ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Renault μεγάλωσε το Clio τόσο ώστε να πιάσει το νέο ρόλο του
βασικού οικογενειακού αυτοκινήτου, σε τιμή όμως μικρού.

Η Renault μεγάλωσε το Clio τόσο ώστε να πιάσει το νέο ρόλο του βασικού οικογενειακού αυτοκινήτου, σε τιμή όμως μικρού.

Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι ένα μικρό αυτοκίνητο;

8.564 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2013)

Ποιος είναι ο ρόλος του μικρού αυτοκινήτου σήμερα; Μήπως πέρασε η εποχή που το θέλαμε για την πόλη και έχει πλέον μετατραπεί στο βασικό όχημα μιας οικογένειας; Τι λέτε λοιπόν, πόσο μεγάλο πρέπει να είναι;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Έχετε δει το νέο Renault Clio; Αν το πετύχεις στο δρόμο ή παρκαρισμένο το λες εύκολα μικρομεσαίο. Οι Γάλλοι έχουν δει την τάση της Ευρωπαϊκής αγοράς που προτιμά τα μικρά και σκέφτηκαν απλά ότι δεν έχουν «μεγαλώσει» οι άνθρωποι σε διαστάσεις, αλλά έχουν μεγαλώσει οι ανάγκες που καλούνται τα μικρά να καλύψουν.
Και έτσι το νέο Clio το μεταμόρφωσαν σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, παρότι ανήκει στη μικρή κατηγορία. Και αυτός ο ρόλος φαίνεται πως εκτιμάται ιδιαίτερα από την αγορά καθότι σε όλη την Ευρώπη το Clio σπάει ταμεία.
Στην Ελλάδα όμως ο ρόλος του μικρού παραμένει περίπλοκος. Από τη μία, ναι, το μικρό είναι το προσιτό οικογενειακό οπότε καλό είναι να έχει χώρους και διαστάσεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερες. Βλέπεις εδώ τα πολυμορφικά, τα στέισον και τα «έξυπνα» αυτοκίνητα (με βασικά γονίδια σε επαγγελματικά, εδώ που τα λέμε) δεν αρέσουν. Το αυτοκίνητο το θέλουμε να δείχνει. Και το Clio δείχνει και με το παραπάνω.
Όμως οι απαιτήσεις διαφέρουν στις πόλεις όπου το παρκάρισμα παραμένει τεράστιο θέμα. Μπορεί 20 εκατοστά μήκους να κάνουν τη διαφορά; Αν χωρέσεις στην πρώτη θέση έξω από το σπίτι σου, θα είσαι μάλλον ικανοποιημένος, ενώ αν ψάχνεις να παρκάρεις 20 λεπτά και καταλήξεις να περπατήσεις και άλλη μισή ώρα, μάλλον θα σου χαλάσει η μέρα.Παίζει ρόλο ακόμη το παρκάρισμα, το ζήτημα είναι που γίνεται η διαπραγμάτευση ανάμεσα στις ανέσεις ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου και στη δυσκολία στο παρκάρισμα.
Aλλοι πάλι φοβούνται ότι με το μέγεθος πρέπει να έρχονται και τα κυβικά. Στο Clio για παράδειγμα κάποιοι θεωρούν ότι θέλουν και μεγαλύτερο μοτέρ επειδή το αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερο. Και όμως, παρά τα κιλά που πήρε η προηγούμενη γενιά για να πετύχει τα πέντε αστέρια στο EuroNCAP, το νέο Clio πέτυχε και πάλι πέντε, στη δοκιμή με τις αυξημένες απαιτήσεις, και έχασε βάρος ώστε να μην ξεφύγει από τα 1.000 κιλά. Όσα έχει δηλαδή ένα τυπικό μικρό. 
Τι λέτε όμως εσείς; Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι ένα μικρό; Όσο πιο μεγάλο γίνεται για να πετύχει κανείς να αγοράσει ουσιαστικά ένα μικρομεσαίο σε τιμή μικρού; Ή να είναι συμπαγές για να χωράει στο παρκάρισμα; Τι είναι πιο σημαντικό για εσάς; Και πως το συνδυάζετε με τον κινητήρα; Κοιτάτε το μήκος ή το βάρος; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
fiat