ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι σημερινοί βενζινοκινητήρες κοντράρουν στην κατανάλωση ακόμη και τους diesel.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι σημερινοί βενζινοκινητήρες κοντράρουν στην κατανάλωση ακόμη και τους diesel.

3. Οι σημερινοί βενζινοκινητήρες καίνε το ίδιο με τους diesel

433.197 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2016)

Αρκετοί νομίζουν πως οι σύγχρονοι βενζινοκινητήρες καίνε πολύ παραπάνω από τους πετρελαιοκινητήρες, όμως κάνουν λάθος γιατί έχουν μείνει σε τεχνολογίες του 2010 ή και παλαιότερες… Τότε πραγματικά οι κινητήρες βενζίνης έκαιγαν πολύ, όμως μέχρι σήμερα έχουν εξελιχθεί με πολύ γρήγορους ρυθμούς, πολύ γρηγορότερους μάλιστα σε σχέση με τους diesel. 

Στο παρακάτω διάγραμμα, για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε πως έχει εξελιχθεί η πραγματική μέση κατανάλωση στη μικρομεσαία κατηγορία τα τελευταία χρόνια. Ένα μικρομεσαίο που έκαιγε 10,6 λτ./100 χλμ. το 2008, τώρα καίει 6,4 λτ./100 χλμ.



 
Το 2009 και 2010 δηλαδή οι βενζινοκινητήρες περνούσαν τη φάση της υψηλής απόδοσης. Οι κατασκευαστές είχαν στην γκάμα τους οικονομικούς ντίζελ για τους οδηγούς που ήθελαν χαμηλή απόδοση, και τους τούρμπο-βενζίνης τους κρατούσαν για επιδόσεις. Εμείς στην Ελλάδα, όμως, γεμίσαμε με βενζινοκινητήρες που καίνε, γιατί μόνο αυτούς μπορούσαμε να αγοράσουμε. Και έτσι όταν απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, στο diesel βρέθηκε η λύση και οι diesel κινητήρες έγιναν ανάρπαστοι. 

Πλέον, όμως τα πράγματα άλλαξαν. Σήμερα το τούρμπο χρησιμοποιείται στη βενζίνη απέναντι στο ντίζελ. Με μικρά μοτέρ που αποδίδουν υψηλή ροπή και φυσιολογική ισχύ, οι καταναλώσεις κινητήρων diesel μπορούν να «πιαστούν» και από βενζινοκινητήρες!


Ένας mainstream βενζινοκινητήρας πριν 6 χρόνια έκαιγε 9-10 λτ./100 χλμ., σήμερα η κατανάλωση ενός αντίστοιχου κινητήρα είναι στην πράξη 6 λτ./100 χλμ.

Ένας mainstream βενζινοκινητήρας πριν 6 χρόνια έκαιγε 9-10 λτ./100 χλμ., σήμερα η κατανάλωση ενός αντίστοιχου κινητήρα είναι στην πράξη 6 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
FALKEN 16 VS PIRELLI