Σε περίπτωση που έχουμε ασφαλίσει το όχημά μας σε μια ασφαλιστική εταιρεία που έκλεισε, τότε το Επικουρικό είναι υπεύθυνο για τη βασική ασφάλιση του αυτοκινήτου μας μέχρι 30 ημέρες.
Στις μέρες μας έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα ασφαλιστικών, των οποίων η άδεια έχει ανακληθεί. Σε αυτές τις περιπτώσεις -εφόσον έχουμε ασφαλίσει το αυτοκίνητό μας σε αυτές- θα πρέπει να προσέξουμε τα εξής.
Πιο συγκεκριμένα, όταν μια εταιρεία στην οποία έχουμε ασφαλίσει το όχημά μας κλείνει, αναλαμβάνει το ΕπικουρικόΚεφάλαιο να καλύψει το αυτοκίνητό μας για διάστημα 30 ημερών και μόνο για την υπηρεσία της Αστικής Ευθύνης. Πρόσθετες καλύψεις (Κλοπή, Φωτιά, Καιρικά φαινόμενα, Θραύση τζαμιών, Οδική βοήθεια, Νομική προστασία, Προσωπικό ατύχημα κλπ), ακόμα και αν συμπεριλαμβάνονταν στο αρχικό μας συμβόλαιο, δεν καλύπτονται.
Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι στην περίπτωση που εκκρεμεί κάποια δικαστική απόφαση ή μέσα στο παραπάνω χρονικό διάστημα προκαλέσουμε κάποιο ατύχημα, τότε το ΕπικουρικόΚεφάλαιο μας καλύπτει για συγκεκριμένα ποσά που δεν μπορούν να υπερβούν τα 100.000 ευρώ. Αν οι χρηματικές απαιτήσεις ξεπερνούν το ποσό των 100.000 ευρώ, τότε μπορεί να υποχρεωθούμε –εφόσον υπάρχει δική μας υπαιτιότητα- να πληρώσουμε τις ζημιές που προκαλέσαμε.
Εννοείται βεβαίως, ότι για αυτό το διάστημα των 30 ημερών δεν καταβάλλουμε κάποιο ποσό ασφάλισης, ενώ αναστέλλεται και οποιαδήποτε οφειλήμας προς την εταιρεία που έκλεισε. Ωστόσο, θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι μετά το πέρας των 30 ημερών οφείλουμενα ασφαλίσουμετο αυτοκίνητο μας σε άλλη ασφαλιστική εταιρεία.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι, αν μας συμβεί ατύχημα με όχημα που η ασφαλιστική του εταιρία έκλεισε, τότε ισχύει η κάλυψη από το Επικουρικό Κεφάλαιο ( αν γίνει εντός των 30 ημερών).
Ενημερώνουμε την ασφαλιστική μας εταιρεία για το συμβάν και μέσω φιλικού διακανονισμούπληρωνόμαστε από την ασφαλιστική μας, ή αν η ασφαλιστική εταιρεία δεν εντάσσεται στο σύστημα φιλικού διακανονισμού τότε πληρωνόμαστε από το Επικουρικό Κεφάλαιο.