|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||||||||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||||||||||
περισσότερα » | |||||||||||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Διαβάστηκε από 0 αναγνώστες | |||||||||||||||||||||||||||
![]() Όμως τα λάστιχα αποτελούν το σημαντικότερο αναλώσιμο του αυτοκινήτου αφού είναι αυτά που καθορίζουν σε μεγάλο ποσοστό την ποιότητα της επαφής του αυτοκινήτου με το οδόστρωμα. Φέρουν μεγάλο μέρος της ευθύνης για το «κράτημα» του αυτοκινήτου, καθορίζουν (μαζί με τα αμορτισέρ) την απόσταση του φρεναρίσματος ενώ τέλος επηρεάζουν τόσο την κατανάλωση καυσίμου όσο και την ποιότητα κύλισης και τον παραγόμενο θόρυβο. Και όμως τα αμελούμε. Δεν τα συντηρούμε, δεν τα διατηρούμε στη σωστή για την απόδοσή τους πίεση και το χειρότερο, δεν τα αντικαθιστούμε όταν πρέπει. Όταν το κάνουμε συχνά διαλέγουμε λάθος ελαστικά ανατρέποντας ριζικά τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου όπως την είχε σχεδιάσει ο κατασκευαστής. Από τη μία διαλέγουμε τα φτηνότερα λόγω κόστους που δεν είναι ικανά να αποδώσουν ούτε όσο τα παλιά που αντικαθιστούν. Στο άλλο άκρο διαλέγουμε ότι πιο ακριβό, καταλήγοντας τις περισσότερες φορές με λάστιχα πέραν των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου μας. Ελαστικά που προορίζονται για σπορ χρήση και στο δικό μας καθημερινό μοντέλο αργούν να ζεσταθούν, «καίγονται» και φθείρονται εύκολα, με αποτέλεσμα εκτός από το υψηλό κόστος τα χαμηλά επίπεδα ασφάλειας που παρέχουν. Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν αυτοί που πιστεύουν πως τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης του αυτοκινήτου τους ήταν «ότι φτηνότερο» και βλέπουν την αντικατάστασή τους σαν αναβάθμιση. Πιθανώς κάποια μοντέλα με ιδιαίτερα προσιτό χαρακτήρα να πωλούνται με ελαστικά που δεν είναι στην ίδια κλάση με τις μάρκες του εμπορίου, όμως αυτό έχει να κάνει πάντα με την ποιότητα κύλισης που προσφέρουν, την διάρκεια ζωής τους ή το αποτέλεσμα που έχουν στην κατανάλωση καυσίμου. Ποτέ όμως με την ασφάλεια που παρέχουν. ¶λλα μοντέλα, κυρίως μικρότερα, χρησιμοποιούν λάστιχα με έμφαση στην οικονομία καυσίμου και όχι τόσο στην απόδοση τους στις στροφές, ενισχύοντας έτσι το προφίλ του αυτοκινήτου στο οποίο έχουν τοποθετηθεί και προορίζεται βασικά για την πόλη. Πιο πάνω στα premium μοντέλα, αντίθετα με ότι περιμένουν οι περισσότεροι, δεν είναι όλα τα λάστιχα σπορ. Ειδικά η μεσαία και η μεγάλη κατηγορία έχει ανάγκη από ελαστικά άριστης κύλισης και ελάχιστου θορύβου. Υπάρχει και εδώ μια τάση να «αναβαθμίζουμε» τα λάστιχα μιας Mercedes E-Class με αυτά που προορίζονται για την Porsche 911. Εσείς πως διαλέγετε λάστιχα; Εμπιστεύεστε την αντιπροσωπία σε αυτά που σας προτείνει, αλλιώς ποιόν συμβουλεύεστε και τελικά πως τα αντικαθιστάτε; Και κάθε πότε; |
|||||||||||||||||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||||||||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr