Η Nissan στηρίζει έμπρακτα τόσο την καινοτομία, όσο και την επιχειρηματικότητα.
Nissan καλεί start-ups
2.603 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2017)
Η Nissan δημιούργησε εργαστήριο καινοτομίας στο Παρίσι ώστε να στηρίξει start-uos που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν σε τομείς της ενέργειας στους οποίους δραστηριοποιείται και η ίδια η Nissan.
Η Nissan στα πλαίσια της στήριξης της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας άνοιξε στο Παρίσι εργαστήριο καινοτομίας για start-ups με έμφαση στον τομέα της ενέργειας. Προς στήριξη των start-ups θα υπάρχουν 50 συνεργάτες της Nissan και πετυχημένοι επιχειρηματίες.
Το εργαστήριο θα προσφέρει στις start-ups την ευκαιρία να συνεργαστούν με τη Nissan, ενώ παράλληλα θα αποτελέσει τον κόμβο για την “ρίψη” πρωτότυπων, καινοτόμων ιδεών, όπως και τον χώρο καθοδήγησης προς το τελικό αποτέλεσμα. Για την λειτουργία και υποστήριξη του Εργαστηρίου Καινοτομίας, η Nissan θα παρέχει αποκλειστικό προσωπικό που θα αφοσιώνεται στα έργα καινοτομίας που θα αναπτυχθούν εκεί.
Επίσης, πρόσφατα η εταιρεία ανακοίνωσε το νικητή του θεσμού ChairmanΆs Innovation Awards όπου οι εργαζόμενοι της μάρκας σε όλη την Ευρώπη είχαν την ευκαιρία να κάνουν πραγματικότητα τις καινοτόμες ιδέες τους.
Σχολιάζοντας την έναρξη του Innovation Lab, o Paul Willcox, Πρόεδρος της Nissan Europe είπε: “Στη Nissan, συνεχώς στοχεύουμε στην κορυφή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας, ως βασικά στοιχεία των δραστηριοτήτων μας. Η έναρξη του εργαστηρίου μας για την Καινοτομία, επεκτείνει αυτή τη δέσμευση εδώ στο Παρίσι, αλλά και με τη δυναμική επιχειρηματική κοινότητα σε όλη την Ευρώπη. Με αυτό το νέο κόμβο καινοτομίας, θα έχουμε ένα ειδικό χώρο και μια μοναδική πλατφόρμα που θα προσελκύει και θα “ξεθάβει” καινοτόμες ιδέες τόσο εντός, όσο και εκτός των δραστηριοτήτων μας.”
Μετά το Παρίσι, η Nissan σκοπεύει να ανοίξει και άλλα Εργαστήρια Καινοτομίας, σε διάφορες Ευρωπαϊκές πόλεις.
Και στην Ελλάδα, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. στηρίζει με το GENERATION N, ανθρώπους οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους. Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της μάρκας “Innovation that Excites” (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια GENERATION N αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.