ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
«Full-Extra» στην ασφάλεια!
Διαβάστηκε από 18756 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/10/2010
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
Ο βασικός εξοπλισμός είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες όταν πρόκειται για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου. Σας παρουσιάζουμε τα έξι μικρά μοντέλα με το πληρέστερο επίπεδο βασικού εξοπλισμού ασφαλείας, που περιλαμβάνει ESP και πάνω από 4 αερόσακους, με όριο τιμής τα 16.000 ευρώ.

Eυχάριστη έκπληξη αποτελεί η ποιότητα κύλισης και ο τρόπος που η σφιχτή ανάρτηση του DS3 αντιμετωπίζει τις κακοτεχνίες

Φανταχτερό εσωτερικό με προσεγμένη ποιότητα, πλούσιο εξοπλισμό και αρκετά στοιχεία που το κάνουν ιδιαίτερο
Citroen DS3
Εξωτερικά το DS3 έχει προσωπικότητα και το διατυμπανίζει όχι φυσικά μόνο με την ύπαρξη του λογότυπου "DS" στο εμπρός και πίσω μέρος του αυτοκινήτου, που έχει πάρει τη θέση του "λοχιόσημου". Η οροφή, που έχει διαφορετικό χρώμα από το αμάξωμα, δίνει την αίσθηση ότι… "αιωρείται", ενώ η μεσαία κολόνα θυμίζει φτερό καρχαρία και στο εσωτερικό κρύβει μια πολύ εύχρηστη χειρολαβή, που διευκολύνει τους πίσω επιβάτες. Τα καλύτερα νέα όμως για το DS3 έρχονται στην οδήγησή του! Η επαναρύθμιση της ηλεκτρικής κρεμαγιέρας, οι επεμβάσεις στις αναρτήσεις -με γόνατα εμπρός και ημιάκαμπτο πίσω- και τα φαρδύτερα μετατρόχια σε σχέση με το C3, έφεραν στο προσκήνιο ένα μικρό αυτοκίνητο, που χαίρεσαι όχι μόνο να βλέπεις, αλλά και να οδηγείς. Το πίσω μέρος παραμένει παιχνιδιάρικο, αλλά το ESP που εμπλέκεται αυτόματα μετά τα 50 χλμ./ώρα, ακόμα και αν έχει απενεργοποιηθεί, δεν αφήνει περιθώρια. Με δυο λόγια, το "μικρό" DS3 δείχνει ισορροπημένο, με σπορτίφ και ανάλαφρο πάτημα. Ο βασικός εξοπλισμός του μοντέλου περιλαμβάνει: ESP, έξι αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέπτες, a/c, και ηχοσύστημα, με την τιμή να ξεκινά από τις 15.940 ευρώ για την έκδοση 1.4 Chic με τους 95 ίππους.


Σε πιεσμένους ρυθμούς στις στροφές η υποστροφή είναι περιορισμένη

Το ταμπλό προσελκύει τα βλέμματα με τη σύγχρονη εικόνα του, ενώ ποιοτικά, παραπέμπει σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας
Ford Fiesta
Η σχεδίαση του Fiesta είναι ιδιαίτερα νεανική και δυναμική και βασίζεται πάνω στην φιλοσοφία Kinetic Design. Αυτό σε συνδυασμό με τον εξίσου όμορφο διάκοσμο στο εσωτερικό, διαμορφώνουν ένα από τα πιο ενδιαφέροντα οχήματα της κατηγορίας. Το Fiesta είναι ένα ξεκούραστο αυτοκίνητο ανεξαρτήτως της κατάστασης του οδοστρώματος. Το υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού είναι το ηλεκτρικό (EPAS), του οποίου το βάρος μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης και τη γωνία των τροχών ώστε να παρέχει ευκολία στους ελιγμούς. Στις ευθείες το αυτοκίνητο είναι σε θέση να κινηθεί με υψηλές ταχύτητες, παρουσιάζοντας πολύ καλή σταθερότητα, ενώ εξίσου ασφαλές είναι και σε μια διαδρομή με στροφές. Σε αυτή την περίπτωση, το νέο Fiesta παραμένει ευλαβικά στην προεπιλεγμένη πορεία και δύσκολα θα ανοίξει την τροχιά του, ακόμα και με το πόδι βαθιά στο γκάζι. Σε ενδεχόμενο που ο οδηγός για οποιοδήποτε λόγο αφήσει απότομα το δεξί πεντάλ πάνω σε μια κλειστή στροφή, το πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει την τάση να "γυρίσει", αφού πρώτα έχει προειδοποιήσει και έχει δώσει το περιθώριο για να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις, μέσω του άμεσου τιμονιού και των αποτελεσματικών φρένων. Ο βασικός εξοπλισμός του Fiesta περιλαμβάνει: ESP, τέσσερις αερόσακους, και ηλεκτρικούς καθρέπτες, ενώ η τιμή ξεκινά από τις 12.290 για την έκδοση 1.25 5d Ambiente των 82 ίππων.


Το μοντέλο διακρίνεται για την ευχρηστία του, ενώ η κατανάλωση είναι τα 5,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα

Εσωτερικά τα κύρια στοιχεία του είναι η πολύ καλή ορατότητα καθώς και οι πολλοί αποθηκευτικοί χώροι
Honda Jazz
Το νέο Honda Jazz ακολουθεί τη φιλοσοφία του προγενέστερου μοντέλου, που παρουσιάστηκε το 2002 και συνδύαζε την ευελιξία ενός μικρού αυτοκινήτου με την αυξημένη πρακτικότητα ενός πολυχρηστικού. Το αυτοκίνητο μεγάλωσε σε μήκος, πλάτος και μεταξόνιο κατά 55 (3.900 χλστ.), 20 (1.695 χλστ.) και 50 χλστ. (2.500 χλστ.) αντίστοιχα, ενώ μόνο το ύψος παρέμεινε ίδιο (1.525 χλστ.) με του προγενέστερου μοντέλου. Το νέο Jazz είναι σε θέση να πραγματοποιήσει μακρινές μετακινήσεις δίχως να κουράσει τον οδηγό και τους υπόλοιπους επιβάτες ή να δημιουργήσει τάσεις ανασφάλειας. Στον ανοιχτό δρόμο το αμάξωμά του παρουσιάζει καλή κατευθυντικότητα, ακόμα και σε ταχύτητες που πλησιάζουν την τελική και ο θόρυβος που φτάνει στο εσωτερικό τόσο από τον κινητήρα όσο και από την κύλιση των τροχών δεν ενοχλεί. Το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση είναι καλό σε αίσθηση και έχει το απαιτούμενο βάρος στην ευθεία, όπως και καλή πληροφόρηση σε μια διαδρομή με στροφές, όπου ωστόσο σε σβέλτους ρυθμούς "χάνει" σε αμεσότητα. Στο βασικό εξοπλισμό το Jazz περιλαμβάνει: ESP, έξι αερόσακους, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κλιματισμό και ηχοσύστημα ενώ η τιμή ξεκινά από τις 14.730 ευρώ για την έκδοση 1.2 Trend των 90 ίππων.


Σε πιεσμένους ρυθμούς ή με άτσαλες κινήσεις από τον οδηγό στις στροφές, παραμένει στην πορεία του, δίχως ανεπιθύμητες παρενέργειες

Μοντέρνα σχεδίαση και καλή ποιότητα εμφανίζει το ταμπλό του i20
Hyundai i20
Το i20 αποτελεί το διάδοχο του επιτυχημένου εμπορικά στην Ελλάδα Getz. Στο αμάξωμα του νέου μικρού Hyundai είναι σχεδιαστικά σύγχρονο και ιδιαίτερα ελκυστικό. Από την πλευρά του ο θάλαμος των επιβατών έχει νεανική αισθητική, συμπαγή αίσθηση και καλή ποιότητα κατασκευής. Tο i20 διακρίνεται για την οδική του συμπεριφορά και τη σταθερότητά του σε κάθε διαδρομή, καθώς και για τη οδηγική αίσθηση. Πιο συγκεκριμένα, σε συνθήκες ταξιδιού και κινούμενο στις ευθείες των εθνικών οδών παραμένει ασφαλές και δε δημιουργεί τάσεις ανασφάλειας σε ταχύτητες ακόμα και κοντά στην τελική του, ενώ διατηρεί χωρίς δυσκολία ρυθμούς γύρω στα 140 χλμ./ώρα. Θετικά στοιχεία αποκομίζει και εκείνος που θα θελήσει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του κινητήρα σε ένα δρόμο με στροφές, όπου εμφανίζει λογικές κλίσεις και οι τροχοί έχουν πολύ καλή πρόσφυση, περιορίζοντας τα υποστροφικά φαινόμενα. Ακόμα το τιμόνι έχει το απαιτούμενο βάρος και καλή αμεσότητα, αν και δε λείπει μια μικρή ασάφεια, ενώ τα φρένα επιβραδύνουν έγκαιρα το αυτοκίνητο σε μια απρόσμενη κατάσταση. Μέσα στη πόλη το μικρό μοντέλο της Hyundai αποδεικνύεται σε κάθε περίσταση ευκολοδήγητο. Στο βασικό του εξοπλισμό το Hyundai περιλαμβάνει: ESP, έξι αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, a/c, και ηχοσύστημα, ενώ οι τιμές ξεκινούν από τις 12.100 ευρώ για την έκδοση 1.2 3d L των 78 ίππων.


Εντυπωσιακή σχεδίαση, εμπνευσμένη από το ζωικό βασίλειο, συμπαγείς διαστάσεις, και σύγχρονο ύφος χαρακτηρίζουν το Kia Venga

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η άριστη χωροταξική μελέτη που επιτρέπει εξωτερικές διαστάσεις B-Segment και χώρους C-Segment
Kia Venga
H μοναδικότητα του Venga έγκειται στο συνδυασμό συμπαγών εξωτερικών διαστάσεων και εντυπωσιακών χώρων για επιβάτες και αποσκευές. Το πίσω διαιρούμενο (60:40) κάθισμα είναι συρόμενο σε μια διαδρομή 130 χλστ. και αναδιπλώνεται πολύ εύκολα -με μία μόνο κίνηση- η πλάτη μαζί με το κάτω τμήμα του με τη μέθοδο «Fold and Dive». Η φιλικότητα στην καθημερινή χρήση και η προσφερόμενη ασφάλεια στις μετακινήσεις εντός και εκτός πόλεως συνδυάζονται με αρκετά επιτυχημένο και ισορροπημένο τρόπο στο νέο μικρό Kia. Γεγονός που αποδεικνύει την προσοχή που δόθηκε και στο στήσιμο της ανάρτησης, η οποία δεν είναι ούτε πολύ μαλακή, αλλά ούτε και σφιχτή, προκειμένου να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή άνεση, όχι όμως εις βάρος της οδικής συμπεριφοράς. Κινούμενο με γρήγορες ταχύτητες στις ευθείες των εθνικών οδών, παραμένει σταθερό, δίχως να προκαλεί τάσεις ανησυχίας, ακόμα και στην τελική του, ενώ σίγουρη αίσθηση προσδίδει και στις στροφές. Εκεί, σε πιο πιεσμένους ρυθμούς το αμάξωμα εμφανίζει κλίσεις, όχι όμως υπερβολικές και η υποστροφή είναι περιορισμένη και κάνει την παρουσία της με προοδευτικό τρόπο (μόνο όταν είναι απενεργοποιημένο το ESP), δίνοντας τα όποια περιθώρια για διορθώσεις. Στο βασικό εξοπλισμό το Venga περιλαμβάνει: ESP, έξι αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, a/c, και ηχοσύστημα, ενώ οι τιμές ξεκινούν από τις 13.950 ευρώ για την έκδοση 1.4 Inspire των 90 ίππων.


Στην έκδοση με τη sport ανάρτηση εμφανίζει μειωμένες κλίσεις στις στροφές και λίγο καλύτερο σε πληροφόρηση τιμόνι

Κυρίαρχα στοιχεία στο εσωτερικό του Polo αποτελούν η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και η αντίστοιχου επιπέδου εργονομία
VW Polo
Το καινούργιο Polo ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη στον τομέα της ποιότητας, με τη συνολική του εικόνα να παραπέμπει σε ανώτερης κατηγορίας αυτοκίνητο και να το κάνει να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μικρά μοντέλα. Στο θάλαμο των επιβατών του νέου Polo κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Οι βελτιώσεις στην ανάρτηση του Polo σε σχέση πάντα με προηγούμενη γενιά, έχουν επιφέρει θετικά αποτελέσματα στον τρόπο που πατάει στο δρόμο, αφού η σταθερότητα που επιδεικνύει στις ευθείες σε υψηλές ταχύτητες είναι πολύ καλή, όπως και σε μια "σφιχτή" ορεινή διαδρομή. Σε αυτή την περίπτωση, ακόμα και πιεσμένους ρυθμούς, η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη, με μικρές τάσεις υποστροφής και ανύπαρκτες υποστροφικές. Βέβαια, λόγω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης (στην έκδοση Highline είναι πιο σφιχτή), η οποία φιλτράρει αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων και του ελαφριού αλλά με καλή αμεσότητα και ακρίβεια τιμονιού, δε διακρίνεται για τα οδηγικά του χαρίσματα. Ακόμα, μεταξύ των θετικών του στοιχείων είναι τα αποτελεσματικά και ανθεκτικά φρένα, όπως και το στάνταρ ESP, που αυξάνει ακόμα πιο πολύ τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Στο βασικό εξοπλισμό το μοντέλο περιλαμβάνει: ESP, έξι αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κλιματισμό, και ηχοσύστημα, ενώ οι τιμές ξεκινούν από τις 12.470 ευρώ για την έκδοση 1.2 3d Trendline των 70 ίππων.

»Σχολιάστε την είδηση

Tags: DS DS 3, FORD FIESTA, HYUNDAI I20, KIA VENGA, VOLKSWAGEN POLO,

περισσότερα νέα & άρθρα »
KIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ποιο SUV από την Kia: Ηλεκτρικό EV3 (204 PS) ή Niro hybrid (129 PS);

Syros: Το νέο μικρό SUV της Kia με βενζίνη-diesel και καλό εξοπλισμό

Το νέο Kia Syros κάνει πρεμιέρα στις 19 Δεκεμβρίου

Συνέντευξη με τον Έλληνα manager της Kia Ευρώπης

Οι τιμές του ανανεωμένου Kia EV6 στην Ελλάδα

Αυτό το Kia EV3 είναι φτιαγμένο από μανιτάρια, μήλα και ρύζι

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ήπια υβριδικό Ford Focus, diesel Opel Astra ή VW Golf με 150 άλογα;

Premium Lexus LBX ή mainstream Toyota C-HR;

4κίνητα Toyota SUV, στα ίδια λεφτά: Ηλεκτρικό bZ4X ή υβριδικό RAV4

Ποιο SUV πόλης στα 20.000 ευρώ: Nissan Juke (114 PS) ή VW T-Cross (95 PS);