Χάρη στην ανάρτηση που δουλεύει γρήγορα και την αποτελεσματική τετρακίνηση οι off-road διαδρομές μπορούν να γίνουν απολαυστικές. Όσο φυσικά το επιτρέπουν η απόσταση από το έδαφος και οι γωνίες του μοντέλου.
Οδική συμπεριφορά: Οδοστρωτήρας
32.264 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2017)
Η απόσταση του Passat Alltrack από το έδαφος, όπως και οι γωνίες του δεν είναι τέτοιες ώστε να πας στα πιο δύσβατα μονοπάτια, όμως η ρύθμιση της ανάρτησης είναι έτσι που -πραγματικά- σε συνδυασμό με την γρήγορη τετρακίνηση 4Motion (με Haldex και όχι Quattro όπως στο Audi A4 Allroad που δοκιμάσαμε πρόσφατα) σε προκαλούν ώστε να προτιμήσεις τη χωμάτινη από την ασφάλτινη διαδρομή. Δηλαδή η ανάρτηση φιλτράρει εξαιρετικά τις ανωμαλίες, το τιμόνι ακούει, η τετρακίνηση δίνει πίσω (έως 50%), τα φρένα δουλεύουν αποτελεσματικά. Και μάλιστα χωρίς να επιλέξεις το off-road mode στο σύστημα παραμετροποίησης. Φοράς το… πουκαμισάκι σου, λοιπόν, και ανεβαίνεις το βουνό ατσαλάκωτος. Αυτά για το off roading.
Στην άσφαλτο τώρα το VW Passat Alltrack, ξεχωρίζει με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης εξαιρετική ηχομόνωση, η οποία φιλτράρει και τον ήχο από τον κινητήρα, και τους αεροδυναμικούς θορύβους στην εθνική. Εκεί μάλιστα το μοντέλο σε κερδίζει με την ευθυβολία και σταθερότητά του. Βγαίνοντας, τώρα, από την εθνική και μπαίνοντας στις τροφές και πάλι το μοντέλο τα ανταπεξέρχεται καλά. Δεν έχει την αίσθηση ότι είναι πούπουλο, όμως είναι αποτελεσματικό χάρη και στην 4κίνηση, ενώ το τιμόνι προσφέρει καλή πληροφόρηση, κυρίως στην επιλογή Sport. Κλίσεις φυσικά και υπάρχουν, όμως αυτές είναι λογικές για το χαρακτήρα του μοντέλου.
Στην κατηγορια αυτη και αφου εισαι λατρης της περιπετειας των τεραστιων εσωτερικων χωρων και της απολυτης εκτος δρομου κινησης με αξιοπιστια και ποιοτητα μοναδικη δινεις 46.450 και αγοραζεις το διλιτρο Subaru Outback αξια γνωστη σαν ονομα και με τετρακινηση που δεν την φτανει κανεις και οργωνεις καθε σπιθαμη εδαφους καθε μορφης χωρις το παραμικρο προβλημα στο κεφαλι σου....τελος!!
Το σχόλιο μου παρακαλώ γιτί το σβήσατε;αν δεν θέλετε να γράφουμε την γνώμη μας εμείς οι αναγνώστες όσο και να σας πονάει η αλήθεια τουλάχιστον κόψτε τα σχόλια να μην σχολιάζουν οι αναγνώστες να μην σας εκθέτουμε,δηλαδή αν από το πρωϊ μέχρι το βράδυ λέμε τα καλύτερα για το group vw θα μας τα περνάγατε;ημαρτον πια.
Πολύ καλό αυτοκίνητο και με.εξαιρετική ποιότητα αλλά η αντιπροσωπεία ως συνήθως κοιμάται.Μα είναι δυνατόν 44000?Είναι πάρα πολλά χρήματα χώρια που με αυτά παίρνεις ένα...S3!
Ποιος θα πάει να πάρει ένα Passat με τόσα χρήματα?Ας είμαστε ρεαλιστές.
Δεν έχουν άδικο τα τζαπόνια που κράζουν μετά με αυτά τα τραγελαφικά που βλέπουν!
Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό, τα χρήματα βέβαια αρκετά. Νομίζω ότι σε αυτά τα χρήματα η πιο ορθολογική επιλογή είναι το AUDI Q5, που είναι το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Se auta ta lefta pairneis to tiguan kai me perissotera extra -an 8es na pareis vw. Sunh8ws omws autos pou 8a dwsei 40K+ eurw 8a parei audi, mercedes h bmw pou einai kai logiko.
το 1/3 της τιμης (ή και παραπανω) είναι φόροι αγοράς. Τι να πουμε και για την συντηρηση (τεκμηριο, τέλη ). Ωραιο ως στεισον βαγκον και σε απλό 1.4 .
ΠΡΟΣ AUTOTRITI: γιατί δεν ανοιγουν οι φωτογραφιες των αρθρων, πέραν της πρώτης;
Στην κατηγορια αυτη και αφου εισαι λατρης της περιπετειας των τεραστιων εσωτερικων χωρων και της απολυτης εκτος δρομου κινησης με αξιοπιστια και ποιοτητα μοναδικη δινεις 46.450 και αγοραζεις το διλιτρο Subaru Outback αξια γνωστη σαν ονομα και με τετρακινηση που δεν την φτανει κανεις και οργωνεις καθε σπιθαμη εδαφους καθε μορφης χωρις το παραμικρο προβλημα στο κεφαλι σου....τελος!!
Πολυ αλμυρος ο passatεμπος...
Το σχόλιο μου παρακαλώ γιτί το σβήσατε;αν δεν θέλετε να γράφουμε την γνώμη μας εμείς οι αναγνώστες όσο και να σας πονάει η αλήθεια τουλάχιστον κόψτε τα σχόλια να μην σχολιάζουν οι αναγνώστες να μην σας εκθέτουμε,δηλαδή αν από το πρωϊ μέχρι το βράδυ λέμε τα καλύτερα για το group vw θα μας τα περνάγατε;ημαρτον πια.
Και σε μαύρο χρωματάκι κάνει και για νεκροφόρα το πανάσχημο κάρο της vw.
Πολύ καλό αυτοκίνητο και με.εξαιρετική ποιότητα αλλά η αντιπροσωπεία ως συνήθως κοιμάται.Μα είναι δυνατόν 44000?Είναι πάρα πολλά χρήματα χώρια που με αυτά παίρνεις ένα...S3! Ποιος θα πάει να πάρει ένα Passat με τόσα χρήματα?Ας είμαστε ρεαλιστές. Δεν έχουν άδικο τα τζαπόνια που κράζουν μετά με αυτά τα τραγελαφικά που βλέπουν!
Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό, τα χρήματα βέβαια αρκετά. Νομίζω ότι σε αυτά τα χρήματα η πιο ορθολογική επιλογή είναι το AUDI Q5, που είναι το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Αν και φαν του γκρουπ VAG το θεωρω ασχημο και αρκετα ακριβο,για μαζευτειτε λιγο εκει στη VW εχετε ξεφυγει μου φαινεται
Se auta ta lefta pairneis to tiguan kai me perissotera extra -an 8es na pareis vw. Sunh8ws omws autos pou 8a dwsei 40K+ eurw 8a parei audi, mercedes h bmw pou einai kai logiko.
το 1/3 της τιμης (ή και παραπανω) είναι φόροι αγοράς. Τι να πουμε και για την συντηρηση (τεκμηριο, τέλη ). Ωραιο ως στεισον βαγκον και σε απλό 1.4 . ΠΡΟΣ AUTOTRITI: γιατί δεν ανοιγουν οι φωτογραφιες των αρθρων, πέραν της πρώτης;
Απάντηση: Θα διορθωθεί άμεσα, ευχαριστούμε για την παρατήρηση.