Έχει άγρια ένστικτα το τετρακίνητο VW Tiguan και δεν το κρύβει!
Πείθει περισσότερο εκτός δρόμου το Tiguan
60.315 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2016)
Το Tiguan ενσωματώνει στην τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex το σύστημα 4ΜΟΤΙΟΝ Active Control. Χάρη στο τελευταίο, η προσαρμογή της 4κίνησης σε κάθε κατάσταση οδήγησης, γίνεται πιο εύκολα και γρήγορα. Υπάρχει επιλογή για κίνηση στην άσφαλτο, στο χιόνι, στο χώμα, καθώς και μία εξατομικευμένη, όπου ο οδηγός επιλέγει ρυθμίσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις του, ενώ προσφέρεται και σε έκδοση off road με καλύτερη γωνία αναρρίχησης. Στην πράξη, με το σύστημα να φρενάρει κατάλληλα τους τροχούς με τη λιγότερη πρόσφυση, τα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος και με την τετρακίνηση να μοιράζει γρήγορα τη ροπή εκεί που πρέπει, τα όρια βάζουν τα ασφάλτινα ελαστικά και τα… κότσια του οδηγού.
Το σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW X1 είναι αυτόματο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και διαθέτει έναν ηλεκτροϋδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη, ώστε να μοιράζει συνεχώς τη ροπή μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών. Η σφιχτή ανάρτηση και τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά του μοντέλου της δοκιμής δεν ευνοούν τις δύσκολες εκτός δρόμου περιπέτειες, ενώ απαιτείται αρκετή σύνεση κατά τη χάραξη της διαδρομής στο χώμα.
Η σφιχτή ανάρτηση και τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά της BMW X1 επιβάλλουν προσοχή στις εκτός ασφάλτου διαδρομές.
Απο ποτε εγινε το vw tiguan μοντελο της premium κατηγοριας και δεν το καταλαβα?Ποιος το ορισε σε αυτο το επιπεδο και γιατι?Δηλαδη εχει το ιδιο κοινο που απευθυνεται και το bmw x1?
Μηπως επειδη η τιμη του ειναι υψηλη?Ουτε στο ελαχιστο αυτοκινητο του λαου...αυτη ειναι η ονομασια της vw...δεν μπορει να σταθει στον χωρο οσο και να το θελουν καποιοι.Τοτε με αυτη την λογικη γιατι δεν τοποθετουμε στον ιδιο κυκλο και τον ιδρυτη της κατηγοριας παγκοσμιος toyota rav4?
Μηπως του λειπει το ονομα,το ιματζ του κορυφαιου στον πλανητη κατασκευαστη,το επιπεδο πωλησεων που τον φερνει νικητη σε καθε αγορα,η αξιοπιστια ποιοτητα και ασφαλεια του?Καπου νομιζω αρχιζει να τα μπερδευει σοβαρα το ολο θεμα!!
Ακριβως επειδη το ονομα της germanotsolia ειναι αυτοκινητο του λαου αρα κατι φτηνο μετριο χωρις ιδιαιτερη αξια και απευθυνομενο σε χαμηλα οικονομικα επιπεδα ανθρωπων αντιστοιχα της dacia-seat-skoda στην ταξη και εκει δηλαδη που ειναι η αξια της και τιποτα παρα πανω δεν εχει καμια θεση στο συγκεκριμενο τεστ ενα vw οσο σπρωξιμο και να τρωει για να βγει πρωτη μουρη.
Audi-mercedes-lexus-infiniti-volvo-jaguar ειναι αυτα που θα βαλω διπλα σε bmw και αυτα περιμενα στο παρον τεστ να δω οχι τον τελευταιο τροχο της αμαξης που αντιπροσωπευει το λογοτυπο vw!!
@φίλε πειραιώτη σου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα,τα λογικά σου xάνεις με το autotriti,τομέχω πεί 1000000 φορές ότι πατρονάρουν το σαπισμένο γκρούπ γιατί από αυτό ζούνε,ξέρεις πόσε ςφορές με έχουν λογοκρίνει και μου έχουν αλλάξει και το νόημα των φράσεων από αυτά που τους έχω γράψει;πάρα πολλές φορές μόλις τους κατηγορήσω το γκρουπ vw,αλλά να συγχωράνε που δεν είανι Αμερική εδώ να τους τραβήξω μια ξεγυρισμένη μύνηση για λογοκρισία και παράφραση κειμένου να τους πάρω και τα σώβρακα,μαζί σου είμαι φίλε για αυτά που τους γράφεις,για να δούμε θα το περάσουνε το δικό μου από τον φόβο των Ιουδαίων.
@germanotsolias πρωτον λεγεται αουρις και γιαρις και δυτερον είναι παγκοσμίως νο1 η τουοτα σε πωλήσεις αν εξαιρέσεις φετος το ότι καταστραφηκε το εργοστασιο από σεισμούς και πυρκαγιες....αντε γειααα
@Πειραιωτης:VW πραγματι σημαινει αμαξι του λαου,αλλα αν δεις το λαο της ευρωπης ειναι ολοι με master και ακριβα πουκαμισα,οποτε δε μπορει η vw να τους πουλαει Γιαουρις...Μονο ο Ελληναρας αγοραζει Γιαουρις...
Για αυτόν που αναφέρει το RAV επειδή κάποια στιγμή το σκεφτόμουν αλλά το απέρριψα διότι 2l μηχανή έχει 19kgm ροπή που το θεώρησα κοροιδία για τα σημερινά δεδομένα μηχανών.Το Tiguan με 1400cc έχει 25kgm!!!!!!!
Σαπισμένο γκρουπ η VW ....;;Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί με Bugatti,Lamborghini,Porsche,Bentley και χαζεύουμε κανένα αντρικό αμάξι στα βίντεο γιατί με κάτι i8,tesla και 30ιντσα ταμπλό-οθόνες γελάει ο πλανήτης.
Ρε απίστευτοι τι συγκρίσεις είναι αυτές;; Αλεξίου vs Θώδης;; Για να μας πείτε τι; πόσο βελτιώθηκε η Θώδη, ή πόσο σκάρτεψε η Αλεξίου; Πάρτε το χαμπάρι, δεν απευθύνεστε πια σε αδιάβαστους νεόπλουτους της δεκαετίας του '90.
Απο ποτε εγινε το vw tiguan μοντελο της premium κατηγοριας και δεν το καταλαβα?Ποιος το ορισε σε αυτο το επιπεδο και γιατι?Δηλαδη εχει το ιδιο κοινο που απευθυνεται και το bmw x1? Μηπως επειδη η τιμη του ειναι υψηλη?Ουτε στο ελαχιστο αυτοκινητο του λαου...αυτη ειναι η ονομασια της vw...δεν μπορει να σταθει στον χωρο οσο και να το θελουν καποιοι.Τοτε με αυτη την λογικη γιατι δεν τοποθετουμε στον ιδιο κυκλο και τον ιδρυτη της κατηγοριας παγκοσμιος toyota rav4? Μηπως του λειπει το ονομα,το ιματζ του κορυφαιου στον πλανητη κατασκευαστη,το επιπεδο πωλησεων που τον φερνει νικητη σε καθε αγορα,η αξιοπιστια ποιοτητα και ασφαλεια του?Καπου νομιζω αρχιζει να τα μπερδευει σοβαρα το ολο θεμα!!
Ακριβως επειδη το ονομα της germanotsolia ειναι αυτοκινητο του λαου αρα κατι φτηνο μετριο χωρις ιδιαιτερη αξια και απευθυνομενο σε χαμηλα οικονομικα επιπεδα ανθρωπων αντιστοιχα της dacia-seat-skoda στην ταξη και εκει δηλαδη που ειναι η αξια της και τιποτα παρα πανω δεν εχει καμια θεση στο συγκεκριμενο τεστ ενα vw οσο σπρωξιμο και να τρωει για να βγει πρωτη μουρη. Audi-mercedes-lexus-infiniti-volvo-jaguar ειναι αυτα που θα βαλω διπλα σε bmw και αυτα περιμενα στο παρον τεστ να δω οχι τον τελευταιο τροχο της αμαξης που αντιπροσωπευει το λογοτυπο vw!!
@φίλε πειραιώτη σου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα,τα λογικά σου xάνεις με το autotriti,τομέχω πεί 1000000 φορές ότι πατρονάρουν το σαπισμένο γκρούπ γιατί από αυτό ζούνε,ξέρεις πόσε ςφορές με έχουν λογοκρίνει και μου έχουν αλλάξει και το νόημα των φράσεων από αυτά που τους έχω γράψει;πάρα πολλές φορές μόλις τους κατηγορήσω το γκρουπ vw,αλλά να συγχωράνε που δεν είανι Αμερική εδώ να τους τραβήξω μια ξεγυρισμένη μύνηση για λογοκρισία και παράφραση κειμένου να τους πάρω και τα σώβρακα,μαζί σου είμαι φίλε για αυτά που τους γράφεις,για να δούμε θα το περάσουνε το δικό μου από τον φόβο των Ιουδαίων.
@germanotsolias πρωτον λεγεται αουρις και γιαρις και δυτερον είναι παγκοσμίως νο1 η τουοτα σε πωλήσεις αν εξαιρέσεις φετος το ότι καταστραφηκε το εργοστασιο από σεισμούς και πυρκαγιες....αντε γειααα
@Πειραιωτης:VW πραγματι σημαινει αμαξι του λαου,αλλα αν δεις το λαο της ευρωπης ειναι ολοι με master και ακριβα πουκαμισα,οποτε δε μπορει η vw να τους πουλαει Γιαουρις...Μονο ο Ελληναρας αγοραζει Γιαουρις...
πολυ κομπλεξ ρε παιδι μου γιατι τα σπαι το νεο τιγκουαν
Για αυτόν που αναφέρει το RAV επειδή κάποια στιγμή το σκεφτόμουν αλλά το απέρριψα διότι 2l μηχανή έχει 19kgm ροπή που το θεώρησα κοροιδία για τα σημερινά δεδομένα μηχανών.Το Tiguan με 1400cc έχει 25kgm!!!!!!!
Σαπισμένο γκρουπ η VW ....;;Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί με Bugatti,Lamborghini,Porsche,Bentley και χαζεύουμε κανένα αντρικό αμάξι στα βίντεο γιατί με κάτι i8,tesla και 30ιντσα ταμπλό-οθόνες γελάει ο πλανήτης.
Ρε απίστευτοι τι συγκρίσεις είναι αυτές;; Αλεξίου vs Θώδης;; Για να μας πείτε τι; πόσο βελτιώθηκε η Θώδη, ή πόσο σκάρτεψε η Αλεξίου; Πάρτε το χαμπάρι, δεν απευθύνεστε πια σε αδιάβαστους νεόπλουτους της δεκαετίας του '90.