
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Απόλυτη επιβεβαίωση του αποκαλυπτικού ρεπορτάζ του autotriti.gr, για τα πραγματικά δεδομένα σε ό,τι αφορά στο LPG.
Καμία αύξηση στο LPG!
(17/10/2012)
Με την κατάθεση της τροπολογίας για τα καύσιμα, επιβεβαιώνεται το ρεπορτάζ του autotriti.gr, για τον «τσάμπα ντόρο» σε ό,τι αφορά στην τιμή του υγραερίου κίνησης.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Η επιβεβαίωση του αποκαλυπτικού ρεπορτάζ του autotriti.gr, για τα πραγματικά δεδομένα που αφορούν στο Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης του υγραερίου κίνησης και την –εκ των ων ουκ άνευ- αναστάτωση που προκλήθηκε, ήρθε με τον πλέον επίσημο τρόπο, καθώς στη σχετική τροπολογία για τα καύσιμα, που κατατέθηκε στις 12 Οκτωβρίου, δεν υπάρχει απολύτως καμία αναφορά, για το LPG!
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει και από την επικοινωνία μας, τόσο με στελέχη από το χώρο της υγραεριοκίνησης, όσο και με τον βουλευτή Ηρακλείου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Λευτέρη Αυγενάκη, ο οποίος από τις 5 Οκτωβρίου, είχε καταθέσει ερώτηση στη Βουλή, για το αν δρομολογείται αύξηση στο φόρο και την τιμή του υγραερίου κίνησης.
«Όπως φαίνεται, ο κίνδυνος πέρασε και δεν θα υπάρξει κάποια αλλαγή στη φορολογία του LPG», ήταν το σχόλιο του κ. Αυγενάκη, που στις 16 Οκτωβρίου, δέχθηκε το Προεδρείο της Ένωσης Πρατηριούχων Υγραερίου Αυτοκινήτων Ελλάδος. Τα μέλη της Ένωσης παρέδωσαν στον βουλευτή Ηρακλείου, σχετικό υπόμνημα, σύμφωνα με το οποίο: «1) Στην τελευταία τριετία της οικονομικής ύφεσης της πατρίδας μας ο κλάδος των πρατηρίων υγραερίου κίνησης είναι ο μόνος που παρουσίασε αλματώδη αύξηση και νέες επενδύσεις: Τα πρατήρια 38-40 το 2009, είναι σήμερα (από μετατροπή πρατηρίων υγρών καύσιμων αλλά και ίδρυση νέων) περίπου 200 και υπό ίδρυση άλλα 50-80 ακόμη.
2) Σε αυτό το χρονικό διάστημα τα εξειδικευμένα συνεργεία υγραεριοκίνησης αυτοκινήτων αυξήθηκαν από 45 σε πλέον των 500 πανελλαδικά, και συνεχώς ιδρύονται νέα.
3) Η παραπάνω επενδυτική δραστηριότητα οδήγησε στην δημιουργία εκατοντάδων νέων θέσεων εργασίας (εργατοϋπάλληλοι, ειδικευμένοι τεχνίτες, πωλητές και πλήθος έμμεσα απασχολούμενων: μηχανολόγοι, επιχειρήσεις μηχανολογικού και λοιπού εξοπλισμού)
4) Το υγραέριο κίνησης είναι το καύσιμο στο οποίο στράφηκαν πολίτες, ως οικονομικότερο και οικολογικότερο όλων των άλλων καυσίμων, καθώς στον καιρό της κρίσης έδωσε οικονομική διέξοδο στους κατόχους αυτοκινήτων χαμηλού εισοδήματος.
5) Όλα τα Ευρωπαϊκά αλλά και τα λοιπά αναπτυγμένα κράτη (ΗΠΑ, Αυστραλία, Κορέα, Ιαπωνία αλλά και Κίνα κ.α.) έχουν θεσπίσει κίνητρα και επιδοτήσεις, ενθαρρύνοντας την υγραεροκίνηση αυτοκινήτων για οικολογικούς και οικονομικούς (ενίσχυση των αδύναμων στρωμάτων πολιτών) λόγους».
Διαβάστε ακόμα: