνητο που ήδη υπάρχει και πώς αυτό επηρεάζει τις προτεραιότητες.
Για παράδειγμα, παίρνουμε ως δεδομένο ότι σας νοιάζει η ασφάλεια του παιδιού σας, αλλά και η δική σας στο δρόμο. Οπότε είναι προφανές ότι αν μπορούσατε θα επιλέγατε ένα πιο ασφαλές αυτοκίνητο, με σύγχρονες τεχνολογίες και πιο στιβαρή δομή. Επίσης μοιάζει προφανές ότι δε θέλετε κανείς μέσα στο αυτοκίνητο να κοπανιέται. Ειδικά αυτό το τρυφερό μωρό που κάθεται πίσω και καταπονείται στις στροφές και όταν περνάτε από λακκούβες. Οπότε αν οδηγείτε ένα «κούτσουρο», με κρατήματα και τα σχετικά, ίσως θα ήταν καλή ιδέα να πάτε σε ένα πιο οικογενειακό set – up, πιθανά αλλάζοντας αυτοκίνητο. Τι γίνεται όμως με τα λιγότερο προφανή;
Ας πούμε τι γίνεται με τους χώρους. Στην πραγματικότητα χρειάζεστε μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ για να χωράει το καρότσι, τουλάχιστον οριζοντίως. Στην ίδια λογική ακούγεται καλή ιδέα οι χώροι στο πίσω κάθισμα να είναι πιο άνετοι, για να βολεύεται η μαμά και το παιδί (ή τα παιδιά), αλλά και οι πίσω πόρτες για να μπαινοβγαίνουν πιο εύκολα. Αλλά το καρότσι κάποια στιγμή θα πάψει να χρειάζεται. Επίσης το παιδικό κάθισμα το βάζεις μία στο πίσω κάθισμα και μετά δε χάθηκε και ο κόσμος να στριμώχνεσαι για να δένεις το παιδί, ρίχνοντας την πλάτη του μπροστινού καθίσματος. Οπότε τι κάνεις; Παίρνεις 4θυρο με μεγαλύτερους χώρους ή κάνεις υπομονή λίγο καιρό, να μεγαλώσει το παιδί και μετά βλέπουμε;
Αραγε θα άλλαζες το γκαζιάρικο καμάρι σου για κάτι με χαμηλότερη κατανάλωση αλλά και χειρότερες επιδόσεις; Δε μιλάμε να πάρεις κάτι που να σέρνεται και δεν μπορείς να προσπεράσεις. Αλλά είναι καλή ιδέα να πάρεις ένα σύγχρονο μικρό τουρμπάκι με 120 άλογα, ή ένα εξίσου καλό diesel, και να δώσεις τα 180+ άλογα σου και τις κορυφαίες επιδόσεις σου για κάτι που καίει τα μισά. Αλλωστε οι έρευνες δείχνουν ότι οι γονείς δεν πάνε τέζα, από το ένστικτο της αυτοσυντήρησης, ενώ είπαμε τα έξοδα είναι πολλά και δε θα σε χάλαγε να αρχίσεις να δίνει λιγότερα για καύσιμα. Ή μήπως όχι; Γουστάρεις γκάζι για να κάνεις γρήγορες μοναχικές βόλτες, όποτε μπορείς, και δεν πειράζει να δίνεις και κάτι παραπάνω για βενζίνη;
Και αν το καμάρι σου είναι κούκλα αλλά ψιλοχαλάει; Τι κάνεις; Όταν ήσουν μόνος δε χάθηκε και ο κόσμος να μένεις από κάτι μέσα στη μέση του δρόμου. Αλλωστε η βόλτα έχει και την πλάκα της και εσύ οδηγείς κάτι που δε γοητεύει κάθε μέρα; Αλλά πόσο γοητευτικό είναι να μένεις όταν πάς ταξίδι με την οικογένεια; Όταν το παιδί κλαίει γιατί πεινάει και ο προορισμός (των 100 χλμ.) δείχνει μακριά; Μήπως να το άλλαζες το κουκλί σου για κάτι πιο συμβατικό, αλλά και πιο αξιόπιστο;
Και τελικά είσαι έτοιμος να ανταλλάξεις το μικρό σου μπιζουδάκι που είναι τίγκα στον εξοπλισμό, γιατί το πήρες όπως εσύ ήθελες, όταν μπορούσες, με κάτι πιο ξενέρωτο, πιο άδειο (εξοπλιστικά), λιγότερο φαντεζί, αλλά πιο χρηστικό, πιο μεγάλο, πιο ασφαλές και όλα τα συναφή; Ή μήπως είναι κακή ιδέα να χάσεις τόσα λεφτά στην ανταλλαγή και να χάσεις και τα γούστα σου για χάρη του τέκνου;
Είναι δύσκολο να πάρεις νέο αυτοκίνητο, αλλά είναι και δύσκολο να φροντίσεις ένα παιδί όπως πρέπει. Και αυτό περιλαμβάνει και τις μετακινήσεις του. Εσείς τι θα κάνατε σε αντίστοιχη περίπτωση;
Με πίσω πόρτες και περισσότερους χώρους η φροντίδα και η πρόσβαση του παιδιού στο αυτοκίνητο γίνονται ευκολότερα. Αλλά θα αγόραζες καινούριο γι΄αυτό;
Αγαπητό autotriti, Θεωρώ πως αντί να ασχολείστε με το τι αυτοκίνητο θα διάλεγε κανεις όταν γίνεται γονιός, καλό θα ήταν να θίγετε τα πλήρη μεσάνυχτα των Ελλήνων γονιών σχετικά με την ασφάλεια και την υγεία των παιδιών μέσα στο αυτοκίνητο!!! Πόσοι Έλληνες γνωρίζουν πως υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία ώστε παιδιά έως 12 ετών (ύψους 135cm) πρεπει να κάθονται σε ειδικά σχεδιασμένα καρεκλάκια, ανάλογα με την ηλικία και το βάρος του παιδιού; Ποιος Έλληνας γνωρίζει πως απαγορεύεται να καπνίζεις μέσα στο αμάξι όταν βρίσκονται παιδιά (ακόμα και με ανοιχτά παράθυρα); Τέλος, σχόλια του στυλ "πούλησα Ferrari και πήρα ένα Cayenne" είναι πολύ μακριά απο τον μέσο Έλληνα!
Εγώ πάλι πιστεύω ότι το άρθρο είναι άστοχο. Αν κάποιος έχει τα φράγκα, δε θα περιμένει να κάνει παιδί για να αλλάξει αμάξι. Αν κάποιος δεν έχει φράγκα, και παιδί να κάνει με το κουβαδάκι θα το πηγαινοφέρνει...
Σωστό άρθρο autotriti. Δυστυχώς η ασφάλεια είναι δευτερεύουσα, ο κάθε οικογενειάρχης ανάλογα με τα λεφτά του αποφασίζει αν θα αλλάξει ή όχι το αμάξι του όταν του έρχεται το παιδί.. Δεν υπάρχει η πολυτέλεια να αλλάζει αμάξι άμεσα..
Το αρθρο ειναι πολυ ευστοχο. Εγω απο CLK 190 αλογα και ενα παιδι βρεθηκα με 3 παιδια και Renault Grand Espace. Τα παιδια και η ασφαλεια πηγαινουν παντα πρωτα. Τελικα δεν το μετανιωσα.
poli oreo athro gia auto triti! eimai pateras kai exo tora dio pedakia mikra eprepe na isoropiso anamesa patriko enstikto kai stin efiviki agapi gia to amaksi kai tin taxitita. ithela ena amaksi sinxrono asfales aksiopisto me xorous toso gia epivates alla oso kai gia aposkeues ena amaksi pou na mporo na kano aprovlimatista megala taksidia germania ellada kai pano apo olla isofix gia pedika kathismata einai oti pio asxales iparxi auti ti stigmi!!! idaniki epilogi tha itan Audi A8 4.2 tdi alla ta metaksota vrakia theloun kai metaksotous kolous opote arkestika sto A6 3.0 tdi me 240ps kai den to exo metaniosi!