Opel Corsa: Πού διαφέρει το ήπια υβριδικό από το βενζίνης;
- Το ήπια υβριδικό είναι 29% πιο οικονομικό σε κατανάλωση μέσα στην πόλη
- Χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα, το ήπια υβριδικό ξεκινάει και παρκάρει ηλεκτρικά
- Χρειάζεται 40 λιγότερα μέτρα για να προσπεράσει το Corsa Hybrid
- 900-1.000 ευρώ φθηνότερο το μη-υβριδικό ανάλογα στην εξοπλιστική έκδοση
Το ήπια υβριδικό είναι 29% πιο οικονομικό σε κατανάλωση μέσα στην πόλη
Τόσο το Opel Corsa με τον 1.200άρη βενζινοκινητήρα των 100 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8 (δείτε εδώ την αναλυτική δοκιμή του) όσο και το ήπια υβριδικό στα ίδια άλογα με το eDCT κιβώτιο των 6 σχέσεων (εδώ δείτε την δοκιμή του) έχουν περάσει από το γκαράζ του AutoΤρίτη και έχουν μετρηθεί σε τομείς όπως η κατανάλωση, οι χώροι και οι επιδόσεις. Ας δούμε λοιπόν πως συγκρίνονται αυτές οι εκδόσεις για να διαπιστώσουμε ποια από τις δύο συμφέρει περισσότερο.
Tόσο η αμιγώς βενζινοκίνητη έκδοση όσο και η ήπια υβριδική βασίζονται στον 1.200άρη PureTech, με την δεύτερη όμως να περιλαμβάνει επιπλέον έναν ηλεκτροκινητήρα, μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου και το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του ομίλου Stellantis. Χάρη στο ηλεκτρικό του σύστημα, το Corsa Hybrid είναι 29% πιο οικονομικό σε κατανάλωση μέσα στην πόλη σύμφωνα με τις πραγματικές μετρήσεις μας, αφού χρειάζεται 6,1 λτ./100 χλμ. την στιγμή που το βενζινοκίνητο απαιτεί 8,6 λτ. Αυτό σημαίνει πρακτικά, πως κάθε 20.000 χλμ. μέσα στην πόλη ο οδηγός θα εξοικονομεί 800 ευρώ λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης.
Χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα, το ήπια υβριδικό ξεκινάει και παρκάρει ηλεκτρικά
Το Corsa έχει την δυνατότητα να παρκάρει και να ξεπαρκάρει αλλά και να κάνει τα πρώτα μέτρα εκκινώντας στο φανάρι χρησιμοποιώντας μόνο το ηλεκτρικό μοτέρ που διαθέτει απόδοσης 29 ίππων και υποστηρίζεται από τη μικρή ηλεκτρική μπαταρία. Αυτή η δυνατότητα είναι φυσικά ευεργετική για την κατανάλωση καυσίμου, όπως είδαμε παραπάνω.
Χρειάζεται 40 λιγότερα μέτρα για να προσπεράσει το Corsa Hybrid
Το Corsa Hybrid, όπως είδαμε στις μετρήσεις μας σε πραγματικές συνθήκες, έχει καλύτερες ρεπρίζ από το βενζινοκίνητο τόσο στο 60-100 όσο και το 80-120 χλμ./ώρα με 5,3 και 6,7 του Hybrid αντί 6 και 8,1 δλ. του βενζινοκίνητου. Αυτό μεταφράζεται στο ότι το ήπια υβριδικό Corsa χρειάζεται να παραμείνει 40 μέτρα λιγότερο στο αντίθετο ρεύμα ή στην αριστερή λωρίδα για να προσπεράσει. Αυτές οι επιδόσεις το κάνουν ένα από τα 5 κορυφαία μικρά σε αυτό τον τομέα, ενώ πρέπει να σημειώσουμε πως είναι πιο γρήγορο ακόμη και από το βενζινοκίνητο με τα 130 άλογα.
900 με 1.000 ευρώ φθηνότερο το μη-υβριδικό ανάλογα στην εξοπλιστική έκδοση
Αναλύοντας τον τιμοκατάλογο της Opel για τo Corsa, βλέπουμε πως το ήπια υβριδικό στα 100 άλογα κοστίζει από 23.500 ευρώ, 1.000 ευρώ περισσότερα (22.500 ευρώ) σε σχέση με την βενζινοκίνητη έκδοση στα ίδια άλογα με αυτόματο κιβώτιο στο ίδιο εξοπλιστικό επίπεδο. Στις επόμενες εξοπλιστικές εκδόσεις GS και GS Pack η διαφορά δεν ξεπερνάει τα 900 ευρώ. Συμπερασματικά, ναι μεν το ήπια υβριδικό είναι ελαφρώς πιο ακριβό σε αγορά, όμως όποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη μπορεί να κάνει απόσβεση την διαφορά μέσα σε 2 χρόνια.
Έκδοση | Τιμές σε ευρώ |
---|---|
1.2 PureTech 100 Edition Pack | 22.500 |
1.2 PureTech 100 GS | 24.600 |
1.2 PureTech 100 GS Pack | 25.800 |
Hybrid 100 Edition Pack | 23.500 |
Hybrid 100 GS | 25.500 |
Hybrid 100 GS Pack | 26.700 |