• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι δυναμικές ακμές και γωνίες χαρίζουν ένα επιθετικό προφίλ.

Μοντέρνα σχεδίαση και κορυφαία ποιότητα κατασκευής για το νέο Nissan Micra.

Οι δυναμικές ακμές και γωνίες χαρίζουν ένα επιθετικό προφίλ.

Μεγάλο το πορτ-μπαγκάζ, έχει μέγεθος 300 λίτρα.

Λίγο πριν την ανανέωσή του, και το Polo βαστάει καλά σε ποιότητα.

Πολύ καλός σε επιδόσεις και κατανάλωση είναι επίσης ο 1,2 TSI.

Nissan Micra VS VW Polo

Διαβάστηκε από 4029 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/6/2017

Η άφιξη του Nissan Micra με τον 0,9 λτ. turbo βενζινοκινητήρα των 90 ίππων καθιστά τη σύγκριση με ένα από τους παραδοσιακούς παίκτες της κατηγορίας με αντίστοιχα χαρακτηριστικά, επιβεβλημένη. Που κερδίζει και που χάνει το κάθε ένα μοντέλο;

 
Είναι η δημοφιλέστερη κατηγορία στην ελληνική αγορά και αυτή στην οποία δίνονται οι πιο σκληρές μάχες. Ο λόγος για τα μικρά τα οποία εμπλουτίζονται συνεχώς με νέες προτάσεις. Μια από τις πρόσφατες είναι αυτή του Nissan Micra, το οποίο σε αυτή του τη γενιά θέλει να προβάλλει ένα πιο high-tech και ποιοτικό χαρακτήρα. Ας το δούμε, λοιπόν, απέναντι σε ένα μοντέλο που αποτελεί σημείο αναφοράς, το VW Polo.
 
Εμφάνιση: Κλέβει την παράσταση το Micra
Κακά τα ψέματα, η σχεδίαση του Nissan Micra αποτελεί ένα από τα σημεία που το διαφοροποιούν από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό της κατηγορίας. Με δυναμικές γραμμές και ακμές είναι πιο επιθετικό από το Polo, το οποίο είναι μοντέρνο, όμως κυκλοφορεί περισσότερο καιρό στο δρόμο. Φυσικά, υπάρχουν και αυτοί που θέλουν επιλογές οι οποίες να μην φωνάζουν, για αυτό και το Polo δικαίως έχει το κοινό του…
 
Εσωτερικό: Πιο μοντέρνο και εντυπωσιακά ποιοτικό το Micra
Η φρέσκια εξωτερική σχεδίαση του Nissan Micra αντικατοπτρίζεται και στο εσωτερικό, το οποίο κερδίζει στο κομμάτι της σχεδίασης, χάρη τόσο στη διχρωμία της έκδοσης όσο και στις υπόλοιπες γραμμές, αφού η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα και στις δύο περιπτώσεις χαρίζει ένα μοντέρνο αέρα στα μοντέλα. Επίσης, πολύ υψηλή είναι η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή του, αφού τα μαλακά υλικά με τα οποία είναι επενδυμένα ταμπλό και κεντρική κονσόλα κοντράρουν στα ίσα το -αντικειμενικά πολύ καλό σε κατασκευή- εσωτερικό του VW Polo.
 
Χώροι: Πιο άνετο το Polo, μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το Micra
Στο κομμάτι των χώρων για τους επιβάτες και τις αποσκευές το Nissan Micra έχει μικρότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες από το Polo, όμως και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (300 λτ.). Στην πράξη λοιπόν ο τελικός νικητής κρίνεται από τις προτεραιότητες του καθενός. Δύο επιβάτες πίσω θα καθίσουν και στις δύο περιπτώσεις αρκετά ικανοποιητικά. 

Κινητήρας: Το Polo κερδίζει σε επιδόσεις
Οι κινητήρες και των δύο μοντέλων αποδίδουν 90 άλογα, ωστόσο από διαφορετική χωρητικότητα. Το Micra φορά ένα λιλιπούτειο turbo κινητήρα 900 κυβικών, ενώ το Polo ένα 1.200άρη με ελαφρώς μεγαλύτερη ροπή (160 Nm). Στο κομμάτι, λοιπόν, των επιδόσεων το γερμανικό μικρό έχει ένα προβάδισμα, το οποίο οφείλεται και στους 17άρηδες τροχούς του Micra. Ίσως με μικρότερη διάσταση τα πράγματα να ήταν καλύτερα για το δεύτερο. Από την άλλη, η κατανάλωση και στις δύο περιπτώσεις είναι χαμηλή, το Polo ωστόσο φαίνεται να διατηρεί καλύτερα νούμερα σε σχετικά μικρή πίεση.
 
Στο δρόμο: Υψηλή ποιότητα κύλισης το Polo, απολαυστικό το Micra
Η οδική συμπεριφορά του VW Polo αποτελεί σημείο αναφοράς όσον αφορά στην ποιότητα κύλισης και το πάτημά του, ωστόσο και το Micra καταφέρνει να κοντράρει στα ίσα τη γερμανική κατασκευή. Πιο συγκεκριμένα, το Polo είναι λίγο πιο ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο, από την άλλη το Micra είναι λίγο πιο απολαυστικό στην οδήγηση, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως το Polo δεν είναι σβέλτο και ασφαλές όταν το πιέζεις. Τέλος, η αίσθηση που λαμβάνεις από το τιμόνι και των δύο είναι πλούσια, ενώ ανθεκτικά και αποδοτικά είναι τα φρένα τους.

Τιμή-εξοπλισμός: Φθηνότερο το Polo, πλούσιο το Micra
Όσον αφορά στην τιμή και στον εξοπλισμό των δύο μοντέλων, το VW Polo είναι στην έκδοση Active ακριβότερο από την έκδοση Energy του Nissan Micra κατά 300 περίπου ευρώ. Οι διαφορές στον εξοπλισμό είναι μικρές, π.χ. το γερμανικό μικρό έχει ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ενώ το Micra διαθέτει τα συστήματα Active Trace Control, Active Ride Control και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος.

Η άποψή μας
Το άρτι αφιχθέν Nissan Micra ανακατεύει την τράπουλα στη μικρή κατηγορία όπου ο ανταγωνισμός είναι πραγματικά πολύ σκληρός. Απέναντι στο Polo προτάσσει την φρέσκια εμφάνιση, την καλή ποιότητα κατασκευής και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά, ωστόσο ο τελικός νικητής είναι δύσκολο να στεφθεί στην γρήγορη αυτή σύγκριση μιας και το Polo (σ.σ. το οποίο βρίσκεται προς το τέλος αυτής της γενιάς) τα καταφέρνει επίσης επάξια…

 
  • Σχιστοματης

    Ξεχασατε να αναφερετε οτι το Polo εχει μακρυ ιστορικο αναξιοπιστιας ενω στο Micra συμβαινει το εντελως αντιθετο! Θα προτεινα να ενταξετε αυτο το πολυ σοβαρο θεμα που λεγεται αξιοπιστια στα συγκριτικα σας αρθρα ωστε να ειναι πιο ενημερωμενοι οι αναγνωστες σας.

      30
    • autotriti

      Απάντηση: Και πως ακριβώς θα γνωρίζουμε αν ένα νέο μοντέλο είναι αξιόπιστο; Η ιστορία έχει δείξει ότι μια γενιά μπορεί να είναι αρκετά "ζημιάρικη" ενώ μια άλλη τέρμα αξιόπιστη στο ίδιο μοντέλο, οπότε είναι φύσει αδύνατον και επικίνδυνο να μαντέψουμε κάτι τέτοιο.

        4
  • jimeta

    Βγάλατε το nissan micra με κορυφαία ποιότητα κατασκευής αντί του ανύπαρκτου polo και μάλιστα βάλατε το προηγούμενο,όχι ότι αν βαζατε το καινούργιο θα ξεχωρίζαμε και τίποτα;,μάλλον θα πρέπει να πάω στον φούρνο της γειτονιάς μου να δώ αν είναι όρθιος,η κεντρική στην Αργυρούπολή δεν σας έκανε νταντά που δεν βγαλατε το polo;ή θα μας το κάνετε έκπληξη συγκρίνοντας το micra με το νέο polo και τότε θα μας ζαλίσεται με την δήθεν τεχνολογία,ποιότητα,αξιοπιστία,πρέμιουμ,μέντιουμ κτλ κτλ με το καινούργιο πόνημα της vw,ανυπομονούμε να μιδιάσουμε όλοι πάλι οι αναγνώστες σας με την "αντικειμενικότητα"σας.Για να δούμε θα το περάσεις ή θα το κόψεις που σου λέμε για το γκρουπ,επειδή οι αλήθειες πονάνε και από ότι έχουμε δεί δεν την αντέχετε από τον κόσμο την σκληρή κριτική,κάνει νταντά η μαμά.

      23
  • Σχιστοματης

    Ανταπαντηση στην απαντηση του Autotriti: Οχι δεν μπορειτε να το ξερετε αλλα οπως κανουν και αλλοι συναδελφοι σας και εδω και στο εξωτερικο στο τελος αναφερουν το ιστορικο αξιοπιστιας που εχει το καθε μοντελο. Εχετε στα χερια σας την δικη σας ερευνα αξιοπιστιας με μαρτυριες των ιδιων των οδηγων την οποια μπορειτε να αξιοποιησετε. Νομιζω ειστε λιγο υπερβολικοι λεγοντας πως απο μια ζημιαρικη γενια η επομενη ειδικα για τα γερμανικα μπορει να ειναι φουλ αξιοπιστη! Να γινει μεμονωμενα σε καποια αυτοκινητα ή να εχει αυξηθει το ποσοστο αξιοπιστιας σε καποιο βαθμο απο την προηγουμενη γενια το καταλαβαινω αλλα απο το ενα ακρο στο αλλο σε μια γενια κομματακι δυσκολο. Αν το αντιστρεψουμε μπορει πχ η Honda να γινει ζημιαρικη απο τη μια γενια στην αλλη;

      16
  • Πειραιωτης

    Πρεπει να εισαι τυφλος,να εχεις μαλωσει με την αισθητικη η απλως να εισαι ηλικιωμενος για να προτιμησεις το polo...παλιο η νεο δεν εχουν καμια σχεδον διαφορα μεταξυ τους οσο και να μας παραμυθιαζουν οι γερμανοι για αλλαγες ετσι για να μην κοροιδευομαστε...που ειναι αδιαφορο προβληματικο και σχεδιαστικα ανυπαρκτο σε σχεση με το πανεμορφο nissan micra που διπλα του ειναι αγγελος!! Αν μαλιστα στην μεταξυ τους μαχη κοιταξουμε τα επι μερους στοιχεια τους οπως το σαλονι και την εικονα του,της επιδοσεις και την πραγματικη αξιοπιστια στον χρονο δεν χρειαζεται να δουμε οτι ολα φωναζουν nissan απο μακρια!

      13
  • Σχιστοματης

    Μιχαλη συμφωνω σε ολα οσα γραφεις. Κι εγω σε αλλα ποστ εχω παραδεχτει τους Γαλλους για την προοδο που εχουν κανει και σε σχεδιασμο και σε αξιοπιστια, διαφωνω μονο στο οτι ο 1000αρης της Honda θα ειναι λιγοτερο αξιοπιστος επειδη η συγκεκριμενη μαρκα εχει χτισει τη φημη της πανω στο θεμα αξιοπιστια απο την ιδρυση της ακομα. Στην F1 εχει θεματα αλλα αυτο αφορα ενα μεμονωμενο κομματι με το οποιο ασχολειται η Honda και δεν μπορουμε να το γενικευσουμε για τα αυτοκινητα παραγωγης.

      7
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Το polo σίγουρα είναι ανώτερο. Αν και κατασκευάζεται στην Ισπανία τουλάχιστον έχει πάνω του γερμανικά εξαρτήματα και πάντα είναι το μέτρο αναφοράς σε ποιότητα στην κατηγορία. Έχει κινητήρα που κατασκευάζεται στη Γερμανία και κινεί επίσης το Golf και το Α3. Από την άλλη πλευρά το Micra έχει πάνω του μόνο το σήμα της Nissan για να θυμιζει Ιαπωνία. Κατασκευάζεται στη Γαλλία με κινητήρες Renault και όλα τα εξαρτήματα γαλλικά, τίποτε ιαπωνικό.

      3
  • Michael

    Αγαπητε Σχιστοματη, σε καμια περιπτωση δεν θεωρω τη χοντα αναξιοπιστη μαρκα ( κατ εμε ειναι πολυ ανωτερη της τογιοτα στο θεμα ποιοτητα και οδηγικη συμπεριφορα) και ουτε ειμαι κανενας που θα παιρνε στη ζωη του βαγκεν για πολλους και διαφορους λογους. Αλλα με το περασμα των χρονων και ταυτοχρονα με την εξελιξη των κινητηρων οι διαφορες που υπαρχουν στην αξιοπιστια απο μαρκα σε μαρκα δεν ειναι τοσο κραυγαλεες, πολλες μαρκες εκαναν τρομερα αλματα προοδου και ανεβασαν ταυτοχρονα και την ποιοτητα τους(βλεπε πεζο). Βλεπουμε ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες επενδυσαν λεφτα στο νταουν σαιζινγκ και ειναι λογικο π.χ. ο 1.0 κινητας του civic να μην ειναι τοσο αξιοπιστος και να θελει αλλη φροντιδα και χειρισμο σε σχεση με τον 1.8 που ειχε στις προηγουμενες γενιες, ασχετως αν κερδιζουν σε αλλους τομεις.

      1