Έρευνα ικανοποίησης πελατών από την INTERAMERICAN

Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/4/2013

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η INTERAMERICAN ξεκίνησε την ετήσια έρευνα ικανοποίησης μεταξύ των πελατών της.

 
Η έρευνα αφορά σε όλες τις βασικές δραστηριότητες της εταιρείας, δηλαδή στην ικανοποίηση των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες στους κλάδους ζωής και υγείας, αυτοκινήτου και κατοικίας. Διεξάγεται και φέτος από την εταιρεία δημοσκοπήσεων Millward Brown και πρόκειται να ολοκληρωθεί περί τα τέλη Μαΐου.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα βασικά ευρήματα της αντίστοιχης έρευνας του 2012, ο δείκτης ικανοποίησης των πελατών είχε παρουσιάσει αισθητή αύξηση (81%), έναντι των δύο προηγουμένων ετών (75%). Ακόμη, υψηλό ποσοστό είχε παρατηρηθεί για τη σύσταση και προβολή της INTERAMERICAN από τους πελάτες της (85%), αλλά και για την πρόθεση των πελατών επαναγοράς ασφαλιστικού προϊόντος της εταιρείας (83%), Επιπλέον υψηλό ποσοστό ικανοποίησης είχε παρατηρηθεί για τη χρήση κάποιου ασφαλιστικού προϊόντος ή υπηρεσίας (88%) όπως π.χ., αποζημίωσης, υπηρεσιών υγείας, βοήθειας κ.λπ.

Επίσης το σημαντικότερο είναι, ότι το 93% των πελατών ήταν ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του ασφαλιστικού τους συμβούλου.

 

Τελευταία νέα