Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/7/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/7/2006
Πρώτη επαφή
Chevrolet Captiva
SUVrolet
Το Captiva θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά μέσα στο Σεπτέμβριο.
H Chevrolet Europe πραγματοποιεί ουσιαστικά το πρώτο μεγάλο βήμα για την κατάκτηση των ευρωπαϊκών αγορών με το Captiva, ένα μοντέλο που δείχνει να έχει όλα τα προσόντα ώστε να αντεπεξέλθει στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των SUV.
Το πίσω τμήμα του Captiva αποπνέει τον ίδιο δυναμισμό με το εμπρόσθιο, ενώ χάρη στη σχεδίασή του απεικονίζει με τον καλύτερο τρόπο τον ορισμό "Compact SUV".
Με ιστορία 70 ετών
Πολλοί θα βιάζονταν να υποστηρίξουν πως η Chevrolet Europe καθυστέρησε να παρουσιάσει τον πρώτο της εκπρόσωπο στην κατά πολλούς κρίσιμη κατηγορία των αυτοκινήτων ελευθέρου χρόνου. Στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο έγινε μόλις το 1936 όταν η Chevrolet στην Αμερική είχε παρουσιάσει το Suburban Carryall, ένα δίθυρο μοντέλο τύπου "SUV", με δυνατότητα μεταφοράς έως και 8 ατόμων. Εβδομήντα χρόνια αργότερα τα δεδομένα έχουν αλλάξει κατά πολύ και η Chevrolet Europe παρουσιάζει το πρώτο της μοντέλο που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή αγορά.
To "come back"
Η επιστροφή της Chevrolet Europe έπρεπε να είναι δυναμική, όπως αρμόζει άλλωστε σε μία εταιρία με υψηλούς στόχους. Με την πρώτη ματιά, το αποτέλεσμα ανταποκρίνεται με το παραπάνω στις προσδοκίες. Η συμπαγής σχεδίαση ωφελεί στη δημιουργία ενός αρκετά κομψού και σπορτίφ συνόλου, το οποίο έχει τον τρόπο να κρύβει τον όγκο του, ενώ στον αντίποδα τα ευμεγέθη εξωτερικά χαρακτηριστικά, όπως είναι η κυψελωτή μάσκα με το σήμα της εταιρίας, οι εξωτερικοί καθρέφτες και τα όμορφης σχεδίασης φωτιστικά σώματα, συνθέτουν το προφίλ ενός μεγάλου άλλα όχι άκομψου οχήματος. Η όμορφη ομολογουμένως εμφάνιση συμπληρώνεται με τα έντονα νεύρα του καπό, τα οποία καταλήγουν στη μάσκα του αυτοκινήτου, τους μεγάλους θόλους και τα περιμετρικά προστατευτικά τμήματα.
Πότε με το καλό
Το Captiva θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά μέσα στο Σεπτέμβριο, μόνο σε τετρακίνητες εκδόσεις (θα υπάρχουν και προσθιοκίνητες εκδόσεις διαθέσιμες σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές), ενώ ο αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 5θέσια και 7θέσια διάταξη καθισμάτων και δύο εξοπλιστικά επίπεδα. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει ένα πετρελαιοκινητήρα και δύο κινητήρες βενζίνης με απόδοση από 136 μέχρι 230 ίππους. Όσον αφορά στην τιμή, οι υπεύθυνοι της Chevellas τόνισαν ότι θα προσπαθήσουν αυτή να είναι κοντά στα 30.000 ευρώ. Ίδωμεν!
Τετρακίνηση
Το αυτόματο σύστημα τετρακίνησης του Captiva κατανέμει τη ροπή στους εμπρόσθιους τροχούς του αυτοκινήτου κάτω από κανονικές συνθήκες, ενώ όταν τα πράγματα δυσκολεύουν, μία ηλεκτρονική μονάδα αναγνωρίζει την έλλειψη πρόσφυσης, μεταβάλλοντας αναλογικά την κατανομή ροπής σε εμπρόσθιους και πίσω τροχούς από 100:0 μέχρι και 50:50.
Ο βασικός κινητήρας βενζίνης των 2,4 λίτρων με απόδοση 136 ίππων κινεί το Captiva σε απλά ικανοποιητικούς ρυθμούς, κυρίως λόγω της μακριάς κλιμάκωσης των νέων κιβωτίων 5 σχέσεων (αυτόματο ή χειροκίνητο). Ωστόσο, το κορυφαίο 6κύλινδρο σύνολο της γκάμας, χωρητικότητας 3,2 λίτρων αποδίδει 230 ίππους και 297Nm ροπής και εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Όσον αφορά στην πετρελαιοκίνηση, το νέο τετρακύλινδρο σύνολο χωρητικότητας 2,0 λίτρων με σύστημα common rail και φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων αποδίδει 150 ίππους και 320 Nm ροπής, προσδίδοντας στο αμάξωμα των 1.730 κιλών αξιόλογες επιδόσεις σε συνδυασμό με πολύ καλή οικονομία καυσίμου.

 
 Chevrolet Captiva
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό
Χώροι