4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το 4θυρο αμάξωμα της Alfa Romeo Giulia συνδυάζει το παραδοσιακό ξεχωριστό ιταλικό στυλ, με το δυναμισμό που οφείλει να εκπέμπει μια Alfa.
Το μέλλον της
14.983 Επισκέψεις στο άρθρο (23/2/2016)
Το μέλλον της Alfa Romeo είναι λαμπρό, αφού με άξονα τη νέα Giulia που λανσάρεται στα τέλη της χρονιάς, η ιστορική ιταλική φίρμα θα μας φέρει τουλάχιστον 6 νέα μοντέλα μέσα στην επόμενη τετραετία.
Νέα Giulia
Η επιστροφή της χρονιάς!
Τα Alfa χαρακτηριστικά της
Σχεδίαση που συναρπάζει
Κινητήρες έως 510 ίππους
Πισωκίνητη και άψογα ζυγισμένη
Διαθέσιμη από το Φθινόπωρο
Η Giulia σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την Alfa Romeo. Το όνομα που θυμίζει εποχές του ένδοξου παρελθόντος, οι 510 ίπποι- με τεχνολογία Ferrari- της κορυφαίας έκδοσης QV, η πίσω κίνηση και οι προηγμένες τεχνολογίες, είναι ορισμένοι από τους λόγους που κάνουν τους Ιταλούς περήφανους, τους Alfisti να εκστασιάζονται και τους ανταγωνιστές να ανησυχούν. Βλέπετε, η Giulia, κοιτάζει ευθέως τον γερμανικό premium ανταγωνισμό, στοχεύοντας στα Audi A4, BMW Σειρά 3 και Mercedes C-Class. Και για να το καταφέρει, οι Ιταλοί έχουν βάλει όλη τους τη μαεστρία για να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο με επίκεντρο τον οδηγό, διατηρώντας στο έπακρο τα μοναδικά στοιχεία που κατέστησαν τη μάρκα θρύλο σε όλη της την πορεία.
Μοναδικές γραμμές
Η σχεδίαση της νέας Alfa Romeo Giulia είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά της, σε ένα άκρως δυναμικό 4θυρο αμάξωμα. Στο μπροστινό τμήμα κυριαρχούν τα μακρόστενα φώτα, με το νέο λογότυπο της εταιρείας να δεσπόζει στο μεγάλο «V» της μάσκας, ενώ το μυώδες καπό φέρει δύο αεραγωγούς στις άκρες του.
Στο πλάι κυριαρχούν οι έντονες νευρώσεις που διατρέχουν τις πόρτες και σε αντίθεση με τις 156 και 159, οι πίσω χειρολαβές δεν είναι «κρυμμένες» στην 3η κολόνα του αμαξώματος. Στα φτερά του αμαξώματος έχουν τοποθετηθεί, επίσης, αεραγωγοί κάτω ακριβώς από το λογότυπο του τετράφυλλου τριφυλλιού, ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχεί ο διαχύτης που φιλοξενεί τις 2 διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Επίσης, στο επάνω μέρος του πορτ μπαγκάζ έχουν τοποθετηθεί 2 τμήματα από αθρακόνημα, που ρυθμίζουν την downforce, ώστε να μένει στις υψηλές ταχύτητες το πίσω μέρος βιδωμένο στην άσφαλτο.
Κινητήρες: Από 2.000 κ.εκ. έως 510 άλογα
Σε ότι αφορά στους κινητήρες, επίσημα στοιχεία για όλη την γκάμα αποκαλύπτονται με το σταγονόμετρο. Προς το παρόν σίγουρο είναι πως η κορυφαία έκδοση QV (Quadrifoglio Verde) θα φορά έναν V6 τούρμπο 2,9 λίτρων με... τεχνογνωσία από την Ferrari.
Αυτός αποδίδει 510 ίππους, επιταχύνει το μοντέλο στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δλ. και, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας θα είναι οικονομικός χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων.
Στη συνέχεια, η γκάμα θα έχει έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα σε τρεις εκδόσεις (με 200, 250 και 280 ίππους) και έναν 2,2 λτ. diesel o οποίος θα βγαίνει επίσης σε τρεις εκδόσεις με 150, 180 και 210 ίππων.
Με άκρως δυναμικά χαρακτηριστικά
Οι Ιταλοί μηχανικοί φαίνεται ότι έχουν βάλει όλη τους τη μαεστρία, προκειμένου να κατασκευάσουν ένα μεσαίο όχημα, που ανταποκρίνεται πλήρως στις αξίες και στην ιστορία της φίρμας. Στοιχεία κλειδιά, λοιπόν, είναι η κατανομή του βάρους σε ποσοστό 50:50 και η πίσω κίνηση, κάτι που επαναφέρεται μετά την Alfa 75. Μάλιστα, για να μπορέσουν να ισορροπήσουν ιδανικά τα βάρη, ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι τοποθετημένα μεταξύ των δύο αξόνων και αυτός είναι ο λόγος που η Giulia έχει μικρούς προβόλους, μακρύ καπό και εμπρός φτερά, ένα τοποθετημένο προς τα πίσω χώρο επιβατών που «κάθεται» επάνω στους κινητήριους τροχούς και μυώδη πίσω φτερά.
Οι κινητήρες της νέας Giulia θα είναι αποκλειστικά υψηλού κυβισμού μηχανικά σύνολα βενζίνης και diesel, με ισχύ που θα αγγίζει τους 510 ίππους.