Με σπορ καταβολές σε σχεδίαση και οδική συμπεριφορά Κινητήρες 1,5 λίτρων diesel και βενζίνης Πλήρης γκάμα εκδόσεων Έρχεται το 2018
Σε δύο χρόνια από τώρα η Audi θα παρουσιάσει το νέο της μικρομεσαίο A3 στην 4η γενιά του. Σχεδιαστικά, η πρώτη φωτογραφία που έχουμε στη διάθεσή μας αποκαλύπτει ένα νέο μοντέλο με έμφαση στην δυναμική κάτι που απορρέει από τις έντονες ακμές και την «αιχμηρή» του αισθητική σε όλες του τις επιφάνειες. Πληροφορίες από την Audi αναφέρουν πως το νέο Α3 θα είναι το πιο σπορ Α3 στην ιστορία του, κάτι που το επιτρέπει η χρήση της πλατφόρμας MQB η οποία είναι ελαφρύτερη και θα ενσωματώνει λύσεις στην ανάρτηση για την επίτευξη αυτού του σκοπού.
Το εσωτερικό του αναμένεται και εκείνο αναβαθμισμένο με καλύτερη ποιότητα κατασκευής και εξαιρετική συναρμογή όπως μας έχει συνηθίσει η Audi στα πιο νέα μοντέλα της, ενώ και οι χώροι θα είναι μεγαλύτεροι σε σχέση με την τωρινή και πρόσφατα ανανεωμένη του γενιά. Σε επίπεδο κινητήρων, το νέο A3 θα είναι το πρώτο Audi που θα φορέσει τα νέα μηχανικά σύνολα TSI και TDI του ομίλου των 1,5 λίτρων με το μεν πρώτο να διατίθεται σε απόδοση 130 και 150 ίππων και το δεύτερο (πετρελαίου) να έχει και έκδοση με 130 ίππους. Πιο εξελιγμένη αναμένεται και η υβριδική εκδοχή του Α3 (e-tron), ενώ θα προσφέρει και περισσότερες ηλεκτρικές επιλογές στη νέα του γενιά.
Η τεραστια νεα μασκα κανει την διαφορα και επιτελους δειχνει σημεια νεωτερισμου εστω και ελαχιστα,θελει μια αλλαγη σοβαρη γιατι εχει πιασει αραχνες με την ομοιομορφια που βγαζει ολα τα μοντελα της.
Το 2018 που θα έρθει αυτό το ωραίο αμάξι θα υπάρχει το group ή θα έχει βαρέσει φαλιμέντο από τα πρόστιμα;
Άρθρο από το Βήμα πριν λίγες μέρες: " Σχέδιο αναδιάρθρωσης με χρονικό ορίζοντα έως το 2020 το οποίο προβλέπει περικοπές 30.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως εκ των οποίων 23.000 στη Γερμανία προκειμένου να εξοικονομούνται 3,7 δισ. ευρώ ετησίως ανακοίνωσε την Παρασκευή η Volkswagen. Η VW έχει συμφωνήσει να καταβάλει στις αμερικανικές αρχές 15 δισ. δολάρια για πρόστιμα και αποζημιώσεις στους ιδιοκτήτες περίπου 500.000 οχημάτων που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ. Περί τα 11 εκατ. οχήματα του ομίλου με το επίμαχο λογισμικό που «τρελαίνει» τις μετρήσεις εκπομπής ρύπων κυκλοφορούν στους δρόμους του πλανήτη.
Ο όμιλος VW διαθέτει 12 επωνυμίες από επτά ευρωπαϊκές χώρες: τις Volkswagen (Επιβατικά Οχήματα), Volkswagen (Επαγγελματικά Οχήματα), Audi, SEAT, ŠKODA, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Scania και MAN. Συνολικά απασχολεί 610.000 εργαζομένους σε 31 χώρες".
Καποιου ειδους διακανονισμος θα γινει και θα πληρωθουν τα προστιμα.Στο μεταξυ εχουν κοπει ολες οι δραστηριοτητες σε μηχανοκινητα σπορ(WRC,WEC κτλ) και ακομα ειναι η αρχη.Το φυσαν και δε κρυωνει,αλλα η λαμογια θα πρεπει να πληρωνεται,ισως βρωμαει ο ανταγωνισμος κατω απο τις αποκαλυψεις...
Η τεραστια νεα μασκα κανει την διαφορα και επιτελους δειχνει σημεια νεωτερισμου εστω και ελαχιστα,θελει μια αλλαγη σοβαρη γιατι εχει πιασει αραχνες με την ομοιομορφια που βγαζει ολα τα μοντελα της.
Το 2018 που θα έρθει αυτό το ωραίο αμάξι θα υπάρχει το group ή θα έχει βαρέσει φαλιμέντο από τα πρόστιμα; Άρθρο από το Βήμα πριν λίγες μέρες: " Σχέδιο αναδιάρθρωσης με χρονικό ορίζοντα έως το 2020 το οποίο προβλέπει περικοπές 30.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως εκ των οποίων 23.000 στη Γερμανία προκειμένου να εξοικονομούνται 3,7 δισ. ευρώ ετησίως ανακοίνωσε την Παρασκευή η Volkswagen. Η VW έχει συμφωνήσει να καταβάλει στις αμερικανικές αρχές 15 δισ. δολάρια για πρόστιμα και αποζημιώσεις στους ιδιοκτήτες περίπου 500.000 οχημάτων που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ. Περί τα 11 εκατ. οχήματα του ομίλου με το επίμαχο λογισμικό που «τρελαίνει» τις μετρήσεις εκπομπής ρύπων κυκλοφορούν στους δρόμους του πλανήτη. Ο όμιλος VW διαθέτει 12 επωνυμίες από επτά ευρωπαϊκές χώρες: τις Volkswagen (Επιβατικά Οχήματα), Volkswagen (Επαγγελματικά Οχήματα), Audi, SEAT, ŠKODA, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Scania και MAN. Συνολικά απασχολεί 610.000 εργαζομένους σε 31 χώρες".
Καποιου ειδους διακανονισμος θα γινει και θα πληρωθουν τα προστιμα.Στο μεταξυ εχουν κοπει ολες οι δραστηριοτητες σε μηχανοκινητα σπορ(WRC,WEC κτλ) και ακομα ειναι η αρχη.Το φυσαν και δε κρυωνει,αλλα η λαμογια θα πρεπει να πληρωνεται,ισως βρωμαει ο ανταγωνισμος κατω απο τις αποκαλυψεις...
1,5 diesel? αφού πέθανε ...
Δεν χρειαζεται να εισαι μαντης για να ξερεις τι πονο θα μοιρασει στον (μονο Γερμανικο εννοειται,αλλοι δεν υφιστανται)ανταγωνισμο...