ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα δυο μίνι μοντέλα που διαθέτουν οι Toyota και VW κατορθώνουν να έχουν μεγάλες δυνατότητες.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα δυο μίνι μοντέλα που διαθέτουν οι Toyota και VW κατορθώνουν να έχουν μεγάλες δυνατότητες.

Κατηγορία Μίνι: Toyota Aygo Vs VW up!

41.298 Επισκέψεις στο άρθρο

Τα μίνι-μέγαλα!
Τα δυο μίνι μοντέλα που διαθέτουν οι Toyota και VW κατορθώνουν κάτω από τις compact διαστάσεις τους, να αποτελούν αυτοκίνητα τα οποία είναι μεγάλα σε δυνατότητες.

VW up!: Τα δυνατά του σημεία
- Χώροι - άνεση 
- Ποιότητα κατασκευής
- Φρένα

Toyota Aygo: Τα δυνατά του σημεία
- Κινητήρας, κατανάλωση
- Μηδενικά τέλη
- Ευχρηστία εσωτερικού

Η κατηγορία των μίνι είναι πλέον ιδιαίτερα αρεστή στο αγοραστικό κοινό, όντας η 3η δημοφιλέστερη στην ελληνική αγορά. Ο κόσμος τα έχει λατρέψει για την ευελιξία τους στις αστικές συνθήκες κίνησης, τη φρεσκάδα της σχεδίασής τους, την οικονομία που προσφέρουν και το έξυπνο πακετάρισμα που επιτρέπει μεγάλες ανέσεις στο εσωτερικό τους, αναλογικά με τις σουλουπωμένες εξωτερικές τους διαστάσεις. 
Το Toyota Aygo είναι το πιο… έμπειρο συγκριτικά με το φρέσκο VW up!, μιας και μετράει αρκετά χρόνια στο εμπορικό προσκήνιο. Aμεσες συγκρίσεις πωλήσεων σε βάθος χρόνου για τους συγκεκριμένους αντιπάλους είναι δύσκολο να πραγματοποιηθούν, μιας και το εμπορικό λανσάρισμα του up! έγινε το 2012. 

Η μάχη των πωλήσεων
Μεταξύ των δυο ανταγωνιστών, το «έμπειρο» Aygo, κατορθώνει να διατηρεί το εμπορικό προβάδισμα έναντι του up!, αλλά τα δυο μοντέλα έχουν μικρή διαφορά. Κάτι απόλυτα λογικό, μιας και αντιλαμβανόμενοι τις αγοραστικές ανάγκες του κοινού για την μετακίνησή του εντός πόλης και τα δυο μοντέλα προσφέρουν αυτά που χρειάζεται για το... κλεινόν άστυ. 
Αμφότερα αντιμετωπίζουν τα ίδια εργονομικά ζητήματα, (απουσία διακόπτη ηλεκτρικού παράθυρου συνοδηγού από τη μεριά του οδηγού, το πίσω τζάμι δεν ανοίγει μέχρι κάτω), ενώ τόσο οι διαστάσεις, όσο και οι επιδόσεις είναι παραπλήσιες. Από εκεί κι έπειτα η τελική επιλογή είναι θέμα γούστου. 

Κινητήρες: 1λτ. 3κύλινδροι
Σε τεχνολογικό επίπεδο, ο 1.000 άρης 3κύλινδρος και με μεταβλητό χρονισμό κινητήρας του Aygo, έχει απόδοση 68 ίππων, αλλά σε συνδυασμό με την προσεγμένη αεροδυναμική και τη σχετικά μακριά 3η σχέση, εκπέμπει μόλις 99 γρ./χλμ. CO2 στοιχείο που απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη από την καταβολή τελών. Η κατανάλωση περιορίζεται στα 4,3 λτ./100 χλμ. Ο κινητήρας είναι πολύ σπιρτόζος, αν και ακούγεται λίγο στις υψηλές στροφές. 
Το 3κύλινδρο μοτέρ του up! έχει ιπποδύναμη 60 ίππων, ενώ η μέση εργοστασιακή κατανάλωσή του δεν υπερβαίνει τα 4,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων τα 105 γρ./χλμ. με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα χαμηλά πάγια έξοδα του μοντέλου. 
Στην πράξη, ο κινητήρας διακρίνεται για την ποιοτική του λειτουργία, ενώ βοηθιέται πολύ από την προσεγμένη ηχομόνωση. 

Εσωτερικό: Ανετα, παρά τις μαζεμένες διαστάσεις
Το μίνι VW προσφέρει πολύ καλούς χώρους για τα γόνατα των πίσω επιβατών, είναι αρκετά πλατύ εσωτερικά, ενώ έχει και μεγάλο χώρο αποσκευών. Η εργονομία του είναι εξαιρετική, ενώ οι μοναδικές ιδιαιτερότητες που έχουν επιλεγεί για λόγους οικονομίας, είναι οι χωριστοί διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, αλλά και τα ανοιγόμενα με μεντεσέ πίσω τζάμια. Το Aygo έχει τις ίδιες «εκπτώσεις» με το up! στα μπροστινά και πίσω παράθυρα, ενώ η θέση οδήγησης είναι και εδώ αρκετά βολική, προσφέροντας παράλληλα κι αρκετούς χώρους για μικροαντικείμενα. 

Στο δρόμο: Αστική ευελιξία, ασφαλείς μετακινήσεις
Και τα δυο μοντέλα έχουν μια ιδιαίτερη έφεση στην κίνηση της πόλης, ενώ βασίζονται σε απλές λύσεις στην ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Το μίνι της Toyota αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο -για τα δεδομένα της κατηγορίας- τρόπο με τον οποίο κινείται, ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, προτάσσοντας παράλληλα και σημαντική ευελιξία κατά την κίνηση στα στενά όρια της πόλης. Το up! καταφέρνει και κρύβει το γεγονός ότι, πρόκειται για ένα μίνι αυτοκίνητο. Έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, είναι αρκετά σφιχτό, χωρίς να γίνεται κουραστικό, ενώ πουθενά δε δείχνει άτσαλο ή απρόσεκτο όσον αφορά στη συνδεσμολογία ή στη στιβαρότητα του πλαισίου. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, στις στροφές οι κλίσεις είναι ελεγχόμενες, στις ευθείες είναι σταθερό και δείχνει σίγουρο, ενώ δεν εμφανίζει ιδιαίτερους αεροδυναμικούς θορύβους.

Πωλήσεις 2012 - 2013
Το 2012, που πρωτοεμφανίστηκε το up! είχε κάνει τρομερό «μπαμ» στις πωλήσεις, μιας και ήταν αυτό που είχε πουλήσει τα περισσότερα, έναντι του Aygo. Την επόμενη χρονιά όμως το Aygo «γύρισε» το παιχνίδι και κατόρθωσε να κατακτήσει εκ νέου την κορυφή.

Συμπέρασμα   
Από ένα μίνι θες σίγουρα την ευελιξία και την οικονομία, στοιχεία που το Toyota Aygo προσφέρει στο έπακρο, μαζί με απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και επαρκείς επιδόσεις, ενώ σε αυτά προσθέστε και την 6ετη εγγύηση. 
Τo VW up! προσφέρει χώρους και άνεση που θυμίζουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο, ενώ διακρίνεται και για την αυστηρότητα σχεδιασμού που διακρίνει τα μοντέλα του γερμανικού ομίλου. Οι δελεαστικές τιμές τους και τα χαμηλά πάγια έξοδά τους, ολοκληρώνουν το πακέτο και για τα δυο μοντέλα.


Σε γενικές γραμμές τα εσωτερικά και των δυο μοντέλων είναι άνετα, αλλά μικρά εργονομικά ατοπήματα όπως οι χωριστοί διακόπτες για τα εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα θέλουν συνήθεια.

Σε γενικές γραμμές τα εσωτερικά και των δυο μοντέλων είναι άνετα, αλλά μικρά εργονομικά ατοπήματα όπως οι χωριστοί διακόπτες για τα εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα θέλουν συνήθεια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Leasing
SKODA EXYPNES YPHRESIES