• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ποιόν νοιάζει αν το σηματάκι πίσω γράφει και το επίπεδο εξοπλισμού του αυτοκινήτου σας;

Πόσο «πουλ μουρ» είσαι;

Διαβάστηκε από 14237 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/4/2017

Τι σήματα έχει στο πίσω μέρος το αυτοκίνητό σας; Τη μάρκα, το μοντέλο, τον κυβισμό, την έκδοση εξοπλισμού; Τι γράφει και γιατί; Νομίζετε ενδιαφέρεται κανείς αν το αυτοκίνητό σας είναι το πλούσιο, το τούρμπο ή το αυτόματο;

 
Θυμάστε τις εποχές που τα αυτόματα έγραφαν πίσω Auto; Τις εποχές που στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου είχε επιγραφές για τεχνικά στοιχεία, όπως «5 speed» ή «Catalyst», ή στοιχεία επιδόσεων τύπου «turbo» ή ακόμη και εξοπλισμού με διάφορα ονόματα ανάλογα τον κατασκευαστή;

Σήμερα τα αυτοκίνητα δεν γράφουν τίποτα. Τη μάρκα και το μοντέλο. Μόνο. Γιατί απλά κανείς δεν ενδιαφέρεται για τα υπόλοιπα. Δεν βγαίνεις στο δρόμο με το προσπέκτους να δείχνεις τι αμάξι έχεις πλέον. Κάποια στοιχεία που έχουν ξεμείνει είναι ο κυβισμός, το καύσιμο και σε κάποιες μάρκες το επίπεδο επιδόσεων. Και εκεί όμως φαίνεται πως η αγορά πιέζει να φύγουν από το πίσω μέρος.

Δηλαδή ποιόν ενδιαφέρει αν η BMW μπροστά του είναι 318 ή 330; Και αν είναι 330i ή 330d. Δεν είναι περίεργο που ήδη πολλά μοντέλα της μάρκας φεύγουν από το εργοστάσιο χωρίς κανένα διακριτικό. Ειδικά σήμερα που η λιτότητα θερίζει, κάποιοι θεωρούν ότι προκαλούν με ένα αυτοκόλλητο που δείχνει πολλά κυβικά, μεγάλη ιπποδύναμη και γενικά πλούτο.

Όμως το σημαντικό είναι ότι τέτοιες πληροφορίες δεν απασχολούν πλέον κανέναν. Τα αυτοκίνητα σήμερα έχουν όλα αρκετή τεχνολογία ώστε μεταξύ του ακριβότερου καινούργιου και του φθηνότερου καινούργιου η απόσταση να είναι τόση που δεν είναι άξια λόγου για να μπει στο πίσω μέρος.

Σε αντίθεση όμως με αυτή την τάση, τα σηματάκια που βλέπουμε να έχουν αρχίσει να κοσμούν τις ουρές των αυτοκινήτων είναι κάτι πράσινα σύμβολα. Αναλόγως μάρκας, οι «πράσινες» εκδόσεις χαμηλής κατανάλωσης και ρύπων έχουν τα διακριτικά αυτά στο πίσω μέρος. Όχι ότι απασχολούν κανέναν, απλά είναι το καινούργιο που θέλουν να δείξουν ότι εκτιμούν οι οδηγοί που προτιμούν αυτές τις εκδόσεις. Σα να δείχνονται για το πόσο έξυπνη αγορά έκαναν και θέλουν να το πουν σε όλους. Ενδιαφέρεται όμως κανείς;

Εσείς; Ενδιαφέρεστε για τα τεχνικά στοιχεία των αυτοκινήτων γύρω σας ώστε να θέλετε να τα βλέπετε στο πίσω μέρος τους; Θέλετε το δικό σας αυτοκίνητο να γράφει κάτι για τον κυβισμό, το καύσιμο ή την ιπποδύναμή του στο πίσω μέρος; Μήπως για το πόσο «πράσινο» είναι; Αλήθεια ενδιαφέρεστε εσείς; Κανείς άλλος; Τι λέτε;

 
  • kostis

    Οι περισσότεροι καταναλωτές (και ειδικά οι Έλληνες), θεωρώ ότι, θα ήθελαν να φαίνεται το επίπεδο εξοπλισμού του κάρου τους (διότι έχουν σύμπλεγμα κατωτερότητας και η επίδειξη φαντάζει σαν ιδανική αντίρροπη δύναμη). Ωστόσο δεν αποφασίζουν οι καταναλωτές αλλά απλά αποδέχονται αυτά που τους σερβίρουν με μαεστρία οι βιομηχανίες, οι οποίες ασφαλώς επιδιώκουν τη μεγιστοποίηση του κέρδους τους και όχι την ικανοποίηση των επιθυμιών των πελατών τους.

      2
  • Στάθης

    Ο λόγος που κάποιοι θέλουν να φαίνονται τα στοιχεία, που κάνουν το αυτοκίνητο τους να ξεχωρίζει, είναι διότι στην Ελλάδα το αυτοκίνητο θεωρείται από το κράτος, ως είδος πολυτελείας και φορολογείται βαρύτατα, με τέλη, με τεκμήρια κ.λ.π. Έτσι λοιπόν δεν είναι εύκολο ο καθένας να έχει ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού, όπως ο κάθε άλλος ευρωπαίος ή Αμερικανός. Όταν λοιπόν καταφέρει κάποια στιγμή να το αποκτήσει, θέλει να φαίνεται, νομίζοντας έτσι ότι ανεβαίνει στα μάτια των υπόλοιπων οδηγών, που έχουν μικρότερα και φθηνότερα αυτοκίνητα. Το αυτοκίνητο μας, πέρα από όλα τα άλλα, είναι και ένα μέσο προβολής της οικονομικής μας κατάστασης, κάτι που μερικοί θέλουν να φαίνεται. Πέρα όμως από όλα αυτά, εγώ θα δώσω και μια άλλη παράμετρο στο θέμα μας. Τα σήματα που οι εταιρείες βάζουν στα αυτοκίνητα, αποτελούν διαφημιστικά μέσα. Καθώς το κάθε αυτοκίνητο κυκλοφορεί στους δρόμους και το βλέπουν, αποτελεί ένα διαφημιστικό προιόν, που προκαλεί τα βλέμματα και έτσι προβάλλεται η κάθε μάρκα και μπορεί να πουλήσει περισσότερα μοντέλα. Εδώ λοιπόν η κάθε εταιρεία κάνει δωρεάν διαφήμιση, μέσω όλων ημών των οδηγών, που χρησιμοποιούμε τα μοντέλα της. Θα πρότεινα λοιπόν, σε όσους δεν θέλουν να παίζουν το παιχνίδι των δωρεάν διαφημίσεων των εταιρειών, να αφαιρέσουν κάθε διακριτικό, από τα αυτοκίνητα τους, που δηλώνει τη μάρκα και το μοντέλο. Αν θέλει η κάθε εταιρεία να διαφημιστεί, να πληρώσει κάτι, ή να ρίξει τις τιμές στα αυτοκίνητα, που πουλάει και όχι να εκμεταλλεύεται τον καθένα μας, να της κάνει δωρεάν διαφήμιση.

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα