|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||||||||||||||||||
περισσότερα » | |||||||||||||||||||||
Τελικά το μεσαίο σεντάν μήπως θέλει «τον γερμανό» του; Γιατί δεν προτιμάμε τα οικογενειακά από άλλες χώρες; | |||||||||||||||||||||
Διαβάστηκε από 13073 αναγνώστες | |||||||||||||||||||||
Δημοφιλέστερο μεσαίο μοντέλο του πρώτου εξαμήνου το Opel Insignia
H μείωση του Ε.Τ.Τ. ξανάφερε στο προσκήνιο την ξεχασμένη αγάπη του έλληνα οδηγού, το μεσαίο σεντάν. Μπορεί η αύξηση στο μερίδιο των μεσαίων να μην είναι τόσο θεαματική όσο αυτή των SUV που είναι πέντε μονάδες πάνω, όμως έστω και αυτό το 1% που πήρε δείχνει πως μερικά πράγματα δεν αλλάζουν. Όπως ότι το μεσαίο στην Ελλάδα πρέπει υποχρεωτικά να είναι γερμανικό. Γιατί;
Παραδοσιακά στη λίστα πωλήσεων των μεσαίων στην Ελλάδα δεσπόζουν γερμανικά μοντέλα. Τον περασμένο Ιούνιο τα πράγματα δεν ήταν πολύ διαφορετικά, αφού στα πρώτα πέντε μόνο το πέμπτο είναι Ιαπωνικό, το Toyota Avensis. Και αυτό χάρη νεότητας καταφέρνει να βρεθεί τόσο ψηλά, αφού πριν από αυτό πουλάνε καλύτερα αυτοκίνητα που βρίσκονται και περισσότερο καιρό στην αγορά, αλλά έχουν και πολλαπλάσια τιμή, όπως η Mercedes C-Class ή η BMW Σειρά 3. Την επιτυχία του Avensis βοηθάει και η μέτρια πορεία του νέου Audi A4, ενώ από κει και κάτω το χάος. Στα 2.282 μεσαία που πουλήθηκαν τον Ιούνιο το 60% είναι γερμανικά. Τα ιαπωνικά που ακολουθούν αναλογούν στο 12%, ενώ το 19% που μετράνε τα άλλα ευρωπαικά μεσαία έχει να κάνει κυρίως με το ξεστοκάρισμα του S60 της Volvo και την πολύ καλή πορεία του S40. Peugeot, Renault και Citroen πούλησαν μόλις 116 αυτοκίνητα μαζί, τα μισά δηλαδή από όσα Passat πούλησε μόνο η VW. To Opel Insignia, το best seller της κατηγορίας, πούλησε 4 φορές περισσότερα. Θα έλεγε κανείς πως στην κατηγορία αυτή το «κύρος» παίζει μεγαλύτερο ρόλο από τις άλλες, μικρότερες. Η Citroen με το λανσάρισμα του C5 «έπαιξε» με την ιδέα βαφτίζοντας το μεσαίο της μοντέλο «γερμανικό», δίνοντας την de facto αναγνώριση πως ένα μεσαίο για να είναι επιτυχημένο πρέπει να είναι Made in Germany. Το κύρος όμως δεν είναι ο μόνος λόγος. Σημασία έχει και η γκάμα κινητήρων. Με εξαίρεση τη BMW Σειρά 3, όλα τα άλλα γερμανικά μοντέλα προσφέρουν ιδιαίτερα ισχυρούς κινητήρες (με τούρμπο) τη στιγμή που ο γαλλικός και ιαπωνικός ανταγωνισμός επιμένει ατμοσφαιρικά (και με πιο λογικές ιπποδυνάμεις). Στη μεσαία κατηγορία φαίνεται πως η ισχύς κάνει σημαντική διαφορά. Αυτό το διαψεύδει βέβαια η Volvo που δεν έχει ακόμη τέτοια γκάμα κινητήρων, το ενισχύει αντιθέτως η Saab αλλά και το ανανεωμένο ενδιαφέρον στην Alfa Romeo 159 λόγω του νέου μοτέρ των 200 ίππων. Παρά τη γερμανική επικράτηση όμως υπάρχει και μία έκπληξη. Γιατί το απόλυτο best seller μεσαίο δεν είναι τελικά γερμανικό αλλά τσέχικο. Η Skoda Octavia ταξινομείται στην Ελλάδα σαν μικρομεσαίο για άλλους λόγους, όμως τα νούμερα που κάνει είναι μακράν τα μεγαλύτερα στην πραγματική της κατηγορία, με μερίδιο αγοράς πάνω από 20%. Θα έλεγε κανείς, τι Τσεχία, τι Γερμανία, όμως φαίνεται πως τελικά δεν είναι τόσο η χώρα προέλευσης αυτής καθαυτή, όσο η φιλοσοφία (που είναι γερμανική στη Skoda) που μαγεύει το ελληνικό κοινό. Είναι όμως τόσο σαγηνευτικό το γερμανικό μεσαίο; Είστε και εσείς αυτής της σχολής; Τι δεν κάνουν σωστά οι Ιάπωνες και Γάλλοι και δε μπορούν να φτάσουν τους Γερμανούς σε πωλήσεις; Υπάρχει πραγματική διαφορά είναι πρόκειται για ακόμη ένα κλισέ του έλληνα καταναλωτή; |
|||||||||||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||||||||||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr