|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Ανάκληση 8 μοντέλων από τη Toyota | |||
|
|||
ΡΕΠΟΡΤΑΖ | |||
|
Η Toyota Motor Europe ανακοίνωσε την ανάκληση 8 μοντέλων της για προληπτικό έλεγχο στο πεντάλ του γκαζιού. Ο ακριβής αριθμός δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα, αλλά ενδέχεται να φτάσει το 1,8 εκατομμύριο. Κανένα μοντέλο Lexus ή κάποιο άλλο από τα υπόλοιπα μοντέλα Toyota δεν επηρεάζεται. | ||
Τα εν λόγω μοντέλα και οι περίοδοι παραγωγής τους είναι: Aygo (Φεβ 2005 – Αυγ 2009) iQ (Νοε 2008 – Νοε 2009) Yaris (Νοε 2005 – Σεπ 2009) Auris (Οκτ 2006 – 5 Ιαν 2010) Corolla (Οκτ 2006 – Δεκ 2009) Verso (Φεβ 2009 – 5 Ιαν 2010) Avensis (Νοε 2008 – Δεκ 2009) RAV4 (Νοε 2005 – Νοε 2009) «Πολιτική της Toyota είναι η προτεραιότητα στον πελάτη, σε κάθε περίπτωση» δήλωσε ο Tadashi Arashima, Πρόεδρος & CEO της Toyota Motor Europe. «Κατανοούμε ότι η παρούσα κατάσταση δημιουργεί ανησυχίες, και ειλικρικά λυπούμεθα γι’ αυτό. Θα θέλαμε επίσης να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες: το συγκεκριμένο θέμα, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να παρουσιαστεί μόνο κάτω από αντίξοες συνθήκες λειτουργίας και μόνο σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις. Η ενέργεια που ανακοινώνουμε αποτελεί καθαρά και μόνο προληπτικό έλεγχο και στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε και να εγγυηθούμε στους πελάτες μας, τα υψηλά πρότυπα ασφάλειας της Τoyota» Για αυτά τα οχήματα, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα, ο μηχανισμός του πεντάλ του γκαζιού, σε ακραίες περιπτώσεις να κολλάει σε μία μερικώς πατημένη θέση ή να αργεί να επανέλθει. Το φαινόμενο αυτό προκαλείται κυρίως επειδή ο μηχανισμός του πεντάλ του γκαζιού ενδέχεται μετά από μακρόχρονη χρήση να φθαρεί. Αυτή η προοδευτική φθορά, σε συνδυασμό με ορισμένες επιπλέον λειτουργικές και περιβαλλοντικές συνθήκες (π.χ. υγρασία, σκόνη), μπορεί να προκαλέσει αύξηση τριβής στον μηχανισμό με αποτέλεσμα το πεντάλ περιοδικά να γίνεται σκληρότερο στη χρήση, αργό στην επαναφορά ή, σε σπάνιες και ακραίες περιπτώσεις, να κολλάει σε μερικώς ανοιχτή θέση. Η Toyota έχει προβεί σε μέτρα άμεσης αποκατάστασης και αυτή τη στιγμή ακολουθεί μία διαδικασία τελικής αξιολόγησης και επιβεβαίωσης. Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, η Toyota θα κοινοποιήσει σε όλους τους εμπλεκόμενους πελάτες της και τα λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη, τις λεπτομέρειες τόσο των διορθωτικών παρεμβάσεων όσο και της διαδικασίας υλοποίησης αυτών. Αν και πρόκειται για ακραία περίπτωση, η Toyota προτείνει όσοι ενδιαφέρονται για τυχόν επιπρόσθετες πληροφορίες να επικοινωνήσουν με την Τoyota Ελλάς - Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών - στο τηλέφωνο : 210 2808222 |
| ||
»Σχολιάστε την είδηση | ||
|