Πριν 50 χρόνια, όλοι ήθελαν μια «κούρσα», δηλαδή ένα σεντάν Μετά τα σεντάν οι ευρωπαίοι λάτρεψαν τα station, εμείς πάλι δεν τα αγαπήσαμε ποτέ Μετά ήρθαν τα hatchback, που βόλευαν στις πόλεις αλλά τα «έφαγαν» τα SUV Και όμως τα SUV κινδυνεύουν από ένα… ξαδερφάκι (Coupe SUV) τους και φταίνε και τα ηλεκτρικά σε αυτό
Θα συλλέγει δεδομένα από δεδομένα από έντονα καιρικά φαινόμενα Το Ford Ranger Raptor θα μπορεί να κινηθεί σε όλα τα Τερέν και να βοηθήσει στις πιο δύσκολες καιρικές συνθήκες Διαθέτει εξοπλισμό για την συλλογή δεδομένων από κάθε καιρικό φαινόμενο
Έχει την πιο πολυτελή καμπίνα & δύο οθόνες 10,25 ιντσών στάνταρ Κάνει 1.200 χλμ. με ένα γέμισμα και καίει όσο ένα μικρό στο ταξίδι Πάει άνετα πάνω σε λάσπες χάρη στην τετρακίνηση 4MATIC Κάθονται σαν βασιλιάδες στο πίσω κάθισμα 3 ενήλικες
Kαμένη λάμπα; Φλερτάρεις με βαρύ πρόστιμο & αναλόγως χάνεις άδεια-δίπλωμα Τα περισσότερα φώτα (μεγάλα, μεσαία & μικρά, τα φώτα φρένων, φλας & ανακλαστήρες) έχουν πρόστιμο 150 ευρώ Μάλιστα στα μεσαία & τα φώτα φρένων χάνεις άδεια & δίπλωμα για 10 μέρες Καμένο φως πινακίδας, ομίχλης & όπισθεν έχουν 40 ευρώ πρόστιμο
Τα υποβάλαμε σε test αποφυγής κινδύνου (elk test) που αξιολογεί το κράτημα στον κίνδυνο Κάποια αυτοκίνητα μπορεί να ντεραπάρουν ή να σηκωθούν στις δύο ρόδες σε αυτήν την δοκιμασία Το Ford Puma είναι κορυφαίο, αποφεύγει με ασφάλεια εμπόδιο πηγαίνοντας με 77 χλμ./ώρα Ηλεκτρικό που στρίβει καλύτερα από θερμικά το Jeep Avenger (74,7 χλμ./ώρα)
Το σχέδιο του Pick-up βασίζεται στο Volkswagen Tayron, το 7θέσιο Tiguan Η σχεδίασή του συνδυάζει μοντέρνες γραμμές crossover με μυώδη εμφάνιση «Αγροτικό» με 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα και V6 3 λτ. Αναμένεται να το δούμε το 2027
Με δύο νέες εκδόσεις στην Ελλάδα το VW ID. Buzz Ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα με 286 και 340 άλογα Σε 4 εξοπλιστικές εκδόσεις και 7θέσια διάταξη Από 51.000 ευρώ στην Ελλάδα