- Έχει 41 μ. φρενάρισμα από τα 100 χλμ. στο βρεγμένο (στον μ.ό. της κατηγορίας)
- Φρενάρει στο βρεγμένο σχεδόν όπως στο στεγνό (με 2,4 μ. είναι το πιο ισορροπημένο της κατηγορίας)
- Καλό σε κράτημα σε στεγνό-βρεγμένο (στον μέσο όρο της κατηγορίας του)
- Κορεάτικης σχολής η Νexen, ευρωπαϊκής παραγωγής το N' Fera Primus (Τσεχία)
Έχει 41 μ. φρενάρισμα από τα 100 χλμ. στο βρεγμένο (στον μ.ό. της κατηγορίας)
Δοκιμάζουμε σε κράτημα και φρενάρισμα, σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, το θερινό λάστιχο Nexen N' Fera Primus σε διάσταση 205/55 R16. Ξεκινάμε με το φρενάρισμα στο βρεγμένο, από τα 100 χλμ./ώρα. Στη συγκεκριμένη δοκιμασία το Nexen N' Fera Primus «κοκκαλώνει» στα 41,22 μέτρα, επίδοση που είναι στο μέσο όρο του ανταγωνισμού των θερινών λάστιχων και στην 6η θέση ανάμεσα στα 25 low budget - φθηνά θερινά λάστιχα που έχουμε δοκιμάσει.
Φρενάρει στο βρεγμένο σχεδόν όπως στο στεγνό (με 2,4 μ. είναι το πιο ισορροπημένο της κατηγορίας)
Σε στεγνή επιφάνεια, τώρα, το Nexen N' Fera Primus ακινητοποιείται στα 38,83 μέτρα. Και αυτή η επίδοση θεωρείται από τις καλές της κατηγορίας. Από εκεί και πέρα, η απόκλιση από στεγνό σε βρεγμένο είναι στα 2,4 μέτρα, δηλαδή το Nexen φρενάρει στο βρεγμένο σχεδόν όπως στο στεγνό. Μάλιστα, από όσα θερινά λάστιχα έχουμε δοκιμάσει (45 συνολικά), το Nexen N' Fera Primus είναι το πιο ισορροπημένο της κατηγορίας γιατί έχει τη μικρότερη διαφορά από στεγνό σε βρεγμένο, μικρότερη κι από δημοφιλή high budget (ακριβά) μοντέλα.
Καλό σε κράτημα σε στεγνό-βρεγμένο (στον μέσο όρο της κατηγορίας του)
Καλή οδική συμπεριφορά διαπιστώσαμε και στο κράτημα του μοντέλου, πάνω σε βρεγμένες επιφάνειες. Στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (Elk Test), το Nexen N' Fera Primus αποφεύγει εμπόδιο στα 71,2 χλμ./ώρα στο στεγνό και στα 66,2 χλμ./ώρα στο βρεγμένο. Αμφότερες οι επιδόσεις συγκαταλέγονται στις καλές της κατηγορίας.
Κορεάτικης σχολής η Νexen, ευρωπαϊκής παραγωγής το N' Fera Primus (Τσεχία)
Η κορεατικής καταγωγής Nexen Tire εντάσσει το N' Fera Primus στην κατηγορία «Ultra High Performance». Πρόκειται για τα σπορ λάστιχο, που έχει πιο μαλακή γόμα για θεωρητικά καλύτερες επιδόσεις λόγω πρόσφυσης. Η Nexen παρουσίασε το N' Fera Primus το 2019, με το μοντέλο της δοκιμής να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της κορεατικής μάρκα στην Τσεχία. Αξίζει να τονίσουμε πως το Nexen N' Fera Primus είναι λάστιχο 1ης τοποθέτησης στο 2ης γενιάς Hyundai Kona.
Σελίδα 2 | Πίνακας: Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά & μετρήσεις |
Σελίδα 3 | Τι λένε για το Nexen N' Fera Primus στην Ελλάδα & στον κόσμο; |