|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||||||||||||
περισσότερα » | |||||||||||||||
Πόσο μετράει για εσάς το «σηματάκι» σε ένα SUV? | |||||||||||||||
Διαβάστηκε από 11215 αναγνώστες | |||||||||||||||
Αντίθετα με ότι ίσχυε μέχρι πριν μερικά χρόνια, σήμερα δεν υπάρχει μάρκα που να μην διαθέτει στη γκάμα της ένα SUV. Όμως εξαιτίας ακριβώς αυτής της καθυστέρησης αρκετών κατασκευαστών, κάποιοι θεωρούνται ειδικοί και το όνομά τους έχει άλλη βαρύτητα; Εσείς πως ζυγίζετε το σηματάκι σε ένα SUV;
Είναι φυσικό οι πρωτοπόροι να ξεχωρίζουν. Δε μιλάει τυχαία η Jeep για το «γνήσιο» όταν αναφέρεται σε «τζιπάκια» ούτε μπορεί να ξεχάσει κανείς τη Land Rover που με τα αυτοκίνητά της κατέκτησε όλη την Αφρική και την Ασία. Το ίδιο ξεχωρίζουν και οι ιάπωνες κατασκευαστές που μπήκαν νωρίς στο παιχνίδι. Η Nissan, η Suzuki, η Toyota και η Mitsubishi έχουν όπως και να το δει κανείς το πάνω χέρι όταν μιλάει κανείς για εκτός δρόμου οχήματα. Σήμερα όμως η εικόνα έχει αλλάξει. Γιατί τέτοια αυτοκίνητα πλέον φτιάχνουν όλοι. Η «βαρύτητα» λοιπόν του πρωτοπόρου έρχεται αντιμέτωπη με την «αξία» του παραδοσιακού, αν και νέου στην κατηγορία. Τι μετράει όμως περισσότερο; Φυσικά η πορεία των εκτός δρόμου αυτοκινήτων άλλαξε από τη στιγμή που η Toyota εφηύρε το SUV. Αυτό από μόνο του έχει κάνει όλες τις γενιές του RAV 4 best seller, συγχρόνως όμως ανέδειξε και μια νέα σειρά χαρακτηριστικών ως τα κύρια, αυτά που δηλαδή έχουν μεγαλύτερη σημασία, ταράζοντας έτσι τις ισορροπίες που είχαν δημιουργηθεί από τα εκτός δρόμου οχήματα. Αυτό σημαίνει πως οι κατασκευαστές που κατέβηκαν στην αρένα των SUV είχαν είτε να αποδείξουν εκ νέου τι αξίζουν. Για παράδειγμα η Nissan λανσάροντας το X-Trail πάτησε πάνω στην τεχνογνωσία της στην εκτός δρόμου κίνηση. Από την άλλη η VW με το Tiguan απλά έβαλε στην κατηγορία αυτά που θα ήθελε και θα περίμενε κανείς από ένα Golf. Διαφορετική προσέγγιση, το αποτέλεσμα είναι όμως ίδιο. Δηλαδή και οι δύο μάρκες, ξεκινώντας από διαφορετικά τελείως σημεία, κερδίζουν η κάθε μία με τον τρόπο της τον αγοραστή. Αν και δεν είναι πάντα έτσι. Η Opel ας πούμε παρότι είναι καταξιωμένη μάρκα στα επιβατικά, και παρότι είχε στο ενεργητικό της και ένα αξιόλογο εκτός δρόμου αυτοκίνητο, το Frontera, δεν κατάφερε να μετατρέψει το Antara σε best seller. ¶λλοι πάλι ακολούθησαν αντίστροφη πορεία. Ενώ περίμενε κανείς πρώτα να λανσάρουν μικρότερα μοντέλα, η VW, η Audi, η BMW και η Mercedes ξεκίνησαν από «βαριές» πολυτελείς εκδόσεις, θέτοντας έτσι ένα στάνταρ στο οποίο μαθαίνει το κοινό. Κατόπιν έβγαλαν τα μικρότερα μοντέλα, σαν μικρότερες κόπιες των μεγαλύτερων, δημιουργώντας προσδοκία στον αγοραστή πως αγοράζει το ίδιο πολυτελές SUV με τα μεγάλα, σε μικρότερη συσκευασία. Όση παράδοση δεν είχε η VW στα SUV την αναπλήρωσε με αυτή που είχε στα επιτυχημένα επιβατικά. Το ίδιο κάνει και η Skoda με το Yeti που μπήκε κατευθείαν χωρίς μαρκετινίστικο τέχνασμα, προτάσσοντας όσα έχει «κερδίσει» με τα άλλα της μοντέλα. Όμως το SUV είναι και εργαλείο. Εκεί ποντάρουν ακόμη αρκετοί κατασκευαστές που βγάζουν προς τα έξω τον πιο χρηστικό χαρακτήρα. Αυτή τη λογική ακολουθεί και η Dacia που λανσάρει το Duster με αναμενόμενα άριστη σχέση τιμής αξίας. Το σηματάκι μπορεί να υστερεί, ελλείψει παράδοσης στην κατηγορία, όμως η χρηστικότητα αναπληρώνει επάξια. Εσείς όμως πως το βλέπετε το «σηματάκι» στα SUV; Ακολουθείτε την παράδοση; Αυτόν που έχει πείρα στα εκτός δρόμου, ή αυτόν που αποδεδειγμένα φτιάχνει ποιοτικά αυτοκίνητα; Ή και τα δύο; Τι ζυγίζετε λοιπόν περισσότερο στο σήμα ενός SUV; |
|||||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr