Το Focus 1,0 EcoBoost θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία του με τον 1.000άρι κινητήρα των 125 ίππων.
H Giulietta είναι η χαρά της οδήγησης. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και η άνεση ικανοποιητική.
Tο στιβαρό πλαίσιο, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και η λειτουργία της ανάρτησης, δίνουν θετικό πρόσημο στη συμπεριφορά του Megane.
Τρία «καυτά» μικρομεσαία Turbo
Διαβάστηκε από14265αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/10/2012
Renault Megane, Ford Focus, Alfa Romeo Giulietta. Τα μικρομεσαία Turbo παίρνουν την εκδίκησή τους, συνδυάζοντας απόδοση, κινητήρες χαμηλού κυβισμού, αλλά και συγκρατημένη κατανάλωση.
Οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες μικρού κυβισμού εμφανίστηκαν πριν από μερικά χρόνια ως μάννα εξ ουρανού. ¶φθονη ισχύς, ακόμα περισσότερη ροπή και ταυτόχρονα μετρημένη κατανάλωση και χαμηλοί φόροι και τέλη κυκλοφορίας. Τι άλλο να ζητήσει κανείς, ειδικά στην εποχή που και το τελευταίο ευρώ, έχει την αξία του;
Σας παρουσιάζουμε τρεις κορυφαίους σύγχρονους Ευρωπαίους εκπρόσωπους της κατηγορίας των μικρομεσαίων, με όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, αλλά και το κύρος, που ζητά ο υποψήφιος αγοραστής ενός μοντέρνου hatchback. Το Renault Megane, που με τις απαραίτητες αισθητικές πινελιές και το «διαμαντάκι» 1.2 TCe (115 PS), κάτω από το καπό, βρίσκεται, ίσως, στο κορυφαίο στάδιο ωρίμανσής του. Το Ford Focus, στη νεότερη γενιά του και καλύτερο από ποτέ άλλοτε, με το «φαινόμενο» EcoBoost 1.0 125 PS. Και την Giulietta, με τον Turbo κινητήρα των 1.4 λίτρων και των 120 ίππων, που συνδυάζει τη φινέτσα, αλλά και τις ανόθευτες στιγμές οδηγικής απόλαυσης, μιας Alfa Romeo, που σέβεται το σήμα και τις καταβολές της.