2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
H φωτογραφία που δημοσίευσε η Porsche στο twitter αποκαλύπτει την έκδοση παραγωγής της νέας 918 Spyder.
Porsche 918 Spyder σε έκδοση παραγωγής
4.509 Επισκέψεις στο άρθρο (16/8/2013)
Η Porsche δημοσίευσε μία φωτογραφία στο επίσημο λογαριασμό της στο twitter, όπου αποκαλύπτει την έκδοση παραγωγής του νέου υβριδικού supercar της, την 918 Spyder.
Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, η νέα Porsche 918 Spyder θα κάνει πρεμιέρα στο Pebble Beach, ενώ η εταιρεία αποφάσισε να «προκαλέσει», αναρτώντας μία μοναδική φωτογραφία στον προσωπικό της λογαριασμό του twitter της. Από εκεί φαίνεται η έκδοση παραγωγής της νέας Porsche 918 Spyder, η οποία είναι πανομοιότυπη με το πρωτότυπο που έχουμε ήδη γνωρίσει και είχε κάνει το ντεμπούτο της στο Goodwood Festival of Speed.
Φυσικά δεν υπήρχαν περισσότερες λεπτομέρειες, ωστόσο να θυμίσουμε εμείς ότι η νέα 918 Spyder, που έχει κατασκευαστεί με εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, για ελάττωση του βάρους (οι καθρέφτες, η οροφή και το παρμπρίζ), ζυγίζει περίπου 1.700 κιλά, ενώ οι αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων της έχουν προσαρμοστικές δυνατότητες ρυθμίσεων, για περισσότερη σταθερότητα και καλύτερη πρόσφυση (στην οποία συμβάλλουν και τα φαρδιά ελαστικά με ζάντες μαγνησίου) στις υψηλές ταχύτητες.
Κάτω από το καπό τώρα, το μοντέλο θα εφοδιάζεται με έναν κινητήρα βενζίνης V8 4,6 λτ. 608 ίππων και 530 Nm ροπής, ενώ συνεπικουρείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ (129 ίππων στον μπροστινό άξονα και 156 στον πίσω), με τη συνολική ισχύ να ανέρχεται στα 887 άλογα και στα 800 Nm ροπής. Σημειωτέον ότι, όταν η μπαταρία λιθίου των ηλεκτροκινητήρων εξαντλήσει τα αποθέματά της μπορεί να επαναφορτιστεί μέσα σε 4 ώρες από μια οικιακή πρίζα.
Έτσι λοιπόν, είναι σε θέση να ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 340 χλμ/ώρα. Το «μαγικό κλειδί» βέβαια είναι στην κατανάλωση, που χάρη στο υβριδικό σύστημα περιορίζεται μόλις στα 3,3 λτ./100 χλμ, ενώ η εκπομπή ρύπων δεν ξεπερνά τα 79 γρ./χλμ.
Επιπλέον, η 918 εκτός των άλλων διαθέτει 5 ρυθμίσεις λειτουργίας κίνησης (E-Power, Hybrid, Sport Hybrid, Race Hybrid και Hot Lap), ανάλογα με τις προτεραιότητες του οδηγού για οικονομία καυσίμου ή επιδόσεις.