|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Mικρομεσαία στα καλυτερά τους! | |||
|
|||
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ | |||
|
Τα μικρομεσαία μοντέλα που παρουσιάζουμε διατίθενται με πολύ γενναιόδωρες προσφορές από τις εταιρείες τους ενώ την ίδια στιγμή αποτελούν τρεις από τις πιο αξιόλογες της κατηγορίας. Πρόκειται για τα πεντάπορτα Ford Focus, Kia Ceed και Mazda3 με μηχανικά σύνολα 1,6 λίτρων. | ||
Εδώ και μια δεκαετία, το Focus αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα φαβορί της αγοράς, αφού ανήκει στην ελίτ της κατηγορίας του, με περισσότερες από 5 εκατομμύρια πωλήσεις στην Ευρώπη. Η εμφάνιση του μοντέλου είναι γνώριμη, και σίγουρα ιδιαίτερα επιτυχημένη αφού το μικρομεσαίο Focus έχει τον εντελώς δικό του χαρακτήρα. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από τολμηρή και μυώδη εμφάνιση στο εμπρός τμήμα, με τα δύο τραπεζοειδή επίπεδα στη μάσκα, τους προβολείς και το ανασηκωμένο καπό να αποτελούν στοιχεία της νέας ταυτότητας της μάρκας. Εσωτερικά το Focus έχει νεανικό και σύγχρονο αέρα, διατηρώντας παράλληλα σε υψηλά επίπεδα την ποιότητα και την εργονομία του. Η θέση οδήγησης είναι καλή, ενώ τα καθίσματα προσφέρουν πλευρική στήριξη ενώ παράλληλα είναι ιδιαίτερα αναπαυτικά, ακόμη και σε μεγάλα ταξίδια. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται σε 385 λίτρα. Το Focus εξακολουθεί να είναι ένα εκ των κορυφαίων αυτοκινήτων στην κατηγορία, στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Η δομή της ανάρτησης παρέμεινε ίδια (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω), προσφέροντας υψηλά επίπεδα άνεσης προς τους επιβάτες. Είναι ιδιαίτερα σταθερό, προσφέροντας μια αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό, ενώ παρά τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης (sport ανάρτηση στην έκδοση Trend), οι ανωμαλίες του οδοστρώματος απορροφούνται με αποτελεσματικό τρόπο. Σε δρόμο με συνεχείς στροφές εμφανίζει μια χαρακτηριστική ουδετερότητα, με το ESP να επεμβαίνει διακριτικά και αποτελεσματικά, χωρίς να φοβίζει. Με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων το Focus αποδίδει 115 ίππους. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 6,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, των ρύπων CO2 τα 157 γρ./χιλιόμετρο, και η τελική ταχύτητα του μοντέλου φτάνει τα 190 χ.α.ω. Οι τιμές του ξεκινούν από τα 17.820 ευρώ. Για τον Οκτώβριο όμως η Ford διαθέτει το μικρομεσαίο της μοντέλο με σημαντικές προσφορές και ελκυσικά χρηματοδοτικά προγράμματα. Συγκεκριμένα προσφέρεται με 2.000€ έκπτωση για αγορά τοις μετρητοίς ή 20% προκαταβολή εξόφληση σε 48 μηνιαίες δόσεις με επιτόκιο 4,99% συνδυαστικά με όφελος 1.100€ και τέλος 20% προκαταβολή εξόφληση σε 48 άτοκες μηνιαίες δόσεις. H έκπτωση για την έκδοση Ikon φθάνει τα 4.200€ ενώ και οι εκπτώσεις στα ανωτέρω χρηματοδοτικά προγράμματα ανέρχονται σε 1.800 και 3.200€ αντίστοιχα. |
|||
Mε τον κινητήρα των 1,6 λίτρων το Ceed αποτελεί μια από τις πιο συμφέρουσες αγορές της κατηγορίας. Τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, το προσφάτως ανανεωμένο Ceed είναι αρκετά εντυπωσιακό. Ευχάριστο είναι το εσωτερικό του μοντέλου, ενώ και η ποιότητα κατασκευής πολύ καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας. Οι χώροι του αυτοκινήτου είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία, ενώ το μεγάλο μεταξόνιο έχει ως αποτέλεσμα την καλή ευρυχωρία, ειδικά στο πίσω κάθισμα. Εδώ, οι επιβάτες απολαμβάνουν μια από τις κορυφαία χωρητικότητα στην κατηγορία για τα γόνατά τους, ενώ και στα κεφάλια τους, αφού η μικρή καμπύλη που κάνει η επένδυση της οροφής στο χώρο πάνω από τους πίσω επιβάτες, δίνει αρκετό αέρα. O χώρος αποσκευών των 340 λίτρων είναι σχετικά ρηχός, αλλά πλήρως εκμεταλλεύσιμος. Στο δρόμο οι αναρτήσεις, έχοντας μια πιο σφιχτή ρύθμιση, επιτρέπουν στο Ceed να εμφανίσει μια σχετικά ουδέτερη οδική συμπεριφορά, με φυσιολογικές κλίσεις κοντά στο όριο και ήπιες αντιδράσεις του πίσω μέρους. Το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση, παρ ότι διαθέτει μια μάλλον τεχνητή αίσθηση, προσφέρει αρκετά καλό έλεγχο, όντας αρκούντως βαρύ. Στον αυτοκινητόδρομο, το Ceed είναι πολύ σταθερό, ακόμα και σε υψηλότατες ταχύτητες, εμφανίζοντας επιπλέον πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Στον τομέα της άνεσης, συνολικά το Ceed φιλτράρει με αποτελεσματικό τρόπο τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, παρ ότι δε λείπουν ορισμένες μικρές αναπηδήσεις σε εγκάρσιες ανωμαλίες. Με τον βασικό κινητήρα των 1,6 λίτρων το Ceed αποδίδει 126 ίππους. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 6,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα και οι ρύποι CO2 φτάνουν στα 152 γρ./χιλιόμετρο, ενώ η τελική ταχύτητα του μοντέλου φτάνει τα 192 χ.α.ω. Οι τιμές του ανανεωμένου Ceed με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων ξεκινούν, ύστερα από τις νέες σημαντικά μειωμένες τιμές που ισχύουν για τον Οκτώβριο, από τα 14.300€ με πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Το μοντέλο μπορεί να αποκτηθεί με Ο% προκαταβολή και εξόφληση σε 100 δόσεις ενώ καλύπτεται και από εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών. |
|||
Η σχεδίαση του Mazda3 παραμένει ξεχωριστή, αλλά με περισσότερη δόση δυναμισμού. Αυτός ο δυναμισμός προέρχεται κυρίως από τα τονισμένα εμπρός φτερά που άλλωστε αποτελούν τον εκφραστή της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της εταιρείας. Οι αλλαγές στο πιο συμπαγές εμπρός μέρος το καθιστούν αυτομάτως πιο σπορτίφ, με τις εισαγωγές αέρα να είναι μεγαλύτερες, τα φωτιστικά σώματα πιο κομψά και τις καμπύλες επιφάνειες να προσδίδουν περισσότερο δυναμικό χαρακτήρα. Όλα αυτά έγιναν βέβαια για χάρη της αεροδυναμικής, που στη νέα έκδοση είναι βελτιωμένη με Cd 0.28 για το σεντάν αμάξωμα. Το πίσω μέρος απέκτησε και εκείνο πιο σπορ εικόνα με τη χρήση των νέων διάφανων φωτιστικών σωμάτων, που και εκείνα αποτελούν στοιχεία της ευρύτερης νέας εταιρικής ταυτότητας της εταιρείας. Πολύ καλά στοιχεία εμφανίζει συνολικά ο θάλαμος επιβατών του μικρομεσαίου Mazda τόσο σε σχεδίαση, όσο και σε ποιότητα. Αισθητικά διακρίνεται για το σπορτίφ χαρακτήρα του, ενώ σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο σημαντικά βελτιωμένη είναι και η ποιότητα κατασκευής, λόγω κυρίως της χρήσης μαλακού πλαστικού σε ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό. Πρόσθετα η συναρμογή των επιμέρους επιφανειών έχει γίνει με προσοχή, ενώ πολύ καλές με τη σειρά τους είναι η εργονομία και η θέση οδήγησης. Το Mazda3 κερδίζει αμέσως την εμπιστοσύνη του οδηγού του, καθώς αποπνέει συμπαγή αίσθηση και επιδεικνύει πολύ καλή σταθερότητα τόσο στις ευθείες, όσο και στις στροφές. Στις εθνικές οδούς είναι σε θέση να ταξιδέψει σε γρήγορους ρυθμούς χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες του, χάρη στην καλή ποιότητα κύλισης και στην προσεγμένη ηχομόνωση. Επίσης, σε επαρχιακούς δρόμους ο οδηγός μπορεί να κινηθεί εξίσου γρήγορα, εκμεταλλευόμενος πλήρως τις δυνατότητες του πλαισίου, τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση και την ισχύ του κινητήρα. Ακόμα το τιμόνι παρέχει θετική πληροφόρηση και αμεσότητα και τα φρένα ικανοποιούν με την αποτελεσματικότητά τους. Με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων το Mazda 3 αποδίδει 105 ίππους. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 6,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, των ρύπων CO2 τα 149 γρ./χιλιόμετρο, και η τελική ταχύτητα του μοντέλου φτάνει τα 184 χ.α.ω. Με σημαντικές εκπτώσεις προσφέρει το μικρομεσαίο μοντέλο της η Mazda. Οι τιμές του μετά την έκπτωση των 2.990€ που ισχύει για τη βασική έκδοση ξεκινούν από 14.990€ Παράλληλα μπορεί να αποκτηθεί χωρίς προκαταβολή και εξόφληση σε διάστημα που φθάνει τους 84 μήνες. |
|||
| |||
»Σχολιάστε την είδηση | |||
|