Τα αυτοκίνητα που πουλιούνται στην ελληνική αγορά είναι μισά-μισά. Μισά πουλιούνται σε ιδιώτες και μισά σε εταιρείες (δηλαδή εταιρικά αυτοκίνητα ή αυτοκίνητα για ενοικιάσεις).Η Fiat έχει όμως 86% εταιρικές πωλήσεις, σαν να μην αγοράζει δηλαδή «κανείς» ιδιώτης, Fiat. Πρόσφατα είχαμε αναφορές αναγνωστών, που μας ρωτούσαν τι είναι τα «πινακιδωμένα» αυτοκίνητα της Fiat και γιατί πουλιούνται 3-5 χιλιάδες φτηνότερα ανάλογα με το μοντέλο. Μας ρωτούν αν είναι καλά και γιατί πουλιούνται φτηνότερα και αν «έχει κάποιο λάκκο η φάβα»:Από την έρευνα που κάναμε μάθαμε ότι το δεύτερο δεκαπενθήμερο, κάθε μήνα, οι dealers της Fiat βγάζουν πινακίδες για ένα μεγάλο αριθμό μοντέλων, που στην συνέχεια πουλάνε «πινακιδωμένα» 3-5 χιλιάδες φτηνότερα. (Αυτός είναι ο λόγος που η Fiat φαίνεται να έχει τόσο λίγες πωλήσεις σε ιδιώτες –τα αυτοκίνητα αρχικά πουλιούνται στους dealers της και αυτοί τα πουλάνε στη συνέχεια σε ιδιώτες).Ρωτήσαμε λοιπόν την Fiat αν ισχύει αυτό.Η απάντηση της το επιβεβαιώνει. Ας την δούμε:«Όλα τα αυτοκίνητα τα οποία διατίθενται στους διανομείς της Fiat είναι σε άριστη κατάσταση, δεν έχουν οποιοδήποτε πρόβλημα, είναι χωρίς χιλιόμετρα είτε με είτε χωρίς πινακίδες. Από καιρού εις καιρόν, προσφέρουμε σε όλους τους διανομείς μας ειδικά κίνητρα για εμπορικούς σκοπούς. Εναπόκειται στους διανομείς να καθορίσουν την τιμή στην οποία θα μεταπωλήσουν τα αυτοκίνητα στον κάθε πελάτη. Πρόκειται για μια κοινή πρακτική για την πώληση αυτοκινήτων η οποία χρησιμοποιείται και σε άλλες χώρες και σε άλλες μάρκες».Συμπέρασμα. Ας το δούμε με ένα παράδειγμα:Ένα 500Χ 1,6 diesel κάνει (με απόσυρση και προσφορά) 21.470 ευρώ.Μήπως είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι; Σκέφτηκα όταν άκουσα την τιμή.Όταν όμως άκουσα ότι 21.470 -5 = 16.470, άρχισα να το ξανασκέφτομαι.Έχει και ωραίο γκαζάκι. Είναι «μπηχτοκεφάλα» βέβαια, αν κάθεσαι πίσω, αλλά αν κάθεσαι μπροστά, αυτό δεν είναι πρόβλημα! Γι αυτό εξάλλου είναι χαριτωμένο: Έχει χυτές γραμμές, που περιορίζουν τον χώρο για τους πίσω. Μπρος στα κάλλη, τι είναι οι «πίσω», εξάλλου;Eσείς τι λέτε για όλα αυτά; Πώς σας φαίνεται η ιδέα του «πινακιδωμένου»Πέτρος Τριανταφύλλης
Δεν ανακαλύψατε δα και την Αμερική!Είναι πολύ παλιά αυτή η τακτική της εδώ Fiat-Alfa Romeo,μόνο που δεν τα πουλάνε τόσο φτηνότερα αλλά μόλις 1000ευρώ κάτω.Απλά λένε 3-5000 κάτω επειδή τη συγκρίνουν με την κανονική τιμή καταλόγου που όμως κι αυτή υπόκειται σε προωθητική ενέργεια και απόσυρση άρα το πραγματικό όφελος είναι πού πολύ μικρότερο!Άσε που παρουσιάζουν την κρατική έκπτωση από την απόσυρση ως δική τους έκπτωση συμψηφίζοντας την με την προωθητική ενέργεια.Αυτό το κάνουν για να παραγγέλνουν μεγάλες παρτήδες αυτοκινήτων στο εργοστάσιο και να πετυχαίνουν στόχους πωλήσεων,γι'αυτό και τα πινακιδώνουν για να φαίνονται ως πωλήσεις στο εργοστάσιο κι αυτό με τη σειρά του κάνει γενναίες εκπτώσεις στην εισαγωγική εταιρεία λόγω μεγάλου όγκου πωλήσεων,επομένως την έκπτωση των 1000ευρώ που έχει ο αγοραστής η εισαγωγική ήδη την έχει πάρει από το εργοστάσιο!Αυτό επαληθεύεται και από το γεγονός ότι αυτά τα αυτοκίνητα πωλούνται με τη διαδικασία και τους όρους του μεταχειρισμένου παρ'όλο που έχουν 0 χλμ...
Κατοχος και εγω ενος πινακιδωμενου Fiat εχω να πω μονο τα καλυτερα.Ολοκαινουριο με 6 μολις χιλιομετρα και με μειωση τιμης 7.000€.Ναι,καλα διαβασατε.Το αυτοκινητο ειναι ενα Punto Evo 135 Multiair Sport με μεταλλικο χρωμα και Sport πακετο(απο τα τελευταια που ειχαν μεινει).
Τελικη λιανικη τιμη 17.600€ κλειδι προ εκπτωσης(πινακιδας)
Τελικο ποσο πληρωμης απο μενα 10.600€+100€ μεταβιβαση.
Μετα απο 15.000χλμ ολα λειτουργουν αψογα ενω κατα την αγορα εκανα και επεκταση εγγυησης για αλλα 2 χρονια(περα απο τα 2 βασικης)με κοστος 250€ για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.Τα συνιστω ανεπιφυλακτα με ενα τελικο τσεκαρισμα απο τον ενδιαφερομενο μονο στα ελαστικα(ημερομηνια παραγωγης).
Καλο θα ειναι να λετε ομως την αληθεια στο κοσμο χωρις να κανετε εμμεση διαφημιση!!! Αυτες οι εκπτωσεις που λετε δεν υπαρχουν κατα γενικο κανονα! Οι διαφορες μεταξυ ενος πινακιδωμενου με ενα μη ειναι πολυ πολυ μικροτερες. Ποιοι ομως αραγε ειναι οι πραγματικοι λογοι που συμβαινει αυτο με τη συγκεκριμενη μαρκα;;; Αληθεια με την εγγυηση του αυτοκινητου τι γινεται στο χρονικο διαστημα απο την ημερομηνια πρωτης αδειας μεχρι να μεταβιβαστει στον τελικο πελατη;;; Ο αγοραστης γνωριζει οτι στη μεταπωληση του αυτοκινητου, το αυτοκινητο φαινεται οτι ειναι δευτερο χερι γιατι φαινονται δυο μεταβιβασεις;Ποια ειναι η αποψη αραγε αρκετων αντιπροσωπων της fiat για αυτο το συστημα με τα πινακιδωμενα;;; (Παρτε τη γνωμη τους να ακουσουμε και την πλευρα τους). Και εν τελει δεν αναρωτιεστε γιατι δεν το κανει αυτο το συστημα με τα πινακιδωμενα καμια αλλη μαρκα σε αυτο το βαθμο αφου ειναι τοσο καλο και δινει τοσες πωλησεις και τοσες λυσεις στον καταναλωτη;;; (Προσεξτε ομως , ψαχνωντας το μη το ανοιξετε πολυ προς τα εξω και παρετε ανθρωπους στο λαιμο σας!!!!!!) Ψαξτε λιγο και μπορει να βρειτε πολυ αποκαλυπτικες απαντησεις γι αυτο το θεμα, οπως και για πολλα αλλα για τη συγκεκριμενη μαρκα στην ελληνικη αγορα!!! Μπορει λεω! Δε ξερω! Οταν ψαχνεις παντα κατι ενδιαφερον μπορει να βρεις!!!!!!!
αυτή η τακτική γίνεται εδώ και πολλά χρόνια στην Ιταλία. οι αντιπροσωπείες αγοράζουν δαίφορα αυτοκίνητα και όταν πάει κάποιος για καινούργιο του δίνουν την δυνατότητα να αγοράσει από αυτά που ήδη υπάρχουν.δεν νομίζω βέβαια ότι μιλάμε για εκπτώσεις των 5000 ευρώ, μου φαίνεται εξωπραγματικό σαν νούμερο.εγώ προσωπικά βρήκα πινακιδομένο 500 twin air με 11.400 ευρώ με κερδος δηλαδή περίπου 3000 ευρώ απλά το αυτοκίνητο ήταν ήδη ενός έτους.
Οι εταιρίες κάθε μήνα, εξάμηνο, έτος θέτουν στόχο πωλήσεων σε dealers με ταξινομημένα ή πινακιδομένα αυτοκίνητα, δηλαδή πραγματικές πωλήσεις κι όχι παραγγελίες με το αντίστοιχο φυσικά bonus! (Δεκτό)
Αν π.χ. ο dealer αντί για 40 ταξινομημένα αυτοκίνητα έχει πουλήσει 37, για να μη χάσει το γενναίο bonus προαγοράζει και ταξινομεί τα υπόλοιπα 3 και στη συνέχεια το μεταπωλεί σε τελικό καταναλωτή με κάποια έκπτωση. Συμπέρασμα δεν χάνει το κεφάλαιο, την έκπτωση την παρέχει από τη προμήθειά του, άρα δεν χάνει χρήματα και εισπράττει και το bonus!! Τα αυτοκίνητα δεν έχουν καμία ζημιά κι είναι ολοκαίνουρια απλά είναι θέμα επίτευξης στόχου πωλήσεων.
Βρείτε μου Fiat 500X 1.6 diesel με 16.000 να το αγοράσω χτες.Τους έρμους τους πωλητές σκέφτομαι που θα τους ζαλίζουν με τις ανακρίβειες που γράφετε.Αποφασίσατε ξαφνικά να κάνετε δημοσιογραφία και όποιον πάρει ο χάρος.
Ωραία, το διαβάσαμε κι αυτό, όλα τα πινακιδωμένα είναι μεταχειρισμένα. Έχουμε και για αυτό inside info. Το ότι το δικό μου ήταν με τα κεριά και τις ζελατίνες, δε μετράει. Το κυκλοφορούσαν έτσι. Το ότι τα σύγχρονα αμάξια δεν έχουν ντίζες στο κοντέρ, ούτε αυτό. Το ότι ένα ολοκαίνουργιο αμάξι έχει χαρακτηριστική μυρωδιά στο σαλόνι και το μοτέρ (κεριά που καίγονται), ούτε αυτό. Προσπερνάω λοιπόν τις θεωρίες συνωμοσίες και απλά αναφέρω ότι τα πινακιδωμένα κάνουν ζημιά στα μεταχειρισμένα, αφού τα κάνουν δυσκολοπούλητα και σε χαμηλές τιμές. Μόνο αυτό το μειονέκτημα βρίσκω. Όλα τα άλλα...
Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν μπορούν να πουληθούν με απόσυρση γιατί έχουν ταξινομηθεί ήδη με όφελος απόσυρσης από τους dealers. Λογικό είναι λοιπόν είναι μετά να γίνεται μεταβίβαση για να έρθει στο όνομα του τελικού πελάτη αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία για εσένα. Τα επιτόκια δανεισμού έχουν μικρή διαφορά σε σχέση με των καινούργιων εδώ θέλει λίγο ψάξιμο και σύγκριση σε σχέση με το καινούργιο. Τώρα εάν έχεις αυτοκίνητο για απόσυρση μπορούν να σου αγοράσουν το δικαίωμα απόσυρσης. Σε κάθε περίπτωση δες τα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν βάλε κάτω τις ανάγκες που έχεις σύγκρινε τα χρηματοδοτικα προγράμματα και αποφάσισε.
Άλλος ένας ωφελημένος από την τακτική αυτή.
Αγορά τον Μάρτιο του 2012 ενός Punto EVO Multiair Turbo, πινακιδωμένο προ 40 ημερών, αμάξι που ήταν ακόμη με τα κεριά προς 12000 ευρώ με τη μεταβίβαση, χωρίς να δώσω κάποια απόσυρση, έναντι τελικής τιμής 17290.
Εκτός ενός τυχαίου προβλήματος εντός εγγύησης που έβγαλε στον πρώτο χρόνο, όπως μπορεί να συμβεί σε κάθε αμάξι, δεν είχα κανένα πρόβλημα. Ισχύει η παρατήρηση για τα ελαστικά, τα οποία ήταν παραγωγής 2010 (όπως και όλο το αμάξι φυσικά) τα οποία αντικατέστησα στις 22.000 χλμ στα 2 χρόνια γιατί είχαν καεί.
Το αν αρέσει ή δεν αρέσει σε κάποιον κάποιο Fiat είναι προσωπικό θέμα, πάντως με 12000 ευρώ τότε έπαιρνα Toyota Aygo και όχι ένα supermini 135 ίππων. Και τώρα να πάω να το πουλήσω, 8000 ευρώ πιάνει πολύ εύκολα, οπότε το να χάσεις μόλις 4000 ευρώ στην τριετία είναι αστείο.
Φυσικά παραδέχομαι ότι 17290 δε θα έδινα γι αυτό το αμάξι...
Οποιαδήποτε προσπάθεια ή τρικ για τη μείωση των τιμών των νέων αυτοκινήτων, από τη στιγμή που δεν υπάρχει παγίδα (και γι'αυτό υπάρχουν οι δημοσιογράφοι), είναι καλή. Είμουν κάτοχος ενός (Βολιώτικου) Sunny GTI με εξαιρετική τιμή, χάρις στο γνωστό τρικ της εταιρείας.
Επίσης, τί σχέση έχει το early booking του αεροπλάνου με τα πινακιδωμένα; Το early booking είναι μία παγκόσμια εμπορική πρακτική όπου τα εισιτήρια πωλούνται όλο και ακριβότερα όσο εξαντλούνται, για ισορρόπηση προσφοράς και ζήτησης. Ποιο φτερό σε βάζουν μωρέ; Έχεις μπει ποτέ σε αεροπλάνο; Αφού checkin κάνεις πριν την πτήση (κατά κανόνα ηλεκτρονικά πλέον) και επιλέγεις θέση. Αν μπεις για web checkin μόλις ανοίξει, 1-2 ημέρες πριν την πτήση, έχεις όλες τις θέσεις διαθέσιμες να διαλέξεις.
Μη γράφουμε ότι μας κατέβει.
Επίσης, το ότι τα πινακιδωμένα αλλοιώνουν τις πωλήσεις, τους καταναλωτές τί τους νοιάζει; Και δεν τις αλλοιώνουν στο σύνολο, τις "κλέβουν" από το επόμενο διάστημα.
Σε κάθε περίπτωση, αν κάποιος θέλει να πάρει καινούργιο αμάξι και πιστεύει όλες τις θεωρίες συνωμοσίας, ακόμη και αν βρει κάτι που του αρέσει, ας μην το πάρει, ας βρει ένα ίδιο να το πληρώσει μερικά χιλιάρικα παραπάνω.
Καλά όλα τα σχολια αλλα υπάρχουν θετικά και αρνητικά στην συγκεκριμένη τακτική. Τα αρνητικά ειναι ότι αλλοιώνονται τα αποτελεσματα των ταξινομήσεων, δηλαδή φαίνονται πολλές εταιρικές και πολυ λίγες λιανικές πράγμα που δεν επηρεάζει τον καταναλωτή αλλά την αγορά. Ο καταναλωτής το μονο που έχει να προσέξει ειναι ότι η εγγύηση ισχύει απο την ημέρα της πρώτης ταξινόμησης και οχι απο την ημέρα που το αγοράζει.
Όσον αφορά τα θετικά ,υπάρχει επιπλέον όφελος για τον πελάτη αφού στην πραγματικότητα επωφελείται απο τα bonus της εισαγωγικής απο το εργοστάσιο λόγω επίτευξης στόχων. Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.
Ειναι κάτι ανάλογο που εχουμε όλοι ακούσει ότι , αν πάρετε το αυτοκινητο μεσα στον συγκεκριμένο μήνα θα σας κάνουμε επιπλέον έκπτωση γιατι κυνηγάμε ενα στόχο.
Μήπως οταν κάνετε early booking στην Aegean και πληρώνετε μισή τιμή το εισητηρια προκειμένου να γεμίσει το αεροπλάνο (κάτι σαν να φτάσει το εργοστάσιο την απαιτούμενη παραγωγή) μήπως σας βάζουν στο φτερό την ώρα της πτήσης?
Βγάζεις την ντίζα και το πας αμα λαχει και 10.000 χλμ χωρίς να γράψει μία. Είναι στάνταρ πρακτική στα αυτοκίνητα εξυπηρέτησης. Αν δείτε ενός έτους με 1000 χλμ βάλτε άλλο ένα μηδενικό τουλάχιστο. Ότι αμάξι και να είναι αν έχει ταξινομηθεί είναι μεταχειρισμένο. Και επειδή εδώ είναι νότος και όχι Β.Ευρώπη, σίγουρα -3 ή 4 χιλιάδες αλλιώς μην το κοιτάτε.
Εφ όσον το τελικό προϊόν για τον χρήστη παραμένει ίδιο και απαράλλακτο και όλη η διαδικασία με τα πινακιδωμένα αυτοκίνητα είναι νομιμη τότε καλά κάνουν και εφαρμόζουν αυτήν την τακτική. Και μην ξεχνάμε πως στην δύσκολη οικονομικα περίοδο που διανύουμε λιγοι είναι αυτοι που αγοραζουν καινουριο αυτοκινητο, άρα οι εταιρίες δίνουν επιπλέον κινητρα στο αγοραστικό κοινο με οποιονδηποτε τροπο.
Δεν εχει καμια σχεση η εκπτωση με τη πινακιδα.αληθεια γιατι δεν τα πουλαει η ιδια αντιπροσωπεια και αυτη με εκπτωση?!το εζησα και με τη ρενω και την wv.τελος τα εταιρικα ειναι auris,golf,opel.
Ισχυει .Πηρα αυτοκινητο ταξινομημενο κανουργιο με 8 χιλιομετρα στο κοντερ,με τιμη 5.500 ευρω κατω του καταλογου.το μονο μειονεκτημα το οτι επειδη ειχε ταξινομηθει δυο μηνες πιο πριν οτι η εγγυηση ηδη ισχυε οποτε εχασα δυο μηνες απο αυτη.για μενα μικρο το κακο μπροστα στο κερδος που ειχα.
Δεν ανακαλύψατε δα και την Αμερική!Είναι πολύ παλιά αυτή η τακτική της εδώ Fiat-Alfa Romeo,μόνο που δεν τα πουλάνε τόσο φτηνότερα αλλά μόλις 1000ευρώ κάτω.Απλά λένε 3-5000 κάτω επειδή τη συγκρίνουν με την κανονική τιμή καταλόγου που όμως κι αυτή υπόκειται σε προωθητική ενέργεια και απόσυρση άρα το πραγματικό όφελος είναι πού πολύ μικρότερο!Άσε που παρουσιάζουν την κρατική έκπτωση από την απόσυρση ως δική τους έκπτωση συμψηφίζοντας την με την προωθητική ενέργεια.Αυτό το κάνουν για να παραγγέλνουν μεγάλες παρτήδες αυτοκινήτων στο εργοστάσιο και να πετυχαίνουν στόχους πωλήσεων,γι'αυτό και τα πινακιδώνουν για να φαίνονται ως πωλήσεις στο εργοστάσιο κι αυτό με τη σειρά του κάνει γενναίες εκπτώσεις στην εισαγωγική εταιρεία λόγω μεγάλου όγκου πωλήσεων,επομένως την έκπτωση των 1000ευρώ που έχει ο αγοραστής η εισαγωγική ήδη την έχει πάρει από το εργοστάσιο!Αυτό επαληθεύεται και από το γεγονός ότι αυτά τα αυτοκίνητα πωλούνται με τη διαδικασία και τους όρους του μεταχειρισμένου παρ'όλο που έχουν 0 χλμ...
Μια χαρά, το κάνουν ήδη αρκετές αντιπροσωπείες άλλων εταιρειών. Δε βλέπω πουθενά το πρόβλημα, ούτε κατανοώ το εν λόγω non-paper. Πάμε παρακάτω.
Κατοχος και εγω ενος πινακιδωμενου Fiat εχω να πω μονο τα καλυτερα.Ολοκαινουριο με 6 μολις χιλιομετρα και με μειωση τιμης 7.000€.Ναι,καλα διαβασατε.Το αυτοκινητο ειναι ενα Punto Evo 135 Multiair Sport με μεταλλικο χρωμα και Sport πακετο(απο τα τελευταια που ειχαν μεινει). Τελικη λιανικη τιμη 17.600€ κλειδι προ εκπτωσης(πινακιδας) Τελικο ποσο πληρωμης απο μενα 10.600€+100€ μεταβιβαση. Μετα απο 15.000χλμ ολα λειτουργουν αψογα ενω κατα την αγορα εκανα και επεκταση εγγυησης για αλλα 2 χρονια(περα απο τα 2 βασικης)με κοστος 250€ για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.Τα συνιστω ανεπιφυλακτα με ενα τελικο τσεκαρισμα απο τον ενδιαφερομενο μονο στα ελαστικα(ημερομηνια παραγωγης).
Καλο θα ειναι να λετε ομως την αληθεια στο κοσμο χωρις να κανετε εμμεση διαφημιση!!! Αυτες οι εκπτωσεις που λετε δεν υπαρχουν κατα γενικο κανονα! Οι διαφορες μεταξυ ενος πινακιδωμενου με ενα μη ειναι πολυ πολυ μικροτερες. Ποιοι ομως αραγε ειναι οι πραγματικοι λογοι που συμβαινει αυτο με τη συγκεκριμενη μαρκα;;; Αληθεια με την εγγυηση του αυτοκινητου τι γινεται στο χρονικο διαστημα απο την ημερομηνια πρωτης αδειας μεχρι να μεταβιβαστει στον τελικο πελατη;;; Ο αγοραστης γνωριζει οτι στη μεταπωληση του αυτοκινητου, το αυτοκινητο φαινεται οτι ειναι δευτερο χερι γιατι φαινονται δυο μεταβιβασεις;Ποια ειναι η αποψη αραγε αρκετων αντιπροσωπων της fiat για αυτο το συστημα με τα πινακιδωμενα;;; (Παρτε τη γνωμη τους να ακουσουμε και την πλευρα τους). Και εν τελει δεν αναρωτιεστε γιατι δεν το κανει αυτο το συστημα με τα πινακιδωμενα καμια αλλη μαρκα σε αυτο το βαθμο αφου ειναι τοσο καλο και δινει τοσες πωλησεις και τοσες λυσεις στον καταναλωτη;;; (Προσεξτε ομως , ψαχνωντας το μη το ανοιξετε πολυ προς τα εξω και παρετε ανθρωπους στο λαιμο σας!!!!!!) Ψαξτε λιγο και μπορει να βρειτε πολυ αποκαλυπτικες απαντησεις γι αυτο το θεμα, οπως και για πολλα αλλα για τη συγκεκριμενη μαρκα στην ελληνικη αγορα!!! Μπορει λεω! Δε ξερω! Οταν ψαχνεις παντα κατι ενδιαφερον μπορει να βρεις!!!!!!!
Προχθες πηγα σε αντιπροσωπο της φιατ για το 500χ και ουτε λογος για κατι τετοιο δεν εγινε..... Κατω απο 22.000 δεν μου ειπαν για το 1.6 ντιζελ.
ασε μας ρε Πετρη με τα κολπακια τους , αρτια δεν ειναι ουτε πινακιδωμενα ουτε ξεπινακιδωτα ,πανακριβα ντενεκεδακια ειναι
αυτή η τακτική γίνεται εδώ και πολλά χρόνια στην Ιταλία. οι αντιπροσωπείες αγοράζουν δαίφορα αυτοκίνητα και όταν πάει κάποιος για καινούργιο του δίνουν την δυνατότητα να αγοράσει από αυτά που ήδη υπάρχουν.δεν νομίζω βέβαια ότι μιλάμε για εκπτώσεις των 5000 ευρώ, μου φαίνεται εξωπραγματικό σαν νούμερο.εγώ προσωπικά βρήκα πινακιδομένο 500 twin air με 11.400 ευρώ με κερδος δηλαδή περίπου 3000 ευρώ απλά το αυτοκίνητο ήταν ήδη ενός έτους.
Οι εταιρίες κάθε μήνα, εξάμηνο, έτος θέτουν στόχο πωλήσεων σε dealers με ταξινομημένα ή πινακιδομένα αυτοκίνητα, δηλαδή πραγματικές πωλήσεις κι όχι παραγγελίες με το αντίστοιχο φυσικά bonus! (Δεκτό) Αν π.χ. ο dealer αντί για 40 ταξινομημένα αυτοκίνητα έχει πουλήσει 37, για να μη χάσει το γενναίο bonus προαγοράζει και ταξινομεί τα υπόλοιπα 3 και στη συνέχεια το μεταπωλεί σε τελικό καταναλωτή με κάποια έκπτωση. Συμπέρασμα δεν χάνει το κεφάλαιο, την έκπτωση την παρέχει από τη προμήθειά του, άρα δεν χάνει χρήματα και εισπράττει και το bonus!! Τα αυτοκίνητα δεν έχουν καμία ζημιά κι είναι ολοκαίνουρια απλά είναι θέμα επίτευξης στόχου πωλήσεων.
Βρείτε μου Fiat 500X 1.6 diesel με 16.000 να το αγοράσω χτες.Τους έρμους τους πωλητές σκέφτομαι που θα τους ζαλίζουν με τις ανακρίβειες που γράφετε.Αποφασίσατε ξαφνικά να κάνετε δημοσιογραφία και όποιον πάρει ο χάρος.
Ωραία, το διαβάσαμε κι αυτό, όλα τα πινακιδωμένα είναι μεταχειρισμένα. Έχουμε και για αυτό inside info. Το ότι το δικό μου ήταν με τα κεριά και τις ζελατίνες, δε μετράει. Το κυκλοφορούσαν έτσι. Το ότι τα σύγχρονα αμάξια δεν έχουν ντίζες στο κοντέρ, ούτε αυτό. Το ότι ένα ολοκαίνουργιο αμάξι έχει χαρακτηριστική μυρωδιά στο σαλόνι και το μοτέρ (κεριά που καίγονται), ούτε αυτό. Προσπερνάω λοιπόν τις θεωρίες συνωμοσίες και απλά αναφέρω ότι τα πινακιδωμένα κάνουν ζημιά στα μεταχειρισμένα, αφού τα κάνουν δυσκολοπούλητα και σε χαμηλές τιμές. Μόνο αυτό το μειονέκτημα βρίσκω. Όλα τα άλλα...
Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν μπορούν να πουληθούν με απόσυρση γιατί έχουν ταξινομηθεί ήδη με όφελος απόσυρσης από τους dealers. Λογικό είναι λοιπόν είναι μετά να γίνεται μεταβίβαση για να έρθει στο όνομα του τελικού πελάτη αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία για εσένα. Τα επιτόκια δανεισμού έχουν μικρή διαφορά σε σχέση με των καινούργιων εδώ θέλει λίγο ψάξιμο και σύγκριση σε σχέση με το καινούργιο. Τώρα εάν έχεις αυτοκίνητο για απόσυρση μπορούν να σου αγοράσουν το δικαίωμα απόσυρσης. Σε κάθε περίπτωση δες τα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν βάλε κάτω τις ανάγκες που έχεις σύγκρινε τα χρηματοδοτικα προγράμματα και αποφάσισε.
Άλλος ένας ωφελημένος από την τακτική αυτή. Αγορά τον Μάρτιο του 2012 ενός Punto EVO Multiair Turbo, πινακιδωμένο προ 40 ημερών, αμάξι που ήταν ακόμη με τα κεριά προς 12000 ευρώ με τη μεταβίβαση, χωρίς να δώσω κάποια απόσυρση, έναντι τελικής τιμής 17290. Εκτός ενός τυχαίου προβλήματος εντός εγγύησης που έβγαλε στον πρώτο χρόνο, όπως μπορεί να συμβεί σε κάθε αμάξι, δεν είχα κανένα πρόβλημα. Ισχύει η παρατήρηση για τα ελαστικά, τα οποία ήταν παραγωγής 2010 (όπως και όλο το αμάξι φυσικά) τα οποία αντικατέστησα στις 22.000 χλμ στα 2 χρόνια γιατί είχαν καεί. Το αν αρέσει ή δεν αρέσει σε κάποιον κάποιο Fiat είναι προσωπικό θέμα, πάντως με 12000 ευρώ τότε έπαιρνα Toyota Aygo και όχι ένα supermini 135 ίππων. Και τώρα να πάω να το πουλήσω, 8000 ευρώ πιάνει πολύ εύκολα, οπότε το να χάσεις μόλις 4000 ευρώ στην τριετία είναι αστείο. Φυσικά παραδέχομαι ότι 17290 δε θα έδινα γι αυτό το αμάξι...
Αγόρασα και εγώ πέρισυ fiat 500 diesel με 3000 ευρώ έκπτωση. Ημερομηνία πρώτης άδειας 31/1/15 και δεύτερη δική μου 15 μέρες μετά με 0 χλμ στο κοντερ
Οποιαδήποτε προσπάθεια ή τρικ για τη μείωση των τιμών των νέων αυτοκινήτων, από τη στιγμή που δεν υπάρχει παγίδα (και γι'αυτό υπάρχουν οι δημοσιογράφοι), είναι καλή. Είμουν κάτοχος ενός (Βολιώτικου) Sunny GTI με εξαιρετική τιμή, χάρις στο γνωστό τρικ της εταιρείας.
Επίσης, τί σχέση έχει το early booking του αεροπλάνου με τα πινακιδωμένα; Το early booking είναι μία παγκόσμια εμπορική πρακτική όπου τα εισιτήρια πωλούνται όλο και ακριβότερα όσο εξαντλούνται, για ισορρόπηση προσφοράς και ζήτησης. Ποιο φτερό σε βάζουν μωρέ; Έχεις μπει ποτέ σε αεροπλάνο; Αφού checkin κάνεις πριν την πτήση (κατά κανόνα ηλεκτρονικά πλέον) και επιλέγεις θέση. Αν μπεις για web checkin μόλις ανοίξει, 1-2 ημέρες πριν την πτήση, έχεις όλες τις θέσεις διαθέσιμες να διαλέξεις. Μη γράφουμε ότι μας κατέβει. Επίσης, το ότι τα πινακιδωμένα αλλοιώνουν τις πωλήσεις, τους καταναλωτές τί τους νοιάζει; Και δεν τις αλλοιώνουν στο σύνολο, τις "κλέβουν" από το επόμενο διάστημα. Σε κάθε περίπτωση, αν κάποιος θέλει να πάρει καινούργιο αμάξι και πιστεύει όλες τις θεωρίες συνωμοσίας, ακόμη και αν βρει κάτι που του αρέσει, ας μην το πάρει, ας βρει ένα ίδιο να το πληρώσει μερικά χιλιάρικα παραπάνω.
Καλά όλα τα σχολια αλλα υπάρχουν θετικά και αρνητικά στην συγκεκριμένη τακτική. Τα αρνητικά ειναι ότι αλλοιώνονται τα αποτελεσματα των ταξινομήσεων, δηλαδή φαίνονται πολλές εταιρικές και πολυ λίγες λιανικές πράγμα που δεν επηρεάζει τον καταναλωτή αλλά την αγορά. Ο καταναλωτής το μονο που έχει να προσέξει ειναι ότι η εγγύηση ισχύει απο την ημέρα της πρώτης ταξινόμησης και οχι απο την ημέρα που το αγοράζει. Όσον αφορά τα θετικά ,υπάρχει επιπλέον όφελος για τον πελάτη αφού στην πραγματικότητα επωφελείται απο τα bonus της εισαγωγικής απο το εργοστάσιο λόγω επίτευξης στόχων. Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο. Ειναι κάτι ανάλογο που εχουμε όλοι ακούσει ότι , αν πάρετε το αυτοκινητο μεσα στον συγκεκριμένο μήνα θα σας κάνουμε επιπλέον έκπτωση γιατι κυνηγάμε ενα στόχο. Μήπως οταν κάνετε early booking στην Aegean και πληρώνετε μισή τιμή το εισητηρια προκειμένου να γεμίσει το αεροπλάνο (κάτι σαν να φτάσει το εργοστάσιο την απαιτούμενη παραγωγή) μήπως σας βάζουν στο φτερό την ώρα της πτήσης?
Βγάζεις την ντίζα και το πας αμα λαχει και 10.000 χλμ χωρίς να γράψει μία. Είναι στάνταρ πρακτική στα αυτοκίνητα εξυπηρέτησης. Αν δείτε ενός έτους με 1000 χλμ βάλτε άλλο ένα μηδενικό τουλάχιστο. Ότι αμάξι και να είναι αν έχει ταξινομηθεί είναι μεταχειρισμένο. Και επειδή εδώ είναι νότος και όχι Β.Ευρώπη, σίγουρα -3 ή 4 χιλιάδες αλλιώς μην το κοιτάτε.
Εφ όσον το τελικό προϊόν για τον χρήστη παραμένει ίδιο και απαράλλακτο και όλη η διαδικασία με τα πινακιδωμένα αυτοκίνητα είναι νομιμη τότε καλά κάνουν και εφαρμόζουν αυτήν την τακτική. Και μην ξεχνάμε πως στην δύσκολη οικονομικα περίοδο που διανύουμε λιγοι είναι αυτοι που αγοραζουν καινουριο αυτοκινητο, άρα οι εταιρίες δίνουν επιπλέον κινητρα στο αγοραστικό κοινο με οποιονδηποτε τροπο.
Ολες οι αντιπροσωπειες το κανουν αυτο. Δεν το κανει μονο η fiat, αλλα και η toyota, citroen, lancia, ford κλπ κλπ.
Ισχύει εδώ και δεκαετίες και όντως αποτελεί εμπορική τακτική πολλών εταιριών παγκοσμίως.
Δεν θα ήμουν και πολύ χαρούμενος, σαν καταναλωτής, αν μάθαινα ότι κάποιος αγόρασε μετά από μένα το ίδιο αυτοκίνητο, σε πολύ χαμηλότερη τιμή.
Το κάνει και citroen
Δεν εχει καμια σχεση η εκπτωση με τη πινακιδα.αληθεια γιατι δεν τα πουλαει η ιδια αντιπροσωπεια και αυτη με εκπτωση?!το εζησα και με τη ρενω και την wv.τελος τα εταιρικα ειναι auris,golf,opel.
Ισχυει .Πηρα αυτοκινητο ταξινομημενο κανουργιο με 8 χιλιομετρα στο κοντερ,με τιμη 5.500 ευρω κατω του καταλογου.το μονο μειονεκτημα το οτι επειδη ειχε ταξινομηθει δυο μηνες πιο πριν οτι η εγγυηση ηδη ισχυε οποτε εχασα δυο μηνες απο αυτη.για μενα μικρο το κακο μπροστα στο κερδος που ειχα.