Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες V12, η Ferrari θα «κρατήσει» τον ατμοσφαιρικό «χαρακτήρα» τους, αλλά θα τους συνδυάσει με υβριδική τεχνολογία, όπως συνέβη και με την εικονιζόμενη LaFerrari.
Turbo και e-turbo κινητήρες για τη Ferrari
4.574 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2014)
Η Ferrari -στο πλαίσιο περιορισμού των εκπομπών ρύπων- αναπτύσσει νέους turbo και e-turbo κινητήρες για τα V8 μοτέρ της, ενώ οι V12 θα παραμείνουν ατμοσφαιρικοί αλλά θα συνδυάζονται με υβριδική τεχνολογία.
Σύμφωνα με πιο πρόσφατες πληροφορίες, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει μέχρι το 2021 να μειώσει τις εκπομπές ρύπων των κινητήρων της κατά 20%. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, φαίνεται ότι η Ferrari ετοιμάζει αρκετούς νέους υπερτροφοδοτούμενους V8 κινητήρες, ενώ θα «αξιοποιήσει» και την ηλεκτρική τεχνολογία σε e-turbo μοτέρ, χωρίς προς το παρόν να δίνονται στη δημοσιότητα περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες.Μάλιστα, σύμφωνα με παλιότερες δηλώσεις του Vittorio Dini, επικεφαλής του μηχανικού τμήματος της εταιρείας, οι V8 πρόκειται να δεχθούν μείωση της χωρητικότητάς τους (downsize), ενώ θα «δεχθούν» σύστημα υπετροφοδότησης, όπως έγινε με τη Ferrari California T, η οποία διαθέτει ένα V8 turbo μοτέρ 3,8 λτ. απόδοσης 560 ίππων και 755 Nm.Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες V12, η Ferrari θα «κρατήσει» τον ατμοσφαιρικό «χαρακτήρα» τους, αλλά για να μειώσει τις εκπομπές CO2 θα τους συνδυάσει με υβριδική τεχνολογία, όπως συνέβη και με τη LaFerrari, η οποία φέρει ένα υβριδικό σύστημα συνδυαστικής απόδοσης 1.000 ίππων.
Η Ferrari California T διαθέτει ένα V8 turbo μοτέρ 3,8 λτ. απόδοσης 560 ίππων και 755 Nm.