ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
12 χρόνια εγγύηση χρώματος και ξέβαψε στα 10. Ζήτησες τα ρέστα; (1 σχόλιο)
Μπορεί μια μάρκα να γίνει premium; Τα έχει καταφέρει κάποια;
Εσύ διάβασες ποτέ τον ΚΟΚ; Ή απλά πέρασες τα σήματα «παπαγαλίζοντας» ερωτήσεις;
Εσύ πώς συνδέεις το κινητό στο αυτοκίνητο;
Αν το καλοσκεφτείς, η μπροστινή πινακίδα είναι άχρηστη
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μικρομεσαία σεντάν: Μήπως τα μεσαία παραμεγάλωσαν;
Διαβάστηκε από 8251 αναγνώστες

Είδατε το νέο Peugeot 508 στο Παρίσι; Η Peugeot σε όλο της το μεγαλείο, και όχι άδικα αφού το νέο μοντέλο αντικαθιστά όχι μόνο το 407 αλλά και το 607. Και γι’ αυτό είναι μεγάλο, μεγαλύτερο από τα «κανονικά» μεσαία. Το ίδιο έχει κάνει και η Opel με το Insignia αλλά και η Ford με το Mondeo. Μήπως μεγάλωσαν όμως τόσο που αφήνουν ένα κενό στα μικρομεσαία σεντάν για να διαπρέψουν; Τα 4,79 μέτρα μήκος φθάνει η sedan έκδοση του Peugeot 508 Είδατε το νέο Peugeot 508 στο Παρίσι; Η Peugeot σε όλο της το μεγαλείο, και όχι άδικα αφού το νέο μοντέλο αντικαθιστά όχι μόνο το 407 αλλά και το 607. Και γι’ αυτό είναι μεγάλο, μεγαλύτερο από τα «κανονικά» μεσαία. Το ίδιο έχει κάνει και η Opel με το Insignia αλλά και η Ford με το Mondeo. Μήπως μεγάλωσαν όμως τόσο που αφήνουν ένα κενό στα μικρομεσαία σεντάν για να διαπρέψουν; Η αγορά των μεσαίων μοντέλων, αυτών που στην Ελλάδα λέμε «οικογενειακά», είναι λίγο πολύπλοκη. Από τη μία είναι όντως φτιαγμένα για μία τετραμελή οικογένεια, ώστε να έχει άνεση. Από την άλλη όμως αυτά τα αυτοκίνητα καλύπτουν το μεγαλύτερο όγκο εταιρικών πωλήσεων στο εξωτερικό. Και έτσι ο κόσμος στον οποίο απευθύνονται είναι λίγο έως πολύ διχασμένος.
Γιατί μπορεί μια οικογένεια να βολευόταν μια χαρά στο Vectra και να μην ήθελε κάτι μεγαλύτερο, όμως οι εταιρικοί αγοραστές το ζητούσαν ώστε να αντισταθμιστεί ότι λείπει σε κύρος σε σχέση με τις premium μάρκες (που παράγουν μικρότερα μεσαία μοντέλα, βλέπε BMW Σειρά 3 και Mercedes C-Class) από το μέγεθος.
Και έτσι τα μεσαία των mainstream εταιρειών μεγάλωσαν πολύ. Τόσο που από κάτω άνοιξε ένα κενό. Ένα κενό που στην Ελλάδα γεμίζει εδώ και πολλά χρόνια η Skoda Octavia, που όμως πλέον δεν είναι μόνη της. Η Chevrolet έφερε το Cruze ακριβώς σε αυτό το κομμάτι, ενώ και το Mitsubishi Lancer αλλά και το VW Jetta παίζουν στην ίδια κατηγορία.
Και δεν είναι μόνοι. Οι σεντάν εκδόσεις των μικρομεσαίων, όπως το Ford Focus ή το Opel Astra (που αναμένεται), αλλά και των μοντέλων που παραδοσιακά στέκονται καλά (Mazda3 και Renault Megane – τώρα πια Fluence), χωρίς να ξεχνάμε φυσικά την Toyota Corolla, το Honda Civic αλλά και το τετράπορτο Subaru Impreza, φαίνεται πως ενδυναμώνονται βλέποντας αυτό το κενό.

Από πλευράς χώρων πάντως είναι ότι πρέπει. Μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις από τα μεσαία που έχουν ξεφύγει, μεγαλύτερη ευρυχωρία από τα μικρομεσαία, ειδικά στο χώρο αποσκευών. Με τη συνεχή αποστασιοποίησή τους από τη λογική του χάτσμπακ-με-ουρά η σχεδίασή τους (αλλά και το όνομά τους) τους δίνει πραγματικό λόγο ύπαρξης αλλά και προτίμησης. Πληροφορίες λένε πως και η Audi θα προσθέσει μία σεντάν έκδοση στο επόμενο Α3, τώρα που το Α4 μεγάλωσε αρκετά.
Κλασσικός αντίπαλός τους είναι τα μικρομεσαία χάτσμπακ αλλά και τα κροσόβερ όπως το Peugeot 3008, το Nissan Qashqai και το Mitsubishi ASX που κερδίζουν μερίδιο αγοράς έναντι όλων, μικρομεσαίων, μεσαίων, MPV και SUV.
Εσείς θα προτιμούσατε ένα μικρομεσαίο σεντάν έναντι ενός κλασσικού μεσαίου; Δεν είναι οι διαστάσεις τους πιο οικίες και πιο εύκολες σε όλα; Ή μήπως αυτά τα μοντέλα σας φαίνονται λίγο «σφήνα» ανάμεσα σε δύο κατηγορίες; Ή μήπως αυτό ακριβώς είναι που τα κάνει καλύτερη αγορά;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
xxnir... (28/10/2010, 11:13) θεωρώ ότι το αυτοκίνητο πρέπει να είναι πάνω από όλα ένα χρηστικό μέσο. Η μαγκιά για τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι, μέσα σε όσο το δυνατότερο μικρές διαστάσεις να χωρέσουν όλες τις ανάγκες μας. Ένα αυτοκίνητο πουλάει όταν ανταποκρίνεται και στα αισθητικά κριτήρια της εκάστοτε εποχής. Ας ρίξουμε μια ματιά στις πωλήσεις. Στις πρώτες θέσεις βρίσκονται τα μικρά αυτοκίνητα, παρόλο που είναι πανάκριβα σε σχέση με την ποιότητα που προσφέρουν, αφού προσφέρουν ¨χρήση¨, περισσότερο από κάθε τι. Η τάση της εποχής είναι τα πεντάθυρα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουν λόγο ύπαρξης τα κλασικά σεντάν. Προσωπικά θα αναφέρω το εξής: στο προηγούμενης γενειάς μαζντα 3 θα προτιμούσα το σεντάν (πιο όμορφο) ενώ στο τωρινό το πεντάθυρο.
dimit... (23/10/2010, 23:28) Πληροφορίες λένε και ότι και η SEAT θα παρουσιάσει σε προσεχές σαλόνι του εξωτερικού το νέο Toledo.
SSSST... (22/10/2010, 15:54) ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΜΗΚΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 4.70 ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΔΥΣΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ... ΕΑΝ ΜΕΝΕΙΣ ΣΕ ΚΩΜΟΠΟΛΗ Ή ΧΩΡΙΟ, ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΑΤΙ ΣΟΥ...
santo... (20/10/2010, 20:39) εχω νισαν αλμερα σενταν απο το 1996. πιστευω οτι εκανα την πιο σωστη επιλογη απο θεμα αυτοκινητου αλλα και αισθητικης αποψης. κοιταξτε στους δρομους για παραδειγμα: ποσα αλμερα πουληθηκαν σε σενταν και ποσα χατσμπακ? η αναλογια ειναι 1 προς 4. και ειχε απηχηση στον κοσμο αλλα και ηταν αρκετα κομψο σαν σχεδιαση. εαν αυριο το πουλουσα παλι σενταν αυτοκινητο θα αγοραζα.
vasil... (20/10/2010, 11:51) ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ OPEL CORSA ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ HATCBACK ΕΒΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΣΕ SEDAN? Η ΑΗΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ. ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΜΕΓΑΛΟ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΗΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΩΡΙΝΟ NISSAN TIIDA. OΠΟΤΕ SEDAN= ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ ΜΕΓΕΘΟΣ. HATCHBACK= ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΑΖΕΜΕΝΟ ΜΕΓΕΘΟΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.
pvaik... (19/10/2010, 09:04) ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΣΗ ΤΟΥ DOWNSIZING ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ, ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ. ΤΙ ΕΙΔΟΣ DOWNSIZING ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ, Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΗΛΑΔΗ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ; ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΣ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΣΕΝΤΑΝ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ. ΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ HATCHBACK ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ 5 ΠΟΡΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΛΕΟΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΜΨΑ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΑ SEDAN ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑ ΕΝΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΡΟΠΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ SEDAN ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΙΑ ΝΑ "ΔΕΙΞΟΥΝ" ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΠΕΝΤΑΠΟΡΤΟ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ SEDAN ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
dioni... (18/10/2010, 21:04) δεν ξερω αν θυμαστε τα nissan sunny, mazda 323, toyota corolla, και αλλα τετοια τίμια αυτοκινητα. Ειχε αξία κάθε δραχμη που κοστιζαν. ποιος θα ξεχασει τα μοτερ - ραπτομηχανες των nissan την αξιοπιστια της toyota. Αλήθεια γιατί τα σταματήσανε και βγαζουν αυτοκινητα αηδίες nissan tiida toyota auris κλπ... για σκεφτείτε η nissan για παράδειγμα να ξαναβγάλει ένα sunny σε μια ανταγωνιστικη τιμή. ΘΑ ΣΑΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. τέλος παντων ο ελληνικός κόσμοσ πλέον κοιτάζει το αμαξι να είναι ψηλό(για να βλέπει)χωρίς πορτπαγκαζ που να ξεπέχει (βλέπεις δεν ξερουμε και να παρκάρουμε, βαζουμε και αισθητηρες λεσ και ειναι νταλικα) και πανω από ολα να είναι εντυπωσιακό (εμ πως θα μπουμε στο μάτι του γείτονα). αλλα μην στεναχωριέστε νεοπλουτοι οδηγοι θυμαστε την δεκαετία 80 με τα lada 2105 zastava 101 fiat 128 skoda target dacia κλπ. ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΝ .οχι τα ιδια αυτοκινητα αλλα η φτωχεια μας που για να παρεις τοτε αμαξι οχι δοσεις ουτε γραμματειο δεν σου εβαζαν οι αντιπροσωπείες.περαστικά μας και οταν ξυπνησουμε τα ξαναλεμε