|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | ||||||||||||||
περισσότερα » | ||||||||||||||
Είναι δυνατόν το καλό όνομα ενός αντιπροσώπου να σας τραβήξει στη μάρκα που εκείνος πουλάει από αυτή που εσείς αρχικά θέλατε; | ||||||||||||||
Διαβάστηκε από 6688 αναγνώστες | ||||||||||||||
Πόση σημασία έχει τελικά ο αντιπρόσωπος; Κάνεις την έρευνα αγοράς, διαλέγεις μοντέλο, κυβισμό και εξοπλισμό, τα βρίσκετε στην τιμή και ξαφνικά ανακαλύπτεις πως ο έμπορος από όπου θα ψωνίσεις δε σου αρέσει. Αλλάζεις έμπορο; Μάρκα;
Ειδικά στην περιφέρεια η σημασία της αντιπροσωπίας είναι εμφανής. Υπάρχουν περιοχές όπου μία μάρκα, χάρη στον τοπικό έμπορο, έχει ένα τεράστιο ποσοστό της τοπικής αγοράς, λόγω ακριβώς της μακρόχρονης παρουσίας της αντιπροσωπίας. Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά που θα έλεγε κανείς πως δεν υπάρχουν άλλες αντιπροσωπίες στην περιοχή. Και όμως. Όλες οι μάρκες αντιπροσωπεύονται επαρκώς. Και δε μπορεί να μαζεύτηκαν όλοι οι «φαν» της μάρκας στη σε μία πόλη. Το μυστικό είναι αλλού. Είναι στον έμπορο. Όμως πόση σημασία έχει ο αντιπρόσωπος; Ξεκινάς να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο που έχεις αποφασίσεις πως θες. Πας στην πρώτη εμπορία, δε σου μιλάνε καλά. Πας στη δεύτερη, περιμένεις μια ώρα. Πας στην Τρίτη και γενικά είναι σνομπ. Περνάς απέξω από μία εμπορία άλλης μάρκας και σου φέρονται σα να είσαι βασιλιάς. Τι κάνεις; Σίγουρα μιλάμε για εμπορίες αυτοκινήτων ίδιας κατηγορίας. Και πάνω που έχεις απορρίψει το ένα μοντέλο υπέρ του άλλου, ανακαλύπτεις πως προτιμάς να είσαι πελάτης της εμπορίας του πρώτου, και όχι του δεύτερου. Το ξανασκέφτεσται; Η απόφαση αγοράς αυτοκινήτου είναι πολύ σημαντική. Μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι τόσα που καθορίζουν από μόνα τους την επιλογή. Μπορεί να θες ιταλικό και όχι γερμανικό. Γαλλικό και όχι γιαπωνέζικο. Το θες τούρμπο και όχι ατμοσφαιρικό. Το θες απλό και όχι «φορτωμένο». Το θες κορεάτικο και όχι τσέχικο. Και ξαφνικά ο έμπορος σου αλλάζει όλη την εμπειρία. Από τη μία μπορείς να αγνοήσεις το ότι σε ενοχλεί αυτός που σου το πουλάει. Στο κάτω -κάτω θα τον βλέπεις σπάνια. Έλα όμως που θα τον βλέπεις όταν τον έχεις ανάγκη. Στα σέρβις και τις επισκευές; Αν ήταν απότομος πριν σε κάνει πελάτη, πως θα είναι όταν έχεις ήδη ψωνίσει; Από την άλλη τον παρατάς και αυτόν και τη μάρκα του και πας εκεί που σου φέρονται ευγενικά. Που έσκυψαν από πάνω σου να σε εξυπηρετήσουν. Και ο συμβιβασμός γίνεται στο αυτοκίνητο. Μπορεί να μην είναι ακριβώς όπως το θες, είσαι όμως ήρεμος και ευτυχής από την εξυπηρέτηση και μόνο. Εσείς όμως τι κάνετε; Μπορεί ο αντιπρόσωπος να παίζει τόσο σπουδαίο ρόλο στο τι αμάξι θα αγοράσετε; Είναι τόσο σημαντικός ώστε αν δε σας αρέσει να αλλάξετε μάρκα; Πόσο μετράτε την εξυπηρέτηση του εμπόρου, τόσο στην αγορά όσο και στο τι περιμένετε ύστερα; Αξίζει ή μήπως όχι τον κόπο να πάρετε κάτι άλλο από αλλού καλύτερα; |
||||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | ||||||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr