Αναλυτικότερα, πρόκειται για μία υπηρεσία ψηφιακής εφαρμογής και διαχείρισης που εξασφαλίζει στους πελάτες εκπτώσεις μέχρι 50% και προσφορές σε σειρά καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών, σε συνεργασία με αρκετές επώνυμες επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς.
Έτσι, μέσω του INTERAMERICAN Club δημιουργείται για τους πελάτες της εταιρείας ένα ευρύ δίκτυο αγορών σε προνομιακές τιμές για την ένδυση, το σπίτι, τις υπηρεσίες αυτοκινήτου, την ψυχαγωγία κ.ά. ανάγκες.
Επισημαίνεται τέλος από την INTERAMERICAN ότι, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα ικανοποίησης πελατών, ο συνολικός δείκτης ικανοποίησης φθάνει στο 87% έναντι 73% του μέσου όρου της ασφαλιστικής αγοράς, με ιδιαίτερα υψηλή την πρόθεση καλής σύστασης από τους πελάτες για την εταιρεία. Ειδικότερα, όσον αφορά την ικανοποίηση των ασφαλισμένων που συνδέονται με την INTERAMERICAN μέσω ασφαλιστικού συμβούλου, ο δείκτης ανέρχεται στο 93%. Οι ιδιότητες της εταιρείας που εκτιμώνται περισσότερο από τους πελάτες –κατά τα πορίσματα της έρευνας- είναι η οικονομική ευρωστία και φερεγγυότητα, η διασφάλιση προστασίας των προσωπικών δεδομένων, η αμεσότητα ενδιαφέροντος και συνέπεια, η καινοτομία και τα προϊόντα.