Η Jaguar Land Rover σταματά προς το παρόν τις πωλήσεις της E-Pace μετά από πρόβλημα που προέκυψε με κάποια από τα μοντέλα που έχουν ήδη παραδοθεί. Τι πήγε στραβά με το πολυτελές μικρό SUV της Jaguar και τι αποζημίωση δίνει η μάρκα;
Κατ΄αρχάς σημειώνουμε πως, το πρόβλημα αφορά μοντέλα του 2019 που κατασκευάστηκαν μεταξύ Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου και παραδόθηκαν από την αρχή του νέου έτους, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως εντοπίστηκε από ιδιοκτήτη μιας νέας Jaguar E-Pace. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το έγγραφο που δημοσίευσε ο εν λόγω ιδιοκτήτης σε αμερικάνικο φόρουμ με αντικείμενο τη νέα E-Pace (EPaceForum.com), ορισμένα μοντέλα του 2019 έχουν παραδοθεί στης αμερικανική αγορά με προβληματικά συστήματα infotainment στα οποία λείπουν αρκετές από τις συμπεριλαμβανόμενες στη λίστα εξοπλισμού λειτουργίες: Σύστημα πλοήγησης (κίνηση, πάρκινγκ, δορυφορική θέαση κ.ο.κ.), Live καιρός-σπόρ, Apple CarPlay, Android Auto, κ.λπ..
Όπως αναφέρει ο ιδιοκτήτης της προβληματικής E-Pace, λίγες μέρες μετά την παράδοση του νέου του αυτοκινήτου έλαβε ένα τηλεφώνημα από τα κεντρικά της JRL, όπου του ανακοινώθηκε πως το αυτοκίνητό του βγήκε από τη γραμμή παραγωγής χωρίς να έχει εγκατασταθεί το «InControl Pack & Smart Settings». Σύμφωνα πάντα με την ενημέρωση που πήρε ο κάτοχος της E-Pace, το πακέτο αυτό, που αφορά τη διασυνδεσιμότητα του αυτοκινήτου με smartphones, δεν μπορεί να εγκατασταθεί στα επηρεαζόμενα οχήματα, κάτι που επιβεβαιώνεται από την προσφορά αποζημίωσης ύψους 600 δολαρίων, που αντιστοιχεί σε 526 ευρώ. Επιπλέον, στο ίδιο έγγραφο αναφέρονται όλα τα μοντέλα που επηρεάζονται από αυτή την παράλειψη, δηλαδή οι E-Pace S, SE και HSE με αριθμό πλαισίου έως SADFJ2FX6K1Z43230.
Τέλος, σημειώνουμε πως, το ζήτημα έχει εντοπισθεί προς το παρόν στην αμερικάνικη αγορά, αν και προτείνουμε στους μελλοντικούς κατόχους E-Pace, το κόστος της οποίας ξεκινά από τις 43.200 ευρώ στη χώρα μας, να ελέγχουν το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου τους τις πρώτες μέρες, ούτως ώστε να ανακαλύψουν αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.