Στο δρόμο, το Pulsar δίνει έμφαση στην παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης. Στις στροφές, στρίβει με ασφάλεια, χωρίς ωστόσο να προσφέρει πολύ καλή αίσθηση από το τιμόνι.
Στον δρόμο: Ταξιδιάρικο και άνετο
53.042 Επισκέψεις στο άρθρο (19/3/2015)
Στο δρόμο το Nissan Pulsar αποκαλύπτει και πάλι έναν χαρακτήρα που δίνει έμφαση στην άνεση και την παροχή όσο το δυνατόν πιο «απροβλημάτιστων» ταξιδιών. Έτσι, η ανάρτηση αμβλύνει εντυπωσιακά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρέχοντας παράλληλα υψηλή ποιότητα κύλισης, ενώ η προσεγμένη ηχομόνωση δεν αφήνει τους παρασιτικούς θορύβους να εισέλθουν στο εσωτερικό. Σε αντίστοιχο μοτίβο έρχονται και τα υπέρ-άνετα, πλατιά καθίσματα, με την μέτρια ωστόσο πλευρική στήριξη. Για αυτούς που θα αναζητήσουν επίσης πιο σπορτίφ στοιχεία, το Pulsar έχει τη δυνατότητα να στρίψει γρήγορα και με ασφάλεια, ωστόσο λόγω κυρίως της σχετικά αποκομμένης αίσθησης του τιμονιού, το μικρομεσαίο της Nissan δεν θα τους ικανοποιήσει απόλυτα. Τα φρένα από την πλευρά τους, στέκονται και με το παραπάνω στο ύψος των περιστάσεων, ακινητοποιώντας το Pulsar από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,8 μ.
Επιτέλους η Nissan μπαίνει δυναμικά στο χώρο των οικογενειακών αυτοκινήτων και στα turbo βενζινοκίνητα. Το θέμα είναι να εμπλουτίσει τη γκάμα της σε όλες τις κατηγορίες όπως παλιά με τα Almera, Primera, Micra. Αδικαιολόγητη η απουσία της και η προσπάθειά της να κρατηθεί με το...Tida...
Επιτέλους η Nissan μπαίνει δυναμικά στο χώρο των οικογενειακών αυτοκινήτων και στα turbo βενζινοκίνητα. Το θέμα είναι να εμπλουτίσει τη γκάμα της σε όλες τις κατηγορίες όπως παλιά με τα Almera, Primera, Micra. Αδικαιολόγητη η απουσία της και η προσπάθειά της να κρατηθεί με το...Tida...