Μήπως ήρθε η ώρα να εκμεταλλευτούμε την τεχνολογία για να μειώσουμε το κόστος ασφάλισης;

Μήπως ήρθε η ώρα να εκμεταλλευτούμε την τεχνολογία για να μειώσουμε το κόστος ασφάλισης;

Χαμηλότερο ασφάλιστρο

2.721 Επισκέψεις στο άρθρο (28/6/2016)

Αν περιμένουμε από την τεχνολογία να ρίξει το κόστος χρήσης, μήπως είναι ώρα να κάνουμε το ίδιο και στην ασφάλιση;

Από που περιμένετε να έχετε μειωμένο κόστος χρήσης στο νέο σας αυτοκίνητο; Από τον σύγχρονο κινητήρα του; Από τα νέα υποσυστήματα οικονομίας; Από τα αυξημένα διαστήματα σέρβις; Μήπως τώρα είναι ώρα η τεχνολογία να περάσει και στη μείωση του κόστους της ασφάλισης; 
Ο νούμερο ένα λόγος αγοράς νέου αυτοκινήτου είναι η μείωση του κόστους χρήσης. Τα νέα αυτοκίνητα πετυχαίνουν σε σχέση με αυτά της περασμένης δεκαετίας μέχρι και 30% μείωση στην κατανάλωση.
Και είναι φυσιολογικό αφού η αυτοκινητοβιομηχανία έχει επενδύσει τεράστια ποσά στην εξέλιξη νέων τεχνολογιών για αυτό το λόγο. Έτσι έχουμε τούρμπο στους κινητήρες, σχεδίαση μειωμένων τριβών, εξελιγμένα προγράμματα διαχείρισης της καύσης ανάλογα με το φορτίο, έξυπνες μεταδόσεις με κιβώτια που βελτιώνουν την απόδοση και τετρακινήσεις που δεν εξαφανίζουν τη ροπή.
Βάλε σε αυτά και όλα τα υποσυστήματα. Κλιματιστικά χαμηλής κατανάλωσης, συστήματα άναψε-σβήσε του μοτέρ στα φανάρια, ακόμη και απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων όταν δεν υπάρχει φορτίο. Τόση τεχνολογία για να απολαμβάνουμε χαμηλότερο κόστος κίνησης.
Όμως το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου δεν περιορίζεται στην κατανάλωση. Κόστος χρήσης είναι και τα τέλη κυκλοφορίας, κόστος χρήσης είναι και τα ασφάλιστρα. Για τα μεν τέλη, και πάλι η τεχνολογία του αυτοκινήτου φροντίζει να πληρώνουμε τα λιγότερα δυνατά.
Για τα ασφάλιστρα όμως; Δεν μπορεί καμία τεχνολογία να μειώσει τα ασφάλιστρα; Μπορεί. Ήδη στην Ευρώπη και πλέον και στην Ελλάδα, ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν συστήματα που λειτουργούν ώστε να μειώσουν το κόστος ασφάλισης. Το κόστος των ασφαλίστρων υπολογίζεται με βάση το ρίσκο στο οποίο εκτίθεται το αυτοκίνητο. Ο βασικότερος συντελεστής αύξησης του ρίσκου είναι φυσικά η χρήση. Όσα πιο πολλά χιλιόμετρα διανύει ένα αυτοκίνητο, τόσο πιο πολύ πιθανό είναι να βρεθεί σε μία σύγκρουση.
Μία τεχνολογία που ελέγχει για λογαριασμό της ασφαλιστικής τα χιλιόμετρα που διανύει ένα αυτοκίνητο μπορεί να λειτουργήσει προς τη μείωση των ασφαλίστρων. Φυσικά με τα χιλιόμετρα του κοντέρ να γυρίζουν σε δέκα δευτερόλεπτα οι ασφαλιστικές χρειάζονται έναν αξιόπιστο τρόπο μέτρησης, και αυτό επιτυγχάνεται με ένα σύστημα που συνδέεται στο αυτοκίνητο και μετράει μόνο του. Και πληρώνεις ασφάλιστρα με το χιλιόμετρο.
¶λλο ένα ρίσκο είναι ο τρόπος οδήγησης. Στην Ευρώπη υπάρχουν συστήματα που ελέγχουν και τον τρόπο οδήγησης, τα όρια ταχύτητας, τις αποστάσεις με τους γύρω, και έτσι η τεχνολογία αυτή μπορεί να ξεχωρίσει έναν ασφαλή οδηγό από έναν πιο πιθανό να κάνει τρακάρισμα, και να μειώσει, στον πρώτο, τα ασφάλιστρα.
Εσείς λοιπόν τι λέτε; Δεν είναι ώρα να βάλουμε την τεχνολογία να δουλεύει και για τη μείωση των ασφαλίστρων; Θα βάλετε σύστημα καταγραφής χιλιομέτρων για να μειώσετε τα ασφάλιστρα; Και το σύστημα που ελέγχει τον τρόπο οδήγησης; Θα το βάζατε και αυτό να μειώσετε κι άλλο τα ασφάλιστρα εφόσον είστε ασφαλής οδηγός; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
4green