Τι σας ξάφνιασε ευχάριστα μέσα στο έτος που κλείνει; Ποια μοντέλα, ποια τεχνολογία και γιατί;
Τι σας ξάφνιασε ευχάριστα το 2013;
5.686 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2013)
Οργασμός νέων μοντέλων και τεχνολογιών τη χρονιά που κλείνει. Ο χώρος της αυτοκίνησης μάς εξέπληξε ευχάριστα φέτος. Εσάς ποιο μοντέλο και ποια τεχνολογία σάς έκανε περισσότερη εντύπωση;
Η συνεχής εξέλιξη των αυτοκινήτων αλλά και ο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών, έκαναν για ακόμη μια φορά το θαύμα τους. Μέσα στο 2013 λανσαρίστηκαν πολλά μοντέλα. Αλλα εντυπωσίασαν με την εμφάνισή τους και άλλα με την τεχνολογία τους. Χωρίς καμία αμφιβολία, η χρονιά που κλείνει μας έδωσε αρκετή τροφή για γράψιμο και άπειρα χιλιόμετρα σε δοκιμές και μετρήσεις.Στο ταμείο τώρα…..το 2013 είδαμε μοντέλα με high tech σχεδιασμό, αυτοκίνητα με τεχνολογικά προηγμένους κινητήρες που πάνε και δεν καίνε, απίστευτες τιμές ακόμη και σε μοντέλα με εξαιρετική ποιότητα, ηλεκτρικά αυτοκίνητα που απαιτούν μόλις 1,5 ευρώ για 100 χλμ και πολλά άλλα.Μεγάλη η λίστα, λίγο πριν την αυλαία του 2013.Εσείς τι λέτε; Τι σας ξάφνιασε ευχάριστα μέσα στο έτος που κλείνει; Ποια μοντέλα, ποια τεχνολογία και γιατί;
Η εύχαριστη έκπληξη της χρονιάς είναι αναμφισβήτητα η 4C της Alfa Romeo. Ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε από το απόλυτο πάθος και πρωτέυει σε όλους τους τομείς. Ένα αυτόκινητο εξαιρετικά προηγμένο που χρονικά θα μείνει για πάντα αγέραστο όπου ο καθένας μας μπορεί ενδεχομένος να αποκτήσει κάποια στιγμή -εάν δεν έχει άμεση δυνατότητα- και το σημαντικότερο να συντηρήσει αφου επιτυγχανει εξαιρετική απόδωση με τον πλεον οικονομικό τρόπο. Στα πιο λαϊκα αυτοκίνητα η Renault και Fiat έδειξαν δείγματα γραφείς με το σχεδιασμό τους (Clio και Crossover) και την αποδωτικότητα ταυτοχρονα με πολύ οικονομικό τρόπο σχεδιασμό και λειτουργηκότητα (500L 0.9 105hp, punto 0.9 105hp και 500 0.9 105hp) στην συνέχεια η Ford με τον πολύ εξελιγμένο 1000άρι ecoboost της λείπει όμως το παθος στην σχεδίαση και η πολυτέλεια στην υλοποίηση ιδίως του εσωτερικού τομείς που σίγουρα θέλει βελτίωση.
Αναμενομενη για μενα και εκπληξη για οσους δεν γνωριζουν τι μπορει να κανει και να προσφερει συνολικα, ηταν που για δευτερη συνεχομενη χρονια βραβευτηκε το 1.0 ecoboost μοτερ της ford ως international engine of the year. για οσους εχουν αμφιβολιες μια δοκιμη θα τους πεισει. .Επισης στο wrc μη εχοντας την πληρη εργοστασιακη στηριξη η team rs τερματισε στο δευτερο σκαλι του βαθρου και με διαφορα απο την 3η και καποτε υπερδυναμη σιτροεν. η μαλλον να το πω καλυτερα, εφυγε ο loeb = η πτωση του αυτοκρατορα ! ! μια μικρη δικαιωση για το fiesta wrc τοτε και μια δικαιωση για την team rs τωρα !! επισης ευχαριστη εκπληξη που ο valentino rossi καταφερε με την επιστροφη του στη yamaha να τερματιζει στο βαθρο ξεχνωντας της παλιες κακες μερες με το ducati . .
Στα θετικά, το Civic 1.6 diesel και το νέο Clio, το οποίο αποτελεί μεγάλο σχεδιαστικό βήμα για τη Renault. H CLA πολύ προχωρημένη σχεδιαστικά και υπερβολικά ακριβή επίσης. Πλέον η Mercedes,κάνει άνοιγμα σε νεότερες ηλικίες και ξεφεύγει από το target group της προεμφραγματικής ηλικίας.Το ΚΟΡΡΕΣ 4 όντως πολύ εντυπωσιακό, τουλάχιστο από τη δοκιμή που διάβασα. και μακάρι να προχωρήσει ως project.
Στα αρνητικά για μένα η νέα Corolla, η οποία σχεδιαστικά δεν μου λέει κάτι, ενώ από κινητήρες μια από τα ίδια.
BMW i3 poly kali prospatheia apo thn bmw an kai symfono oti oi germanoi den ftiaxnoun ta teleia autokinhta. ostoso oi kales prospatheies prepei na epivravevontai. hlektriko h amigos hlektriko kalh autonomia (estw theoritika). Tora h timi einai thema. an ftasoume se shmeio na polountai ta hlektrika apo 10.000€ ews 15.000€ tote nomizw tha einai epanastash sthn autokinhsh
μου αρεσε αλλα μονο στα χαρτια το gtr nismo,honda civic(αν και με αλμυρη τιμη)toyota corolla οχι ομως η πετρελαιοκινιτη εκδοση αλλα η 1,6(αλμυρη τιμη).
Κατα την δική μου αποψη οτι καλυτερο είδαμε φετος ηταν το νεο Renault Clio και η νεα Mercedes cla.. Ισως οτι καλυτερο εχουμε δει στην μικρη και μεσαια κατηγορια αντιστοιχα.. αυτοκινητα που για μενα ειναι κορυφαια για την κατηγορια τους και ειδηκα το κλιο ειναι οτι πιο ολοκληρωμενο εχουμε δει στην κατηγορια. Το megane πρεπει να φοβαται οπως και η C-Class πρεπει να φοβαται την cla..
Μία μάρκα το 2013 προσωπικά μου έκανε αίσθηση η mercedes.Στην formula 1 τα πήγε χάλια.Η cl65 amg είναι ένα διαφορετικό όχημα, και μακάρι να μην έχει τα ίδια κουσούρια με το προηγούμενο.Οι σειρές a class και b class, πραγματικά μεγάλωσαν από το 1997.Πλέον ομόρφυναν, μεγάλωσαν, δείτε cla, απέκτησαν εκδόσεις amg, αλλά πραγματικά μήπως είναι στις μικρές κατηγορίες ακριβά και υπερτιμημένα;Ως συνήθως οι γερμανοί εξαργυρώνουν τις τιμές τους, στις μικρότερες κατηγορίες από αμνημονεύτων χρόνων.Δεν είναι ακριβές η a και b class;Η cla ή ποιά είναι μεγαλύτερη a class;Προσωπικά ακριβά τις βλέπω γι αυτά που προσφέρουν.Χάσαν και την κίνηση από εκεί που έπρεπε, και αντί της πίσω κίνησης, που κατασκευαστικά είναι πιο ακριβή, προτίμησαν εμπρός κίνηση.Οι τιμές όμως, για εμπρός κίνηση που κατασκευαστικά είναι πιο χαμηλές, δεν έριξαν τις τιμές τους.Η bmw με την σειρά 1 και την κίνηση πίσω, είναι πιο φθηνή και πιο όχημα.Δεν λέω είναι φθηνές σε σχέση με άλλα οχήματα και αυτές, και δεν είναι όπως τις πρώτες σε αίσθηση σειρές 1, αλλά δεν παύει να είναι πισωκίνητες, οπότε η mercedes τι μας λεέι, δείχνει επί της ουσίας; Ένσταση έχω και για την toyota gt86, που για αυτά που προσφέρει το εν λόγω σύνολο, είναι πολύ ακριβό και υπερτιμημένο. Εκείνο όμως που μου προκάλεσε τα γέλια ήταν η alfa romeo 4c, πραγματικά τώρα τα 81000+ ευρώ είναι φυσιολογική τιμή βρε παιδιά;Σαν τις lotus elan και elise, που στο εξωτερικό ήταν φθηνές για το στύ του οχήματος, ενώ στην Ελλάδα για πολλά γέλια οι τιμές.Μήπως πρέπει οι εν λόγω εισαγωγείς σε τέτοιου είδους οχήματα στυλ 4c, να πάψουν να είναι για πάρα πολλά γέλια και να προκαλούν με την συμπεριφορά τους πάρα πολλά γέλια;Έλεος πια, σκάσαμε στα γέλια, κάτι καλύτερο; Μου άρεσε παρα πολύ εμφανισιακά, αν και δεν το είδα ζωντάνα, αλλά από φωτογραφίες, τηρουμένων των αναλογιών για την μάρκα οχημάτων και του group, που δεν είμαι fan του, η skoda octavia rs.Πραγματικά το πιο όμορφο όχημα που κατασκεύασε ποτέ, κρίμα να ανήκει στο group vw.
Εμένα με εξέπληξε παιδιά πολύ θετικά το νέο Clio, σε όλους τους τομείς....πραγματικά ανταγωνιστικό αυτοκίνητο και ό,τι πρέπει για την οικονομική κατάσταση των περισσότερων από εμάς...
Η νέα Toyota Corolla που συνεχίζει την ιστορία ενός εξαιρετικού αυτοκινήτου...Εντυπωσιακό είναι το VW Twin Up! που είναι υβριδικό με μπαταρίες και πετρελαιοκινητήρα 803 κ.εκ. Με κατανάλωση 1,1 λίτρα diesel ανά 100 χμ. σπάει όλα τα ρεκόρ οικονομίας με δυνατότητα να κινηθεί κανείς όση απόσταση θέλει χωρίς ανάγκη επαναφόρτισης χάρι στο μεγάλο ρεζερβουάρ diesel. Μακάρι να βγει σύντομα στην παραγωγή και να έρθει και στην πολύπαθη Ελλάδα.
Προσωπικά με ξάφνιασε ευχάριστα το ελληνικό υπεραυτοκίνητο, το κορρές 4. Μπράβο στον κύριο Κορρέ και στην ομάδα του για την προσπάθεια και φυσικά για το καταπληκτικό αποτέλεσμα. Εύχομαι να έχουμε στο μέλλον και άλλες τέτοιες προσπάθειες.
Με εξέπληξε ευχάριστα ή
μάλλον έσκασα από τα γέλια που κάποια μοντέλα Infiniti (Q50 - Q30) εάν όχι όλα στο τέλος θα γίνουν Mercedes.Τι να πω αυτός ο Carlos Ghosn
δεν παίζεται με τίποτα.
Οι Γερμανοί, όπως πάντα, πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Τα προϊόντα τους είναι όπως ο αλαζονικός και κομπλεξικός χαρακτήρας τους, . Χρηματοδοτούνται από τα εκατομμύρια μωροφιλόδοξους και σχετικά αδαείς αγοραστές που αγοράζουν ακριβά τα μικρομεσαία "γυμνά" μοντελάκια τους, ενώ πακετάρουν τις τεχνολογίες αιχμής που υιοθετούν απο τα ερευνητικά εργαστήρια όλου του κόσμου, στα προϊόντα που φτιάχνουν για τους v.i.p. super stars!!!.
Ακόμα και στους αγώνες διαχρονικά εμφανίζονται όταν η γκλαμουριά σκεπάζει το σπορ και αποτυγχάνουν βέβαια γιατί " το έχει η κούτρα" τους!!!
Ευχάριστο ξάφνιασμα από γερμανικά προϊόντα λοιπόν δεν υπάρχει.
Το ότι η καινούργια οικονομία είναι η οικολογία αυτό είναι πασιφανές, και ευχάριστη έκπληξη θα είναι όταν τα προίόντα αυτά γίνουν προσιτά πιθανόν από κάποιο Ασιάτη κατασκευαστή.
Για εμένα, τα ηλεκτρικά της BMW είναι η Νο1 είδηση της χρονιάς. Θα ήθελα να είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το i3, για να δω το πως είναι μια BMW με ρεύμα, όμως από ό,τι μαθαίνω θα έχει 40 χιλιάρικα και αυτομάτως περνά στη σφαίρα της φαντασίας. Για τη CLA που αναφέρει και κάποιος άλλος, ΟΚ είναι εντυπωσιακή, αλλά όπως διαβάζω έρχεται και η νέα C, οπότε και εδώ για εμένα παύει το ενδιαφέρον. Πιο κοντά στην πραγματικότητα είναι ο 1,6 diesel του Civic αλλά και εδώ θες 25 χιλιάρικα. Κάτι πιο λογικό λοιπόν σε τιμή που θα είχε και τεχνολογία, είναι αυτό που θα με ενδιέφερε εμένα.
Αν και οι περισσότεροι εστιάζουν στο dieselκαι μόνο, δεν πρέπει να ξεχνάμε τι είδαμε και από το στρατόπεδο των
βενζινοκινητήρων. Για μένα ευχάριστη έκπληξη ήταν ο 1.400αρης turboστα VWκαι Audi, ο οποίος απενεργοποιεί τους κυλίνδρους για μεγαλύτερη
οικονομία.
+ Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΟΥ CITROEN DS5 ΚΑΙ ΤΗΣ MERCEDES CLA, H EΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ) ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΟΤΙ ΟΦΕΛΗ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ Η ΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ - ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. - ΣΤΑ ΠΛΗΝ (ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΗΤΗΘΗΚΑΝ) ΤΑ ΕΝΕΡΓΟΒΟΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΤΑ ΚΑΚΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΤΕΣΤ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΤΥΠΟ ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ (ΑΝ) ΕΧΟΥΝ..
Ξαφνιάστηκα ευχάριστα με τον 1,6 dieselτης Ηοndaπου μπήκε στην γκάμα του Civic. Πρώτη φορά είδαμε από τη συγκεκριμένη ιαπωνική εταιρεία
μικρού κυβισμού μοτέρ πετρελαίου. Χαμηλή κατανάλωση και μεγάλη δύναμη. Νομίζω
ότι ήταν μια εύστοχη κίνηση για τη Honda.
Η εύχαριστη έκπληξη της χρονιάς είναι αναμφισβήτητα η 4C της Alfa Romeo. Ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε από το απόλυτο πάθος και πρωτέυει σε όλους τους τομείς. Ένα αυτόκινητο εξαιρετικά προηγμένο που χρονικά θα μείνει για πάντα αγέραστο όπου ο καθένας μας μπορεί ενδεχομένος να αποκτήσει κάποια στιγμή -εάν δεν έχει άμεση δυνατότητα- και το σημαντικότερο να συντηρήσει αφου επιτυγχανει εξαιρετική απόδωση με τον πλεον οικονομικό τρόπο. Στα πιο λαϊκα αυτοκίνητα η Renault και Fiat έδειξαν δείγματα γραφείς με το σχεδιασμό τους (Clio και Crossover) και την αποδωτικότητα ταυτοχρονα με πολύ οικονομικό τρόπο σχεδιασμό και λειτουργηκότητα (500L 0.9 105hp, punto 0.9 105hp και 500 0.9 105hp) στην συνέχεια η Ford με τον πολύ εξελιγμένο 1000άρι ecoboost της λείπει όμως το παθος στην σχεδίαση και η πολυτέλεια στην υλοποίηση ιδίως του εσωτερικού τομείς που σίγουρα θέλει βελτίωση.
Αναμενομενη για μενα και εκπληξη για οσους δεν γνωριζουν τι μπορει να κανει και να προσφερει συνολικα, ηταν που για δευτερη συνεχομενη χρονια βραβευτηκε το 1.0 ecoboost μοτερ της ford ως international engine of the year. για οσους εχουν αμφιβολιες μια δοκιμη θα τους πεισει. . Επισης στο wrc μη εχοντας την πληρη εργοστασιακη στηριξη η team rs τερματισε στο δευτερο σκαλι του βαθρου και με διαφορα απο την 3η και καποτε υπερδυναμη σιτροεν. η μαλλον να το πω καλυτερα, εφυγε ο loeb = η πτωση του αυτοκρατορα ! ! μια μικρη δικαιωση για το fiesta wrc τοτε και μια δικαιωση για την team rs τωρα !! επισης ευχαριστη εκπληξη που ο valentino rossi καταφερε με την επιστροφη του στη yamaha να τερματιζει στο βαθρο ξεχνωντας της παλιες κακες μερες με το ducati . .
Στα θετικά, το Civic 1.6 diesel και το νέο Clio, το οποίο αποτελεί μεγάλο σχεδιαστικό βήμα για τη Renault. H CLA πολύ προχωρημένη σχεδιαστικά και υπερβολικά ακριβή επίσης. Πλέον η Mercedes,κάνει άνοιγμα σε νεότερες ηλικίες και ξεφεύγει από το target group της προεμφραγματικής ηλικίας.Το ΚΟΡΡΕΣ 4 όντως πολύ εντυπωσιακό, τουλάχιστο από τη δοκιμή που διάβασα. και μακάρι να προχωρήσει ως project.
BMW i3 poly kali prospatheia apo thn bmw an kai symfono oti oi germanoi den ftiaxnoun ta teleia autokinhta. ostoso oi kales prospatheies prepei na epivravevontai. hlektriko h amigos hlektriko kalh autonomia (estw theoritika). Tora h timi einai thema. an ftasoume se shmeio na polountai ta hlektrika apo 10.000€ ews 15.000€ tote nomizw tha einai epanastash sthn autokinhsh
μου αρεσε αλλα μονο στα χαρτια το gtr nismo,honda civic(αν και με αλμυρη τιμη)toyota corolla οχι ομως η πετρελαιοκινιτη εκδοση αλλα η 1,6(αλμυρη τιμη).
Κατα την δική μου αποψη οτι καλυτερο είδαμε φετος ηταν το νεο Renault Clio και η νεα Mercedes cla.. Ισως οτι καλυτερο εχουμε δει στην μικρη και μεσαια κατηγορια αντιστοιχα.. αυτοκινητα που για μενα ειναι κορυφαια για την κατηγορια τους και ειδηκα το κλιο ειναι οτι πιο ολοκληρωμενο εχουμε δει στην κατηγορια. Το megane πρεπει να φοβαται οπως και η C-Class πρεπει να φοβαται την cla..
Μία μάρκα το 2013 προσωπικά μου έκανε αίσθηση η mercedes.Στην formula 1 τα πήγε χάλια.Η cl65 amg είναι ένα διαφορετικό όχημα, και μακάρι να μην έχει τα ίδια κουσούρια με το προηγούμενο.Οι σειρές a class και b class, πραγματικά μεγάλωσαν από το 1997.Πλέον ομόρφυναν, μεγάλωσαν, δείτε cla, απέκτησαν εκδόσεις amg, αλλά πραγματικά μήπως είναι στις μικρές κατηγορίες ακριβά και υπερτιμημένα;Ως συνήθως οι γερμανοί εξαργυρώνουν τις τιμές τους, στις μικρότερες κατηγορίες από αμνημονεύτων χρόνων.Δεν είναι ακριβές η a και b class;Η cla ή ποιά είναι μεγαλύτερη a class;Προσωπικά ακριβά τις βλέπω γι αυτά που προσφέρουν.Χάσαν και την κίνηση από εκεί που έπρεπε, και αντί της πίσω κίνησης, που κατασκευαστικά είναι πιο ακριβή, προτίμησαν εμπρός κίνηση.Οι τιμές όμως, για εμπρός κίνηση που κατασκευαστικά είναι πιο χαμηλές, δεν έριξαν τις τιμές τους.Η bmw με την σειρά 1 και την κίνηση πίσω, είναι πιο φθηνή και πιο όχημα.Δεν λέω είναι φθηνές σε σχέση με άλλα οχήματα και αυτές, και δεν είναι όπως τις πρώτες σε αίσθηση σειρές 1, αλλά δεν παύει να είναι πισωκίνητες, οπότε η mercedes τι μας λεέι, δείχνει επί της ουσίας;
Ένσταση έχω και για την toyota gt86, που για αυτά που προσφέρει το εν λόγω σύνολο, είναι πολύ ακριβό και υπερτιμημένο.
Εκείνο όμως που μου προκάλεσε τα γέλια ήταν η alfa romeo 4c, πραγματικά τώρα τα 81000+ ευρώ είναι φυσιολογική τιμή βρε παιδιά;Σαν τις lotus elan και elise, που στο εξωτερικό ήταν φθηνές για το στύ του οχήματος, ενώ στην Ελλάδα για πολλά γέλια οι τιμές.Μήπως πρέπει οι εν λόγω εισαγωγείς σε τέτοιου είδους οχήματα στυλ 4c, να πάψουν να είναι για πάρα πολλά γέλια και να προκαλούν με την συμπεριφορά τους πάρα πολλά γέλια;Έλεος πια, σκάσαμε στα γέλια, κάτι καλύτερο;
Μου άρεσε παρα πολύ εμφανισιακά, αν και δεν το είδα ζωντάνα, αλλά από φωτογραφίες, τηρουμένων των αναλογιών για την μάρκα οχημάτων και του group, που δεν είμαι fan του, η skoda octavia rs.Πραγματικά το πιο όμορφο όχημα που κατασκεύασε ποτέ, κρίμα να ανήκει στο group vw.
Εμένα με εξέπληξε παιδιά πολύ θετικά το νέο Clio, σε όλους τους τομείς....πραγματικά ανταγωνιστικό αυτοκίνητο και ό,τι πρέπει για την οικονομική κατάσταση των περισσότερων από εμάς...
Η νέα Toyota Corolla που συνεχίζει την ιστορία ενός εξαιρετικού αυτοκινήτου...Εντυπωσιακό είναι το VW Twin Up! που είναι υβριδικό με μπαταρίες και πετρελαιοκινητήρα 803 κ.εκ. Με κατανάλωση 1,1 λίτρα diesel ανά 100 χμ. σπάει όλα τα ρεκόρ οικονομίας με δυνατότητα να κινηθεί κανείς όση απόσταση θέλει χωρίς ανάγκη επαναφόρτισης χάρι στο μεγάλο ρεζερβουάρ diesel. Μακάρι να βγει σύντομα στην παραγωγή και να έρθει και στην πολύπαθη Ελλάδα.
Προσωπικά με ξάφνιασε ευχάριστα το ελληνικό υπεραυτοκίνητο, το κορρές 4. Μπράβο στον κύριο Κορρέ και στην ομάδα του για την προσπάθεια και φυσικά για το καταπληκτικό αποτέλεσμα. Εύχομαι να έχουμε στο μέλλον και άλλες τέτοιες προσπάθειες.
Με εξέπληξε ευχάριστα ή μάλλον έσκασα από τα γέλια που κάποια μοντέλα Infiniti (Q50 - Q30) εάν όχι όλα στο τέλος θα γίνουν Mercedes. Τι να πω αυτός ο Carlos Ghosn δεν παίζεται με τίποτα.
Οι Γερμανοί, όπως πάντα, πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Τα προϊόντα τους είναι όπως ο αλαζονικός και κομπλεξικός χαρακτήρας τους, . Χρηματοδοτούνται από τα εκατομμύρια μωροφιλόδοξους και σχετικά αδαείς αγοραστές που αγοράζουν ακριβά τα μικρομεσαία "γυμνά" μοντελάκια τους, ενώ πακετάρουν τις τεχνολογίες αιχμής που υιοθετούν απο τα ερευνητικά εργαστήρια όλου του κόσμου, στα προϊόντα που φτιάχνουν για τους v.i.p. super stars!!!.
Ακόμα και στους αγώνες διαχρονικά εμφανίζονται όταν η γκλαμουριά σκεπάζει το σπορ και αποτυγχάνουν βέβαια γιατί " το έχει η κούτρα" τους!!!
Ευχάριστο ξάφνιασμα από γερμανικά προϊόντα λοιπόν δεν υπάρχει.
Το ότι η καινούργια οικονομία είναι η οικολογία αυτό είναι πασιφανές, και ευχάριστη έκπληξη θα είναι όταν τα προίόντα αυτά γίνουν προσιτά πιθανόν από κάποιο Ασιάτη κατασκευαστή.
Που η Honda θα έχει τούρμπο κινητήρες βενζίνης. Φυσικά τα σπάει και το Civic 1.6 Diesel!!!
Για εμένα, τα ηλεκτρικά της BMW είναι η Νο1 είδηση της χρονιάς. Θα ήθελα να είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το i3, για να δω το πως είναι μια BMW με ρεύμα, όμως από ό,τι μαθαίνω θα έχει 40 χιλιάρικα και αυτομάτως περνά στη σφαίρα της φαντασίας. Για τη CLA που αναφέρει και κάποιος άλλος, ΟΚ είναι εντυπωσιακή, αλλά όπως διαβάζω έρχεται και η νέα C, οπότε και εδώ για εμένα παύει το ενδιαφέρον. Πιο κοντά στην πραγματικότητα είναι ο 1,6 diesel του Civic αλλά και εδώ θες 25 χιλιάρικα. Κάτι πιο λογικό λοιπόν σε τιμή που θα είχε και τεχνολογία, είναι αυτό που θα με ενδιέφερε εμένα.
Προσωπικά με ξάφνιασε ευχάριστα η νέα Corolla. Δημιουργεί χαρά σε όσους έχουν παρακολουθήσει από κοντά αυτό το μοντέλο τόσα χρόνια τώρα.
Αν και οι περισσότεροι εστιάζουν στο diesel και μόνο, δεν πρέπει να ξεχνάμε τι είδαμε και από το στρατόπεδο των βενζινοκινητήρων. Για μένα ευχάριστη έκπληξη ήταν ο 1.400αρης turbo στα VW και Audi, ο οποίος απενεργοποιεί τους κυλίνδρους για μεγαλύτερη οικονομία.
+ Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΟΥ CITROEN DS5 ΚΑΙ ΤΗΣ MERCEDES CLA, H EΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ) ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΟΤΙ ΟΦΕΛΗ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ Η ΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ - ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
- ΣΤΑ ΠΛΗΝ (ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΗΤΗΘΗΚΑΝ) ΤΑ ΕΝΕΡΓΟΒΟΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΤΑ ΚΑΚΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΤΕΣΤ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΤΥΠΟ ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ (ΑΝ) ΕΧΟΥΝ..
Από τη δική μου πλευρά, θα εστίαζα στα A-Class και CLA. Εντυπωσιακή σχεδίαση.
Ξαφνιάστηκα ευχάριστα με τον 1,6 diesel της Ηοnda που μπήκε στην γκάμα του Civic. Πρώτη φορά είδαμε από τη συγκεκριμένη ιαπωνική εταιρεία μικρού κυβισμού μοτέρ πετρελαίου. Χαμηλή κατανάλωση και μεγάλη δύναμη. Νομίζω ότι ήταν μια εύστοχη κίνηση για τη Honda.