Ο Νικόλαος Καραλής, φοιτητής του Ε.Μ.Π., δημιούργησε ένα δεύτερο, σαφώς πιο εξελιγμένο σύνολο με «αγωνιστικό» χαρακτήρα και design που εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά!
To supercar του Έλληνα φοιτητή
5.819 Επισκέψεις στο άρθρο (4/12/2015)
Είναι γεγονός ότι στη χώρα μας ποτέ δεν δόθηκε η αρμόζουσα έμφαση στον τομέα της αυτοκίνησης. Eίναι, επίσης, γεγονός ότι κάθε πρωτοβουλία που σχετιζόταν στο παρελθόν με τον συγκεκριμένο τομέα «συναντούσε» τεράστια εμπόδια. Ωστόσο υπάρχουν πρωτοβουλίες που αποδεικνύουν ότι μπορούμε να ελπίζουμε.
Κάτι τέτοιο βέβαια, δεν αποθαρρύνει τους νέους ανθρώπους να αφιερώνουν ατελείωτες ώρες εργασίας προκειμένου να δημιουργήσουν ενδιαφέροντα projects.Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι ο Νικόλαος Καραλής, φοιτητής του Ε.Μ.Π., που η αγάπη του για το αυτοκίνητο, αλλά και η εξάσκηση σε προγράμματα μηχανολογικού σχεδίου, του έδωσαν τη δυνατότητα, από τα πρώτα κιόλας χρόνια των σπουδών του, να δημιουργήσει το πρώτο του project! Φοιτώντας πλέον στο τέταρτο έτος των σπουδών του, δημιούργησε ένα δεύτερο, σαφώς πιο εξελιγμένο σύνολο με «αγωνιστικό» χαρακτήρα και design που εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά!Ξεκινώντας από την σχεδίαση του εμπρός τμήματος, είναι άκρως εντυπωσιακή η εισαγωγή αέρα, τα φωτιστικά σώματα τύπου LED, το splitter που προσφέρει αυξημένη κάθετη δύναμη, αλλά και η καινοτόμα αεροτομή από ανθρακόνημα στο κάτω μέρος της μάσκας με μεταβλητή γωνία πρόσπτωσης. Περνώντας στο πλάι του αμαξώματος, το βλέμμα πέφτει στις retro γραμμές που διακοσμούν το αμάξωμα, αλλά και στις εντυπωσιακές ζάντες 21 ιντσών που «φιλοξενούν» τις τεράστιες κόκκινες δαγκάνες. Στο πίσω μέρος του πρωτοτύπου, πρωταγωνιστούν οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων και ο ανθρακονημάτινος διαχύτης, που ολοκληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο τον σπορ χαρακτήρα του οχήματος.Σχετικά με τις διαστάσεις, το αμάξωμα σχεδιάστηκε σε κλίμακα 1:1, με το μήκος να ξεπερνά οριακά τα 4,5 μέτρα (2,6 μέτρα μεταξόνιο), το πλάτος να αγγίζει τα 2 μέτρα (1.665 χλστ εμπρός και 1.685 χλστ πίσω το μετατρόχιο) και το ύψος να είναι μόλις 1.120 χλστ. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι αυτοκίνητο εξοπλίζεται με ελαστικά Pirelli P Zero διαστάσεων 255/30 ZR21 εμπρός και 325/25 ZR21 πίσω, ενώ οι κεραμικοί δίσκοι είναι διαστάσεων 398 χλστ εμπρός και 380 χλστ πίσω με εξαπίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες αντίστοιχα.Σε ότι αφορά το μηχανικό σύνολο, ο φοιτητής του Ε.Μ.Π., τοποθέτησε στο εμπρός τμήμα του οχήματος έναν V8 ατμοσφαιρικό κινητήρα με οβάλ πιστόνια και περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, τον οποίο σχεδίασε από την αρχή. Η συνολική του χωρητικότητα είναι 6.250 κ.εκ., διαθέτει οχτώ βαλβίδες ανά κύλινδρο, ενώ για την λίπανση του επέλεξε ένα κάρτερ ξηρού τύπου. Όσον αφορά την μετάδοση, το σασμάν βρίσκεται στο πίσω μέρος, με την ισχύ να περνά στο οδόστρωμα αποκλειστικά από τον πίσω άξονα.
«Εργάστηκα σχεδόν ένα χρόνο χρησιμοποιώντας το σχεδιαστικό πρόγραμμα Catia V5 για το συγκεκριμένο project και είμαι ενθουσιασμένος με το αποτέλεσμα. Πιστεύω ότι πρόκειται για ένα αρκετά πιο βελτιωμένο πρωτότυπο από το προηγούμενο, αλλά ταυτόχρονα είμαι βέβαιος ότι μέσα από αυτή τη διαδικασία έμαθα πράγματα που θα μου φανούν χρήσιμα στο μέλλον», επισημαίνει ο Νικόλας, ενώ τόνισε ταυτόχρονα ότι μελλοντικός του στόχος είναι να εργαστεί σε κάποιον παρεμφερή τομέα! Εμείς από την πλευρά μας θα ευχηθούμε στον Νικόλα καλή πρόοδο, υγεία και δύναμη, ώστε στο μέλλον να πετύχει ακόμα υψηλότερους στόχους. Αλλη μία απόδειξη ότι σε αυτή τη χώρα υπάρχουν και άνθρωποι με όρεξη για δημιουργία, γεγονός που αν μη τι άλλο, μας δίνει ανάσες αισιοδοξίας!ΡεπορτάζΘοδωρής Κολονέλος
Η σχεδίαση του εμπρός τμήματος, είναι εντυπωσιακή, η εισαγωγή αέρα, τα φωτιστικά σώματα τύπου LED, το splitter που προσφέρει αυξημένη κάθετη δύναμη, αλλά και η καινοτόμα αεροτομή από ανθρακόνημα στο κάτω μέρος της μάσκας με μεταβλητή γωνία πρόσπτωσης.
Μπράβο στο φίλο που το αγαπάει και ασχολείται και αν έχει τη δυνατότητα ας το συνεχίσει. Όσον αφορά στο σχέδιο καθαυτό παρουσιάζει τις υπερβολές που πέφτουν όλοι οι νέοι σχεδιαστές αν και είναι λιγότερες σε σχέση με το πρώτο του σχέδιο. Ένα βασικό στοιχείο όταν σχεδιάζουμε κάτι είναι να δίνουμε χαρακτήρα και έμφαση σε συγκεκριμένα στοιχεία και το βασικότερο να μην ξεχνάμε ππτέ το ρητό που λεέι ότι πετυχαίνουμε την τελειότητα όχι όταν δεν υπάρχει κάτι να προσθέσουμε, αλλά όταν δεν έχει μείνει κάτι να αφαιρεθεί.
Δεν ξερω αν ασχολεισαι με μελετη και κατασκευη αυτοκινητων.Παντως αν το εκανες θα ηξερες οτι το scouting ειναι βασικη παραμετρος ολων των αυτοκινητοβιομηχανιων.Οπως και η αντιγραφη.Οποτε το να αντεγραψε τα πιστονια σε μια χωρα που δεν μπορει να φτιαξει ουτε βιδα ειναι καπως λογικο.Το Catia ειναι το πιο συγχρονο CAD προγραμμα σχεδιασμου.Μπραβο του που ασχολειται απλα πολυ εχουν κανει τετοια σχεδια.Το θεμα ειναι να μελετηθουν σε software οπως το ANSA η το CFD και να δουμε αντοχες και λοιπα.Δεν εχω κομματα και τονους γιατι δεν δουλευουν στο πληκτρολογιο.Sorry
Μπράβο στο φίλο που το αγαπάει και ασχολείται και αν έχει τη δυνατότητα ας το συνεχίσει. Όσον αφορά στο σχέδιο καθαυτό παρουσιάζει τις υπερβολές που πέφτουν όλοι οι νέοι σχεδιαστές αν και είναι λιγότερες σε σχέση με το πρώτο του σχέδιο. Ένα βασικό στοιχείο όταν σχεδιάζουμε κάτι είναι να δίνουμε χαρακτήρα και έμφαση σε συγκεκριμένα στοιχεία και το βασικότερο να μην ξεχνάμε ππτέ το ρητό που λεέι ότι πετυχαίνουμε την τελειότητα όχι όταν δεν υπάρχει κάτι να προσθέσουμε, αλλά όταν δεν έχει μείνει κάτι να αφαιρεθεί.
Δεν ξερω αν ασχολεισαι με μελετη και κατασκευη αυτοκινητων.Παντως αν το εκανες θα ηξερες οτι το scouting ειναι βασικη παραμετρος ολων των αυτοκινητοβιομηχανιων.Οπως και η αντιγραφη.Οποτε το να αντεγραψε τα πιστονια σε μια χωρα που δεν μπορει να φτιαξει ουτε βιδα ειναι καπως λογικο.Το Catia ειναι το πιο συγχρονο CAD προγραμμα σχεδιασμου.Μπραβο του που ασχολειται απλα πολυ εχουν κανει τετοια σχεδια.Το θεμα ειναι να μελετηθουν σε software οπως το ANSA η το CFD και να δουμε αντοχες και λοιπα.Δεν εχω κομματα και τονους γιατι δεν δουλευουν στο πληκτρολογιο.Sorry
τα πιστονια ειναι αντιγραφη απο το honda nr 750