ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To τρίπτυχο της επιτυχίας!
Διαβάστηκε από 26712 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/8/2010
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
ford fiesta 1.25, hyundai i20, hyundai i20 1.2, opel corsa 1.2 - Τα μοντέλα του συγκριτικού μας  αποτελούν τρεις από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία. Αυτό, γιατί πολύ απλά έχουν τα πάντα! Διαθέτουν καλή οδική συμπεριφορά, καλούς χώρους, οικονομικούς κινητήρες, και φυσικά προσιτές τιμές. Πρόκειται για τα Hyundai i20 1.2, Ford Fiesta 1.25 και Opel Corsa 1.2.
Τα μοντέλα του συγκριτικού μας αποτελούν τρεις από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία. Αυτό, γιατί πολύ απλά έχουν τα πάντα! Διαθέτουν καλή οδική συμπεριφορά, καλούς χώρους, οικονομικούς κινητήρες, και φυσικά προσιτές τιμές. Πρόκειται για τα Hyundai i20 1.2, Ford Fiesta 1.25 και Opel Corsa 1.2.

Σε πιεσμένους ρυθμούς ή με άτσαλες κινήσεις από τον οδηγό στις στροφές, παραμένει στην πορεία του, δίχως ανεπιθύμητες παρενέργειες

Το i20 παρουσιάζει καλή ευελιξία και είναι εύκολο στην οδήγηση, ωστόσο θα θέλαμε περισσότερη άνεση από την ανάρτηση

Μοντέρνα σχεδίαση και καλή ποιότητα εμφανίζει το ταμπλό του i20
Hyundai i20 1.2
Το i20 αποτελεί το διάδοχο του επιτυχημένου εμπορικά στην Ελλάδα Getz. Στο αμάξωμα του νέου μικρού Hyundai είναι σχεδιαστικά σύγχρονο και ιδιαίτερα ελκυστικό. Από την πλευρά του ο θάλαμος των επιβατών έχει νεανική αισθητική, συμπαγή αίσθηση και καλή ποιότητα κατασκευής. O θάλαμος των επιβατών είναι άνετος για τις μετακινήσεις τεσσάρων ενήλικων ατόμων. Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ ανέρχετγαι σε 295 λτ. και μπορεί να φιλοξενήσει αντικείμενα μεγάλου όγκου, με την αναδίπλωση του εδράνου και της πλάτης του πίσω καθίσματος. Tο i20 διακρίνεται για την οδική του συμπεριφορά και τη σταθερότητά του σε κάθε διαδρομή, καθώς και για τη οδηγική αίσθηση. Πιο συγκεκριμένα, σε συνθήκες ταξιδιού και κινούμενο στις ευθείες των εθνικών οδών παραμένει ασφαλές και δε δημιουργεί τάσεις ανασφάλειας σε ταχύτητες ακόμα και κοντά στην τελική του, ενώ διατηρεί χωρίς δυσκολία ρυθμούς γύρω στα 140 χλμ./ώρα. Θετικά στοιχεία αποκομίζει και εκείνος που θα θελήσει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του κινητήρα σε ένα δρόμο με στροφές, όπου εμφανίζει λογικές κλίσεις και οι τροχοί έχουν πολύ καλή πρόσφυση, περιορίζοντας τα υποστροφικά φαινόμενα. Ακόμα το τιμόνι έχει το απαιτούμενο βάρος και καλή αμεσότητα, αν και δε λείπει μια μικρή ασάφεια, ενώ τα φρένα επιβραδύνουν έγκαιρα το αυτοκίνητο σε μια απρόσμενη κατάσταση. Μέσα στη πόλη το μικρό μοντέλο της Hyundai αποδεικνύεται σε κάθε περίσταση ευκολοδήγητο. Το μηχανικό σύνολο των 1,2 λτ. με τους 78 ίππους διακρίνεται για την ελαστικότητά του στις χαμηλές στροφές και την προθυμία του στο πάτημα του γκαζιού. Τέλος, η τιμή του ξεκινά μετά και την έκπτωση της ελληνικής αντιπροσωπείας, από τα 10.950 ευρώ.


Σε πιεσμένους ρυθμούς στις στροφές η υποστροφή είναι περιορισμένη

Νεανικό στη σχεδίαση αλλά και ευρύχωρο είναι το Ford Fiesta

Το ταμπλό προσελκύει τα βλέμματα με τη σύγχρονη εικόνα του, ενώ ποιοτικά, παραπέμπει σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας
Ford Fiesta 1.25
Η σχεδίαση του Fiesta είναι ιδιαίτερα νεανική και δυναμική και βασίζεται πάνω στην φιλοσοφία Kinetic Design. Αυτό σε συνδυασμό με τον εξίσου όμορφο διάκοσμο στο εσωτερικό, διαμορφώνουν ένα από τα πιο ενδιαφέροντα οχήματα της κατηγορίας. Στο μοντέρνο εσωτερικό του την παράσταση κλέβει η ιδιόμορφη αισθητική στην κεντρική κονσόλα και στον πίνακα οργάνων, ενώ επίσης στα θετικά του λογίζονται οι πινελιές από τις επενδύσεις ασημί χρώματος, στο τιμόνι, στον επιλογέα των ταχυτήτων και στις χειρολαβές των εμπρός θυρών. Η θέση οδήγησης χαρακτηρίζεται πολύ καλή, υπάρχουν αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι, ενώ το πορτμπαγκάζ είναι της τάξης των 295 λίτρων. Το Fiesta είναι ένα ξεκούραστο αυτοκίνητο ανεξαρτήτως της κατάστασης του οδοστρώματος. Το υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού είναι το ηλεκτρικό (EPAS), του οποίου το βάρος μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης και τη γωνία των τροχών ώστε να παρέχει ευκολία στους ελιγμούς. Στις ευθείες το αυτοκίνητο είναι σε θέση να κινηθεί με υψηλές ταχύτητες, παρουσιάζοντας πολύ καλή σταθερότητα, ενώ εξίσου ασφαλές είναι και σε μια διαδρομή με στροφές. Η έκδοση 1,25 με τον κινητήρα των 1.242 κ.εκ. αποδίδει 82 ίππους ενώ οι τιμές του αυτοκινήτου ξεκινούν, μετά την έκπτωση των 800€, από τα 11.490 ευρώ.


Το Corsa αποδεικνύεται ιδιαίτερα φιλικό και προβλέψιμο, ακόμα και όταν ο οδηγός του επιλέξει να κινηθεί στο όριο

Νεανικό αλλά και σοβαρό το ανανεωμένο Corsa

Ευχάριστος και ποιοτικός ο διάκοσμος του μικρού Opel
Opel Corsa 1.2
Η συνολική εικόνα που εισπράττει ο παρατηρητής είναι δυναμική και αρκετά "αθλητική" και αυτό είναι κάτι που μαζί με τους ανανεωμένους κινητήρες βοηθά ώστε το Corsa να βρίσκεται πάντα στις προτεινόμενες επιλογές στην κατηγορία. Το αυτοκίνητο δέχτηκε μια μικρή ανανέωση πριν λίγο καιρό, που αφορά νέες εκδόσεις εξοπλισμού. Έτσι με αφορμή τη συμπλήρωση φέτος των 111 χρόνων της Opel, έγιναν επεμβάσεις στα αμορτισέρ, στα ελατήρια, στον πίσω -ημιάκαμπτο- άξονα, στην αντιστρεπτική, στο τιμόνι και στο λογισμικό της ηλεκτρικής υποβοήθησης, και τέλος στους κινητήρες όπου έχουν αυξημένη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση (έως και 13%). Η 3θυρη έκδοση έχει σαφώς πιο σπορ χαρακτήρα, αφού διαθέτει διαφορετικό σχεδιασμό από το 5θυρο (ίδιο όμως μήκος), από τις κολώνες του παρμπρίζ και πίσω, θυμίζοντας κατά κάποιο τρόπο κουπέ κατασκευή. Το εσωτερικό του Corsa καταφέρνει να "ισορροπήσει" σωστά τις σπορτίφ με τις νεανικές γραμμές. Ο χαρακτήρας αυτός τονίζεται ιδιαίτερα από τους κυκλικούς αεραγωγούς, τη ματ κεντρική κονσόλα και τις στυλάτες επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες. Τέσσερα ενήλικα άτομα θα μεταφερθούν με εξαιρετική άνεση στο Corsa, έχοντας μάλιστα στη διάθεσή τους "μεγάλο" αέρα τόσο για τα γόνατα, όσο και για τα κεφάλια τους. Στο δρόμο προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες -κυρίως λόγω της πιο στιβαρής κατασκευής του αμαξώματος. Σε έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος όμως αποδεικνύεται, πως δεν αντιδρά και με τον πλέον ομαλό τρόπο, αφού ο πίσω άξονας δεν εμφανίζει και τις πιο "ήπιες" αντιδράσεις. Σε γενικές γραμμές ο οδηγός "συμμετέχει" ενεργά στην οδήγηση του οχήματος, το αμάξωμα δείχνει πως μπορεί να ακολουθήσει τις διαθέσεις του. Με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων η απόδοση είναι τα 85 άλογα ενώ οι τιμές του ξεκινούν από τα 11.880 ευρώ. H ελληνική αντιπροσωπεία, μέχρι 30/9, προσφέρει έκπτωση ίση με το τέλος ταξινόμησης.

»Σχολιάστε την είδηση

Εξοπλισμός - Τιμές Ford
Fiesta 1.25
Hyundai
i20 1.2
Opel
Corsa 1.2
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού / / /
Πλευρικοί αερόσακοι
Αερόσακοι οροφής - -
ABS
Antispin/ESP / /
Υποβοηθούμενο τιμόνι
Ηλεκτρικά παράθυρα (Ε/Π) /- -/- /-
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτες -
Air condition - -
Ηλεκτρονικός κλιματισμός - - -
Ηχοσύστημα -
Ζάντες
Προβολείς ομίχλης - - -
   
Tιμή (ευρώ) 12.050 9.990 11.880
Έκδοση Ambiente Base CMON
** : Στάνταρτ, : Προαιρετικά, - : Δεν διατίθεται

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις Ford
Fiesta 1.25
Hyundai
i20 1.2
Opel
Corsa 1.2
Κυβισμός (κ. εκ.) 1.242 1.248 1.229
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 82/5.800 81/5.990 85/5.600
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 114/4.200 132/4.110 115/4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 13,3 12,2 13,6
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) - 12,4 -
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) - 22,1 -
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 168 165 172
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.) - 40,2 -
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 5,7 5,2 5,3
   
Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.) 3.950/1.722/1.481 3.940/1.710/1.490 3.999/1.713/1.488
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.489 2.525 2.511
Βάρος (κιλά) 966 1.055 1.100
Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 295 295 285


Tags: FORD FIESTA 1.25, HYUNDAI I20, HYUNDAI I20 1.2, OPEL CORSA 1.2,

περισσότερα νέα & άρθρα »
HYUNDAI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ποιο Hyundai Kona με 2 χιλιάδες ευρώ διαφορά: Βενζίνη ή ηλεκτρικό;

Ποιο Hyundai για μέσα στην πόλη: Ηλεκτρικό SUVάκι Inster ή μίνι i10;

Hyundai Inster: Το φθηνότερο ηλεκτρικό SUV με αυτονομία 300+ χλμ.

Τα τρία νέα μοντέλα που λάνσαρε η Hyundai στην Ευρώπη

Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Tucson Full Hybrid με 215 PS

Το Hyundai Ioniq 5 N DK Edition «φωνάζει» πως τα ηλεκτρικά driftάρουν

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα best-seller οικογενειακά SUV: Nissan Qashqai vs Toyota C-HR

Premium μικρά SUV με 136 PS: Alfa Romeo Junior Ibrida, DS 3 Hybrid ή Lexus LBX;

Υβριδικό Toyota C-HR με 200 άλογα ή mild hybrid BMW X1 με 170;

Συγκρίνουμε το νέο Ford Explorer με το 4κίνητο Tesla Model Y