|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
![]() | |||||||||||||||||||
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
περισσότερα » | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
Διαβάστηκε από 12526 αναγνώστες | |||||||||||||||||||
![]() ![]() Το πιο «πράσινο» από αυτά τα υβριδικά είναι το Toyota Prius με ρύπους διοξειδίου του άνθρακα 104 γρ/χλμ. πράγμα που το κάνει το πλέον μη ρυπογόνο αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς. Ως τέτοιο αναγνωρίζουν όλοι πως δικαιούται ειδικής μεταχείρισης, πόσο μάλλον όταν προσφέρει μετακίνηση σε μια ολόκληρη οικογένεια. Το Honda Civic IMA είναι κυριολεκτικά μια ανάσα CO2 πιο πάνω στα 109 γρ/χλμ πράγμα που το κάνει επίσης αξιοπρόσεκτο και δικαίως τυγχάνει ειδικής φορολογικής μεταχείρισης από το ελληνικό κράτος. Μέχρι εδώ καλά, από κει και πέρα όμως. Τα άλλα τρία υβριδικά, αυτά της Lexus έχουν ρύπους 181, 192 και 219 γρ/χλμ για τα RX400h, GS450h και LS600h αντίστοιχα. Μπορεί αυτά τα νούμερα να είναι ιδιαίτερα χαμηλά για την κατηγορία των αυτοκινήτων, όμως είναι ασύλληπτα ψηλά σε σχέση με άλλα μοντέλα. Το ερώτημα που γεννάται είναι, γιατί ένα RX400h θεωρείται πιο «πράσινο» από ένα Toyota Aygo που παράγει όσους ρύπους και το υβριδικό Honda Civic IMA; Ή αντίστροφα, αν το Honda Civic ΙΜΑ εξαιρείται από τέλη κυκλοφορίας και δακτύλιο, γιατί να μην εξαιρείται και το Aygo που έχει ίδιους ακριβώς ρύπους; Και με την ίδια λογική γιατί να μην εξαιρούνται όλα τα μοντέλα που έχουν ίδιους ή χαμηλότερους ρύπους από τα υβριδικά της Lexus; Το πρόβλημα όμως εδώ είναι πως σχεδόν το 80% των αυτοκινήτων που πωλούνται στην Ελλάδα έχουν ρύπους χαμηλότερους από τα υβριδικά της Lexus. ¶ρα πως θα μπορούσαν να εξαιρούνται; Μήπως η εξαίρεση αυτή και η ειδική μεταχείριση δεν έχει να κάνει με τους πραγματικούς ρύπους αλλά με κάτι άλλο; Η λογική εδώ είναι πως μπορεί το RX400h να ρυπαίνει όσο ένα Avensis, όμως αυτό το Lexus δε θα το αγόραζε τυπικά ο αγοραστής ενός μεσαίου Toyota. Θα το αγόραζε κάποιος που κοιτούσε στην κατηγορία των μεγάλων SUV έναντι, για παράδειγμα, μιας BMW X5, που για την ίδια απόδοση ισχύος, κοντά δηλαδή στους 300 ίππους εκπέμπει 279 γρ/χλμ ή 54% περισσότερους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα. Αντίστοιχα μεγάλες είναι και οι διαφορές ρύπων μεταξύ του GS450h και μιας Mercedes E500 για παράδειγμα, ίδιας περίπου ισχύος. Η διαφορά στο τέλος ταξινόμησης εξάλλου γίνεται ώστε η τιμή του υβριδικού να το κάνει ιδιαίτερα συμφέρον ώστε να προτιμηθεί. Η προσπάθεια γίνεται ώστε να αντικατασταθούν όσο το δυνατόν περισσότερο γίνεται ρυπογόνα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού με άλλα, αντίστοιχων διαστάσεων και επιδόσεων, περισσότερο όμως «πράσινα». Δεν περιμένει κανείς φυσικά να προτιμήσει κάποιος ένα Aygo αντί για μία Mercedes M-Class, ένα RX400h όμως ναι. ¶ρα λοιπόν είναι δίκαιο ή άδικο το μέτρο που εξαιρεί τα υβριδικά από τα τέλη και το δακτύλιο; Εσείς πως το βλέπετε και τελικά θα προτιμήσετε ένα υβριδικό και για ποιο λόγο; |
|||||||||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr