ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι λέει η BMW για το Autocheck

50.989 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/11/2015

Ζητήσαμε από την BMW να τοποθετηθεί για τις αναφορές των κατόχων BMW, στην προηγούμενη έρευνα Autocheck.

 
Η μεγάλη έκπληξη της προηγούμενης έρευνας του Autocheck ήταν η θέση της BMW. Περισσότεροι από τους μισούς κατόχους BMW δήλωναν δυσαρεστημένοι, κατατάσσοντας την BMW σε μια από τις δύο τελευταίες θέσεις, ανάμεσα σε όλες τις μάρκες.

Στην απάντηση της η BMW δεν απαντάει σε κανένα από τα θέματα που θίγουν οι κάτοχοι BMW στις αναφορές τους.

Αντί για αυτό μας λέει:
  • Σύμφωνα με τις δικές τους έρευνες οι πελάτες της είναι ευχαριστημένοι
  • Ότι εκπαιδεύουν συνέχεια τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών και ότι αν πας σε εξουσιοδοτημένα service, δεν θα έχεις προβλήματα.
  • Όσον αφορά τις αναφορές των κατόχων BMW στο Autocheck λένε ότι οι πιθανοί λόγοι είναι:
-κακή χρήση του αυτοκινήτου
-κακή συντήρηση
-κακά καύσιμα
-κακά ανταλλακτικά
-κακά αυτοκίνητα (αυτοκίνητα που αγοράστηκαν μεταχειρισμένα και έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα)

Λέει και ένα καλό. Όποιος έχει πρόβλημα να απευθυνθεί στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της BMW και θα του το λύσουν.

Το θέμα ωστόσο παραμένει:

-Όλες οι αναφορές στο Autocheck είναι επώνυμες και συνοδεύονται από τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του κατόχου. Αρα είναι αξιόπιστη 100%.

-Όσα λέει η BMW για κακή χρήση, συντήρηση, καύσιμα κλπ., ισχύουν για όλες τις μάρκες.

Γιατί λοιπόν οι κάτοχοι της BMW σε ποσοστό μεγαλύτερο από 50% είναι δυσαρεστημένοι και την κατατάσσουν σε μία από τις δύο τελευταίες θέσεις, ανάμεσα σε όλες τις μάρκες;

Εσείς τι λέτε; Ποιος φταίει; Η BMW ή όσοι αγοράζουν BMW και θεωρούν ότι δικαιούνται καλύτερων υπηρεσιών από τις σημερινές;

 
  • Japan Flag

    Οπως ειχα γραψει σε αλλο ποστ, φετος εχασα το μετρημα απο BMW που εβλεπα δεξια στο δρομο με ανοιχτα καπο! Η ερευνα ειναι περα για περα αξιοπιστη! Autotriti θα πρεπει να το βαλεις πρωτοσελιδο κεντρικα! Μην κολλας! Χρειαζονται ενα μαθημα οι Βαυαροι για να τους πεσει λιγο η μυτη και να κατεβουν απο το καλαμι που εχουν καβαλησει. Εγω ενα εχω να πω: ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ! Μαθετε να σεβεστε τα παρα πολλα χρηματα που ζητατε απο τους πελατες σας για τα υπερτιμημενα σαραβαλα πολυτελειας που τους πουλατε! Υ.Γ.: Κι εγω παθων με BMW γι' αυτο εχω το δικαιωμα να μιλαω.

      64
  • Greg_CivEng

    ‘Ήθελα να μεταφέρω την εμπειρία μου σε σχέση με την αξιοπιστία και τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισα ως ιδιοκτήτης μιας BMW E90 LCI με ημερομηνία πρώτης άδειας τον 4ο του 2009. • Το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο από την BMW Σφακιανάκης τον Απρίλιο του 2009. • Τον Σεπτέμβριο του 2010 με ένδειξη χιλιομετρητή 13285 Km, ενώ βρισκόμουν σε επαγγελματικό ταξίδι στα Καλάβρυτα, το τιμόνι του αυτοκινήτου ήταν αδύνατο να το στρίψεις, παρά μόνο καταβάλλοντας τεράστια δύναμη. Αφού το άφησα για περίπου 2 ώρες μέχρι να ολοκληρώσω την εργασία μου, όταν έβαλα μπροστά τον κινητήρα του αυτοκινήτου αυτό επανήλθε στην φυσιολογική του λειτουργία. Οδήγησα λοιπόν για 210 Km μέχρι την Αθήνα και μόλις σταμάτησα στο πρώτο φανάρι και απενεργοποιήθηκε ο κινητήρας με τη λειτουργία AUTO START and STOP στη συνέχεια παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα. Μετά την επίσκεψή μου στο SERVICE της BMW Σφακιανάκης επί της Λεωφόρου Λαυρίου, διαπιστώθηκε ότι έπρεπε να αλλαχτεί η κρεμαγιέρα. Αφού ως ανταλλακτικό παραγγέλθηκε στη Γερμανία, τοποθετήθηκε στο αυτοκίνητο στο πλαίσιο της εγγύησης χωρίς δική μου επιβάρυνση. Ωστόσο ο χρόνος επιδιόρθωσης ανήλθε σε 10 ημέρες, ενώ στο διάστημα αυτό μου είχε παραχωρηθεί από την BMW ένα MINI ONE. • Τον Μάρτιο του 2012 με ένδειξη χιλιομετρητή 28457 Km ο κινητήρας του αυτοκινήτου άρχισε να κάνει διακοπές και να ρετάρει, ενώ δεν είχε δύναμη να ανέβει το κεκλιμένο επίπεδο του χώρου στάθμευσης. Μετά την επίσκεψή μου στο SERVICE της BMW Σφακιανάκης στο Μαρούσι, διαπιστώθηκε ότι απαιτείται η αντικατάσταση των τεσσάρων πολλαπλασιαστών και των τεσσάρων σπινθηριστών. Η οικονομική μου επιβάρυνση περιορίστηκε μόνο στους σπινθηριστές και στην εργασία αντικατάστασής τους, ενώ οι πολλαπλασιαστές τοποθετήθηκαν δωρεάν, ύστερα από αίτημά μου προς την BMW HELLAS. • Τον Οκτώβριο του 2012 με ένδειξη χιλιομετρητή 33510 Km στο προγραμματισμένο SERVICE του αυτοκινήτου, αλλάχτηκαν εκ νέου οι πολλαπλασιαστές, στο πλαίσιο καμπάνιας της BMW, αναγνωρίζοντας το πρόβλημα του εν λόγω μοντέλου. • Τον Ιούλιο του 2016 με ένδειξη χιλιομετρητή 54212 Km, ο κινητήρας του αυτοκινήτου άρχισε πάλι να κάνει διακοπές και να ρετάρει. Επίσκεψη ξανά στο SERVICE της BMW Σφακιανάκης στο Μαρούσι, όπου διεγνώσθη αφλογιστία στον 3ο κύλινδρο, πρόβλημα στο αντίστοιχο ακροφύσιο ψεκασμού καυσίμου και πρόβλημα στον αισθητήρα NOx. Σε ερώτησή μου αν η δυσλειτουργία του κινητήρα οφείλονταν και στις 3εις βλάβες που διεγνώσθησαν, μου απάντησαν ότι το διαγνωστικό TEST τους δείχνει ότι απαιτείται να αλλαχτούν όλα τα ανωτέρω. Επέμεινα γιατί μου φάνηκε αδιανόητο να προκύπτουν ταυτόχρονα τόσα προβλήματα σε λειτουργικά εξαρτήματα του κινητήρα που κάποια απ’ αυτά δεν σχετίζονται μεταξύ τους. Για παράδειγμα το ακροφύσιο ψεκασμού καυσίμου δεν είναι δυνατόν να παρουσιάζει την ίδια στιγμή πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή, μιας και η λειτουργία τους είναι ανεξάρτητη. Για δε τον αισθητήρα NOx ήταν λογικό η διάγνωση να δείχνει πρόβλημα μιας και το αυτοκίνητο οδηγήθηκε μέχρι το πλησιέστερο SERVICE σύμφωνα με τις οδηγίες του εγχειριδίου χρήσης, ενώ υπήρχε ατελής καύση στον ένα κύλινδρο, συνεπώς επιβάρυνε τον αισθητήρα. Η εντολή μου προς το SERVICE ήταν λοιπόν να αντικατασταθεί ο ελαττωματικός πολλαπλασιαστής και εφόσον αυτό δεν αποκαταστήσει το πρόβλημα να προχωρήσουμε σε περαιτέρω ενέργειες. Τους ανέφερα δε ότι θα αιτηθώ από την BMW HELLAS την δωρεάν αντικατάσταση του εν λόγω ανταλλακτικού, ενώ μου αντιπρότειναν να αιτηθώ το σύνολο των βλαβών που είχαν διαγνώσει. Τελικά η BMW HELLAS δέχτηκε την δωρεάν παροχή μόνο του πολλαπλασιαστή ως ανταλλακτικού, ενώ επιβαρύνθηκα με το κόστος της εργασίας και διάγνωσης 30 € +ΦΠΑ και επίσης την αλλαγή μίας λάμπας στα πίσω φώτα. Σύνολο 44,34 €. Μετά την αντικατάστασή του, το αυτοκίνητου λειτούργησε άψογα και δεν απαιτήθηκαν οι επιπλέον εργασίες που είχαν διαγνώσει. Ωστόσο ο χρόνος επιδιόρθωσης ανήλθε σε 10 ημέρες, ενώ στο διάστημα αυτό μου είχε παραχωρηθεί μία BMW 116i. Όταν με ειδοποίησαν από το SERVICE της BMW Σφακιανάκης στο Μαρούσι να παραλάβω το αυτοκίνητο, αυτό ήταν χτυπημένο στο αριστερό μέρος του πίσω προφυλαχτήρα. Το χτύπημα πιθανόν να προήλθε από κάποιο άλλο αυτοκίνητο της περιοχής μιας και η στάθμευση των αυτοκινήτων κατά την διάρκεια της ημέρας γίνεται στους δημόσιους δρόμους γύρωθε του συνεργείου. Ωστόσο αναγνώρισαν τη ζημιά και στο δελτίο της εντολής επισκευής μου έγραψε ο Προϊστάμενος του συνεργείου ότι «Αναλαμβάνουμε την επισκευή όποτε το επιλέξει ο πελάτης». Επίσης θα ήθελα να αναφέρω ότι η καμένη λάμπα ενώ χρεώθηκε ως ανταλλακτικό και εργασία 7,14 € δεν αντικαταστάθηκε και μια ημέρα μετά άναψε στο ταμπλό πάλι το διαγνωστικό για καμένη λάμπα. Αυτή τη φορά, αφού διαπίστωσα ότι δεν είχε αλλαχτεί καμία λάμπα μιας και ήταν όλες της ίδιας παλαιότητας, πήγα στο βενζινάδικο και πήρα μία λάμπα ίδια με 0,80 € και την τοποθέτησα μόνος μου στη θέση της καμένης. • Βγαίνοντας λοιπόν από το SERVICE της BMW Σφακιανάκης στο Μαρούσι, είχα μέσα μου μία έκδηλη ανησυχία μήπως το αυτοκίνητο μου παρουσιάσει νέα βλάβη και μάλιστα σε κάποιο απομακρυσμένο σημείο. Λόγω αυτής της ανασφάλειας που μου δημιουργήθηκε πήρα την απόφασή να το ξεφορτωθώ με κάθε τρόπο.

      60
  • giorgos

    ΦΤΑΕΙ ΤΟ ΟΤΙ H ΕΡΕΥΝΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ! ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΓΚΡΟΥΠ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΠΙΣΤΙΑ! (VW SEAT SKODA). ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟ Η ΜΑΜΑ VW ΒΓΑΖΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΜΑΞΙΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ! ΑΧΑΧΑ

     
    • autotriti

      Απάντηση: Αγαπητέ αναγνώστη οι αναφορές είναι επώνυμες και χρειάζεται αριθμός κυκλοφορίας του αυτοκινήτου για να γίνει καταχώρηση. Συνεπώς η αξιοπιστία της έρευνας διασφαλίζεται.

        31
  • Alkis

    Ενταξει για να λεμε και την αλήθεια εχει υπάρξει μια συνεχόμενη εμμονή κατα της bmw απο το autotriti και χαρακτηρισμοί του τύπου αυτοκίνητα για κλωτσιές δείχνουν μια κρυφή κόντρα που εχει αναπτυχθεί μεταξύ του περιοδικού και της bmw.ok το καταλάβαμε ειναι οτι πιο αναξιόπιστο κυκλοφορεί εκει έξω η bmw το καταλάβαμε το καταλάβαμε το καταλάβαμε. Αλλα και εσεις απο έρευνα ποσό αξιόπιστοι είσαστε ποιος σας ελέγχει νομικά και κανετε αυτές τις αναφορές ; Εχω μια απορία και αν ειναι δυνατόν θα ήθελα την απάντηση σας Ας υποθέσουμε πως εχουμε 3 εταιρίες όπου η καθεμία εχει απο 100 αυτοκινητα η εταιρια a η β και c απο την a είχαμε 80 ευχαριστημένους και 20 δυσαρεστημένους οποτε τα πήγε πολυ καλα στην έρευνα η b είχε 50 ευχαριστημένους και 50 δυσαρεστημένους οποτε πήρε μια μεσαία θέση η c εταιρια είχε 20 ευχαριστημένους και 80 δυσαρεστημένους οποτε πάτοσε στην έρευνα. Λοιπόν αυτο το σενάριο που έγραψα ήταν μια ιδανική περίπτωση στατιστικής κατι στο οποίο η έρευνα σας δεν υπάρχει οποτε με ελάχιστα μαθηματικά γυμνασίου καταλαβαίνει κάποιος για την κατευθυνόμενη έρευνα προς εκει που εσεις θέλετε πετάτε το μπαλάκι της ευθηνης στους αναγνώστες.λοιπον για να ξυπνάμε λιγο και μην αφήνουμε τον καθένα να μετατρέπει την δύναμη μας σε κατευθυνόμενη δυσφήμηση προς όφελος τρίτων.

      2
    • autotriti

      Απάντηση: H BMW εχει σχεδον 100 επώνυμες αναφορές δυσαρεστημένων πελατών, στην έρευνα. Υπάρχουν μάρκες που δεν έχουν ούτε μία αναφορά απο δυσαρεστημένους πελάτες. Θεωρεί επίσης οτι οι πελάτες της δεν δικαιούνται να είναι δυσαρεστημένοι!!!Αρα δεν κάνει τιποτα εδω και 3 χρόνια για να βελτιωθεί.

        23
  • Πειραιωτης

    Μου αρεσει που αργα και σταθερα οι παθοντες αγοραστες βγαζουν απο μεσα τους την πραγματικοτητα και την ζωντανη αληθεια που περιοδικα και site κρυβουν επιμελως για καθε τι γερμανικο στην προσπαθεια τους να το βγαλουν κορυφαιο. Ετσι αποκαθισταται η αληθεια και περνουν την θεση που τους πρεπει....στο τελος και πιο κατω και ας γινει αυτο μαθημα στα πιθανα κοροιδα που πληρωνουν μια περιουσια για τα δηθεν υπερ τρομερα bmw-mercedes-audi!! Οταν διεθνης μελετες βγαζουν τον ιαπωνα βασιλια στην ποιοτητα και την αξιοπιστια και μαλιστα την toyota και lexus πρωτη μονιμως τοτε κατι δεν παει καλα με τους υπολοιπους που μας ταιζουν σανο γερμανικης προελευσης. Ενα πραγμα σαν της εκλογες στην αμερικη δηλαδη...ολοι και ολα εδιναν χιλαρι πρωτη γιατι εκανε προφανως πιο σωστα την δουλεια του συστηματος και τελικα το χαστουκι που εφαγε απο τον βαψομαλια τραμπ ηταν αγριο! Ετσι ακριβως δουλευει το παραμυθι του δηθεν πρωτου γερμανου στα υπερ πολυτελη με bmw-mercedes-audi και ερχεται η φαπα απο την ιαπωνεζικη lexus που ειναι ο ορισμος στο απολυτο σε καθε τομεα με αποδεδειγμενα διεθνης μελετες και τους χαζευει οριστικα!!

      23
  • Τάσος

    Είμαι κι εγώ κάτοχος μιας bmw,συγκεκριμένα μιας 320i sedan 2010.Είναι το τρίτο αυτκίνητο που έχω αγοράσει από την ίδια μάρκα.Η απογοήτευση μου από το συκγεκριμένο αυτοκίνητο είναι τεράστια,συνεχώς κάποιο πρόβλημα βγάζει.Στην αρχή χάλασαν τα πίσω φανάρια και τα δυο.Αργότερα άλλαξα ένα μπεκ και τώρα μου βγάζει πρόβλημα και σε δεύτερο.Επίσης πρόσφατα μου χάλασε η ηλεκτρική κλειδαριά της πόρτας του οδηγόυ.Τέλος έχει πρόβλημα και θέλει αλλαγή ο αισθητήρας αζώτου ο οποίος έχει ήδη αλλαχτεί μια φορά όταν ακόμα ήταν στην εγγύηση το αυτοκίνητο!Ελπίζω να μην ξεχνάω κάτι άλλο!Τα δύο προηγούμενα αυτοκίνητο της ίδιας μάρκας που είχα παλιότερα δεν είχαν παρουσιάσει το παραμικρό.Σε καμία περίπτωση δεν άξιζε τα λεφτά του το συγκεκριμένο μοντέλο.Απλά τραγικό.

      23
  • GreekBoy

    Ναι ναι, φταίνε οι άνθρωποι, η κακή χρήση, η πλημμελής συντήρηση κτλ. Όσα περισσότερα τέτοια λέει η εταιρία τόσο περισσότερο ξεφτιλίζεται. Γνωρίζω 4 άτομα με BMW και όλοι τα πούλησαν λόγω των προβλημάτων που είχαν, κυρίως πολλαπλασιαστές. Αίσχος για τα τόσα λεφτά που δίνεις. Για αυτό, TOYOTA και πάλι TOYOTA. Ευχαριστώ

      16
  • panos

    Φταίνε σε ένα ποσοστό τα συνεργεία (εξουσιοδοτημένα ή μη) Φταίει η έπαρση της εταιρίας Φταίνε οι κακές επιλογές προμηθευτών σε επιμέρους ανταλλακτικά Φταίνε τα κεντρικά όπου πιθανολογώ αποφεύγουν να μεταφέρουν τα παράπονα στο Μόναχο. Οι άνθρωποι δείχνουν να ξεχνούν ότι όσο δύσκολα χτίζεται μια φήμη, τόσο εύκολα κατακρεμνίζεται.

      14
  • CARRIDER

    Είναι γνωστόν ότι οι αντιπροσωπείες έχουν στερεότυπες-ξύλινες απαντήσεις ελεγμένες από τους δικηγόρους τους για να ξεπετάνε τους πελάτες τους, είτε έχουν δίκιο είτε άδικο. Δεν πρόκειται ποτέ να αποδεχθούν τα κατασκευαστικά τους λάθη (τα οποία όσο περνάει ο καιρός και τα ηλεκτρονικά πληθαίνουν, αυτά αυξάνονται) διότι θα ανοίξουν τον ασκό του Αιόλου και θα πρέπει να πληρώσουν εκατομμύρια για να τα αποκαταστήσουν. Μην ματαιοπονείτε, αυτό που κάνει το Autotriti είναι ό,το καλύτερο για να καταπολεμηθεί η λαμογιά τους. Αγοράζοντας αυτοκίνητα μόνον από αξιόπιστους κατασκευαστές θα αναγκάσει τους υπόλοιπους να φτιάξουν αξιόπιστα προϊόντα. Μην αγοράζετε ότι είναι όμορφο και μπάνικο, έτσι τρώτε το τυράκι και δεν βλέπετε τη φάκα.

      13
  • Γιαννης

    Φιλος με Χ3, ρωτωντας τον για βλαβες, η απαντηση του ηταν, οτι μονο οι αξονες δεν εχουν αλλαχτει στην 5ετια που το εχει!

      12
  • giorgos

    Σε πληροφορώ tasos ότι δεν είμαι ιταλόφιλος αλλά η αλήθεια να λέγεται ότι έχουν βελτιωθεί στην αξιοπιστία τα ιταλικα. Ποτέ δεν είχα στην κατοχή μου ιταλικό αμάξι.. Ένα toyota και 1 Citroen είχα.. Toyota δεν θα ξαναέπαιρνα γιατί δεν μου άρεσαι καθόλου στην οδήγηση και τα νέα μοντέλα της Toyota τα θεωρώ άσχημα.. Citroen σίγουρα θα ξαναέπαιρνα. Τώρα αυτό που είπα ότι θα έδινα βραβείο αναξιοπιστίας σε Audi,Vw,opel και Bmw το εννοώ πραγματικά με βάση αυτά που έχω ακούσει απο συγγενικά και φιλικά πρόσωπα.. Απο τους γνωστούς μου έχουν τρεις Audi και οι τρεις είναι μονίμως στο συνεργείο με σοβαρά προβλήματα.. Opel επίσης έχω ακούσει πολύ σοβαρά και ακριβά προβλήματα και πανάκριβα ανταλλακτικά.. Καλά για την VW έχω ακούσει τα χειρότερα.. Ένας γνωστός μου που έχει δικό του συνεργείο μου έχει πει ότι τα χειρότερα και τα πιο κουλά προβλήματα τα έχει δει σε Vw και γενικά σε αμάξια του group αυτού ειδικά σε βενζινοκινητήρες.. Ένας άλλος πολύ γνωστος μου που έχει δουλέψει σε πολλά συνεργεία και σε service από αντιπροσωπείες μου είχε πει ότι με διαφορά τα πιο πολλά προβλήματα τα έβλεπε σε VW σε σημείο που είχε συχαθεί και μάλιστα κάποιο διαστημα που δούλευε στα service από αντιπροσωπία της VW τα κορόιδευαν με τα τόσο κουλά και πολλά προβλήματα που έβγαζαν τα Vw ακόμα και καινούργια αυτοκίνητα με λίγα χιλιόμετρα.. Εντελώς γελεία αμάξια μου είπε..

      12
  • Θεοδωρος

    Eixa bmw e36 cabrio 318 polla problhmata olo xalage mia to ena mia to allo enta3ei einai kai h xrhsh bebaia alla kamia sxesh me ena toytota h nissan akomi akoma kai ena hundai accent doulebei pio strwta pio a8oruba to bmw fonaze kinhtas sasman , nomizw pws h bmw prepei na blepei ligo apo toyota

      12
  • Makis

    Οκ εχει σχεδόν 100 αναφορές η bmw για να ειναι η λίστα σας σωστή θα έπρεπε να είχαν 100 αναφορές όλες οι μάρκες η 30 η 300 η κάθε μάρκα αν δεν εχουμε τον ίδιο αριθμό αναφορών απο την κάθε μάρκα δεν βγαίνει λογιστικά καμια στατιστική έρευνα γιαυτο δεν στέκει πουθενά η έρευνα σας.θα σας δόσω ενα απλό παράδειγμα εμενα η αγαπημένη μου εταιρια ειναι η daihatsu στέλνω 2 μηνύματακια στο daihatsu greek club να συμμετάσχουν στην έρευνα σας και ανταποκρίνονται 15 άτομα με θετικές αναφορές.απαντηστε μου εσεις σε πια θέση θα βρεθεί ;;;;;; το οτι ειναι επώνυμη η έρευνα σας που συνεχώς αυτό μας απαντάτε δεν την κάνει κ έγκυρη με τον τρόπο που την κανετε για ξανα κοιτάξτε το.κριμα για την εγκυρότητα του περιοδικού.

     
    • autotriti

      Απάντηση: Ειναι πολύ καλό που το ψάχνετε τόσο, καθώςμας δίνετετην ευκαιρίανα εξηγήσουμε πωςλειτουργεί η έρευνα και γιατί είναι τοσο σημαντική. Το βασικό στοιχείο της έρευνας ειναι οι κόκκινες αναφορές. Επώνυμες, απο επαληθευμένο email και επαληθευμένο αριθμό κυκλοφορίας. Οταν η BMW εχει100 τέτοιες κόκκινες αναφορές και μια άλλη μάρκα καμμία! αυτό ειναιμια πολυ σημαντική πληροφορία και το Autocheck την καταγράφει.

        11
  • Tasos

    Ο αλλος γραφει οτι δεν ακουει για προβληματα αλφα ρομεο!βλεπεις πολλα αλφα ρομεο να κυκλοφορουν εξω?και αυτα πουβκυκλοφορουν ειναι στο συνεργειο!το κομπλεξ των ιταλοφιλων το ξερουμε

      11
  • giorgos

    Συμφωνώ απόλυτα για την Bmw και την Vw που βρίσκονται στα κόκκινα.. Εγώ προσωπικά με αυτά που έχω ακούσει κατά καιρούς θα έδινα βραβείο αναξιοπιστίας στις εξής μάρκες: VW, Audi, Bmw και Opel.. Παλιότερα άκουγα πολλά προβλήματα και σε Alfa romeo πλέον όχι

      10
  • valankyt

    Για κάθε ενδεχόμενο καλό είναι να υπάρχει και μία συνδρομή σε οδική βοήθεια και αχρειαστη ας είναι...

      8
  • ΓΙΑΝΝΗΣ

    Δεν είναι τυχαίο ότι δεν αγόρασα πάλι BMW μετά το 318is που ήταν mod 1994. Τέσσερεις φορές με άφησε στο ταξίδι. Ευχαριστώ

      6
  • grigoris

    Είναι δυνατόν, να πιστεύουμε ότι τα σημερινά αυτοκίνητα, θα μπορούσαν να έχουν την ίδια αξιοπιστία με τα παλιά? Πως μπορεί να συμβεί αυτό, όταν τα σημερινά, είναι φορτωμένα με δεκάδες ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και άνεσης και μεγάλο αριθμό προϊόντων? Από πού να αρχίσω? , cruise control, υπολογιστή ταξιδιού, αυτόνομο παρκάρισμα, gps, ηλεκτρονικά παράθυρα- κλειδαριές, ηλεκτρονικός κλιματισμός, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, ηλεκτρονικό γκάζι, ηλεκτρικά φρένα με abs σωστής κατανομής πίεσης, ηλεκτρονικό τιμόνι, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης, αποφυγη πεζων, αυτόματη λειτουργία stop / start, esp, αεροσάκους ακόμη και στις ζώνες, προεντατηρες ζωνών ,ηχητικές ενδείξεις, κτλ κτλ κτλ. Λογικό είναι όσα μοντέλα κατασκευάζονται από ιαπωνικές εταιρίες, να έχουν μεγαλύτερη αξιοπιστία, γιατί πάντα εκεί, είχαν έφεση στην ηλεκτρονική τεχνολογία.

      5
  • Γιωργος

    Καλησπέρα είμαι κάτοχος κ Οδηγός Ταξί θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση ενδιαφέρομαι να κάνω μια αγορά bmv 520 diesel 2.000 κυβικά σας παρακαλώ μπορείτε να μου πείτε Εάν είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα;; κ Εάν υπάρχουν ανταλλακτικά στην αγορά κ Εάν υπάρχουν μηχανική γνωστές στα diesel;; Σας ευχαριστώ πολύ

     
    • autotriti

      Απάντηση: Καλημέρα, σας ενδιαφέρει ως ταξί ή ΙΧ; Η BMW δεν βγάζει εκδόσεις ταξί. Από εκεί και πέρα μπορείτε να δείτε στην μεγάλη έρευνα του AutoΤρίτη, τι ψήφισαν περίπου 40.000 οδηγοί, για κάθε εταιρεία. http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Oi-markes-poy-ksexwrisan_141001.asp

        3
  • κωστας

    Εντελως αναξιοπιστη ερευνα οσο και αν προσπαθει να μας πεισει το autotriti..σαν κατοχος mercedes cls 350 αυτη τη στιγμη με αρκετα χιλιομετρα και bmw 520 Ε60 παλαιοτερα ουδεποτε ειχα το παραμικρο προβλημα.Ξερουμε την αδυναμια που εχετε σαν περιοδικο στην toyota αλλα ευχαριστουμε δεν θα παρουμε...σε καποιoυς βλεπετε αρεσει να οδηγουν αυτοκινητο

      3
  • t@kis

    H έρευνα σίγουρα δεν είναι αξιόπιστη! Ξέρω πολούς γνωστούς μου που έχουν στην κατοχή τους για πολλές δεκαετίες bmw και άλλα premium αυτοκίνητα και είαι απόλυτα ευχαριστημένοι! Εξ άλλου δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις για να δεις στον δρόμο αυτοκίνητα 20 ετίας bmw citroen renault κλπ να δείς ότι είναι καινούργια εξωτερικά και δεν τα μεταφέρουν χαλασμένα οι νταλίκες! Αντιθέτως δεν κυκλοφορούν στους δρόμους αυτοκίνητα 20 ετίας hundai ενώ τα toyota είναι όλα ξεβαμένα διαλυμένα στην κυριολεξία! Τα παλιά yaris έχουν εξαφανιστεί όπως και τα Houndai atos, γιατί άραγε; Αντιθέτως βλέπεις bmw 30 χρονών clio 2 citroen saxo κλπ. Να μην μακρυγορήσω άλλο αλλά αυτοί που γράφουν κατά της bmw ή mercedes πιθανόν (επειδή τα χρυσοπλήρωσαν) να έχουν απαιτήσεις να μην πάθουν καμιά ζημιά για πολλά χρόνια! Αυτό δεν γίνεται για κανένα αυτοκίνητο! Αντθέτως εσείς όπως και το κάθε περιοδικό βέβαια ανάλογα των διαφημίσεων έχει προτίμηση σε μία α ή β μάρκα! Τι να πω για τα hundai που... οι αναγνώστες σας τα βγάζουν πρώτα! Τ 1ο μου αυτοκίνητο ήταν hundai το πούλησε σε 2-3 χρόνια γιατί είχε άθλιο εξοπλισμό και έτριζε σαν τενεκές! μετά πήγα σε ευρωπαικό που μου κράτησε 20 έτη! ¨εκανα ξανά το λάθος παρασυρόμενος από τέτοιες έρευνες και διαφημίσεις και πήρα για 2ο αυτοκίνητο ένα huyndai atos! E το πόυλησα σε... δύο μήνες! Τα καθίσματα δεν ... έχουν σούστες και η μέση σου... υποφέρει άσε που νόμιζες ότι θα τουμπάρει..λίγο αέρα να είχε σκέτος γουβάς και ξαναπήρα ευρωάικό και το έχω 15 χρόνια (renault clio). Μπορεί αυτοί που γράφουν να μην λένε πάντα ψέμματα αλλά παρασύρονται και ότι λέιε ο ένας λένε όλοι!

      3
  • νικος

    Μήπως φταίνε και τα συνεργεία; ( και όχι μόνο τα bmw;) Να πώ και την δική μου εμπειρία. Κάτοχος εδώ και 8 χρόνια μίας bmw 525i ( e60). Το αυτοκίνητο είναι αστέρι , τα συνεργεία όχι! Εχω κάνει 115.000 χλμ και το αυτ/το δεν έχει κάνει κιχ. Ποιότητα κύλισης ( 6κύλινδρο γαρ ) , πάτημα στον δρόμο, γκάζι ( 218hp)σε όλα είναι κορυφή. Πάμε στα συνεργεία τώρα. Πάω σε γνωστό συνεργείο ( εξειδικευμένο ) των βορ. προαστείων για αλλαγή λαδιών και μου έβαλαν 7 λίτρα ( το αυτ/το παίρνει 6,5λ,) και μετά από λίγο ανάβει το λαμπάκι υπερπλήρωσης λαδιών...και αναγκάστηκα και τα έβγαλα. Δεν ξαναπάτησα βέβαια. Μετά μου έκαναν ζημιά στον πίσω προφυλακτήρα και το άλλαξα ( με έξοδα της ασφαλιστικής του άλλου ) Κόστος...( κρατηθείτε) 1200€!!!!σε γνωστό εξουσιοδοτημένο. Εγώ έχω βρεί την υγειά μου και πάω στο συνεργείο ΜΟΝΟ για αλλαγή λαδιών (τα υπόλοιπα μόνος μου.....)

      3
  • αλεξανδροϛ ασλαακϛ

    ειμαι κατοχοϛ bmw f30 και απο το1998 ειχα κατα σειρα αγορασει την 316 ,520 το2004 και το χ3 το2007 ,εχω κανει μεχρι τωρα περιπου συνολικα 250000χιλ,δεν μου παρουσιασαν το παραμικρο προβλημα και γα αυτο και δεν αλλαξα μαρα αυτοκ. πιστευω οτι το προβλημα δεν ει ναι τηϛ bmw,δειτε μεγαλεϛ ερευνεϛ στη αμερικη και ευρωπη γα να δειτε ποσο αξιοπιστα ειναι.ισοϛ φταινε οι αντιπροσωπειεϛ απο αγνοια των μηχανικων,ισωϛ και η νοοτροπια των ελληνων οτι μονο η μερσεντεϛ υπαρχει και αϛ μην εχουν οδηγηση μερσεντεϛ.παρεπιπτοντοϛ ειπα το 2010 να αγοασω τη c180 οπωϛ και εγινε, μολιϛ τελειωσε η εγγειηση στα δυο χρονια μου παρουσισε προβληματα και τη αλλαξα με τη f30.

      2
  • nikolas

    Λατρευω πολυ τη συγκεκριμενη φιρμα και εχω πορωση με τη BMW oπως και με ολα τα Γερμανικα αυτοκινητα ανεξαιρετως. Φυσικα και ειναι υπερποιοτικη, πανεμορφη, αξιοπιστη και με σουπερ οδικη συμπεριφορα. Ειμαι λατρης της BMWδαρας αφου τα αυτοκινητα της ειναι πραγματικα κομψοτεχνηματα. Τα αγαπημενα μου ειναι η πανεμορφη θεα Μ3 CSL με το ελαφρυτρο απο ανθρακονηματα αμαξωμα, το νεο πανεμορφο supercar i8, η κουκλαρα X6, η εξαιρετικη νεα Μ4 αλλα και η Z4 στις δυο γενιες που κυκλοφορησαν. Φυσικα δεν θα μπορουσα να παραλιψω την κουκλαρα με κοφτερη οδικη συμπεριφορρα 850i με τα ανακλινομενα φωτα που εγινε all time classic αλλα και η σουπερ σπορ Z8 που πρωταγωνιστησε και σε ταινια του James Bond. Eιμαι ερωτευμενος με τη BMW, που φτιαχνει πραγματικα κομψοτεχνηματα οπως αλλωστε και ολα τα Γερμανικα, των οπιων ειμαι φανατικος υπερμαχος τους. Ειναι πραγματικα ονειρα τα BMW. Ποιηματα πραγματικα.

      2
  • Makis

    Ενταξει και για να πειστούμε για την απόλυτη εγκυρότητα της έρευνας στην τριτη φάση της έρευνας πρώτη στην λίστα ειναι η daihatsu και στην Τετάρτη φάση της έρευνας η daihatsu δεν υπάρχει ούτε καν στην λίστα Και για του λόγου το αληθές http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/H-trith-fash-kai-farmakerh_131155.asp

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Δεν υπηρχαν αρκετες αναφορες στην 4η φάση για την Daihatsu.

       
  • Makis

    @loukia Προφανώς δεν κατάλαβες τι ρώτησα.εγω δεν είπα να γίνει έρευνα απο δικηγόρους εγω απλά ρώτησα αν υπάρχει νομικός έλεγχος στην έρευνα.και επίσης είπα να πιστοποιήσει ενας μαθηματικός αυτο που υποστηρίζω δηλ το οτι δεν μετριέται ο ίδιος αριθμός αυτοκινήτων άνα εταιρια δεν βγάζει λογιςτικα απολύτως κανένα νόημα μας αρέσει δεν μας αρέσει βαρέθηκα να το γράφω και να το ξαναγράφω καταντάω κουραστικός οποίος το καταλαβαίνει καλώς οποίος δεν καταλαβαίνει δυστυχώς δεν μπορω να κανω κατι γιαυτο.

      1
  • Γιωργος

    Ως κατωχος ενος διατηριτεου πλεον μοντελου της BMW το εν λογο E21 83' ειμαι αρκετα ικανοποιημενος με το αμαξι και την μαρκα του οχηματος, το εν λογο αυτοκινητο το ειχα κληρωνομια απο τον πατερα μου ομως το αμαξι ηταν 15 χρονια σε ακινησια μεχρι εγω να φτασω σε ηλικια που θα μπορουσα να το παρω και να μπορω φυσικα να το συντηρησω το αμαξι το εβγαλα στην κυκλοφορια πριν 2 χρονια και τα μονα πραγματα που χρειαζοντουσαν αλλαγη ηταν τα λαστιχα τα φρενα και κατι σωληνακια βενζινεις τα οποια ειχαν ξεραθει μεχρι τωρα τα μονα λεφτα που εχω δωσει για το αυτοκινητο ειναι καθαρα απο ανθρωπινη χαζομαρα (δικια μου αλλα και αλλον) και δηθεν "μαστορες" που δεν κανουν σωστα την δουλεια τους δεν θα πω οτι ειναι η καλυτερη μαρκα αλλα και ως μελος αρκετων club της μαρκας δεν εχω δει πολλους να μιλανε για προβληματα ανεξιγητα αυτοι που προσεχουν το οχημα τους ειναι και αυτοι που δεν εχουν προβληματα εκτος απο τα προβληματα της φυσιολογικης φθορας ενος οχηματος! Οποτε για εμενα φταιει ο ιδιοκτητης του οχηματος και οχι το οχημα!

      1
  • germanotsolias

    Μπαα φλαγκ,γιατι μου πηρες μπεβε φιλαρα μου;;;Μηπως για να την δειχνεις στα γκομενακια και να το παιζεις ραλιστας;;; Δε σου εκανε το μαζντα για αυτη τη δουλεια εεε;;; Και τωρα που μεγαλωσαμε και παντρευτηκαμε τη Κουλα δε σου κανουν τα μπεβε και αποθεωνεις τα μαζντα..Μαλιστα!

      1
  • ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΑ ΌΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΈΕΙ ΕΓΏ ΤΑ ΑΚΟΎΩ ΒΕΡΕΣΈ ΣΕ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΆΡΘΡΟ ΓΡΆΦΩ ΓΙΑ 316 ΤΟΥ 2008 ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΑ ΜΕΤΆ ΤΑ 3 ΧΡΌΝΙΑ ΌΛΟ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΆΖΩ ΜΕ ΤΑ ΊΔΙΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΈΧΩ ΓΡΆΨΕΙ ΕΦΙΑΞΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΏΡΑ ΜΟΎ ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΕ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΌ ΚΛΕΊΔΩΜΑ ΦΊΛΗ ΜΟΥ ΕΓΏ ΤΟ ΜΕΤΆΝΙΩΣΑ ΠΟΥ ΠΉΡΑ ΦΙΡΜΑ ΚΑΙ ΌΧΙ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟ ΣΙΝΕΧΕΙΑ ΔΕΝ ΈΧΩ ΑΚΟΎΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΈΧΕΙ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΑΥΤΌΣ ΠΟΎ ΘΕΛΗ BMW ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΛΆ....

     
  • Giannis

    Εξορκίζω όποιον σκέφτεται να αγοράσει BMW να μην το κάνει αν φροντίζει στοιχειωδώς για την ψυχική του υγεία και την υγεία της τσέπης του Απαριθμώ παρακάτω τις βλάβες BMW X3 σε διάστημα 3 ετών ValVetronic,Θερμοστάτης,δίσκος πλατώ,βολάν,διαρροές λαδιού και βαρβολινών,Βλάβες σε πολλά όργανα.Αυτοκίνητο με 120.000 χιλ με όλα τα Service στην ώρα τους .Προχτές γύρισα από το συνεργείο όπου πλήρωσα 850 ευρώ για διάφορες βλάβες και στο παρκιν διεπίστωσα μεγάλη διαρροή λαδιού Εφιάλτης

     
  • dimitris

    ΈΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ 316 Ε90 2008 ΜΌΛΙΣ ΒΓΉΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΓΓΎΗΣΗ ΣΤΑ 3 ΧΡΌΝΙΑ ΑΡΧΊΣΑΝΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ 4 ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ 2 ΜΠΕΚ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΌ ΚΛΕΊΔΩΜΑ, ΠΆΝΟ ΚΑΠΆΚΙ ΚΙΝΗΤΉΡΑ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΊΕΣΗ ΛΑΔΙΟΎ ΈΧΩ ΑΛΛΆΞΕΙ ΔΙΑΦΟΡΆ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΜΈΝΕΙ ΤΏΡΑ ΘΑ ΑΛΛΆΞΩ ΤΗΝ ΑΝΤΛΊΑ ΛΑΔΙΟΎ ΠΆΝΩ ΑΠΌ 1000ΡΙΚΟ ΤΟ ΈΧΩ ΜΕΤΑΝΙΏΣΕΙ ΠΟΛΎ ΠΟΥ ΤΟ ΠΉΡΑ ΈΧΩ ΑΛΛΆΞΕΙ ΠΟΛΛΆ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΑ ΚΑΝΈΝΑ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΑΥΤΌ ΌΠΟΥ ΝΑΝΕ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΩ...ΙΑΠΩΝΊΑ ΚΑΙ ΚΑΘΆΡΙΣΕΣ.

     
  • γιωργος

    καλημερα σας κ παλη ειμαι οδηγος κ κατοχος ταξι κ ενδιαφερομαι να παρω bmv diesel το 520 2.000 κυβικα σαν ταξι το γνωρισω οτι η bmv δεν βγαζει για ταξι αλλα μπορω να το κανω εγω απο εσας θα θελα να μου πειτε τι γνωμη σας εαν ειναι αξιοπιστο σαν κινητηρας κ εαν υπαρχουν ανταλλακτικα σας ευχαριστω

     
  • loukia

    Διαβάζω 3 γνώμες για τα περί αξιοπιστίας οχημάτων...καλώ λοιπόν τον κύριο με τους φίλους του που έχουν Γερμανικό όχημα ακριβό=premium το γράφει, να μας πει πόσο κόστισε στους φίλους του το premium όχημα τους τελικά;Γιατί άλλο έχω bmw 316i και άλλο m4, m3... άλλο mercedes e, c 200 kompressor και άλλο s 63, 65 amg.-Και μάλιστα και στα μεγάλα Γερμανικά οχήματα και εκεί οι βλάβες είναι τυποποιημένες και ΓΕΛΟΙΕΣ που μπορούσαν και πάλι να έχουν αποφευχθεί.-Και ξέρετε τα ανταλλακτικά τα original και δη τα after sales λόγω βελτίωσης, δεν είναι ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ.-ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΧΙΟΥΜΟΡ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΝΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΚΑΡΑΖΙΕΡΗΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ, ΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ΤΑΚΑΚΙ ΦΑΓΩΝΕΤΕ ΕΠΑΝΩ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΛΛΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΜΟΡΦΟ, ΣΤΙΒΑΡΟ, Κ.Τ.Λ. ΤΟ ΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ.- Δεν έχουν καμία σχέση τα παλιά ατμοσφαιρικά bmw με τα σημερινά turbo, κ.τ.λ. ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.-ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΤΕ.- Όσον αφορά την στατιστική, όταν από τα 100 μοντέλα που πωλούνται τα 90 βγάζουν πρόβλημα, ο μαθηματικός τι να κάνει, τον ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Ο νομικός έλεγχος ΠΟΙΟΣ "ΠΡΕΠΕΙ" ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Αν οι δικηγόροι, μαζί με τους μηχανολόγους, κ.τ.λ. δεν κατέχουν το άθλημα και δεν είναι περισσότεροι για ευνόητους λόγους, τότε δεν μπορείς να νικήσεις τον κατασκευαστή...μπορείς να το πετύχεις απευθείας και να δικαιωθείς αρκεί να κινηθείς ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ 'ΕΞΥΠΝΑ'...ΤΌΤΕ ΔΙΑ "ΜΑΓΕΙΑΣ" ΞΕΠΕΡΝΙΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΓΙΝΕΤΑΙ 'ΚΡΥΦΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ' ΚΑΙ ΟΛΑ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΘΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ... ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗ ΤΟΥΣ ΤΟΠΙΚΟΥΣ...ΚΑΤΕΥΕΘΕΙΑΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ...ΕΔΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ.-

     
  • Makis

    Ok κύριοι μακάρι να κανω εγω λάθος και η έρευνα σας να ειναι δίκαιη και να προσφέρει όφελος στους πελάτες της κάθε εταιρίας πάντως η έρευνα αυτη δεν ειναι έρευνα στατιστικής και δεν υπάρχει με αυτο τον τρόπο κανονική κατάταξη ας μπει και κάποιος μαθηματικός να μας το πιστοποιήσει. Επίσης υπάρχει κάποιος νομικός έλεγχος προς εσάς για τον τρόπο που διεξάγεται η έρευνα ;

     
  • loukia

    Παλιότερα αρκετά στελέχη της bmw ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΝ την vw!!!Αυτή την στιγμή η bmw έχει vwποιηθεί...παλιότερα, όχι πριν πολλά χρόνια είχε μία αξιοπιστία...εως τα το σήμερα...κάτι συμβαίνει που μόνο οι ίδιοι το γνωρίζουν καλύτερα...